Ik heb daar recht tegenover gewoond.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Waterthor... Daar woon ik bijna tegenover...
Een vriend van mij ook!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef bosnymfje het volgende:
dat is dan inderdaad heel dichtbij....daar zwem ik namelijk elke week
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat snel, dit topic.
Komt er nog iemand naar de meet aanstaande zaterdag?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
linkje van topic effe kijken of er bekende komen![]()
ga jij nog naar sneakerz?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niks met die andere fokkers dus nee.
Moet van m'n vriendin...quote:
zoals het er nu naar uit ziet van wel.quote:
ik ook. Was vorige keer wel vet. Heb ik gehoord dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uit ziet van wel.
en jij?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik schuin tegenover Muus woon!
Yay for me!![]()
... En je blijft toch een beetje in de buurt ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:08 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[..]
Moet van m'n vriendin...![]()
...o ja, en ik ben wel een beetje uitgekeken op Den Haag intussen.
(Hey, bijna 37 jaar! Tijd voor verandering!)
ik naar pta en DH meetsquote:
*paranoide naar buiten gluurt*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik schuin tegenover Muus woon!
Yay for me!![]()
ik vind t wel knap dat iemand aan zo'n ongedetailleerde kaart kan zien waar muus woontquote:
waarom zo ver weg?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
Gister lekker bij de Zahara gezeten tot een uur of 22.30, toen begon t weer te druppelenWas gelukkig wel wat cooler, zeker met dat zeebriesje erbij. Vanavond weer vuurwerk neem ik aan, ik ga wel ff kijken omdat ik bezoek uit Friesland heb. Sta bij t Schevenings vrouwtje denk ik, voor degene die even gedag willen komen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |