*herkent*. Zoiets moet toch ook in je zitten. Maar waarom zou je perse grappige opmerkingen willen maken?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
jep, in mijn omgeving zijn mensen die heel houterig "cocky & funny" proberen te zijn. Dat komt best wel lullig over.
dat kon je gewoon zeggen hoor, die gast is gewoon een huilie.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
VB.
Ik ken een jongen die sindskort zijn sik heeft laten groeien. Het is nu één grote
onverzorgde bos wildgroei onder op zijn kin. Hij is blank. En ja ik vind em wel op Shaggy uit ScobbyDoo lijken (zelfde ogen enzo)
Maar dat had ik dus nooit mogen zeggen![]()
![]()
Sowieso.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je moet zowiezo het moment afwachten en de situatie.
Ik ben best funny, zo kan ik in een groep hele tijd niets zeggen en als ik dan een opmerking maak dan ligt iedereen ook dubbel.
Ik vind dat het een eigenschap is dat wel wordt gewaardeerd door anderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
*herkent*. Zoiets moet toch ook in je zitten. Maar waarom zou je perse grappige opmerkingen willen maken?
Nou, zijn vriending keek me aan en was "gelijk klaar met me"quote:Op zondag 30 juli 2006 21:35 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
dat kon je gewoon zeggen hoor, die gast is gewoon een huilie.
D'r zijn meer eigenschappen waardoor je door anderen gewaardeerd kan worden..quote:Op zondag 30 juli 2006 21:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik vind dat het een eigenschap is dat wel wordt gewaardeerd door anderen.
Dus wel belangrijk om te hebben.
?
Ik heb anders mensen meegemaakt die het zichzelf WEL hebben aangeleerd. Maar hoe?quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je moet zowiezo het moment afwachten en de situatie.
Ik ben best funny, zo kan ik in een groep hele tijd niets zeggen en als ik dan een opmerking maak dan ligt iedereen ook dubbel.
Jezus wat een onzin, wat m.e.g.a.t.r.o.n. zegt, die gast en z'n vriendinges zijn echt huilies.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:49 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nou, zijn vriending keek me aan en was "gelijk klaar met me"![]()
(Wel lekkere vriendin trouwens)
oh boi. ja je hebt gelijk. ja ik weet het. Tuurlijk is funny zijn niet 'alles'quote:Op zondag 30 juli 2006 21:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
D'r zijn meer eigenschappen waardoor je door anderen gewaardeerd kan worden...
Dat wel jaquote:Op zondag 30 juli 2006 21:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
oh boi. ja je hebt gelijk. ja ik weet het. Tuurlijk is funny zijn niet 'alles'
Maar het zou wel mooi meegenomen zijn. toch?
Zulke opmerkingen maak ik vaak en ik heb nog steeds vrienden.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:
VB.
Ik ken een jongen die sindskort zijn sik heeft laten groeien. Het is nu één grote
onverzorgde bos wildgroei onder op zijn kin. Hij is blank. En ja ik vind em wel op Shaggy
uit ScobbyDoo lijken (zelfde ogen enzo)
Maar dat had ik dus nooit mogen zeggen
Je kan jezelf geen stijl van humor aanleren, iedereen heeft zijn eigen stijl en zal daar op moeten voortborduren. Als semi-verkapt antwoord op je vraag, hier een aantal dingen die ik zelf uit ervaring geleerd heb.quote:Hoe leer je dat? Waar leer je dat?
Grappen "ten koste van" kunnen, zo lang ze niet kwetsend zijn.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:06 schreef vruitig het volgende:
Grappen "ten koste van" vind ik bijna altijd een uiting van onzekerheid. Vooral in een nieuw gezelschap, dan maak je dit soort grappen gewoon niet.
Ik moest daar toch wel lachen, ondanks dat ik best gevoelig benquote:Op zondag 30 juli 2006 22:06 schreef Maeksy het volgende:
begin dan niet een kermende puppy in een gehaktmolen.
Ik wil even zeggen dat ik het daar niet mee eens bent. Je bent echt niet vastgenageld aan wie je nu bent, iedereen kan veranderen. Maar verwacht iig niet dat dat snel zal gaan, het gaat retelangzaam...quote:je hebt het of je hebt het niet
Bwaa. Er zijn wel mensen die iets in zich hebben zitten, waar het nog niet uitkomt of zo. Maar een gevoel voor humor dat 'ontstaat'.. Mja.. Het kan hoor, maar zal dan wel gedeeltelijk komen door observatie/na-apen van anderen. Waar niets mis mee is, veel humor lijkt op elkaar.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:44 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik het daar niet mee eens bent. Je bent echt niet vastgenageld aan wie je nu bent, iedereen kan veranderen. Maar verwacht iig niet dat dat snel zal gaan, het gaat retelangzaam...
Dit is imo echt het allerbelangrijkste!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:06 schreef Maeksy het volgende:
Blijf bij jezelf,
Nah, ik vind dat je het altijd kunt merken als iemand een grap heeft gejat. Of van die opmerkingen maakt die in het vaste repertoire zitten.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:54 schreef Xtinction het volgende:
Ik jat veel van mijn grapjes/opmerkingen idd uit series als friends en seinfeld, maar zo werkt humor vaak. Zolang er gelachen wordt is het goed
Mja, dat hoor ik ook heel vaak. Qua opmerkingen word ik nogal eens vergeleken met Chandler uit Friends, en als ik samen met een vriend van me op een verjaardag ben of we zijn met zn allen aan het trainen op de sportschool, dan valt binnen de 10 minuten wel de opmerking "ja hoor, ze zijn weer samen". Wij hebben dezelfde humor ongeveer, en maken heel vaak (ook nog eens onbedoeld) 'een tweetjes'.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:19 schreef CasB het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik 'het ben geworden'. Ik krijg best vaak te horen dat ik zo droog en gevat ben, maar tja...misschien is het een bepaalde denkwijze ofzo?
Zulke vergelijkingen zijn cocky and funny, zou er vooral mee doorgaan. Zoals eerder al gezegd is heeft iedereen z'n eigen humor. Zelfs jij.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:28 schreef a-child-in-chains het volgende:VB.
onverzorgde bos wildgroei onder op zijn kin. Hij is blank. En ja ik vind em wel op Shaggy
uit ScobbyDoo lijken (zelfde ogen enzo)
Maar dat had ik dus nooit mogen zeggen
Bijna alle users op Fok! kunnen dat welquote:Op maandag 31 juli 2006 14:19 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
In principe is cocky and funny de spot drijven met iemand. Zo moeilijk is het toch niet om mensen of andere zaken belachelijk te maken?
Precies.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
Humor kan je niet aanleren.
Ik kom ook heel erg vaak gevat uit de hoek, zonder er zelf echt om te moeten lachenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:30 schreef Boeman het volgende:
Ik ben wel vrij 'gevat'.
Ik praat veel, en dat bevat een hoog gehalte van grappige/gevatte opmerkingen. Ik ben overigens niet de degene die dat bepaalt, maar als de omgeving telkens weer moet lachen, tsja, dan zou het wel grappig zijn.
Altijd al geweest trouwens, maar volgens mij kun je geen tips geven mbt grappig zijn. Je moet spontaan en communicatief zijn, en dan komt het er wel uit. Ad-rem is het goede woord denk ik.
Ad Rem, die ken ik wel. Die woont hier om de hoek.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:30 schreef Boeman het volgende:
Je moet spontaan en communicatief zijn, en dan komt het er wel uit. Ad-rem is het goede woord denk ik.
Hahaha, dat is erg herkenbaar!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik zelf ben trouwens vrij gevat over het algemeen. Maar dat heeft dus ook een keerzijde, het kan nogal eens bot overkomen. Of soms maak ik een grap en zit ik in mijn eentje te lachen.![]()
Zo ken ik er nog wel een.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik zelf ben trouwens vrij gevat over het algemeen. Maar dat heeft dus ook een keerzijde, het kan nogal eens bot overkomen. Of soms maak ik een grap en zit ik in mijn eentje te lachen.![]()
Dat is het gewoon. Of vragen waar bambi is.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:19 schreef GSi het volgende:
Ik zeg soms dingen zonder er bij na te denken.. veelal woordgrappen
Voorbeeldje, ik vind een knoop en loop naar mijn chef toe en zeg "Hier, voor in je zakdoek" en dan tja.. is het lachen geblazen natuurlijk.
Of met een bende vrienden een film kijken (Armageddon) en daarin schreeuwde iemand heel veel "HARRY! HARRY!! HAAAAARRRRRRYY!!!" en toen zei ik dus "Wat een herrie"
Maar het stomme is dat ik er niet bij nadenk en het er gewoon uitkomt. Of dat humor is weet ik niet, er word iig wel om gelachen.
Bij mij zit het wel een beetje in de familie. Mijn vader, broer, opa. En mijn moeder ook trouwens.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een.
Maar ik kan soms ook wel beetje bot overkomen, terwijl het niet mijn intentie is. Beetje nuanceren bij mij moet je wel doen. Mijn humor heb ik overigens van mijn vader, die kon altijd wel gevat uit de hoek komen.![]()
Precies! Links leggen tussen woorden, gebeurtenissen, personen, dingen, alles!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ikzelf ben ook al vanaf heel jongs af aan in staat geweest om mensen aan het lachen te maken. Ten koste van anderen, maar ook vaak van ten koste van mezelf (zelfspot ftw). Ik ervaar het zelf als een soort kronkel in mn denken die razendsnel allerlei scenarios langsgaat, waarna ik de "leukste" dr uit kiest.
Een soort america's funniest home videos, maar dan sneller... en binnen in mn hoofd.
dat denk ik ookquote:Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef partyyboyy het volgende:
Zo wordt je geboren.
Helaas voor jou, mate!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat denk ik ook
en als je van jezelf weet dat t je niet lukt kun je beter je bek houden anders floep je er onzettend beschamende niet grapjes uit en zit iedereen je alleen maar aan te staren en zich af te vragen wie is die idioot
niet hard, waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:35 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
![]()
Die is hard. Liefie_ is hard. Waarom heet jij Liefie_ ???
euuuuhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
Goeiemorgen Liefie_ !!! Me liefste!
(Leuk meisje met de leuke schoentjes.)
nou als je je nu al gebashed voelt zou ik maar eens wat mn onzekerheid gaan doen ipv gevoel voor humor...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik voel me hier gebashed![]()
Zou het te maken hebben met min reacties in andere topics?
@ Liefie; Allochtonen zeggen "Me" liefste (kan er ook niks aan doen, surinamers he)
@ Barracupracuda, Ik hoop dat je het wel kunt aanleren zoniet je humor iig. kunt verbeteren.
tja.
Ik maak maar een geintje hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[quote]nou als je je nu al gebashed voelt zou ik maar eens wat mn onzekerheid gaan doen ipv gevoel voor humor...
Dat is "spreektaal" jeweettoch!?quote:en dat het gezegd word door surinamers zorgt er idd voor dat het opeens wel klinkt
over spelling zul je me niet horen want ik kan zelf ook neit spellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje hoor.
[..]
Dat is "spreektaal" jeweettoch!?
En sinds wanneer doet fok alleen aan strikt correcte spelling ?
Ga je wombat knuffelen ofzo![]()
Of mail naar fok en laat een spellingchecker inbouwen![]()
Right, kijkend naar je postgeschiedenis is het mischien beter om een psych te zoeken dan een nieuwe stijl qua humor. Al ben ik natuurlijk niet degene die bepaald of iemand wel of niet professionele hulp moet zoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Goede grappenmakers kunnen goed relativeren denk ik.
En relativeren is niet mijn sterkste kant, alhoewel ik het wel kan. Ik vertik het gewoon.
Alsof ik te maken heb met een 'blinde vlek' als ik het probeer (is onwil trouwens, Ik kan het wel.)
Mischien dat ik dan toch rustigjes aan meer moet gaan te relativeren.
Eens kijken of het mijn humor verbetert
En ik hoop trouwens dat alle mensen doe zeggen dat je niet kunt aanleren ongelijk hebben (sorry)
Ik vind humor wel belangrijk.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef Kevanovitch het volgende:
Cocky en funny moet je richting vrouwen doen en niet naar mannen
Ja man, mannen moet je gewoon keihard dissen zodat de rest ze uitlacht, of groffe moppen maken over vrouwen en minderheden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:03 schreef Kevanovitch het volgende:
Cocky en funny moet je richting vrouwen doen en niet naar mannen
Als je wel kan relativeren, maar het vertikt. Tja, je wil dus wel iets, maar je vertikt hetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:26 schreef a-child-in-chains het volgende:
Goede grappenmakers kunnen goed relativeren denk ik.
En relativeren is niet mijn sterkste kant, alhoewel ik het wel kan. Ik vertik het gewoon.
Alsof ik te maken heb met een 'blinde vlek' als ik het probeer (is onwil trouwens, Ik kan het wel.)
Mischien dat ik dan toch rustigjes aan meer moet gaan te relativeren.
Eens kijken of het mijn humor verbetert
En ik hoop trouwens dat alle mensen doe zeggen dat je niet kunt aanleren ongelijk hebben (sorry)
Ik vind humor wel belangrijk.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:15 schreef Boeman het volgende:
[..]
Precies! Links leggen tussen woorden, gebeurtenissen, personen, dingen, alles!
Je denkt dat je heel wat in je mars hebt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Syrena het volgende:
Ik peil altijd eerst het gezelschap voordat ik gevat ga doenBij mijn schoonouders doe ik het dus niet, schoonpa is een beetje dovig ook enzo.
Oja, en ik had 'm absoluut ook Shaggy genoemd, maar dan niet in z'n gezicht
En het tofste is om mannen die gedronken hebben en denken dat ze gevat zijn afbranden met nog gevattere en zelfs beledigende opmerkingenen dan eerst zo dat ze het niet horen maar aan de reactie van je vriendinnen wel in de gaten hebben dat het niet zo leuk is
![]()
En dan heb ik ook nog de echt hele grove en platische opmerkingen en grappen, maar die bewaar ik voor als ik weer tussen de puberale vakkenvullers en geile baas van de Edah terechtkom
Heb ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Transvaal het volgende:
[..]
Je denkt dat je heel wat in je mars hebt?
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?quote:
Ooh. Da's hard. Is net zoiets als een schop in de klote geven joh. Das niet goed voor hun mannelijkheid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef Syrena het volgende:
En het tofste is om mannen die gedronken hebben en denken dat ze gevat zijn afbranden met nog gevattere en zelfs beledigende opmerkingenen dan eerst zo dat ze het niet horen maar aan de reactie van je vriendinnen wel in de gaten hebben dat het niet zo leuk is
![]()
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciterenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:05 schreef Boxkeeper het volgende:
TiP: Veel cabaret kijken (en onthouden)
"Dat tuig begint te spelen.... KUTMUZIEK!" Dat is gewoon een klassiekerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciteren.
Ik weet niet in hoeverre die vergelijking opgaat wat humor betreft, maar over intelligentie: 1 kenmerk van iemand met een laag IQ is dat hij/zij veelal niet de behoefte heeft om dingen te leren. Veel leren begint met leergierigheid: de drang om steeds meer te leren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gister na het boodschappen doen kwam ik onderweg naar huis een vriend tegen.
Hij zegt: Ik zie dat je net van de super afkomt.
Ik: Ik? Oh Neehoor, ik loop altijd met zo'n tas over straat.
Naja, iig. Die was wel funny want hij lag in een deuk. En dat floepte ik er ook gewoon uit.
Ik kan het wel. Er is hoop. Ik weet dat ik het kan. Gewoon veel doen en vertrouwen denk ik.
Is net zoiets als dat (ik denk) dat goed kunnen leren ook te maken heeft met 'vertrouwen' hebben
in je omgeving.
Veel mensen denken dat je goed kunt leren alleen als je van nature al pienter bent. Ik denk dat de
doorsnee dude/meisje slim genoeg is en afdoende IQ heeft om alles te leren wat maar voor handen is.
Maar het gaat om vertrouwen hebben. Als je geen vertrouwen hebt of niet lekker in je vel zit. gaat
leren stukken moeilijker.
Ik zie om mij heen dat kinderen die van huis uit veel spelletjes spelen en aandacht krijgen, dat
leren (op school) hun een stuk makkelijker afgaat. Maar das mischien voer voor een ander topic.
Als de omgeving waarin je bent vertrouwd aanvoelt, komen je grappen ook natuurlijker over
(?)
Ik moest ook lachen. Niets heerlijkers dan een droog-ironische opmerking.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Vind ik van wel. Gister toevallig een stel nieuwe mensen ontmoet die verderop in de straat wonen. Dan is het toch altijd wat de kat uit de boom kijken en voel ik me niet vertrouwd genoeg om gelijk supergrappig te gaan doen.quote:Als de omgeving waarin je bent vertrouwd aanvoelt, komen je grappen ook natuurlijker over
(?)
Aanvulling voor TS:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef MouseOver het volgende:
Hou in ieder geval een beetje voeling met je gesprekpartners. Je focust je nu wel erg op jezelf. Mensen die zichzelf door flauwe humor hopeloos voor schut zetten doen dat meestal omdat ze subtiele signalen van andere mensen niet oppikken.
Ik denk ook dat je het niet kunt aanleren, maar wel tot ontwikkeling kunt brengen als het aanwezig maar ongebruikt is. Misschien zou je ook eens moeten bedenken wat je iig *niet* moet zeggen. Sommige mensen zijn veel te grof zonder dat ze het doorhebben. Of beter gezegd, ze denken dat dat grappig is.
hi-la-rischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Geen idee, dat was alweer acht jaar geledenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?
Ik heb een kennis (vrouw, politieagente....niet al te slim) die weet dan niet wanneer ze moet stoppen. Als die begint ratelt ze zo de hele show af. En dan kan ze zijn accent ook nog niet fatsoenlijk nadoen....ahhhh tenenkrommend gewoon.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets zo erg als van die gozers die Hans T. of Theo M. gaan reciteren.
Was de manier waarop ik het zei. En het was geen exacte quote....quote:
Niet eens?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
En het was geen exacte quote....
En als je ingestudeerde grappen op zijn?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:50 schreef steeg het volgende:al die voorbeelden, ik ga al die grappen stelen
ik reageerde een beetje op het ironische hi-la-rischquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:23 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Was de manier waarop ik het zei. En het was geen exacte quote....
Ironie, is dat eigenlijk aantrekkelijk in het maatschappelijk leven?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:06 schreef ki_ki het volgende:
[..]
ik reageerde een beetje op het ironische hi-la-risch
Mensen die ironie en sarcasme in hun humorpakket hebben mag ik over het algemeen wel graag, mits afisseling met andere stijlen van humor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:15 schreef Argento het volgende:
Ironie, is dat eigenlijk aantrekkelijk in het maatschappelijk leven?
ik denk het wel, het dwingt eigenlijk om iets van een andere kant te bekijkenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:15 schreef Argento het volgende:
[..]
Ironie, is dat eigenlijk aantrekkelijk in het maatschappelijk leven?
fok is onuitputtelijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En als je ingestudeerde grappen op zijn?
Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:46 schreef Maeksy het volgende:
Bij oude vrienden gooi ik echter alles dr uit, omdat ik genoeg vertrouwen in mezelf en hun heb dat er geen rellen zullen uitbreken als iets in het verkeerde keelgat schiet.
En toen werd ie nog bozer natuurlijk!quote:
Oh? vertel jij mij eens wat daar niet aan klopt? Ik ken een aantal mensen op deze fora die zich op die manier weten te gedragen, en dat zijn toevallig (?) ook de mensen die bakken vol meiden krijgen...quote:cocky and funny? ben je de pickup guide aan het lezen of zo. dan kan ik je vast verklappen dat daar een grote berg onzin wordt verkondigd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:13 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Oh? vertel jij mij eens wat daar niet aan klopt? Ik ken een aantal mensen op deze fora die zich op die manier weten te gedragen, en dat zijn toevallig (?) ook de mensen die bakken vol meiden krijgen...
nou die vind ik alles behalve grappigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Xtinction het volgende:
Kastanova...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:15 schreef Xtinction het volgende:
Kastanova...
Vandaar dat mijn woordkeuze viel op suggestiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:22 schreef Xtinction het volgende:
Waar zeg ik dat Copy? help me ff want ik kan het niet terugvinden....
nee je zegt dat ie volgens jou cockey en funny is om daarna te zeggen dat ie volgens jou het funny toch nogal mistquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:32 schreef Xtinction het volgende:
Ah overheengelezen, mijn excuses. Vond mijn post niet echt oorzaak-gevolg aangeven though, manier van interpretatie denk ik. Wat ik dus wil zeggen is dat het boekje een manier van gedragen beschrijft dat succesvol gebleken is in vele gevallen, waaronder onze welbekende Kasta, waarmee ik dus niet wil suggereren dat deze mensen het boekje ter hulp hebben gehad.
zo.. duidelijk nu?
Op die post reageerde ik, een post die dus verkondigd dat de guide "vol staat met onzin"quote:cocky and funny? ben je de pickup guide aan het lezen of zo. dan kan ik je vast verklappen dat daar een grote berg onzin wordt verkondigd.
sorry hoor ik vroeg me gewoon af waarom je kasta er aan zn haren bij sleeptequote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:37 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Op die post reageerde ik, een post die dus verkondigd dat de guide "vol staat met onzin"
Please end this very very silly discussion...
Anders verneuk je mijn post even. Haal hem dan helemaal weg ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn woordkeuze viel op suggestie.
Dat verneuken deed je toch echt zelf met die belachelijke 'uitsmijter'.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef heiden6 het volgende:
Anders verneuk je mijn post even. Haal hem dan helemaal weg ofzo.![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.
Anyway, hij was dus pislink omdat hij dacht dat het een racistische opmerking betrof. Surinamer, banaan... ik had niet eens een link gelegd en vroeg me af waarom hij zo boos was. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik legde uit dat dit niet de bedoeling was, en dat ik absoluut geen racist ben, en daarmee was het afgedaan.
<EDIT>
'T is een boek (of eigenlijk meerdere boeken) van een Amerikaan die tips geeft voor mannen die geen succes hebben in hun dating-leven, specifiek voor mannen die vaak 'te lief' worden gevonden e.d.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
nee, ik weet eigenlijk niet waar je over hebt.
Is het een interessant boek? En waarom zegt iemand dat er veel onzin in staat?
Kan die ook ff toelichten?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het, dat puberale vakkenvullen?
1 van de weinige gave's die ik hebquote:Op maandag 31 juli 2006 14:44 schreef partyyboyy het volgende:
Zo wordt je geboren.
Helaas voor jou, mate!
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:40 schreef Maethor_Veleg het volgende:
t is een gave!
Zeker weten waar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:20 schreef Halve_Haan het volgende:
Ik ben zelf meer van de spitsvondige taalconstructies... en zelfspot doet het ook altijd goed. Pas daar trouwens wel wat mee op. Als ik date verval ik heel snel ik zelfspot en dat is niet zo'n goeie PR. Maar over het algemeen helpt het dan wel weer enorm als je dat erbij vermeldt.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:13 schreef Sunaebo het volgende:
[..]
Zeker weten waar.
Bij mij denkt iedereen nu dus dat ik een minderwaardigheidscomplex heb door mijn (overmatige) zelfspot![]()
Meeste mensen weten het gelukkig wel als ze langer met me omgaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ik heb het leren compenseren door zo af en toe glashard vol te houden dat ik almachtig en alwetend ben.
"God man!"
"Zeg het eens, mijn zoon."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |