Wie kan nu op dit moment zeggen dat ie trots is op zichzelf? Over wat ie tot nu toe in zijn/haar leven heeft bereikt. En dan bedoel ik niet alleen over goeie baan of goeie opleiding enz. Maar over hoe je nu bent geworden.
[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 24-09-2002 15:47]
Verder ben ik wel oke.
[Dit bericht is gewijzigd door Kuupke op 24-09-2002 15:30]
quote:Goh, dat vinden er meer hoor
Op dinsdag 24 september 2002 15:29 schreef Kuupke het volgende:
Ik had wel iets groter mogen zijn vind ik zelf. Ben 1.68om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Verder ben ik wel oke.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ukkie
Ik ben heel tevreden met mezelf
quote:Get off my back will je.
Op dinsdag 24 september 2002 15:30 schreef ivetje het volgende:[..]
Goh, dat vinden er meer hoor
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ukkie
ik accepteer de cookies.Ik ben heel tevreden met mezelf
ik accepteer de cookies.
Leuke baan ,leuke auto , geweldige vriendin , leuke vrienden.
Jammer dat het allemaal in nederland moet afspelen nog.
Leuke opleiding, lieve en mooie vriendin, leuke vrienden en vriendinnen waar we altijd lol mee maken, kicke auto en ben ook tevreden over me uiterlijk.
Heb eigenlijk niet te klagen zo.
hij lijk een beetje op die van joene
quote:En dat is ut? niet meer? Ben je op dat punt al tevreden? Wanneer is iemand trots op zichzelf?
Op dinsdag 24 september 2002 15:32 schreef Joene het volgende:
* Joene is wel redelijk tevreden .Leuke baan ,leuke auto , geweldige vriendin , leuke vrienden.
Jammer dat het allemaal in nederland moet afspelen nog.
quote:nou laten we dan zeggen tevreden op dit moment! later zouden er toch veel dingen anders gaan lopen, dan zie ik wel weer of ik tevreden ben op me eigen
Op dinsdag 24 september 2002 15:34 schreef Mordreth het volgende:[..]
En dat is ut? niet meer? Ben je op dat punt al tevreden? Wanneer is iemand trots op zichzelf?
[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 24-09-2002 15:38]
quote:Wat heb ik meer nodig , dan een leuke baan , geweldige vriendin , goed e vrienden ? ik vind mezelf al heel rijk met al deze dingen
Op dinsdag 24 september 2002 15:34 schreef Mordreth het volgende:[..]
En dat is ut? niet meer? Ben je op dat punt al tevreden? Wanneer is iemand trots op zichzelf?
quote:Ik heb geen baan, geen opleiding
Op dinsdag 24 september 2002 15:38 schreef Mordreth het volgende:
Tot wat ik nu toe gezien heb is dat iedereen trots op zichzelf is omdat ze een goeie opleiding of baan, vrouw of vriendin en de andere standaard dingen. Alleen trots op de dingen waar je zelf beter van bent geworden dus?
Dus ik ben wel tevreden
Wie kan er trotser op zichzelf wezen:
-Iemand die in de 3de wereld land heeft gewerkt (of werkt) om mensen te helpen.
-Of gewoon de standaard mens die een goeie baan, vrouw, kinderen en rest van standaard dingen heeft.
quote:Pff... Loser...
Op dinsdag 24 september 2002 15:30 schreef ivetje het volgende:[..]
Goh, dat vinden er meer hoor
ik accepteer de cookies.Ukkie
ik accepteer de cookies.
Ik ben heel tevreden met mezelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik ben niet tevreden met hoe ik ben..
Ik kan zeggen dat ik met sommige eigenschappen aardig tevreden ben.. Maar ik zou sommige dingen toch anders willen zien... Ik zou wat minder verlegen willen zijn. wat sterker in mn schoenen staan, wat minder snel driftig worden en wat minder emotioneel zijn..
Leuke baan ,leuke auto , geweldige vriendin , leuke vrienden.
alleen te zwaar, maar daar ga ik wat aan doen
quote:Beiden evenveel, omdat ze wat bijdragen aan de maatschappij. Of dat nou hier is, of in een ander land, waar hulp eigenlijk nauwelijks helpt, als je kijkt naar wat er allemaal niet geholpen wordt daar.
Op dinsdag 24 september 2002 15:43 schreef Mordreth het volgende:
En dan nog een stelling:Wie kan er trotser op zichzelf wezen:
-Of gewoon de standaard mens die een goeie baan, vrouw, kinderen en rest van standaard dingen heeft.
Verder ben ik erg tevreden over mijn leven, hoe alles loopt enzo
Dus een volmondig ja.
Ik heb een aantal leuke eigenschappen waar ik trots op ben en natuurlijk zijn er ook minpunten, maar die zijn nu even niet belangrijk..
Wat betreft stelling 2: Het lijkt alsof iemand die onbaatzuchtig in de 3e wereld mensen helpt beter is dan iemand met een goed huwelijk, baan, etc... maar is dat zo? In het laatste geval offer je ook veel op voor anderen: partner, kinderen, collegae, werkgever etc... Je leven leiden als een goed mens volstaat in mijn ogen en daar heeft iedereen zijn eigen invulling voor...
[Dit bericht is gewijzigd door in_het_kippenhok_3 op 24-09-2002 15:50]
quote:Maakt denk ik niets uit. Ligt er net aan hoe die persoon iets beleefd.
Op dinsdag 24 september 2002 15:43 schreef Mordreth het volgende:
En dan nog een stelling:Wie kan er trotser op zichzelf wezen:
Kijk een miljonair die mensen gaat helpen in een 3e wereld land zal bv. niet zo trots op zichzelf zijn als iemand die zich uit de goot heeft gehaald en na hard zwoegen een eigen leven heeft opgebouwd met een goeie baan, vrouw en kinderen.
quote:Wat draagt die standaard mens bij dan? Behalve voor zichzelf? Doet ie iets goed voor anderen? Iets waar ie echt trots op kan zijn, in vergelijking met diegene die in 3de wereld landen bezig zijn?
Op dinsdag 24 september 2002 15:47 schreef IndemnitY het volgende:[..]
Beiden evenveel, omdat ze wat bijdragen aan de maatschappij. Of dat nou hier is, of in een ander land, waar hulp eigenlijk nauwelijks helpt, als je kijkt naar wat er allemaal niet geholpen wordt daar.
Die hulp in 3de wereldland was maar een voorbeeld.. kon net zogoed iets soortgelijks hier zijn.
quote:Iemand zal denk ik trotser op zichzelf zijn als ie veel mensen heeft geholpen dan iemand die alleen maar zichzelf heeft geholpen.
Op dinsdag 24 september 2002 15:49 schreef Kuupke het volgende:[..]
Maakt denk ik niets uit. Ligt er net aan hoe die persoon iets beleefd.
Kijk een miljonair die mensen gaat helpen in een 3e wereld land zal bv. niet zo trots op zichzelf zijn als iemand die zich uit de goot heeft gehaald en na hard zwoegen een eigen leven heeft opgebouwd met een goeie baan, vrouw en kinderen.
[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 24-09-2002 15:53]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop