de BMW Z1 toch of heeft hij een nieuwe cabrioquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Vrijdagavond zomerserie, vuurwerk.
Ben trouwens net terug van Kane, is sowieso al niet mijn band...mn moeder vind ze helemaal geweldig dus dan moet ik mee, maar als je om 21.00 moet beginnen dan wil ik je niet om half 9 in je cabrio door Scheveningen zien toeren tenzij je ook daadwerkelijk op tijd begint en niet je fans nog even een half uur langer in een snikhete zaal laat wegsudderen.
Plus dat mn camera werd geconfisceerd na het nemen van 2 foto's...man hele zaal werd toch volgepompt met rook zou geen fantsoenlijke foto kunnen maken al zou ik het willen. Dank u AT Management. (Mensen voorin de zaal fliste dinand gelukkig niet dood....dus heel streng toegepast die regel)
En ff binnen een uur stuk of 9, 10 nummer er door heen jassen en whoopa snel weer in je cabrio naar huis sjeesen en je bent nog net op tijd voor het vuurwerk!
quote:
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de BMW Z1 toch of heeft hij een nieuwe cabrio
ik kom hem zelf heel vaak tegen als hij boodschappen aan het doen is. Hij woont bij mij om de hoek.
aardige gozer wel.
DH-meet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:34 schreef bosnymfje het volgende:
Meet is verplaatst naar 5 augustus he.....
hij heeft ook een audi S8quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookWil zijn wagenpark best eens uittesten
Kan dit niet in het Dinand is een janksmoel topic?quote:
Je wilt niet alleen zijn wagenpark testen hoor , kom er gwoon voor uit zonder hintsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookWil zijn wagenpark best eens uittesten
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je wilt niet alleen zijn wagenpark testen hoor , kom er gwoon voor uit zonder hints![]()
mooi zo, dan ben je van mij! mwuah ah ah aaahhh!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef bosnymfje het volgende:
Ik kan volgende week 100 procent welenne wat ik vanavond ga doen? BBQen
owjeequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
mooi zo, dan ben je van mij! mwuah ah ah aaahhh!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |