het regent als een gek hierquote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
Ik hoop dat het vandaag keihard gaat regenen![]()
![]()
het regent hier als een gekquote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
je valt in herhaling.
ik zat lekker in de tuin. Of nou ja ik was weer in slaap gevallen vanmorgen in de tuinstoel en opeens schrik wakker omdat ik bijna verdrink. Het was heel erg aan het regenenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst he![]()
Het drupt...is wel benauwd...
Een avatar van een opengesperde anusgat gaat zeker te ver voor iemand die admiraal anaal heet?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een leuke avatar? Ik ben leeg van gedachte dus please als medehagenees help mij
Een avatar met de melding Don't Forget misschienquote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een leuke avatar? Ik ben leeg van gedachte dus please als medehagenees help mij
Dat niet, maar voor de admin's welquote:Op zondag 30 juli 2006 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een avatar van een opengesperde anusgat gaat zeker te ver voor iemand die admiraal anaal heet?
hoiquote:Op zondag 30 juli 2006 18:17 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Een avatar met de melding Don't Forget misschien
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom ben je niet @ MSN/??quote:Op zondag 30 juli 2006 21:54 schreef bosnymfje het volgende:
ahh kijk nu wordt het al meteen stukken gezelliger![]()
Omdat ik met haar aan het cammen bent, we wilden niet gestoord worden...quote:
Dat is er maar 1 hoor, en die klaagt wel vaker. Hij moet gwoon een meisje hebben, weet jij er 1?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef bosnymfje het volgende:
Pff wat een dooie mensen allemaal zeg...jullie zijn toch niet moe van het weekend
ik klaag altijdquote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor, en die klaagt wel vaker. Hij moet gwoon een meisje hebben, weet jij er 1?
nee, niks voor mij.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef jna het volgende:
Spelregels FOK! WaterWars 2006
Doen er nog mensen mee uit Den Haag?
Zie je wel dat je me wilt.quote:
Je naam zegt toch al genoegquote:
Ow leuk waar is die meeting?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:59 schreef WesHell het volgende:
Ik ga aankomende zaterdag avond naar Den Haag... Naar een meeting van US cars...
Je staat erbij maar ik post pas weer een plattegrond als er nog iemand bij komt anders blijf ik aan de gang.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Armageddon het volgende:
*Moerwijk Meldt*
Best johquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Je staat erbij maar ik post pas weer een plattegrond als er nog iemand bij komt anders blijf ik aan de gang.
Bij mij om de hoek dus.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
2 kamerwoning (portiekwoning) in de buurt van de leyweg![]()
Cool. Zal eens een kijkje nemen ben dan toch al de hele dag op tour.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef WesHell het volgende:
Op "de Werf" (industieterein Zichtenburg) Den Haag - Zuid
aanvang is vanaf 19:00 uur
[afbeelding]
En met die auto ben ik er....![]()
En bij mij ook, hoek Dedemsvaartweg/Melis Stokelaan.quote:
dacht dat jij in delft woondequote:
Nope, woonde in Amersfoort en mijn vriendin in Delft. Later ging vriendin studeren in Leiden. Toen ben ik in Leiden een half jaartje bij haar in getrokken en nu wonen we sinds 3 weken samen in Den Haag.quote:
Misschien mag ik er ook bijquote:Op maandag 31 juli 2006 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Je staat erbij maar ik post pas weer een plattegrond als er nog iemand bij komt anders blijf ik aan de gang.
Ik heb nog een leuk appartement voor je daar te koop staan, Amma.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:03 schreef Armageddon het volgende:
*Moerwijk Meldt*
Amma?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:26 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk appartement voor je daar te koop staan, Amma.
Wat de fuck doe jij nou in Moerwijk?
Mja? Boodschappen in de Betje Wolf?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef Armageddon het volgende:
Wat ik in Moerwijk doe? Weet je hoe relax swa!
Echt niet meer! Ben 4 keer bij die C1000 geweest daar maar daar ga ik niet meer heen. Heb toevallig ook net een klacht ingediend via de website. Zal hem hier even plempen.quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik mijn beklag doen over de c1000 op de Betje Wolffstraat in Den Haag. Wij zijn hier pas komen wonen en dachten lekker in de buurt boodschappen te kunnen doen in uw winkel. Maar na een paar vervelende ervaringen denk ik niet dat ik daar nog heen ga. Ik rijd dan liever een stukje verder naar een andere supermarkt. Een opsomming. (vloer smerig, bedorven aardappels, bedorven slamix, te weinig cassieres, stank in de winkel alsof iemand zijn kont al 3 weken niet gewassen heeft) etc. Ik hoop dat u hier iets mee doet.
Vriendelijke groet,
Hangen die negers nog steeds om 12 uur 's middags halve liter blikken Euroshopper bier te zuipen op het bankje tegenover de C1000?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt niet meer! Ben 4 keer bij die C1000 geweest daar maar daar ga ik niet meer heen. Heb toevallig ook net een klacht ingediend via de website. Zal hem hier even plempen.
[..]
Er hangt nog veel meer rond. Ga volgende keer mooi naar de Boogaard naar de Appie.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hangen die negers nog steeds om 12 uur 's middags halve liter blikken Euroshopper bier te zuipen op het bankje tegenover de C1000?
Ik laat me wel nog steeds knippen in Robs Haarstudio.![]()
Ishmi? Die kleine donkere? Die doet mij ook altijdquote:Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er hangt nog veel meer rond. Ga volgende keer mooi naar de Boogaard naar de Appie.
Laat ik nu net vorige week naar Rob en zijn haarstudio zijn geweest. Indisch dametje heeft me geknipt. Goed gelukt ook. Kunnen beter knippen dan die Cosmo.
Die ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ishmi? Die kleine donkere? Die doet mij ook altijd![]()
Ik ga mooi naar de Appie in het vervolg. Of naar de Konmar die schijnt ook wel in de buurt te zitten toch?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:31 schreef 4-elements het volgende:
*voelt zich eindelijk niet meer eenzaam in Moerwijk*![]()
Kom eigenlijk nooit bij de C1000 in de Betje Wolffstraat, wel in die op het Heeswijkplein. Ze presteren het daar altijd om net wat ik nodig heb niet te hebben...![]()
heb je heeeel lang geleden gesproken op de #fok weet je dat nogquote:Op maandag 31 juli 2006 20:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope, woonde in Amersfoort en mijn vriendin in Delft. Later ging vriendin studeren in Leiden. Toen ben ik in Leiden een half jaartje bij haar in getrokken en nu wonen we sinds 3 weken samen in Den Haag.
Nee niet echt neequote:Op maandag 31 juli 2006 21:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb je heeeel lang geleden gesproken op de #fok weet je dat nog
naam markje zegt je wat met highlander, breuls yvonne miss_bleu en mereltjequote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Waar ging dat over? Bier en tieten waarschijnlijk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |