*herkent*. Zoiets moet toch ook in je zitten. Maar waarom zou je perse grappige opmerkingen willen maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
jep, in mijn omgeving zijn mensen die heel houterig "cocky & funny" proberen te zijn. Dat komt best wel lullig over.
dat kon je gewoon zeggen hoor, die gast is gewoon een huilie.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
VB.
Ik ken een jongen die sindskort zijn sik heeft laten groeien. Het is nu één grote
onverzorgde bos wildgroei onder op zijn kin. Hij is blank. En ja ik vind em wel op Shaggy uit ScobbyDoo lijken (zelfde ogen enzo)
Maar dat had ik dus nooit mogen zeggen![]()
![]()
Sowieso.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je moet zowiezo het moment afwachten en de situatie.
Ik ben best funny, zo kan ik in een groep hele tijd niets zeggen en als ik dan een opmerking maak dan ligt iedereen ook dubbel.
Ik vind dat het een eigenschap is dat wel wordt gewaardeerd door anderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
*herkent*. Zoiets moet toch ook in je zitten. Maar waarom zou je perse grappige opmerkingen willen maken?
Nou, zijn vriending keek me aan en was "gelijk klaar met me"quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
dat kon je gewoon zeggen hoor, die gast is gewoon een huilie.
D'r zijn meer eigenschappen waardoor je door anderen gewaardeerd kan worden..quote:Op zondag 30 juli 2006 21:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik vind dat het een eigenschap is dat wel wordt gewaardeerd door anderen.
Dus wel belangrijk om te hebben.
?
Ik heb anders mensen meegemaakt die het zichzelf WEL hebben aangeleerd. Maar hoe?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je moet zowiezo het moment afwachten en de situatie.
Ik ben best funny, zo kan ik in een groep hele tijd niets zeggen en als ik dan een opmerking maak dan ligt iedereen ook dubbel.
Jezus wat een onzin, wat m.e.g.a.t.r.o.n. zegt, die gast en z'n vriendinges zijn echt huilies.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nou, zijn vriending keek me aan en was "gelijk klaar met me"![]()
(Wel lekkere vriendin trouwens)
oh boi. ja je hebt gelijk. ja ik weet het. Tuurlijk is funny zijn niet 'alles'quote:Op zondag 30 juli 2006 21:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
D'r zijn meer eigenschappen waardoor je door anderen gewaardeerd kan worden...
Dat wel jaquote:Op zondag 30 juli 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
oh boi. ja je hebt gelijk. ja ik weet het. Tuurlijk is funny zijn niet 'alles'
Maar het zou wel mooi meegenomen zijn. toch?
Zulke opmerkingen maak ik vaak en ik heb nog steeds vrienden.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
VB.
Ik ken een jongen die sindskort zijn sik heeft laten groeien. Het is nu één grote
onverzorgde bos wildgroei onder op zijn kin. Hij is blank. En ja ik vind em wel op Shaggy
uit ScobbyDoo lijken (zelfde ogen enzo)
Maar dat had ik dus nooit mogen zeggen
Je kan jezelf geen stijl van humor aanleren, iedereen heeft zijn eigen stijl en zal daar op moeten voortborduren. Als semi-verkapt antwoord op je vraag, hier een aantal dingen die ik zelf uit ervaring geleerd heb.quote:Hoe leer je dat? Waar leer je dat?
Grappen "ten koste van" kunnen, zo lang ze niet kwetsend zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:06 schreef vruitig het volgende:
Grappen "ten koste van" vind ik bijna altijd een uiting van onzekerheid. Vooral in een nieuw gezelschap, dan maak je dit soort grappen gewoon niet.
Ik moest daar toch wel lachen, ondanks dat ik best gevoelig benquote:Op zondag 30 juli 2006 22:06 schreef Maeksy het volgende:
begin dan niet een kermende puppy in een gehaktmolen.
Ik wil even zeggen dat ik het daar niet mee eens bent. Je bent echt niet vastgenageld aan wie je nu bent, iedereen kan veranderen. Maar verwacht iig niet dat dat snel zal gaan, het gaat retelangzaam...quote:je hebt het of je hebt het niet
Bwaa. Er zijn wel mensen die iets in zich hebben zitten, waar het nog niet uitkomt of zo. Maar een gevoel voor humor dat 'ontstaat'.. Mja.. Het kan hoor, maar zal dan wel gedeeltelijk komen door observatie/na-apen van anderen. Waar niets mis mee is, veel humor lijkt op elkaar.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik het daar niet mee eens bent. Je bent echt niet vastgenageld aan wie je nu bent, iedereen kan veranderen. Maar verwacht iig niet dat dat snel zal gaan, het gaat retelangzaam...
Dit is imo echt het allerbelangrijkste!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:06 schreef Maeksy het volgende:
Blijf bij jezelf,
Nah, ik vind dat je het altijd kunt merken als iemand een grap heeft gejat. Of van die opmerkingen maakt die in het vaste repertoire zitten.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Xtinction het volgende:
Ik jat veel van mijn grapjes/opmerkingen idd uit series als friends en seinfeld, maar zo werkt humor vaak. Zolang er gelachen wordt is het goed
Mja, dat hoor ik ook heel vaak. Qua opmerkingen word ik nogal eens vergeleken met Chandler uit Friends, en als ik samen met een vriend van me op een verjaardag ben of we zijn met zn allen aan het trainen op de sportschool, dan valt binnen de 10 minuten wel de opmerking "ja hoor, ze zijn weer samen". Wij hebben dezelfde humor ongeveer, en maken heel vaak (ook nog eens onbedoeld) 'een tweetjes'.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:19 schreef CasB het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik 'het ben geworden'. Ik krijg best vaak te horen dat ik zo droog en gevat ben, maar tja...misschien is het een bepaalde denkwijze ofzo?
Zulke vergelijkingen zijn cocky and funny, zou er vooral mee doorgaan. Zoals eerder al gezegd is heeft iedereen z'n eigen humor. Zelfs jij.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:VB.
onverzorgde bos wildgroei onder op zijn kin. Hij is blank. En ja ik vind em wel op Shaggy
uit ScobbyDoo lijken (zelfde ogen enzo)
Maar dat had ik dus nooit mogen zeggen
Bijna alle users op Fok! kunnen dat welquote:Op maandag 31 juli 2006 14:19 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
In principe is cocky and funny de spot drijven met iemand. Zo moeilijk is het toch niet om mensen of andere zaken belachelijk te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |