Jha kom effe op msn straks dan en lul tegen me aan. Of stuur effe berichtje andersquote:
meer info? vriend van me zoekt een plekje om te wonenquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:18 schreef -IksRee- het volgende:
Ik heb er 2 appartementen te koop staan en als die split zijn verlaat ik Den Haag lekker
quote:
alsteblaftquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:47 schreef ChimeraOffline het volgende:
[..]
meer info? vriend van me zoekt een plekje om te wonen
tnxquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:56 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={74FAEA0B-131C-493F-8C8E-0D97E56A61D7}&Form=Home&sfStraal=0&refining=N&onthouden=1&sfPrijsMin=75000&sfPrijsMax=125000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=0&sfPostcode=2531XP&searchmode=normaal
er moet altijd eentje zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:58 schreef jna het volgende:
En daar gaat de lay-out...
Je kan t anders nog aanpassen natuurlijk .. niet zo'n grote moeitequote:
Ik zie dat team Scheveningen inmiddels in de minderheid is!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Op 1 of andere manier was ik een aantal mensen kwijt in m'n kaart, hopelijk staat iedereen er nu bij
Je hebt weer eens vrij? Ambtenaar!quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:53 schreef Atreidez het volgende:
Misschien dat als de kaart de positie van de persoon weergeeft ipv de lokatie waar die woont dat we dan weer winnen
Nee, nie waarquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:55 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt weer eens vrij? Ambtenaar!![]()
Jaloers...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie dat team Scheveningen inmiddels in de minderheid is!![]()
Die punaises nemen teveel ruimte in beslag, vooral als mensen dicht bij elkaar wonen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef SolidasRock het volgende:
jna, waarom heb je van die vierkantjes? Als ik 1 van jullie coordinaten opsla zie ik punaises ipv die vierkantjes???
En nog bijna om de hoek ook!quote:
Thorbeckelaan!quote:
iedereen meteen gaan kijken elke week.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef bosnymfje het volgende:
dat is dan inderdaad heel dichtbij....daar zwem ik namelijk elke week
De Waterthor... Daar woon ik bijna tegenover... Op welke dag moet ik rond welk tijdstip even zwaaien uit het raam?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:24 schreef bosnymfje het volgende:
dat is dan inderdaad heel dichtbij....daar zwem ik namelijk elke week
Hahahaha ojee *ril*quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
jij hebt geen ervaring met stalkers zie ik.
Kan ik niet zeggen anders word ik gestalkt door Wolfquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Waterthor... Daar woon ik bijna tegenover... Op welke dag moet ik rond welk tijdstip even zwaaien uit het raam?![]()
Vertel ff, dan let ik erop dat Wolf er niet is op de tijdstip en dagen dat je gaat zwemmen...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen anders word ik gestalkt door Wolf
Mijn e-mailadres staat in m'n profiel...quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:32 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen anders word ik gestalkt door Wolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |