tis misschien verstandig dat je ons vertelt of je junk bent of nietquote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
-kunnen we even praten?
+Natuurlijk ma, wat is er?
- Je gebruikt speed
+Wat? hoe kom je daar ingodsnaam bij?
-Nou we hebben gezien hoe weinig je eet, hoe weinig je slaapt, en hoeveel energie je hebt.
+Rot op zeg, dit is de grootste bullshit ooit.
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...
Deze dialoog heb ik net 5 minuten geleden gevoerd, ik weet niet wat me overkomt. In 1 klap speedjunk...
Hoe red ik me hier in godsnaam uit?
Hebben ze recent iets op tv gezien hierover?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
kunnen we even praten?
+Natuurlijk ma, wat is er?
- Je gebruikt speed
+Wat? hoe kom je daar ingodsnaam bij?
-Nou we hebben gezien hoe weinig je eet, hoe weinig je slaapt, en hoeveel energie je hebt.
+Rot op zeg, dit is de grootste bullshit ooit.
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...
Deze dialoog heb ik net 5 minuten geleden gevoerd, ik weet niet wat me overkomt. In 1 klap speedjunk...
Hoe red ik me hier in godsnaam uit?
Nee mijn moeder is een ouwe speedjunk, ze gelooft heilig in haar eigen kennis.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze recent iets op tv gezien hierover?
Veel ouders zien iets op tv, "herkennen" opeens gedrag bij hun kinderen en weten vrijwel zeker dat hun zoon/dochter ook gebruikt.
Hier red je je alleen maar uit door ze zien te overtuigen.
Is je moeder een ex-verslaafde ?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is een ouwe speedjunk, ze gelooft heilig in haar eigen kennis.
Dude, als ik het geld had was ik weg, maar ja ik snuif al mijn geld op hequote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef 2Mini het volgende:
Man je bent 18.. bijna 19.. ga lekker uit huis wonen
Tja, moeders zijn niet goed wijs, maar het raakt me enorm.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Christine het volgende:
Mijn ma vroeg laatst aan me of ik geen hiv had. Het kan dus erger..
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Christine het volgende:
Heb je zweren in je gezicht?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Christine het volgende:
Ja ik ken dat, maar dit is anders, in de op staat een topic van mij wat er voorafgaand is gebeurt, mijn vader is mijn moeder bijna verloren aan die troep, ik heb mijn vader zien huilen, ik zou nooit maar dan ook nooit speed gebruiken.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:04 schreef MadMarco het volgende:
2 dagen geleden kwam mn moeder naar me toe:
"Ik heb net iets over black-metal gezien, zo eng. Allemaal satanische dingen, en moorden
- eeh jah
"luister jij daarnaar?"
broertje: "jah jah mama, dat luistert hij"
-Ik:nou en
"weet je wel hoe gevaarlijke gekken in dat wereldje rondlopen"
- nou dat valt wel mee hoor, gewoon mongolen die de muziek kapot maken voor anderen
bleek dat ze terzake had gezien met een repo over black-metal![]()
En je weet zeker dat je ma van de speed af is?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...[/i]
Ik durf nu niks meer met zekerheid te zeggen...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je ma van de speed af is?
Wat zegt je pa van deze dialoog?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik durf nu niks meer met zekerheid te zeggen...
Hij zegt dat hij ook inderdaad veranderingen heeft meegemaakt de afgelopen maanden, maar ik ben ook super verandert, als je het topic in de op doorleest zul je lezen wat er allemaal is gebeurt, Ik bén ook een ander persoon geworden, ze kennen mij niet meer denk ik...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |