abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5949993
Even de openingspost gewijzigd, tevreden moet trots zijn
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Wie kan nu op dit moment zeggen dat ie trots is op zichzelf? Over wat ie tot nu toe in zijn/haar leven heeft bereikt. En dan bedoel ik niet alleen over goeie baan of goeie opleiding enz. Maar over hoe je nu bent geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 24-09-2002 15:47]

pi_5950004
Ik had wel iets groter mogen zijn vind ik zelf. Ben 1.68
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Verder ben ik wel oke.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik heb net een nieuwe lieve vriendin, dus daar ben ik blij mee.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[Dit bericht is gewijzigd door Kuupke op 24-09-2002 15:30]

dinsdag 24 september 2002 @ 15:30:36 #3
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5950014
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:29 schreef Kuupke het volgende:
Ik had wel iets groter mogen zijn vind ik zelf. Ben 1.68
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Verder ben ik wel oke.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Goh, dat vinden er meer hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ukkie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik ben heel tevreden met mezelf

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

To infinity…and beyond!
pi_5950026
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:30 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ukkie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Get off my back will je.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_5950034
ben zeker tevreden

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_5950056
* Joene is wel redelijk tevreden .

Leuke baan ,leuke auto , geweldige vriendin , leuke vrienden.

Jammer dat het allemaal in nederland moet afspelen nog.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:33:36 #7
29764 Dewey
..::Malcom in the middle::..
pi_5950069
ik ben in het algemeen ook tevreden over mezelf hoor Er zijn natuurlijk altijd wel wat minpuntjes maargoed.

Leuke opleiding, lieve en mooie vriendin, leuke vrienden en vriendinnen waar we altijd lol mee maken, kicke auto en ben ook tevreden over me uiterlijk.

Heb eigenlijk niet te klagen zo.

hij lijk een beetje op die van joene

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_5950079
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:32 schreef Joene het volgende:
* Joene is wel redelijk tevreden .

Jammer dat het allemaal in nederland moet afspelen nog.

En dat is ut? niet meer? Ben je op dat punt al tevreden? Wanneer is iemand trots op zichzelf?
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:35:57 #9
29764 Dewey
..::Malcom in the middle::..
pi_5950109
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:34 schreef Mordreth het volgende:

[..]

En dat is ut? niet meer? Ben je op dat punt al tevreden? Wanneer is iemand trots op zichzelf?

nou laten we dan zeggen tevreden op dit moment! later zouden er toch veel dingen anders gaan lopen, dan zie ik wel weer of ik tevreden ben op me eigen
pi_5950150
Tot wat ik nu toe gezien heb is dat iedereen trots op zichzelf is omdat ze een goeie opleiding of baan, vrouw of vriendin en de andere standaard dingen. Alleen trots op de dingen waar je zelf beter van bent geworden dus?

[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 24-09-2002 15:38]

pi_5950155
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:34 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Wat heb ik meer nodig , dan een leuke baan , geweldige vriendin , goed e vrienden ? ik vind mezelf al heel rijk met al deze dingen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5950175
yep, ben tevreden, met als minpunt dat ik een slechte gezondheid heb, te direct ben...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:39:47 #13
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5950192
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:38 schreef Mordreth het volgende:
Tot wat ik nu toe gezien heb is dat iedereen trots op zichzelf is omdat ze een goeie opleiding of baan, vrouw of vriendin en de andere standaard dingen. Alleen trots op de dingen waar je zelf beter van bent geworden dus?
Ik heb geen baan, geen opleiding
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ben gewoon trots op mezelf, dat ik nu positiever over me denk als vroeger. Dat ik het gepest en gekloot achter me kan laten, dat ik me er niks meer van aantrek
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En daarnnaast ben ik er ook wel trots op dat ik zo'n lieve vriend heb gevonden...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
To infinity…and beyond!
pi_5950203
Als ie maar groot genoeg is he
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dus ik ben wel tevreden

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:42:54 #15
23441 F1-dude
POWDER SNOW RULEZ
pi_5950249
Redelijk tevreden kan ik wel zeggen..
Tip of the day: Don't eat yellow snow.
pi_5950262
En dan nog een stelling:

Wie kan er trotser op zichzelf wezen:

-Iemand die in de 3de wereld land heeft gewerkt (of werkt) om mensen te helpen.
-Of gewoon de standaard mens die een goeie baan, vrouw, kinderen en rest van standaard dingen heeft.

dinsdag 24 september 2002 @ 15:43:35 #17
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_5950263
jaa.. ik ben eigenlijk heel tevreden over mezelf.. Ik heb een lieve vriendin, zit ondertussen alweer in 5vwo, heb een leuk baantje, ben gezond, zie er totaal niet slecht uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en heb veel sociale contacten..
Ja.. khoef denk ik totaal niet ontevreden over mezelf te zijn. Alleen benk wel beetje jaloers af en toe, btj lui ook
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Majaaaaa
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_5950271
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:30 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ukkie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Pff... Loser...

Nee ik ben niet tevreden met hoe ik ben..
Ik kan zeggen dat ik met sommige eigenschappen aardig tevreden ben.. Maar ik zou sommige dingen toch anders willen zien... Ik zou wat minder verlegen willen zijn. wat sterker in mn schoenen staan, wat minder snel driftig worden en wat minder emotioneel zijn..

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 24 september 2002 @ 15:45:16 #19
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_5950289
* Bhorka is wel redelijk tevreden .

alleen te zwaar, maar daar ga ik wat aan doen

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_5950323
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:43 schreef Mordreth het volgende:
En dan nog een stelling:

-Of gewoon de standaard mens die een goeie baan, vrouw, kinderen en rest van standaard dingen heeft.

Beiden evenveel, omdat ze wat bijdragen aan de maatschappij. Of dat nou hier is, of in een ander land, waar hulp eigenlijk nauwelijks helpt, als je kijkt naar wat er allemaal niet geholpen wordt daar.

Verder ben ik erg tevreden over mijn leven, hoe alles loopt enzo

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik heb het in ieder geval nog niet beter gehad en ik hoop dat dat ook nog een tijd zo mag blijven, het liefst voor altijd
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_5950344
Ik ben met alles wel snel tevreden, dus ook met mezelf.
Zolang ik mezelf kan redden, leuke anekdotes kan vertellen etc, komt alles wel goed.

Dus een volmondig ja.
Ik heb een aantal leuke eigenschappen waar ik trots op ben en natuurlijk zijn er ook minpunten, maar die zijn nu even niet belangrijk..

dinsdag 24 september 2002 @ 15:49:24 #22
31842 in_het_kippenhok_3
Na 1 en 2 komt?(weer een ban?)
pi_5950349
Gelukkig met mezelf? Fysiek kon het wel wat beter, maar daar mag ik van mijn nieuwe vriendin niet over zeiken, want het valt allemaal best mee
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Mentaal ben ik perfect gelukkig, verliefd zijn is het mooiste dat er is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Wat betreft stelling 2: Het lijkt alsof iemand die onbaatzuchtig in de 3e wereld mensen helpt beter is dan iemand met een goed huwelijk, baan, etc... maar is dat zo? In het laatste geval offer je ook veel op voor anderen: partner, kinderen, collegae, werkgever etc... Je leven leiden als een goed mens volstaat in mijn ogen en daar heeft iedereen zijn eigen invulling voor...

[Dit bericht is gewijzigd door in_het_kippenhok_3 op 24-09-2002 15:50]

Just look at the sign... [br]Why do we love? Do we get a kick out of being hurt?
pi_5950360
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:43 schreef Mordreth het volgende:
En dan nog een stelling:

Maakt denk ik niets uit. Ligt er net aan hoe die persoon iets beleefd.

Kijk een miljonair die mensen gaat helpen in een 3e wereld land zal bv. niet zo trots op zichzelf zijn als iemand die zich uit de goot heeft gehaald en na hard zwoegen een eigen leven heeft opgebouwd met een goeie baan, vrouw en kinderen.

pi_5950399
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:47 schreef IndemnitY het volgende:

[..]

Beiden evenveel, omdat ze wat bijdragen aan de maatschappij. Of dat nou hier is, of in een ander land, waar hulp eigenlijk nauwelijks helpt, als je kijkt naar wat er allemaal niet geholpen wordt daar.

Wat draagt die standaard mens bij dan? Behalve voor zichzelf? Doet ie iets goed voor anderen? Iets waar ie echt trots op kan zijn, in vergelijking met diegene die in 3de wereld landen bezig zijn?

Die hulp in 3de wereldland was maar een voorbeeld.. kon net zogoed iets soortgelijks hier zijn.

pi_5950414
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:49 schreef Kuupke het volgende:

[..]

Maakt denk ik niets uit. Ligt er net aan hoe die persoon iets beleefd.

Kijk een miljonair die mensen gaat helpen in een 3e wereld land zal bv. niet zo trots op zichzelf zijn als iemand die zich uit de goot heeft gehaald en na hard zwoegen een eigen leven heeft opgebouwd met een goeie baan, vrouw en kinderen.

Iemand zal denk ik trotser op zichzelf zijn als ie veel mensen heeft geholpen dan iemand die alleen maar zichzelf heeft geholpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 24-09-2002 15:53]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop