Je bekijkt mijn fotoboek maarquote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Welkom dingus, wie ben je eigenlijk? ( voorstel-topic-voorstel)![]()
Ok we weten nu dus dat ************, maar waarom ben juist jij gekozen. Waarom niet een R&P'er? Vind het weer eens een hele aparte beslissing, dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte isquote:
Waarom ik juist gekozen ben? Daar moet je bij de admins voor wezenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok we weten nu dus dat ************, maar waarom ben juist jij gekozen. Waarom niet een R&P'er? Vind het weer eens een hele aparte beslissing, dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte is
Nu ik weg ga opeens wel he!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:12 schreef JoeyT het volgende:
Overigens een vriendelijk gedag voor Alicey, 1 van de betere mods op FOK!
Dank je.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Dag Alicey, je was een goede mod in R&P, alhoewel ik sommige beslissingen niet begreep. Maar dat hadden ze jaren geleden bij mij ook.
Stabiliteit en toerekeningsvatbaarheid? Of had je een tweede cosmic-v verwacht?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:40 schreef JoeyT het volgende:
dus vind het wel interessant om te weten wat de achterliggende gedachte is
Ik ken geen cosmic-v, wel een Pheno...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stabiliteit en toerekeningsvatbaarheid? Of had je een tweede cosmic-v verwacht?.
In dat geval zullen mijn posts binnenkort wel weer zonder reden verwijderd worden.quote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval zullen mijn posts binnenkort wel weer zonder reden verwijderd worden.![]()
Dat kun jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:36 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik ben lief, aardig en ban je zonder reden
![]()
.
Ik had het al gewijzigdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kun jij helemaal niet.
Newby.![]()
Dat doe ik al maanden bij je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval zullen mijn posts binnenkort wel weer zonder reden verwijderd worden.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:07 schreef skippy22 het volgende:
Mordreth blijf eens van de delete en zet er dan wat anders neer knop vuige vlerk![]()
![]()
quote:Dag Alicey. Je deed het prima in R&P .
En veel succes Mordreth .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |