Gefelici! Wat voor huis?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:01 schreef bosnymfje het volgende:
Mensen....ik heb eindelijk een huis!!!!
Half augustus kan ik erin....lekekr hier bij mij in de buurt....ow ik ben echt helemaal blij
![]()
Groot genoeg voor een Den Haag meet begrijp ik!quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:25 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
2 kamerwoning (portiekwoning) in de buurt van de leyweg![]()
Als je van multicultureel houd welquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef petre86 het volgende:
is de Weimarstraat ( bij koningsplein en copernicusstraat in de buurt) een leuke straat/ leuke wijk?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:05 schreef petre86 het volgende:
is de Weimarstraat ( bij koningsplein en copernicusstraat in de buurt) een leuke straat/ leuke wijk?
copernicus nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je van multicultureel houd welkoningsplein stond bekend om problemen
![]()
Jazeker! Bij de Free Record Shop.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet iemand waar je hier concertkaartjes kunt kopen buiten het postkantoor/GWK?
In Amsterdam kun je bijvoorbeeld kaartjes kopen bij platenzaak: 'Boudisque' of bij het Uitbureau , en daar betaal je minder 'service/administratiekosten' dan bij het postkantoor/ticketmaster.nl!
Had alleen mn dekbedhoezen nog buiten hangenquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:12 schreef Atreidez het volgende:
Vanmorgen flinke plensbui op Scheveningen.. Scheelt weer plantjes water geven
www.ticketbox.nl of http://www.haagsuitburo.nl/quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Weet iemand waar je hier concertkaartjes kunt kopen buiten het postkantoor/GWK?
In Amsterdam kun je bijvoorbeeld kaartjes kopen bij platenzaak: 'Boudisque' of bij het Uitbureau , en daar betaal je minder 'service/administratiekosten' dan bij het postkantoor/ticketmaster.nl!
Cinnamongirl en ChOas: Vruchtenbuurtquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:26 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Op 1 of andere manier was ik een aantal mensen kwijt in m'n kaart, hopelijk staat iedereen er nu bij
linkje van topic effe kijken of er bekende komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat snel, dit topic.
Komt er nog iemand naar de meet aanstaande zaterdag?
Die's best groot hoor. Waar ongeveer?quote:
Ook mijn huisvideotheek! Ik heb er nog 80 euro aan huurtegoed te spenderen... Filmmeet doen dan maar?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:35 schreef Atreidez het volgende:
Daar kom ik altijd bij de VideolandVlierboomstraat/Appelstraat.. Althans, ik betaal de videoland, ik kom er eigenlijk te weinig ...
daar sta ik niet opquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:47 schreef ook_gek het volgende:
ik kom nog een ouwe kaart tegen van een heel oud den haag topic.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |