tis misschien verstandig dat je ons vertelt of je junk bent of nietquote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
-kunnen we even praten?
+Natuurlijk ma, wat is er?
- Je gebruikt speed
+Wat? hoe kom je daar ingodsnaam bij?
-Nou we hebben gezien hoe weinig je eet, hoe weinig je slaapt, en hoeveel energie je hebt.
+Rot op zeg, dit is de grootste bullshit ooit.
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...
Deze dialoog heb ik net 5 minuten geleden gevoerd, ik weet niet wat me overkomt. In 1 klap speedjunk...
Hoe red ik me hier in godsnaam uit?
Hebben ze recent iets op tv gezien hierover?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
kunnen we even praten?
- Je gebruikt speed
-Nou we hebben gezien hoe weinig je eet, hoe weinig je slaapt, en hoeveel energie je hebt.
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...
Deze dialoog heb ik net 5 minuten geleden gevoerd, ik weet niet wat me overkomt. In 1 klap speedjunk...
Nee mijn moeder is een ouwe speedjunk, ze gelooft heilig in haar eigen kennis.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze recent iets op tv gezien hierover?
Veel ouders zien iets op tv, "herkennen" opeens gedrag bij hun kinderen en weten vrijwel zeker dat hun zoon/dochter ook gebruikt.
Hier red je je alleen maar uit door ze zien te overtuigen.
Is je moeder een ex-verslaafde ?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is een ouwe speedjunk, ze gelooft heilig in haar eigen kennis.
Dude, als ik het geld had was ik weg, maar ja ik snuif al mijn geld op hequote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef 2Mini het volgende:
Man je bent 18.. bijna 19.. ga lekker uit huis wonen
Tja, moeders zijn niet goed wijs, maar het raakt me enorm.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Christine het volgende:
Mijn ma vroeg laatst aan me of ik geen hiv had. Het kan dus erger..
quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Christine het volgende:
Heb je zweren in je gezicht?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:00 schreef Christine het volgende:
Ja ik ken dat, maar dit is anders, in de op staat een topic van mij wat er voorafgaand is gebeurt, mijn vader is mijn moeder bijna verloren aan die troep, ik heb mijn vader zien huilen, ik zou nooit maar dan ook nooit speed gebruiken.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:04 schreef MadMarco het volgende:
2 dagen geleden kwam mn moeder naar me toe:
"Ik heb net iets over black-metal gezien, zo eng. Allemaal satanische dingen, en moorden
- eeh jah
"luister jij daarnaar?"
broertje: "jah jah mama, dat luistert hij"
-Ik:nou en
"weet je wel hoe gevaarlijke gekken in dat wereldje rondlopen"
- nou dat valt wel mee hoor, gewoon mongolen die de muziek kapot maken voor anderen
bleek dat ze terzake had gezien met een repo over black-metal![]()
En je weet zeker dat je ma van de speed af is?quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...[/i]
Ik durf nu niks meer met zekerheid te zeggen...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je ma van de speed af is?
Wat zegt je pa van deze dialoog?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik durf nu niks meer met zekerheid te zeggen...
Hij zegt dat hij ook inderdaad veranderingen heeft meegemaakt de afgelopen maanden, maar ik ben ook super verandert, als je het topic in de op doorleest zul je lezen wat er allemaal is gebeurt, Ik bén ook een ander persoon geworden, ze kennen mij niet meer denk ik...quote:
het is ook gewoon kut muziek.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:04 schreef MadMarco het volgende:
2 dagen geleden kwam mn moeder naar me toe:
"Ik heb net iets over black-metal gezien, zo eng. Allemaal satanische dingen, en moorden
- eeh jah
"luister jij daarnaar?"
broertje: "jah jah mama, dat luistert hij"
-Ik:nou en
"weet je wel hoe gevaarlijke gekken in dat wereldje rondlopen"
- nou dat valt wel mee hoor, gewoon mongolen die de muziek kapot maken voor anderen
" ze steken kerken in brand, en een moordenaar enzo"
- ow, Varg Vikernes
" oooh, ken je z'n naam "![]()
bleek dat ze terzake had gezien met een repo over black-metalm.a.w: ouders lullen...laten lullen
Ik ken je andere topic, inderdaad.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij zegt dat hij ook inderdaad veranderingen heeft meegemaakt de afgelopen maanden, maar ik ben ook super verandert, als je het topic in de op doorleest zul je lezen wat er allemaal is gebeurt, Ik bén ook een ander persoon geworden, ze kennen mij niet meer denk ik...
Nee dat zeg ik hem zo, goed plan. Maar het doet me echt zoveel pijn dat ze alleen al denken dat ik speed zou kunnen gebruiken, alsof die enorme klotemaanden van de afgelopen tijd mij zijn ontgaan, terwijl ik degene was die mijn vader heeft opgevangen al die tijd, ik heb mijn moeder van een 80 kilo vrouw naar 45 kilo zien gaan door speed, ik zou het nooit maar dan ook nooit gebruiken.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken je andere topic, inderdaad.
Ervan uitgaande dat je niet aan de speed zit,, is jouw verklaring imho hartstikke plausibel. Geef ze die en mochten ze toch hun twijfels hebben is het echt hun probleem. Vooral die van je moeder, aangezien zij blijkbaar een partner in crime in je ziet.
Weet je pa ook van die laatste opmerking over 'een adresje'?
Helaas is geld toch echt het probleem hoor... en om nou een bank te beroven gaat me ook wat ver...quote:Op zondag 30 juli 2006 14:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ga het huis uit dan
En niet met het excuus geld aankomen
Ik zou het dolgraag willen, wellicht bij iemand anders slapen.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
damn wat een naaistreek van je moeder.. mijne heeft ook wel eens van die "minder subtiele opmerkingen" maar niet zoals dit![]()
zoals gezegd is, ik zou uit huis gaan hoor, echt.
Daar heb ik zelf ook al aangedacht, maar het lukt me nu niet echt om iets zinnigs waar dan ook neer te zetten...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:11 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt me dat je flink wat moet praten met je ouders. Misschien kun je opschrijven wat je hen wilt vertellen. Niet om dat schrijfsel onder hun ogen te brengen, maar zodat het in je eigen hoofd helder is wat je wilt zeggen, ook wanneer emoties parten gaan spelen.
Het kan ook wel even wachten. Denk er in ieder geval aan als je voelt dat het een goed moment is om het te doen.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf ook al aangedacht, maar het lukt me nu niet echt om iets zinnigs waar dan ook neer te zetten...
Right, hoe doen je leeftijdsgenoten dat dan..quote:Op zondag 30 juli 2006 15:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Helaas is geld toch echt het probleem hoor... en om nou een bank te beroven gaat me ook wat ver...![]()
Mijn leeftijdsgenoten, gaan ook naar school, en hebben eenzelfde inkomen als ik, de mensen die op zichzelf wonen werken allemaal 4 dagen in de week en 1 dag naar school, met de opleiding die ik doe kan dat niet...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Right, hoe doen je leeftijdsgenoten dat dan..
Ja dan kom je idd een heel eind, wie weet ga ik maar eens plannen maken...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
met stufi en beurs voor uitwonenden (ja toch?) ben je geloof ik al een heel eind. hoef je verder iets van 10-15 uur per week te werken..
en naar mijn eigen ervaring word die relatie stukken beter als je niet elke dag op elkaars lip zit en helemaal gefrustreerd raakt.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef Lips het volgende:
Het probleem is toch niet het thuiswonen..... of ligt het nu aan mij.
Het probleem is toch de situatie thuis en de 'relatie' tussen Roman en zijn moeder?
Dat schuift het probleem denk ik alleen maar naar de achtergrond, het is absoluut geen oplossing. Gezien het andere topic van Roman (ja ik heb me ingelezen) denk ik dat op het moment de band tussen hem, zijn vader en zijn zusje heel belangrijk is en dat hij daar veel uit moet proberen te halen.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
en naar mijn eigen ervaring word die relatie stukken beter als je niet elke dag op elkaars lip zit en helemaal gefrustreerd raakt.
Dat kan soms des te beter als er wat afstand genomen wordt.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat schuift het probleem denk ik alleen maar naar de achtergrond, het is absoluut geen oplossing. Gezien het andere topic van Roman (ja ik heb me ingelezen) denk ik dat op het moment de band tussen hem, zijn vader en zijn zusje heel belangrijk is en dat hij daar veel uit moet proberen te halen.
Kan inderdaad. Ik heb gelukkig nooit in zo'n situatie gezeten dus kan er niet uit ervaring over meepraten.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat kan soms des te beter als er wat afstand genomen wordt.
Daar heb je gelijk in maar mijn vader denkt het eveneens...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat schuift het probleem denk ik alleen maar naar de achtergrond, het is absoluut geen oplossing. Gezien het andere topic van Roman (ja ik heb me ingelezen) denk ik dat op het moment de band tussen hem, zijn vader en zijn zusje heel belangrijk is en dat hij daar veel uit moet proberen te halen.
Dat is zuur! Sterkte!quote:Op zondag 30 juli 2006 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar mijn vader denkt het eveneens...![]()
Het maakt me ook enorm kwaad, hoe durft ze mij te veroordelen, hoe durft ze mij een speedjunk te noemen... Dat raakt me enorm, en dan het laffe gedrag van mijn vader, ik heb een smerig gevoel in mijn buik... Ik moet trouwens wel bekennen na alle shit van de afgelopen maanden dat ik enorm verandert ben, van een toch wel sociale jongen naar een ietwat geslotere jongen. Het vertrouwen is gewoon zo enorm verneukt door alles, en nu ook mijn vader die mij zo veroordeelt....quote:Op zondag 30 juli 2006 18:22 schreef Joyceje het volgende:
Ik heb net het verhaal in het andere topic ook gelezen, en dan nu dat jij 'verslaafd' zou zijn. Ik vind het bizar! Met zo veel stress lijkt het me niet raar als je af valt en je houding is veranderd...
Waar halen ze het lef vandaan je te beschuldigen, met dan de 'grap' over de adresjes.. ? Dat is toch niet normaal, ze heeft er zo veel leed mee veroorzaakt.. ik ben een voorstander van de dingen uiteindelijk verwerken met humor, maar dit zou me vreselijk kwaad maken.
Veel sterkte! Ik denk trouwens ook dat het helpt om afstand te nemen.
Komt me heel bekend voor. M'n ouders weten dat ik wel een redelijk positieve houding ten opzichte van drugs heb, maar ze kunnen niet relativeren dat ik dat vanuit een verstandig perspectief doe en middelen zoals speed niet doe.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
-kunnen we even praten?
- Je gebruikt speed
Voor meer info: R&P / Doorheen zitten...
Ik gebruik geen speed, ik typ en zeg dit met mijn hand op mijn hart, en het doet enorm veel pijn om dit te horen.
Het vervelende is, dat elke actie resulteert in een opmerking als "Kijk nu word je boos, typisch junken gedrag".quote:Op zondag 30 juli 2006 19:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor. M'n ouders weten dat ik wel een redelijk positieve houding ten opzichte van drugs heb, maar ze kunnen niet relativeren dat ik dat vanuit een verstandig perspectief doe en middelen zoals speed niet doe.
Ze zitten er ook constant op te azen. Elke keer als ik vroeg thuis kom van een feestje gaan de vragen direct of ik 'wat gebruikt heb'. Nu heb ik wel een aantal keren XTC gebruikt, maar ze halen er ineens allerlei middelen bij. Beetje domme ouders, maar daar leer je mee leven. Gewoon alles ontkennen en niet over in discussie gaan, met die anti-drugs houding kan je geen discussie voeren.
Dan moet je ze lekker laten praten. Serieus, dat is een hele onredelijke houding van je ouders. Ik zou 't niet pikken.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat elke actie resulteert in een opmerking als "Kijk nu word je boos, typisch junken gedrag".
Heb je ook gelijk in, maar ik wordt zo opgefokt he...quote:Op zondag 30 juli 2006 19:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan moet je ze lekker laten praten. Serieus, dat is een hele onredelijke houding van je ouders. Ik zou 't niet pikken.
Ach, ik vind het sowieso achterlijk dat ouders iets 'verbieden'. Zo hef je de controle heb en maak je geen ruimte voor discussie, waardoor alles stiekem gebeurd. Als m'n kind later bepaalde drugs wil gebruiken wil ik hem daarbij helpen, ik ben immers ook experimenteel aangelegd.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in, maar ik wordt zo opgefokt he...
Het gekke is het hem juist dat ze het mij niet verbieden, in de OP staat een link naar een iets ouder topic. Ik ben juist enorm anti drugs geworden mede doordat mijn moeder verslaafd was.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, ik vind het sowieso achterlijk dat ouders iets 'verbieden'. Zo hef je de controle heb en maak je geen ruimte voor discussie, waardoor alles stiekem gebeurd. Als m'n kind later bepaalde drugs wil gebruiken wil ik hem daarbij helpen, ik ben immers ook experimenteel aangelegd.
Jezus, wat zijn dat fukking kleuters. Als ik dat als repliek zou krijgen zou ik echt razend wordenquote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het vervelende is, dat elke actie resulteert in een opmerking als "Kijk nu word je boos, typisch junken gedrag".
ik dus ook ja, maar dan reageert ze weer met zo´n opmerking "Kijk me recht in de ogen aan en zeg dat je niet gebruikt, dan geloof ik je" toen werd ik woest en schreeuwde dat ze daar te laat mee was.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:59 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat fukking kleuters. Als ik dat als repliek zou krijgen zou ik echt razend worden![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 13:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
tis misschien verstandig dat je ons vertelt of je junk bent of niet
zo ja: stoppen
zo nee: je ouders lekker laten lullen
zo ouders zo zoon hèquote:Op zondag 30 juli 2006 19:59 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn dat fukking kleuters. Als ik dat als repliek zou krijgen zou ik echt razend worden![]()
't ging over dat kleuter gebeuren, misschien is een bril een optie?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb zojuist ontkent drugs te gebruiken ipv het te erkennen, wellicht is lezen een optie?
Waarom noem je iemand van 18 een kleuter?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't ging over dat kleuter gebeuren, misschien is een bril een optie?
ik zal 't even uitleggen voor de minder slimme onder ons (jij dus)quote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom noem je iemand van 18 een kleuter?
kleu·ter (de ~ (m.), ~s)
1 klein kind in de leeftijd van vier tot zes jaar
Nu aub weer ontopic, ik ben heel serieus met dit topic en zie het niet graag verbaggeren...![]()
En daarop antwoorde ik: zo ouders zo zoon.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:59 schreef Robocock het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik me zo gedraag?quote:Op zondag 30 juli 2006 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik zal 't even uitleggen voor de minder slimme onder ons (jij dus)
ik reageerde op
[..]
En daarop antwoorde ik: zo ouders zo zoon.
En ik bedoelde niet dat je fysiek een kleuter was, maar je gedráágd je als een kleuter
. Moeilijk hè?
Hmm, dat troost enigzins wel in een ziekelijke manierquote:Op zondag 30 juli 2006 20:33 schreef Evertjan het volgende:
Een vriend van mij had een veel erger geprek daar vroegen de ouders of hij mischien homo was. Dus wees getroost het kan erger, of ben je een homo verslaafd aan de speed?cheer up m8
![]()
Hahaha dank je, als ik nou nog betaald kreeg voor alle soap taferelen dan was het nog enigzins leuk. Maar idd het is een kutzooiquote:Op zondag 30 juli 2006 20:42 schreef Staaf het volgende:
Waarom vraagt je ma om adresjes, ze heeft het zelf 2 jaar gebruikt, dan kent ze die toch wel. Ik heb het andere topic van je gelezen, je pa is een eikel dat hij je moeders kant kiest, terwijl jij hem al die tijd hebt gesteund toen je moeder de hort op was.
Sorry dat ik het zelf maar ik ben blij dat ik niet zulke soap-ouders heb. Wat een verhalen allemaal zeg! Good luck with it!
Verdacht worden van drugsgebruik is erger dan verdacht worden van een bepaalde sexuele voorkeur???quote:Op zondag 30 juli 2006 20:33 schreef Evertjan het volgende:
Een vriend van mij had een veel erger geprek daar vroegen de ouders of hij mischien homo was. Dus wees getroost het kan erger, of ben je een homo verslaafd aan de speed?cheer up m8
![]()
"Als het jullie toch niets uitmaakt hoe komen jullie in vredesnaam opeens op dit onderwerp? Wat is er mis?"quote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
-Ja het maakt ons niet uit hoor, misschien weet jij nog een goed adresje haha...[/i]
Nee klopt, bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet niet wat ik je zou kunnen adviseren maar lieve TS, ik wil je heel veel sterkte wensen bij dit alles, dit moet niet makkelijk zijn!
Kijk, in de afgelopen tijd heb ik een enorme afkeer gekregen voor alles wat maar speed gebruikt, wat voor jou een simpele opmerking is kwam voor mij keihard aan, vandaar dat dit me ook raakt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
dude who fucking cares!
iedereen stelt zijn ouders wel eens teleur, net zoals ouder(s) hun kind(eren) wel eens teleurstellen.
een fraaie actie, zoals "ik ga goed studeren of weer gewoon hard werken aan mijn carriere" is al genoeg!
doe het dan ook junkie. prioriteiten zijn belangrijker dan dronken en stoned zijn, maar wel priooriteiten die dat ook echt zijn.
dat was dan ook de bedoeling! en als je denkt dat het simpel is om dit te zeggen dan heb je het mis, doe er wat mee!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kijk, in de afgelopen tijd heb ik een enorme afkeer gekregen voor alles wat maar speed gebruikt, wat voor jou een simpele opmerking is kwam voor mij keihard aan, vandaar dat dit me ook raakt.
Om te beginnen modder je dan als medevolwassenen niet meer in elkaars territorium. Dat doet wonderen.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat kan soms des te beter als er wat afstand genomen wordt.
Hmm dat is niet de achterliggende gedachte, het kan best oprechte bezorgdheid zijn, maar dat ze denken dat ik zo´n topmonchool ben om net als mijn moeder een speedkneus te zijn...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:49 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Om te beginnen modder je dan als medevolwassenen niet meer in elkaars territorium. Dat doet wonderen.
je moeder denkt zoals ik of mijn moeder ooit dacht. eens een junk, altijd een junk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb het over de opmerking van mijn moeder, niet over die van jou.
Wanneer was ik een junk als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moeder denkt zoals ik of mijn moeder ooit dacht. eens een junk, altijd een junk.
doe iets met je leven.
sinds je bent omgegaan met mensen met speed oid. ook al deed je het niet, blijkbaar. anders zou ze het toch niet vragen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wanneer was ik een junk als ik vragen mag?
Oh je bedoelt dat 2 vrienden van mij helemaal naar de kanker aan het zijn gaan vanwege speed? Dus jij pleit voor het laten verotten van iedereen die iets doet waar jij niet achter staat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sinds je bent omgegaan met mensen met speed oid. ook al deed je het niet, blijkbaar. anders zou ze het toch niet vragen?
wat een onzinquote:sinds je bent omgegaan met mensen met speed oid. ook al deed je het niet, blijkbaar. anders zou ze het toch niet vragen?
denk het niet. zijn moeder is bezorgd.quote:
Vriend lees je eens in, er staat nog een "leuk" topic in de op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk het niet. zijn moeder is bezorgd.
Voordat je gezien hebt dat hij het gedaan heeft, dus bewijs hebt..mag je niet oordelen toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk het niet. zijn moeder is bezorgd.
Nogmaals, lees je eens in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik oordeel niet, ik zeg dat ik zijn moeder begrijp. hij is de persoon om dat te ontkrachten, niet ik.
heb ik gedaan en misschien vind je de reactie van mij niet zo leuk?quote:
Een reactie hoeft niet leuk te zijn, ik kan nog 10tal andere voorbeelden noemen hoe ik verandert ben en op een junk ben gaan lijken, maar een speedjunk die iemand veroordeelt is in mijn wereld te veel van het goede.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb ik gedaan en misschien vind je de reactie van mij niet zo leuk?
kan me voorstellen, maar die moet je juist nog harder overtuigen van het feit dat je het niet doet of niet meer gaat doen. dat weet jij toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een reactie hoeft niet leuk te zijn, ik kan nog 10tal andere voorbeelden noemen hoe ik verandert ben en op een junk ben gaan lijken, maar een speedjunk die iemand veroordeelt is in mijn wereld te veel van het goede.
Ik begrijp jouw punt, een ex speedjunk als mijn moeder weet natuurlijk als geen ander wat de kenmerken zijn van een junk, ik ben vermagerd, veel energie, meer agressie, veel weg, veel uitgaan enz. Maar je moet echt niet onderschatten wat een afkeer ik heb gekregen voor speedgebruikers, vandaar dat het me raakt snap je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan me voorstellen, maar die moet je juist nog harder overtuigen van het feit dat je het niet doet of niet meer gaat doen. dat weet jij toch?
Boeit niet, humor houdt men op de been.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:17 schreef veldmuis het volgende:
Sorry ik hoorde dat je Italiaan was vandaar Roman en Pizza, ik snap het, excuses voor mijn grapje.
Groetjes,
veldmuis
Dank je wel. Ik zal zien waar het schip strandt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef Lllaura het volgende:
Bij mij was het vroeger thuis ook een soap. Uit huis gaan heeft me toen veel goed gedaan. Het geeft je zoveel rust aan je hoofd. Natuurlijk kan het (financieel) wel eens zwaar zijn, maar de nadelen zullen niet opwegen tegen de voordelen. Het is heerlijk om je eigen leven te hebben en de problemen van je ouders op afstand te hebben i.p.v. er middenin te zitten.
Veel sterkte!
Bedankt voor je mooie post, ik ga zeker proberen dingen op een rijtje te zetten wat betrefd uit huis wonen, het lijkt me ook een goede oplossing. Nog maals bedankt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:53 schreef Veroniek het volgende:
Pizzakoppo, heel veel sterkte!
Ik was wel even een tijdje bezig om dit bij te lezenwat een verhalen..
Ik zou 'Het maakt ons verder niet uit hoor!' het ergste vinden..
Je bent 18 (?), dan hoort je moeder het niet goed te vinden dat je speed of wat dan ook gebruikt. En dat zou normaal gesproken toch helemaal zo zijn als het een ex speed-gebruiker is? En het verdedigen dat je niet gebruikt...pff..
Ik zou als ik jou was inderdaad, zoals vele zeggen, stappen ondernemen om uit huis te gaan. Het is niet goed voor je (sociale) ontwikkelingen, lijkt mij. Je karakter/houding is nu al, zoals je aangeeft, heel erg anders geworden. Ook voor jou is hiervoor een oplossing, het hoeft echt niet zo te zijn dat je daar blijft wonen. Ik was 15 en ik ben toen al het huis uitgegaan, en hier heb ik nog steeds geen spijt van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |