Inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Precies! Links leggen tussen woorden, gebeurtenissen, personen, dingen, alles!
Je denkt dat je heel wat in je mars hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Syrena het volgende:
Ik peil altijd eerst het gezelschap voordat ik gevat ga doenBij mijn schoonouders doe ik het dus niet, schoonpa is een beetje dovig ook enzo.
Oja, en ik had 'm absoluut ook Shaggy genoemd, maar dan niet in z'n gezicht
En het tofste is om mannen die gedronken hebben en denken dat ze gevat zijn afbranden met nog gevattere en zelfs beledigende opmerkingenen dan eerst zo dat ze het niet horen maar aan de reactie van je vriendinnen wel in de gaten hebben dat het niet zo leuk is
![]()
En dan heb ik ook nog de echt hele grove en platische opmerkingen en grappen, maar die bewaar ik voor als ik weer tussen de puberale vakkenvullers en geile baas van de Edah terechtkom
Heb ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Je denkt dat je heel wat in je mars hebt?
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?quote:
Ooh. Da's hard. Is net zoiets als een schop in de klote geven joh. Das niet goed voor hun mannelijkheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Syrena het volgende:
En het tofste is om mannen die gedronken hebben en denken dat ze gevat zijn afbranden met nog gevattere en zelfs beledigende opmerkingenen dan eerst zo dat ze het niet horen maar aan de reactie van je vriendinnen wel in de gaten hebben dat het niet zo leuk is
![]()
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciterenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:05 schreef Boxkeeper het volgende:
TiP: Veel cabaret kijken (en onthouden)
"Dat tuig begint te spelen.... KUTMUZIEK!" Dat is gewoon een klassiekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciteren.
Ik weet niet in hoeverre die vergelijking opgaat wat humor betreft, maar over intelligentie: 1 kenmerk van iemand met een laag IQ is dat hij/zij veelal niet de behoefte heeft om dingen te leren. Veel leren begint met leergierigheid: de drang om steeds meer te leren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gister na het boodschappen doen kwam ik onderweg naar huis een vriend tegen.
Hij zegt: Ik zie dat je net van de super afkomt.
Ik: Ik? Oh Neehoor, ik loop altijd met zo'n tas over straat.
Naja, iig. Die was wel funny want hij lag in een deuk. En dat floepte ik er ook gewoon uit.
Ik kan het wel. Er is hoop. Ik weet dat ik het kan. Gewoon veel doen en vertrouwen denk ik.
Is net zoiets als dat (ik denk) dat goed kunnen leren ook te maken heeft met 'vertrouwen' hebben
in je omgeving.
Veel mensen denken dat je goed kunt leren alleen als je van nature al pienter bent. Ik denk dat de
doorsnee dude/meisje slim genoeg is en afdoende IQ heeft om alles te leren wat maar voor handen is.
Maar het gaat om vertrouwen hebben. Als je geen vertrouwen hebt of niet lekker in je vel zit. gaat
leren stukken moeilijker.
Ik zie om mij heen dat kinderen die van huis uit veel spelletjes spelen en aandacht krijgen, dat
leren (op school) hun een stuk makkelijker afgaat. Maar das mischien voer voor een ander topic.
Als de omgeving waarin je bent vertrouwd aanvoelt, komen je grappen ook natuurlijker over
(?)
Ik moest ook lachen. Niets heerlijkers dan een droog-ironische opmerking.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Vind ik van wel. Gister toevallig een stel nieuwe mensen ontmoet die verderop in de straat wonen. Dan is het toch altijd wat de kat uit de boom kijken en voel ik me niet vertrouwd genoeg om gelijk supergrappig te gaan doen.quote:Als de omgeving waarin je bent vertrouwd aanvoelt, komen je grappen ook natuurlijker over
(?)
Aanvulling voor TS:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef MouseOver het volgende:
Hou in ieder geval een beetje voeling met je gesprekpartners. Je focust je nu wel erg op jezelf. Mensen die zichzelf door flauwe humor hopeloos voor schut zetten doen dat meestal omdat ze subtiele signalen van andere mensen niet oppikken.
Ik denk ook dat je het niet kunt aanleren, maar wel tot ontwikkeling kunt brengen als het aanwezig maar ongebruikt is. Misschien zou je ook eens moeten bedenken wat je iig *niet* moet zeggen. Sommige mensen zijn veel te grof zonder dat ze het doorhebben. Of beter gezegd, ze denken dat dat grappig is.
hi-la-rischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Geen idee, dat was alweer acht jaar geledenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?
Ik heb een kennis (vrouw, politieagente....niet al te slim) die weet dan niet wanneer ze moet stoppen. Als die begint ratelt ze zo de hele show af. En dan kan ze zijn accent ook nog niet fatsoenlijk nadoen....ahhhh tenenkrommend gewoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciteren.
Was de manier waarop ik het zei. En het was geen exacte quote....quote:
Niet eens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
En het was geen exacte quote....
En als je ingestudeerde grappen op zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:50 schreef steeg het volgende:al die voorbeelden, ik ga al die grappen stelen
ik reageerde een beetje op het ironische hi-la-rischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Was de manier waarop ik het zei. En het was geen exacte quote....
Ironie, is dat eigenlijk aantrekkelijk in het maatschappelijk leven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef ki_ki het volgende:
[..]
ik reageerde een beetje op het ironische hi-la-risch
Mensen die ironie en sarcasme in hun humorpakket hebben mag ik over het algemeen wel graag, mits afisseling met andere stijlen van humor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:15 schreef Argento het volgende:
Ironie, is dat eigenlijk aantrekkelijk in het maatschappelijk leven?
ik denk het wel, het dwingt eigenlijk om iets van een andere kant te bekijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:15 schreef Argento het volgende:
[..]
Ironie, is dat eigenlijk aantrekkelijk in het maatschappelijk leven?
fok is onuitputtelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En als je ingestudeerde grappen op zijn?
Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:46 schreef Maeksy het volgende:
Bij oude vrienden gooi ik echter alles dr uit, omdat ik genoeg vertrouwen in mezelf en hun heb dat er geen rellen zullen uitbreken als iets in het verkeerde keelgat schiet.
En toen werd ie nog bozer natuurlijk!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |