Buurt van Parelduikersingelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 06:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
ja, dicht bij het steunpunt IJsduikerstraat![]()
en jij?
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...quote:Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom denk je dat die C1000 hier in de Keizerstraat weggegaan is....Vlees gewoon een hele dag buiten laten staan voordat het de winkel ingehaald werd, muizen/rattenplaag.
Doe mn boodschapjes altijd fijn in Voorburg...stukje rijden maar wel heerlijk rustig en relaxed boodschappen doen.
neee joh, daar benk te oud voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Buurt van Parelduikersingelmare geen leeftijd en fotoboek
![]()
![]()
Zit ook een Aldi op de westduinweg, maar idd echt kut dat die c1000 weg is, ging daar veel liever heen voor mn algemene boodschappen dan de AH.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...
Dat weet ik, daar kom ik ook altijd, maar Aldi is geen supermarkt, drm noemde ik die ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zit ook een Aldi op de westduinweg, maar idd echt kut dat die c1000 weg is, ging daar veel liever heen voor mn algemene boodschappen dan de AH.
Nopes. Nouja Appie gaan we heen voor de verse kleine dingetjes doordeweeks. De grote boodschappen 1x in de week doen we in Voorburg. Daar zit de Aldi en Hoogvliet tegenover elkaar, dus die kan je in direct na elkaar doen. Die Aldi aan de Westduinweg heb ik een tijdje boodschappen gedaan toen ik geen auto had....nooit geweten dat één van de voorportalen van Hell de Scheveningse Aldi was...vooral op woensdag met die aanbiedingen. Sjees. Dus daarom lekker relaxed naar Voorburg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...
Heerlijk, dat overdrijven van jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nopes. Nouja Appie gaan we heen voor de verse kleine dingetjes doordeweeks. De grote boodschappen 1x in de week doen we in Voorburg. Daar zit de Aldi en Hoogvliet tegenover elkaar, dus die kan je in direct na elkaar doen. Die Aldi aan de Westduinweg heb ik een tijdje boodschappen gedaan toen ik geen auto had....nooit geweten dat één van de voorportalen van Hell de Scheveningse Aldi was...vooral op woensdag met die aanbiedingen. Sjees. Dus daarom lekker relaxed naar Voorburg.
Er zat zoiets naast t oude politieburo, maar dat wordt nu gesloopt dus weet niet of ze verhuist zijn. Evt. deze anders : http://www.haagsedirecte.nl/quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Oh by the way... Ik zoek een bokshal, weten jullie er 1 in scheveningen?
Je kan ook gewoon een Aldi/AH/c1000/whatever tas mee nemen..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Konmar op de Westduinweg ga ik meestal, maar die zitten al 1,5 week zonder tasjes.. De naam konmar is verkocht en nu wordt het ws. een jumbo en ze zijn dus te beroerd om nog een paar tasjes met konmar erop te laten bedrukken
AH in keizerstraat is zo shit parkeren. Eigenlijk doe ik nog best wel veel boodschappen aan de overkant ook, klein kruideniertje zit daar en das altijd handig
Die aldi is wel relaxed als je weet wanneer je moet gaan, en je moet vooral geen karretje nemen, dan lijkt t altijd wel zwarte zaterdag nl
Wat zonde, ik rij heel regelmatig langs die dat oude pliesieburo en heb die dat grote open deuren naast de het pliesieburo wel gezien maar nooit geweten dat dat die dus een bokshal was...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er zat zoiets naast t oude politieburo, maar dat wordt nu gesloopt dus weet niet of ze verhuist zijn. Evt. deze anders : http://www.haagsedirecte.nl/
Maakt dat uit dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:32 schreef Armageddon het volgende:
SolidasRock: van Turke afkomst toevallig?
Volgens mij is er een probleem bij de tasjes-fabriek.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Konmar op de Westduinweg ga ik meestal, maar die zitten al 1,5 week zonder tasjes.. De naam konmar is verkocht en nu wordt het ws. een jumbo en ze zijn dus te beroerd om nog een paar tasjes met konmar erop te laten bedrukken
Mijn ervaring is dat Turkse mensen het veel doen. Maar ja. Waar kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:36 schreef Transvaal het volgende:
Zou het dan per sé een Turk moeten zijn? Heb er soms ook last van (zelf ook niet helemaal van NL afkomst).
Pfffff.... Ik ben doof, en ja daarom maak ik van die pietluttige taalfouten, sjeesh...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoorMaar hij doet de en het omdraaien en die en dat. Dat doen ze meestal. Vandaar.
Ah! *geeft hand*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pfffff.... Ik ben doof, en ja daarom maak ik van die pietluttige taalfouten, sjeesh...![]()
Edit: oh, ik ben blank btw.![]()
"Maar hij doet de en het omdraaien" is ook niet helemaal zuiver nederlands... Ben je zelf een buitenlanderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah! *geeft hand*
Ik ben voor 50% doof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |