Jha kom effe op msn straks dan en lul tegen me aan. Of stuur effe berichtje andersquote:
meer info? vriend van me zoekt een plekje om te wonenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:18 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er 2 appartementen te koop staan en als die split zijn verlaat ik Den Haag lekker
quote:
alsteblaftquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:47 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
meer info? vriend van me zoekt een plekje om te wonen
tnxquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={74FAEA0B-131C-493F-8C8E-0D97E56A61D7}&Form=Home&sfStraal=0&refining=N&onthouden=1&sfPrijsMin=75000&sfPrijsMax=125000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=0&sfPostcode=2531XP&searchmode=normaal
er moet altijd eentje zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:58 schreef jna het volgende:
En daar gaat de lay-out...
Je kan t anders nog aanpassen natuurlijk .. niet zo'n grote moeitequote:
Ik zie dat team Scheveningen inmiddels in de minderheid is!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Op 1 of andere manier was ik een aantal mensen kwijt in m'n kaart, hopelijk staat iedereen er nu bij
Je hebt weer eens vrij? Ambtenaar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Misschien dat als de kaart de positie van de persoon weergeeft ipv de lokatie waar die woont dat we dan weer winnen
Nee, nie waarquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt weer eens vrij? Ambtenaar!![]()
Jaloers...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat team Scheveningen inmiddels in de minderheid is!![]()
Die punaises nemen teveel ruimte in beslag, vooral als mensen dicht bij elkaar wonen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef SolidasRock het volgende:
jna, waarom heb je van die vierkantjes? Als ik 1 van jullie coordinaten opsla zie ik punaises ipv die vierkantjes???
En nog bijna om de hoek ook!quote:
Thorbeckelaan!quote:
iedereen meteen gaan kijken elke week.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef bosnymfje het volgende:
dat is dan inderdaad heel dichtbij....daar zwem ik namelijk elke week
De Waterthor... Daar woon ik bijna tegenover... Op welke dag moet ik rond welk tijdstip even zwaaien uit het raam?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef bosnymfje het volgende:
Hahahaha ojee *ril*quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
jij hebt geen ervaring met stalkers zie ik.
Kan ik niet zeggen anders word ik gestalkt door Wolfquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Waterthor... Daar woon ik bijna tegenover... Op welke dag moet ik rond welk tijdstip even zwaaien uit het raam?![]()
Vertel ff, dan let ik erop dat Wolf er niet is op de tijdstip en dagen dat je gaat zwemmen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen anders word ik gestalkt door Wolf
Mijn e-mailadres staat in m'n profiel...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen anders word ik gestalkt door Wolf
Gefelici! Wat voor huis?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:01 schreef bosnymfje het volgende:
Mensen....ik heb eindelijk een huis!!!!
Half augustus kan ik erin....lekekr hier bij mij in de buurt....ow ik ben echt helemaal blij
![]()
Groot genoeg voor een Den Haag meet begrijp ik!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
2 kamerwoning (portiekwoning) in de buurt van de leyweg![]()
Als je van multicultureel houd welquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef petre86 het volgende:
is de Weimarstraat ( bij koningsplein en copernicusstraat in de buurt) een leuke straat/ leuke wijk?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef petre86 het volgende:
is de Weimarstraat ( bij koningsplein en copernicusstraat in de buurt) een leuke straat/ leuke wijk?
copernicus nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je van multicultureel houd welkoningsplein stond bekend om problemen
![]()
Jazeker! Bij de Free Record Shop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet iemand waar je hier concertkaartjes kunt kopen buiten het postkantoor/GWK?
In Amsterdam kun je bijvoorbeeld kaartjes kopen bij platenzaak: 'Boudisque' of bij het Uitbureau , en daar betaal je minder 'service/administratiekosten' dan bij het postkantoor/ticketmaster.nl!
Had alleen mn dekbedhoezen nog buiten hangenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef Atreidez het volgende:
Vanmorgen flinke plensbui op Scheveningen.. Scheelt weer plantjes water geven
www.ticketbox.nl of http://www.haagsuitburo.nl/quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet iemand waar je hier concertkaartjes kunt kopen buiten het postkantoor/GWK?
In Amsterdam kun je bijvoorbeeld kaartjes kopen bij platenzaak: 'Boudisque' of bij het Uitbureau , en daar betaal je minder 'service/administratiekosten' dan bij het postkantoor/ticketmaster.nl!
Cinnamongirl en ChOas: Vruchtenbuurtquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Op 1 of andere manier was ik een aantal mensen kwijt in m'n kaart, hopelijk staat iedereen er nu bij
linkje van topic effe kijken of er bekende komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat snel, dit topic.
Komt er nog iemand naar de meet aanstaande zaterdag?
Die's best groot hoor. Waar ongeveer?quote:
Ook mijn huisvideotheek! Ik heb er nog 80 euro aan huurtegoed te spenderen... Filmmeet doen dan maar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:35 schreef Atreidez het volgende:
Daar kom ik altijd bij de VideolandVlierboomstraat/Appelstraat.. Althans, ik betaal de videoland, ik kom er eigenlijk te weinig ...
daar sta ik niet opquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef ook_gek het volgende:
ik kom nog een ouwe kaart tegen van een heel oud den haag topic.
[afbeelding]
het is een ouwequote:
De mijne ook, maar mijn tegoed is opquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook mijn huisvideotheek! Ik heb er nog 80 euro aan huurtegoed te spenderen... Filmmeet doen dan maar?![]()
Zullen we met ze 3-en een leuk filmpie kijkenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De mijne ook, maar mijn tegoed is op![]()
werk je in de muzentoren?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:42 schreef dahei het volgende:
Hierbij wat foto's vanuit mijn werk:
Een klikje op de foto zou een groter exemplaar moeten bewerkstelligen
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/daan1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Het Haagsche bos
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/daan2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat Haagsche torenkrabbers
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De zwarte madonna met daarachter het rangeerterrein van de NS en de Utrechtse baan
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan4.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Uitzicht richting Scheveningen
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan5.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Stadhuis en Grote Marktstraat
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan6.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Het oude Centrum met het Plein, Mauritshuis en een stuk 2e kamer
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan7.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De oude kerk
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan8.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Clioplein met daarachter het Haagsche Bos
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan9.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nog wat nieuw centrum
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06304/daan10.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Plein, Tweede kamer en Mauritshuis
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06304/daan12.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Rangeerterrein en Utrechtsebaan
Waarom verlaat je onsquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:51 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Op de valreep reagerend!
(Nu bijna) 37 jaar in Den Haag gewoond, maar in september vertrek ik uit mijn huurappartementje in het rustieke Laakkwartier naar Leiden.
...maar nu mag ik nog even!
Dus:vooraanstaand Hagenaar meldt zich in dit topic!
Die is zeker een jaar of twee oud, ik ben sindsdien al twee keer verhuisd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef ook_gek het volgende:
ik kom nog een ouwe kaart tegen van een heel oud den haag topic.
[afbeelding]
Ik heb daar recht tegenover gewoond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Waterthor... Daar woon ik bijna tegenover...
Een vriend van mij ook!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef bosnymfje het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat snel, dit topic.
Komt er nog iemand naar de meet aanstaande zaterdag?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
linkje van topic effe kijken of er bekende komen![]()
ga jij nog naar sneakerz?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niks met die andere fokkers dus nee.
Moet van m'n vriendin...quote:
zoals het er nu naar uit ziet van wel.quote:
ik ook. Was vorige keer wel vet. Heb ik gehoord dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uit ziet van wel.
en jij?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik schuin tegenover Muus woon!
Yay for me!![]()
... En je blijft toch een beetje in de buurt ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:08 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[..]
Moet van m'n vriendin...![]()
...o ja, en ik ben wel een beetje uitgekeken op Den Haag intussen.
(Hey, bijna 37 jaar! Tijd voor verandering!)
ik naar pta en DH meetsquote:
*paranoide naar buiten gluurt*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik schuin tegenover Muus woon!
Yay for me!![]()
ik vind t wel knap dat iemand aan zo'n ongedetailleerde kaart kan zien waar muus woontquote:
waarom zo ver weg?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
Gister lekker bij de Zahara gezeten tot een uur of 22.30, toen begon t weer te druppelenWas gelukkig wel wat cooler, zeker met dat zeebriesje erbij. Vanavond weer vuurwerk neem ik aan, ik ga wel ff kijken omdat ik bezoek uit Friesland heb. Sta bij t Schevenings vrouwtje denk ik, voor degene die even gedag willen komen zeggen
de BMW Z1 toch of heeft hij een nieuwe cabrioquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Vrijdagavond zomerserie, vuurwerk.
Ben trouwens net terug van Kane, is sowieso al niet mijn band...mn moeder vind ze helemaal geweldig dus dan moet ik mee, maar als je om 21.00 moet beginnen dan wil ik je niet om half 9 in je cabrio door Scheveningen zien toeren tenzij je ook daadwerkelijk op tijd begint en niet je fans nog even een half uur langer in een snikhete zaal laat wegsudderen.
Plus dat mn camera werd geconfisceerd na het nemen van 2 foto's...man hele zaal werd toch volgepompt met rook zou geen fantsoenlijke foto kunnen maken al zou ik het willen. Dank u AT Management. (Mensen voorin de zaal fliste dinand gelukkig niet dood....dus heel streng toegepast die regel)
En ff binnen een uur stuk of 9, 10 nummer er door heen jassen en whoopa snel weer in je cabrio naar huis sjeesen en je bent nog net op tijd voor het vuurwerk!
quote:
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de BMW Z1 toch of heeft hij een nieuwe cabrio
ik kom hem zelf heel vaak tegen als hij boodschappen aan het doen is. Hij woont bij mij om de hoek.
aardige gozer wel.
DH-meet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:34 schreef bosnymfje het volgende:
Meet is verplaatst naar 5 augustus he.....
hij heeft ook een audi S8quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookWil zijn wagenpark best eens uittesten
Kan dit niet in het Dinand is een janksmoel topic?quote:
Je wilt niet alleen zijn wagenpark testen hoor , kom er gwoon voor uit zonder hintsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookWil zijn wagenpark best eens uittesten
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je wilt niet alleen zijn wagenpark testen hoor , kom er gwoon voor uit zonder hints![]()
mooi zo, dan ben je van mij! mwuah ah ah aaahhh!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef bosnymfje het volgende:
Ik kan volgende week 100 procent welenne wat ik vanavond ga doen? BBQen
owjeequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
mooi zo, dan ben je van mij! mwuah ah ah aaahhh!![]()
Haha dat ken ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:07 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik ben zelf ook hindoestaans en ik heb een bloedhekel aan hindoestaanse feesten.
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik me ook niet echt prettig voel in een tent waar 99% blank is.
het regent als een gek hierquote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
Ik hoop dat het vandaag keihard gaat regenen![]()
![]()
het regent hier als een gekquote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
je valt in herhaling.
ik zat lekker in de tuin. Of nou ja ik was weer in slaap gevallen vanmorgen in de tuinstoel en opeens schrik wakker omdat ik bijna verdrink. Het was heel erg aan het regenenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst he![]()
Het drupt...is wel benauwd...
Een avatar van een opengesperde anusgat gaat zeker te ver voor iemand die admiraal anaal heet?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een leuke avatar? Ik ben leeg van gedachte dus please als medehagenees help mij
Een avatar met de melding Don't Forget misschienquote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een leuke avatar? Ik ben leeg van gedachte dus please als medehagenees help mij
Dat niet, maar voor de admin's welquote:Op zondag 30 juli 2006 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een avatar van een opengesperde anusgat gaat zeker te ver voor iemand die admiraal anaal heet?
hoiquote:Op zondag 30 juli 2006 18:17 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Een avatar met de melding Don't Forget misschien
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom ben je niet @ MSN/??quote:Op zondag 30 juli 2006 21:54 schreef bosnymfje het volgende:
ahh kijk nu wordt het al meteen stukken gezelliger![]()
Omdat ik met haar aan het cammen bent, we wilden niet gestoord worden...quote:
Dat is er maar 1 hoor, en die klaagt wel vaker. Hij moet gwoon een meisje hebben, weet jij er 1?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef bosnymfje het volgende:
Pff wat een dooie mensen allemaal zeg...jullie zijn toch niet moe van het weekend
ik klaag altijdquote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor, en die klaagt wel vaker. Hij moet gwoon een meisje hebben, weet jij er 1?
nee, niks voor mij.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef jna het volgende:
Spelregels FOK! WaterWars 2006
Doen er nog mensen mee uit Den Haag?
Zie je wel dat je me wilt.quote:
Je naam zegt toch al genoegquote:
Ow leuk waar is die meeting?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef WesHell het volgende:
Ik ga aankomende zaterdag avond naar Den Haag... Naar een meeting van US cars...
Je staat erbij maar ik post pas weer een plattegrond als er nog iemand bij komt anders blijf ik aan de gang.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Armageddon het volgende:
*Moerwijk Meldt*
Best johquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Je staat erbij maar ik post pas weer een plattegrond als er nog iemand bij komt anders blijf ik aan de gang.
Bij mij om de hoek dus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
2 kamerwoning (portiekwoning) in de buurt van de leyweg![]()
Cool. Zal eens een kijkje nemen ben dan toch al de hele dag op tour.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef WesHell het volgende:
Op "de Werf" (industieterein Zichtenburg) Den Haag - Zuid
aanvang is vanaf 19:00 uur
[afbeelding]
En met die auto ben ik er....![]()
En bij mij ook, hoek Dedemsvaartweg/Melis Stokelaan.quote:
dacht dat jij in delft woondequote:
Nope, woonde in Amersfoort en mijn vriendin in Delft. Later ging vriendin studeren in Leiden. Toen ben ik in Leiden een half jaartje bij haar in getrokken en nu wonen we sinds 3 weken samen in Den Haag.quote:
Misschien mag ik er ook bijquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Je staat erbij maar ik post pas weer een plattegrond als er nog iemand bij komt anders blijf ik aan de gang.
Ik heb nog een leuk appartement voor je daar te koop staan, Amma.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Armageddon het volgende:
*Moerwijk Meldt*
Amma?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk appartement voor je daar te koop staan, Amma.
Wat de fuck doe jij nou in Moerwijk?
Mja? Boodschappen in de Betje Wolf?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik in Moerwijk doe? Weet je hoe relax swa!
Echt niet meer! Ben 4 keer bij die C1000 geweest daar maar daar ga ik niet meer heen. Heb toevallig ook net een klacht ingediend via de website. Zal hem hier even plempen.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik mijn beklag doen over de c1000 op de Betje Wolffstraat in Den Haag. Wij zijn hier pas komen wonen en dachten lekker in de buurt boodschappen te kunnen doen in uw winkel. Maar na een paar vervelende ervaringen denk ik niet dat ik daar nog heen ga. Ik rijd dan liever een stukje verder naar een andere supermarkt. Een opsomming. (vloer smerig, bedorven aardappels, bedorven slamix, te weinig cassieres, stank in de winkel alsof iemand zijn kont al 3 weken niet gewassen heeft) etc. Ik hoop dat u hier iets mee doet.
Vriendelijke groet,
Hangen die negers nog steeds om 12 uur 's middags halve liter blikken Euroshopper bier te zuipen op het bankje tegenover de C1000?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt niet meer! Ben 4 keer bij die C1000 geweest daar maar daar ga ik niet meer heen. Heb toevallig ook net een klacht ingediend via de website. Zal hem hier even plempen.
[..]
Er hangt nog veel meer rond. Ga volgende keer mooi naar de Boogaard naar de Appie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hangen die negers nog steeds om 12 uur 's middags halve liter blikken Euroshopper bier te zuipen op het bankje tegenover de C1000?
Ik laat me wel nog steeds knippen in Robs Haarstudio.![]()
Ishmi? Die kleine donkere? Die doet mij ook altijdquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er hangt nog veel meer rond. Ga volgende keer mooi naar de Boogaard naar de Appie.
Laat ik nu net vorige week naar Rob en zijn haarstudio zijn geweest. Indisch dametje heeft me geknipt. Goed gelukt ook. Kunnen beter knippen dan die Cosmo.
Die ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ishmi? Die kleine donkere? Die doet mij ook altijd![]()
Ik ga mooi naar de Appie in het vervolg. Of naar de Konmar die schijnt ook wel in de buurt te zitten toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef 4-elements het volgende:
*voelt zich eindelijk niet meer eenzaam in Moerwijk*![]()
Kom eigenlijk nooit bij de C1000 in de Betje Wolffstraat, wel in die op het Heeswijkplein. Ze presteren het daar altijd om net wat ik nodig heb niet te hebben...![]()
heb je heeeel lang geleden gesproken op de #fok weet je dat nogquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, woonde in Amersfoort en mijn vriendin in Delft. Later ging vriendin studeren in Leiden. Toen ben ik in Leiden een half jaartje bij haar in getrokken en nu wonen we sinds 3 weken samen in Den Haag.
Nee niet echt neequote:Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je heeeel lang geleden gesproken op de #fok weet je dat nog
naam markje zegt je wat met highlander, breuls yvonne miss_bleu en mereltjequote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Waar ging dat over? Bier en tieten waarschijnlijk?![]()
Er komt vaag iets opborrelen weer ja. Bedoel je met Mereltje mijn vriendin of was dat een andere. Ja hè?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
naam markje zegt je wat met highlander, breuls yvonne miss_bleu en mereltje
die andere.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er komt vaag iets opborrelen weer ja. Bedoel je met Mereltje mijn vriendin of was dat een andere. Ja hè?
Ik weet het weer ja.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die andere.
* ook_gek is markje en ik lag zwaar zwaar onder vuur van highlander, breuls en oh jha mijn "grote" vriend Knut![]()
jij hebt vaak genoeg mee zitten rellen
Bedoel je misschien de Jumbo, op de Leyweg? Anders is er daar ook nog een Appie, net als in de Bogaard trouwens.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga mooi naar de Appie in het vervolg. Of naar de Konmar die schijnt ook wel in de buurt te zitten toch?
mooie tijd was dat hequote:Op maandag 31 juli 2006 22:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet het weer ja.
Waarom denk je dat ik dit tagje heb achter mijn nickname?![]()
Konmar Van Bergenstraat 39 2583 CS. En gratis parkeren!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bedoel je misschien de Jumbo, op de Leyweg? Anders is er daar ook nog een Appie, net als in de Bogaard trouwens.
Echt wel! Heb me in die tijd echt wel kapot gelachen! Echt gewoon naast mijn stoel af en toe.quote:
anders ik welquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt wel! Heb me in die tijd echt wel kapot gelachen! Echt gewoon naast mijn stoel af en toe.
Heb met de hele crew hier ook aardig ruzie gehad hoor. Maar ik geloof nooit dat Knut nog kwaad is.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
anders ik wel
knut heeft nog een gruwelijke hekel aan mij![]()
laten we zeggen dat knut en ik elkaar niet echt liggenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb met de hele crew hier ook aardig ruzie gehad hoor. Maar ik geloof nooit dat Knut nog kwaad is.
Ow okquote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
laten we zeggen dat knut en ik elkaar niet echt liggen![]()
Ik ken die hele straat niet, dus zocht ik het ff op. Dat is volgens de kaart in Scheveningen...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Konmar Van Bergenstraat 39 2583 CS. En gratis parkeren!
Of is die Jumbo ook wel wat? Hebben die een beetje assortiment?
Okquote:Op maandag 31 juli 2006 22:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik ken die hele straat niet, dus zocht ik het ff op. Dat is volgens de kaart in Scheveningen...![]()
Dichtsbijzijnde Konmar vanaf Moerwijk is die aan de Laakweg of in de Stede. Maar de Jumbo schijnt ook redelijk uitgebreid te zijn, al ben ik er zelf nooit geweest.
Spreek je morgen wel weer men!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik ga slapen. Arma leuk weer effe korte herrinneringen op gehaald te hebben met je
Waar in Leidschenveenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef Essebes het volgende:
[..]
Misschien mag ik er ook bij![]()
alleruiterste randje van Den Haag: Leidschenveen - postcode 2492 graag!
ja, dicht bij het steunpunt IJsduikerstraatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waar in Leidschenveen![]()
Waterland toevallig
![]()
Buurt van Parelduikersingelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
ja, dicht bij het steunpunt IJsduikerstraat![]()
en jij?
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom denk je dat die C1000 hier in de Keizerstraat weggegaan is....Vlees gewoon een hele dag buiten laten staan voordat het de winkel ingehaald werd, muizen/rattenplaag.
Doe mn boodschapjes altijd fijn in Voorburg...stukje rijden maar wel heerlijk rustig en relaxed boodschappen doen.
neee joh, daar benk te oud voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buurt van Parelduikersingelmare geen leeftijd en fotoboek
![]()
![]()
Zit ook een Aldi op de westduinweg, maar idd echt kut dat die c1000 weg is, ging daar veel liever heen voor mn algemene boodschappen dan de AH.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...
Dat weet ik, daar kom ik ook altijd, maar Aldi is geen supermarkt, drm noemde ik die ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zit ook een Aldi op de westduinweg, maar idd echt kut dat die c1000 weg is, ging daar veel liever heen voor mn algemene boodschappen dan de AH.
Nopes. Nouja Appie gaan we heen voor de verse kleine dingetjes doordeweeks. De grote boodschappen 1x in de week doen we in Voorburg. Daar zit de Aldi en Hoogvliet tegenover elkaar, dus die kan je in direct na elkaar doen. Die Aldi aan de Westduinweg heb ik een tijdje boodschappen gedaan toen ik geen auto had....nooit geweten dat één van de voorportalen van Hell de Scheveningse Aldi was...vooral op woensdag met die aanbiedingen. Sjees. Dus daarom lekker relaxed naar Voorburg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...
Heerlijk, dat overdrijven van jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nopes. Nouja Appie gaan we heen voor de verse kleine dingetjes doordeweeks. De grote boodschappen 1x in de week doen we in Voorburg. Daar zit de Aldi en Hoogvliet tegenover elkaar, dus die kan je in direct na elkaar doen. Die Aldi aan de Westduinweg heb ik een tijdje boodschappen gedaan toen ik geen auto had....nooit geweten dat één van de voorportalen van Hell de Scheveningse Aldi was...vooral op woensdag met die aanbiedingen. Sjees. Dus daarom lekker relaxed naar Voorburg.
Er zat zoiets naast t oude politieburo, maar dat wordt nu gesloopt dus weet niet of ze verhuist zijn. Evt. deze anders : http://www.haagsedirecte.nl/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Oh by the way... Ik zoek een bokshal, weten jullie er 1 in scheveningen?
Je kan ook gewoon een Aldi/AH/c1000/whatever tas mee nemen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Konmar op de Westduinweg ga ik meestal, maar die zitten al 1,5 week zonder tasjes.. De naam konmar is verkocht en nu wordt het ws. een jumbo en ze zijn dus te beroerd om nog een paar tasjes met konmar erop te laten bedrukken
AH in keizerstraat is zo shit parkeren. Eigenlijk doe ik nog best wel veel boodschappen aan de overkant ook, klein kruideniertje zit daar en das altijd handig
Die aldi is wel relaxed als je weet wanneer je moet gaan, en je moet vooral geen karretje nemen, dan lijkt t altijd wel zwarte zaterdag nl
Wat zonde, ik rij heel regelmatig langs die dat oude pliesieburo en heb die dat grote open deuren naast de het pliesieburo wel gezien maar nooit geweten dat dat die dus een bokshal was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zat zoiets naast t oude politieburo, maar dat wordt nu gesloopt dus weet niet of ze verhuist zijn. Evt. deze anders : http://www.haagsedirecte.nl/
Maakt dat uit dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:32 schreef Armageddon het volgende:
SolidasRock: van Turke afkomst toevallig?
Volgens mij is er een probleem bij de tasjes-fabriek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Konmar op de Westduinweg ga ik meestal, maar die zitten al 1,5 week zonder tasjes.. De naam konmar is verkocht en nu wordt het ws. een jumbo en ze zijn dus te beroerd om nog een paar tasjes met konmar erop te laten bedrukken
Mijn ervaring is dat Turkse mensen het veel doen. Maar ja. Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:36 schreef Transvaal het volgende:
Zou het dan per sé een Turk moeten zijn? Heb er soms ook last van (zelf ook niet helemaal van NL afkomst).
Pfffff.... Ik ben doof, en ja daarom maak ik van die pietluttige taalfouten, sjeesh...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoorMaar hij doet de en het omdraaien en die en dat. Dat doen ze meestal. Vandaar.
Ah! *geeft hand*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pfffff.... Ik ben doof, en ja daarom maak ik van die pietluttige taalfouten, sjeesh...![]()
Edit: oh, ik ben blank btw.![]()
"Maar hij doet de en het omdraaien" is ook niet helemaal zuiver nederlands... Ben je zelf een buitenlanderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah! *geeft hand*
Ik ben voor 50% doof.
Aangenaam Osama.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"Maar hij doet de en het omdraaien" is ook niet helemaal zuiver nederlands... Ben je zelf een buitenlanderEen afrikaan misschien?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:51 schreef SolidasRock het volgende:
Yeah, zo hebben we allemaal wel wat. Toch blijf ik het dom vinden dat aangezien bijna heel FoK van die domme taalfouten maakt hij uitgerekend van mij denkt dat ik een turk ben...
![]()
"Wild oe ekstra knovlook bei oew brootje swarma?"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ben Oost Indisch doof
Was er gisteren niet zo een leuk artikel dat Nederlanders zeer slecht de Nederlandse taal beheerste?
Zich vervelen, dat SCHRIJFT ie toch?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat doe je dan ook in Almere?
Dan schelen we precies 5 dagen qua leeftijdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Yo wat doen jullie Haagsche homos vanavond?.. ik ga naar de grote markt,.. niet dat ik iemand van jullie ken maar sinds ik vanaf al weer 22 wordt is het een goed excuus om bier te drinken en mensen te meeten, ja toch?.. pcies.
Er is zaterdagavond een groot feest in Noorwijk, kan iedereen nog snel daar naartoequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nee deze flopt niet![]()
En anders pech, ik ben er en maak het wel gezellig in me eentje danof met degene die komen
En waar is je pica nouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:58 schreef Christine het volgende:
oh, mag ik ook komen dan?
hij gaat toch wel floppen he, net als alle vorige DH-meets?
Dan had je een paar jaar eerder in mijn fobo moeten kijken, nu ben ik anoniemquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waar is je pica nouzelfde bouwjaar maar geen pica
![]()
Sorry toen had ik nog een sociaal leven, nu heeft FOK! mij in zijn machtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan had je een paar jaar eerder in mijn fobo moeten kijken, nu ben ik anoniem.
Wat gaat er zaterdag gebeuren?
Wat modern. Email.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry toen had ik nog een sociaal leven, nu heeft FOK! mij in zijn machtmaar ik heb email hoor
quote:
Er komen ook niet-hagenezen, en ook mensen die ik niet heel erg mag. Maar er is bier, toch? En waarom is het niet bij Mecca?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
maar oke in ONZ/Bagger/Strandmeet zaterdag 5 augustus, Scheveningen? kan je er meer over vinden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |