abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40377179
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 06:37 schreef Essebes het volgende:

[..]

ja, dicht bij het steunpunt IJsduikerstraat

en jij?
Buurt van Parelduikersingel mare geen leeftijd en fotoboek
pi_40377682
Mogge
Where facts are few, experts are many.
pi_40379268
Goede morgen iedereen!!!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:17:06 #254
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_40379464
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:08 schreef bosnymfje het volgende:
Goede morgen iedereen!!!
Dag lekker ding!
pi_40380578
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Waarom denk je dat die C1000 hier in de Keizerstraat weggegaan is....Vlees gewoon een hele dag buiten laten staan voordat het de winkel ingehaald werd, muizen/rattenplaag.

Doe mn boodschapjes altijd fijn in Voorburg...stukje rijden maar wel heerlijk rustig en relaxed boodschappen doen.
Appie en Konmar niks voor je? Om nou helemaal naar voorburg te rijden...
pi_40380953
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Buurt van Parelduikersingel mare geen leeftijd en fotoboek
neee joh, daar benk te oud voor (dat fotoboek en zo )
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:17:50 #257
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40381197
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zit ook een Aldi op de westduinweg, maar idd echt kut dat die c1000 weg is, ging daar veel liever heen voor mn algemene boodschappen dan de AH.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40381318
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Zit ook een Aldi op de westduinweg, maar idd echt kut dat die c1000 weg is, ging daar veel liever heen voor mn algemene boodschappen dan de AH.
Dat weet ik, daar kom ik ook altijd, maar Aldi is geen supermarkt, drm noemde ik die ook niet.

Ik kwam net als Jill-RMC niet graag in C1000 want ik vond het daar altijd een vieze indruk maken. Ik ben juist blij dat ze weg zijn.

Weten jullie al dat Konmar Jumbo gaat worden? Ik ben 2 keer in Jumbo op Leyweg geweest en het zag er goed uit, veel assortisement en lage prijzen, nette winkel, Lekkere verse warme gehaktballen en kipkluifjes

Oh by the way... Ik zoek een bokshal, weten jullie er 1 in scheveningen?
pi_40381355
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:59 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nopes. Nouja Appie gaan we heen voor de verse kleine dingetjes doordeweeks. De grote boodschappen 1x in de week doen we in Voorburg. Daar zit de Aldi en Hoogvliet tegenover elkaar, dus die kan je in direct na elkaar doen. Die Aldi aan de Westduinweg heb ik een tijdje boodschappen gedaan toen ik geen auto had....nooit geweten dat één van de voorportalen van Hell de Scheveningse Aldi was...vooral op woensdag met die aanbiedingen. Sjees. Dus daarom lekker relaxed naar Voorburg.
pi_40382296
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:24 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Nopes. Nouja Appie gaan we heen voor de verse kleine dingetjes doordeweeks. De grote boodschappen 1x in de week doen we in Voorburg. Daar zit de Aldi en Hoogvliet tegenover elkaar, dus die kan je in direct na elkaar doen. Die Aldi aan de Westduinweg heb ik een tijdje boodschappen gedaan toen ik geen auto had....nooit geweten dat één van de voorportalen van Hell de Scheveningse Aldi was...vooral op woensdag met die aanbiedingen. Sjees. Dus daarom lekker relaxed naar Voorburg.
Heerlijk, dat overdrijven van je "Portaal van de hel". Maar ik ben met je eens dat het af en toe een beetje te druk is...
pi_40382509
Konmar op de Westduinweg ga ik meestal, maar die zitten al 1,5 week zonder tasjes.. De naam konmar is verkocht en nu wordt het ws. een jumbo en ze zijn dus te beroerd om nog een paar tasjes met konmar erop te laten bedrukken

AH in keizerstraat is zo shit parkeren. Eigenlijk doe ik nog best wel veel boodschappen aan de overkant ook, klein kruideniertje zit daar en das altijd handig

Die aldi is wel relaxed als je weet wanneer je moet gaan, en je moet vooral geen karretje nemen, dan lijkt t altijd wel zwarte zaterdag nl
pi_40382768
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:22 schreef SolidasRock het volgende:
Oh by the way... Ik zoek een bokshal, weten jullie er 1 in scheveningen?
Er zat zoiets naast t oude politieburo, maar dat wordt nu gesloopt dus weet niet of ze verhuist zijn. Evt. deze anders : http://www.haagsedirecte.nl/
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:13:13 #263
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40382940
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Konmar op de Westduinweg ga ik meestal, maar die zitten al 1,5 week zonder tasjes.. De naam konmar is verkocht en nu wordt het ws. een jumbo en ze zijn dus te beroerd om nog een paar tasjes met konmar erop te laten bedrukken

AH in keizerstraat is zo shit parkeren. Eigenlijk doe ik nog best wel veel boodschappen aan de overkant ook, klein kruideniertje zit daar en das altijd handig

Die aldi is wel relaxed als je weet wanneer je moet gaan, en je moet vooral geen karretje nemen, dan lijkt t altijd wel zwarte zaterdag nl
Je kan ook gewoon een Aldi/AH/c1000/whatever tas mee nemen..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_40383611
Ja, je hebt idd van die mensen die weten wanneer ze boodschappen gaan doen. Ik ga alleen als t ff uit komt en meestal als ik dus al ergens ben geweest en onderweg terug ben, en heb dan niet altijd een zak in me zak
pi_40385294
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:07 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Er zat zoiets naast t oude politieburo, maar dat wordt nu gesloopt dus weet niet of ze verhuist zijn. Evt. deze anders : http://www.haagsedirecte.nl/
Wat zonde, ik rij heel regelmatig langs die dat oude pliesieburo en heb die dat grote open deuren naast de het pliesieburo wel gezien maar nooit geweten dat dat die dus een bokshal was...

Bedankt voor je tip, ga binnenkort ff langs

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2006 14:54:50 ("Turkse fouten" verbeterd door Armagaddo) ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:32:20 #266
2964 Armageddon
pi_40385358
SolidasRock: van Turke afkomst toevallig?
pi_40385383
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:32 schreef Armageddon het volgende:
SolidasRock: van Turke afkomst toevallig?
Maakt dat uit dan?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:34:45 #268
2964 Armageddon
pi_40385427
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:33 schreef Transvaal het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan?
Nee hoor Maar hij doet de en het omdraaien en die en dat. Dat doen ze meestal. Vandaar.
pi_40385489
Zou het dan per sé een Turk moeten zijn? Heb er soms ook last van (zelf ook niet helemaal van NL afkomst).
pi_40385513
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
Volgens mij is er een probleem bij de tasjes-fabriek.
De AH (Lorentzplein) zat gisteren ook al zonder tasjes.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:37:36 #271
2964 Armageddon
pi_40385523
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:36 schreef Transvaal het volgende:
Zou het dan per sé een Turk moeten zijn? Heb er soms ook last van (zelf ook niet helemaal van NL afkomst).
Mijn ervaring is dat Turkse mensen het veel doen. Maar ja. Waar kom jij vandaan?
pi_40385627
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:34 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee hoor Maar hij doet de en het omdraaien en die en dat. Dat doen ze meestal. Vandaar.
Pfffff.... Ik ben doof, en ja daarom maak ik van die pietluttige taalfouten, sjeesh...

Edit: oh, ik ben blank btw.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2006 14:49:29 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:43:35 #273
2964 Armageddon
pi_40385710
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:41 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Pfffff.... Ik ben doof, en ja daarom maak ik van die pietluttige taalfouten, sjeesh...

Edit: oh, ik ben blank btw.
Ah! *geeft hand*

Ik ben voor 50% doof.
pi_40385872
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:43 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ah! *geeft hand*

Ik ben voor 50% doof.
"Maar hij doet de en het omdraaien" is ook niet helemaal zuiver nederlands... Ben je zelf een buitenlander Een afrikaan misschien?
pi_40385876
Ik ben Oost Indisch doof

Was er gisteren niet zo een leuk artikel dat Nederlanders zeer slecht de Nederlandse taal beheerste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')