ga jij nog naar sneakerz?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niks met die andere fokkers dus nee.
Moet van m'n vriendin...quote:
zoals het er nu naar uit ziet van wel.quote:
ik ook. Was vorige keer wel vet. Heb ik gehoord dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uit ziet van wel.
en jij?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik schuin tegenover Muus woon!
Yay for me!![]()
... En je blijft toch een beetje in de buurt ...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:08 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[..]
Moet van m'n vriendin...![]()
...o ja, en ik ben wel een beetje uitgekeken op Den Haag intussen.
(Hey, bijna 37 jaar! Tijd voor verandering!)
ik naar pta en DH meetsquote:
*paranoide naar buiten gluurt*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik geloof trouwens dat ik schuin tegenover Muus woon!
Yay for me!![]()
ik vind t wel knap dat iemand aan zo'n ongedetailleerde kaart kan zien waar muus woontquote:
waarom zo ver weg?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:34 schreef Atreidez het volgende:
Gister lekker bij de Zahara gezeten tot een uur of 22.30, toen begon t weer te druppelenWas gelukkig wel wat cooler, zeker met dat zeebriesje erbij. Vanavond weer vuurwerk neem ik aan, ik ga wel ff kijken omdat ik bezoek uit Friesland heb. Sta bij t Schevenings vrouwtje denk ik, voor degene die even gedag willen komen zeggen
de BMW Z1 toch of heeft hij een nieuwe cabrioquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Vrijdagavond zomerserie, vuurwerk.
Ben trouwens net terug van Kane, is sowieso al niet mijn band...mn moeder vind ze helemaal geweldig dus dan moet ik mee, maar als je om 21.00 moet beginnen dan wil ik je niet om half 9 in je cabrio door Scheveningen zien toeren tenzij je ook daadwerkelijk op tijd begint en niet je fans nog even een half uur langer in een snikhete zaal laat wegsudderen.
Plus dat mn camera werd geconfisceerd na het nemen van 2 foto's...man hele zaal werd toch volgepompt met rook zou geen fantsoenlijke foto kunnen maken al zou ik het willen. Dank u AT Management. (Mensen voorin de zaal fliste dinand gelukkig niet dood....dus heel streng toegepast die regel)
En ff binnen een uur stuk of 9, 10 nummer er door heen jassen en whoopa snel weer in je cabrio naar huis sjeesen en je bent nog net op tijd voor het vuurwerk!
quote:
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de BMW Z1 toch of heeft hij een nieuwe cabrio
ik kom hem zelf heel vaak tegen als hij boodschappen aan het doen is. Hij woont bij mij om de hoek.
aardige gozer wel.
DH-meet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:34 schreef bosnymfje het volgende:
Meet is verplaatst naar 5 augustus he.....
hij heeft ook een audi S8quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookWil zijn wagenpark best eens uittesten
Kan dit niet in het Dinand is een janksmoel topic?quote:
Je wilt niet alleen zijn wagenpark testen hoor , kom er gwoon voor uit zonder hintsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Hij heeft er meerdere: de BMW Z1, nog zo een dikke BMW en en zwarte mercedes. Of mss heeft ie de dikke BMw omgeruild voor die Mercedes kan ookWil zijn wagenpark best eens uittesten
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je wilt niet alleen zijn wagenpark testen hoor , kom er gwoon voor uit zonder hints![]()
mooi zo, dan ben je van mij! mwuah ah ah aaahhh!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef bosnymfje het volgende:
Ik kan volgende week 100 procent welenne wat ik vanavond ga doen? BBQen
owjeequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:23 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
mooi zo, dan ben je van mij! mwuah ah ah aaahhh!![]()
Haha dat ken ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:07 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik ben zelf ook hindoestaans en ik heb een bloedhekel aan hindoestaanse feesten.
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik me ook niet echt prettig voel in een tent waar 99% blank is.
het regent als een gek hierquote:Op zondag 30 juli 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
Ik hoop dat het vandaag keihard gaat regenen![]()
![]()
het regent hier als een gekquote:Op zondag 30 juli 2006 16:31 schreef PsyCha het volgende:
je valt in herhaling.
ik zat lekker in de tuin. Of nou ja ik was weer in slaap gevallen vanmorgen in de tuinstoel en opeens schrik wakker omdat ik bijna verdrink. Het was heel erg aan het regenenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst he![]()
Het drupt...is wel benauwd...
Een avatar van een opengesperde anusgat gaat zeker te ver voor iemand die admiraal anaal heet?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een leuke avatar? Ik ben leeg van gedachte dus please als medehagenees help mij
Een avatar met de melding Don't Forget misschienquote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een leuke avatar? Ik ben leeg van gedachte dus please als medehagenees help mij
Dat niet, maar voor de admin's welquote:Op zondag 30 juli 2006 18:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een avatar van een opengesperde anusgat gaat zeker te ver voor iemand die admiraal anaal heet?
hoiquote:Op zondag 30 juli 2006 18:17 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Een avatar met de melding Don't Forget misschien
quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
waarom ben je niet @ MSN/??quote:Op zondag 30 juli 2006 21:54 schreef bosnymfje het volgende:
ahh kijk nu wordt het al meteen stukken gezelliger![]()
Omdat ik met haar aan het cammen bent, we wilden niet gestoord worden...quote:
Dat is er maar 1 hoor, en die klaagt wel vaker. Hij moet gwoon een meisje hebben, weet jij er 1?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef bosnymfje het volgende:
Pff wat een dooie mensen allemaal zeg...jullie zijn toch niet moe van het weekend
ik klaag altijdquote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor, en die klaagt wel vaker. Hij moet gwoon een meisje hebben, weet jij er 1?
nee, niks voor mij.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:47 schreef jna het volgende:
Spelregels FOK! WaterWars 2006
Doen er nog mensen mee uit Den Haag?
Zie je wel dat je me wilt.quote:
Je naam zegt toch al genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |