Dat klinkt niet erg uitnodigend voor een openingspost van een slowchat, Wickedangel.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
houd de slowchat een beetje binnen de perken.
Is aangepast, muggenzifterquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg uitnodigend voor een openingspost van een slowchat, Wickedangel.
Sorry.quote:
Ach, volgens mij was Lamon ook wel blij met de eerste zin die er stond. (En waar we ons nu al niet meer aan houden.) Maar goed, dat is ook volstrekte onzin, natuurlijk.quote:Kon me niet exact meer herinneren wat hij had gezegd, maar dit is volgens mij accurater.
who cares, geile tieten.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Maar ik snap 't even niet. Dit is toch IR semi-bikkelen?![]()
Vorig weekend was ik een weekendje weg, in de buurt van Zwolle. In zo'n bungalowparkhuisje...quote:
Ach, kijk. Ontluikende borstjes. Hoe oud is ze? Veertien?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Er moeten natuurlijk wel pics in dit topic komen.
[afbeelding]
Dat doe je jezelf hopelijk alleen maar aan in het geval van een familiereünie, of zoiets. Ik kan me geen andere reden voorstellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Vorig weekend was ik een weekendje weg, in de buurt van Zwolle. In zo'n bungalowparkhuisje...![]()
Ik heb er een Vierdaagse-week opzitten waarin ik verdorie meer heb gewerkt dan gepland en minder op de feesten aanwezig ben geweest dan ik wilde. Het was niettemin erg leuk. En we hebben er heel mooi verslag van gedaan op een regionale muzieksite.quote:En jij?
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf hopelijk alleen maar aan in het geval van een familiereünie, of zoiets. Ik kan me geen andere reden voorstellen.
Linkje?quote:Ik heb er een Vierdaagse-week opzitten waarin ik verdorie meer heb gewerkt dan gepland en minder op de feesten aanwezig ben geweest dan ik wilde. Het was niettemin erg leuk. En we hebben er heel mooi verslag van gedaan op een regionale muzieksite.
Verder niks...
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegenquote:
jij hebt geen zin om in je eentje een boek te lezen onder het eten in een restaurantje in toscane of parijs?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegen
Ik ga inderdaad erg weinig op vakantie. Maar is dat zo gek in je eentje? Ik heb wel wat tips gekregen over fietsvakanties, en dat lijkt me nog wel wat. Maar verder lijkt het me maar eenzaam in een land waar je niemand kent en waarvan je de taal niet spreekt.
Jij gaat zeker een keer of drie per jaar?
Ik heb vandaag net de film gekocht en opnieuw gekeken...quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef broer het volgende:
O, en even een linkje voor Lamon, die vast en zeker een Big Lebowski-fan is: The Fucking Short Version.
Nee, ik ben te realistisch om dat 'romantisch, mooi en bohémien' te vinden. Dat is namelijk hoogstens één avond leuk. En de rest van de tijd loop je door de stad op zoek naar mensen om je indrukken mee te delen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
jij hebt geen zin om in je eentje een boek te lezen onder het eten in een restaurantje in toscane of parijs?
Ziet er mooi uit!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegen
Ik ga inderdaad erg weinig op vakantie. Maar is dat zo gek in je eentje? Ik heb wel wat tips gekregen over fietsvakanties, en dat lijkt me nog wel wat. Maar verder lijkt het me maar eenzaam in een land waar je niemand kent en waarvan je de taal niet spreekt.
Jij gaat zeker een keer of drie per jaar?
Ik moet altijd lachen om die mensen die met de sleurhut en de auto zich naar het zuiden begeven, het journaal halen door in de file te staan en vervolgens zetten ze zich in een rijtje op de camping die vol staat met soortgenoten.quote:
Whahahaquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef broer het volgende:
O, en even een linkje voor Lamon, die vast en zeker een Big Lebowski-fan is: The Fucking Short Version.
Ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die mensen die met de sleurhut en de auto zich naar het zuiden begeven, het journaal halen door in de file te staan en vervolgens zetten ze zich in een rijtje op de camping die vol staat met soortgenoten.![]()
Maar zonder die ene keer weg wordt het allemaal wél minder aangenaam, begrijp ik? Waar zit hem dat toch in?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor, één keer is wel genoeg.
BHFH is volgens mij in 't echt wel slimmer en die muts niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Ík ga trouwens zodra ik een keer een paar verloren uren over heb, de postgeschiedenis van zhe-devilll eens doornemen.
BHFH is echt een doorsnee jongen in verhouding met dit verschijnsel. Ontzettend amusant.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Ík ga trouwens zodra ik een keer een paar verloren uren over heb, de postgeschiedenis van zhe-devilll eens doornemen.
BHFH is echt een doorsnee jongen in verhouding met dit verschijnsel. Ontzettend amusant.
En daarom kijk je de korte versie maar niet? Dan mis je toch echt wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:56 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vandaag net de film gekocht en opnieuw gekeken...
Mooie landschappenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Maar zonder die ene keer weg wordt het allemaal wél minder aangenaam, begrijp ik? Waar zit hem dat toch in?
Mijn hoofd moet gewoon leeg. Hele andere indrukken opdoen, genieten van cultuur en natuur elders. Ik rust nooit uit als ik thuis blijf.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Maar zonder die ene keer weg wordt het allemaal wél minder aangenaam, begrijp ik? Waar zit hem dat toch in?
Anders heb ik wel iemand anders voor je, Lamon, als je toch je 'verloren uren' wilt verdoen.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef thaleia het volgende:
Mooie landschappen
Toffe kunst in musea
Ik denk, ik bemoei me er ook even mee
Mee eens, mee eens, mee eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn hoofd moet gewoon leeg. Hele andere indrukken opdoen, genieten van cultuur en natuur elders. Ik rust nooit uit als ik thuis blijf.
Nou, die reis naar Wales was anders ook zo'n busexcursiereis met een gezelschap en daar zaten leuke mensen bij. Ook minder leuke trouwensquote:Op zondag 23 juli 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Mee eens, mee eens, mee eens.
Feit blijft dat het me gewoon écht niet trekt om al die dingen in mijn eentje te doen. En als je eigenlijk alleen maar stelletjes-vrienden hebt, ben je dan al gauw aangewezen op thuisblijven.
Het prettigst om er even uit te zijn is voor mij een bezoek voor een paar dagen bij mensen die ik zo in de loop der jaren heb leren kennen op soms zeer rustgevende plekken.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn hoofd moet gewoon leeg. Hele andere indrukken opdoen, genieten van cultuur en natuur elders. Ik rust nooit uit als ik thuis blijf.
het hoeft ook niet, maar ik ben bijvoorbeeld hooked aan het mediterrane licht en de geur, en dan met name zuidfrankrijk tussen marseille en grens italië.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb em gekeken.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:06 schreef broer het volgende:
En daarom kijk je de korte versie maar niet? Dan mis je toch echt wat.
Mensen met een huis in bijvoorbeeld Frankrijk, bedoel je, waar je even komt aanwaaien en vervolgens twee weken blijft plakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het prettigst om er even uit te zijn is voor mij een bezoek voor een paar dagen bij mensen die ik zo in de loop der jaren heb leren kennen op soms zeer rustgevende plekken.![]()
Ik moet er wel bij vertellen dat ik moeite heb met mensen in het algemeen. De meesten kakelen zo ontzettend. Dus op dat soort excursies zul je me ook niet snel zien. (Voor het beeld: ik ben een van die minder leuke mensen.)quote:Op zondag 23 juli 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, die reis naar Wales was anders ook zo'n busexcursiereis met een gezelschap en daar zaten leuke mensen bij. Ook minder leuke trouwens![]()
Het is inderdaad erg toevallig. Maar dan heeft God dat zo gewild, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik heb em gekeken.
Ik vond het heel erg stug dat ik een film die ik 3 jaar geleden voor het laatst gezien heb en vandaag gekocht en gekeken heb, meteen referentie kreeg, vandaar het plotselinge enthousiasme, en het niet direct vermelden dat ook de korte versie erg amusant was.
Het is zo toevallig, maar ik ben al snel onder de indruk.
Whehehehe. Kakelaars kunnen juist heel vermakelijk zijn, maar ook gekmakendquote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vertellen dat ik moeite heb met mensen in het algemeen. De meesten kakelen zo ontzettend. Dus op dat soort excursies zul je me ook niet snel zien. (Voor het beeld: ik ben een van die minder leuke mensen.)
Ik vind het wel aangenaam eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Ik ben trouwens wel weer lekker in een positie geluld dat ik me fijn kan aanstellen. Dank daarvoor.
Ja zo regel ik 't als ik er ff tussenuit wil.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mensen met een huis in bijvoorbeeld Frankrijk, bedoel je, waar je even komt aanwaaien en vervolgens twee weken blijft plakken
Daar was je anders zelf bijquote:Op zondag 23 juli 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Ik ben trouwens wel weer lekker in een positie geluld dat ik me fijn kan aanstellen. Dank daarvoor.
Briljant advies. Maar dat wist ik al. Ook nog enig idee hóe ik dat doe?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Dus je moet een balans zien te vinden tussen lekker je eigen gang gaan en ook nog een beetje sociaal zijn. En zo veel mogelijk uit de buurt van kakelaars blijven.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het wel aangenaam eigenlijk.
Het blijft slowchat, maar het geeft iets van jezelf prijs, da's de betere slowchat.
Mijn conclusie is dat je niet tevreden bent met je huidige vriendenclub, of dat je graag met Wickedangel op vakantie wil. Welk van de twee is nog niet helemaal duidelijk.
-The Birdsquote:Op zondag 23 juli 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg toevallig. Maar dan heeft God dat zo gewild, denk ik.
Verder nog films gekocht vandaag?
Ik begon er niet over, hè!quote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
Mijn conclusie is dat je niet tevreden bent met je huidige vriendenclub, of dat je graag met Wickedangel op vakantie wil. Welk van de twee is nog niet helemaal duidelijk.
Oh neequote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo regel ik 't als ik er ff tussenuit wil.![]()
*psst Mart Smeets zat in een tuin waar ik ook weleens langsga.
Ik heb enkel en alleen geantwoord op jouw vragen.quote:
Waarom zou je er ook om lachen? Het is om te huilen.quote:Zie je iemand lachen hier dan?
Koop eerst maar eens een biefstuk.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:22 schreef Canisfire het volgende:
ik wil heete sex met een vrouw al is het sylvana of yvonne.
Het is een gavequote:
Nog zo'n briljant advies: daar moet je dus zelf achterkomen.quote:Maar dat wist ik al. Ook nog enig idee hóe ik dat doe?
Jeumig. Dat je de tijd hebt om al die films te kijken!quote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Tweede halve prijs, vandaar maar meteen 8 titels.
Laat me voorspellen hoe dat gaat: we kibbelen al bij vertrek en na twee weken slaan we elkaar de hersens inquote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begon er niet over, hè!
Neemt niet weg dat ik wel met Wickedangel op vakantie wil. Maar ja, dat zeg je niet zomaar, vind je wel?
Ik heb echt niks aan jou vannacht.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nog zo'n briljant advies: daar moet je dus zelf achterkomen.
Uiteraard niet, daarom vertaal ik de subtiele hints ook even naar concrete materie. Graag gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel met Wickedangel op vakantie wil. Maar ja, dat zeg je niet zomaar, vind je wel?
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 23 juli 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb enkel en alleen geantwoord op jouw vragen.
[..]
Waarom zou je er ook om lachen? Het is om te huilen.
Nou, dan hebben we toch iets leuks om hier te vertellen, of niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Laat me voorspellen hoe dat gaat: we kibbelen al bij vertrek en na twee weken slaan we elkaar de hersens in![]()
Nu kom ik toch echt in de verleiding om hiervan mijn sig te makenquote:
Hartverwarmend, Lamon.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard niet, daarom vertaal ik de subtiele hints ook even naar concrete materie. Graag gedaan.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu kom ik toch echt in de verleiding om hiervan mijn sig te maken![]()
Subtiele hints? Wickedangel bezwijkt onderhand onder de stapel versierpogingen die ik op haar afvuur.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
Uiteraard niet, daarom vertaal ik de subtiele hints ook even naar concrete materie. Graag gedaan.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op Fok!?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we toch iets leuks om hier te vertellen, of niet?
Als we het handig aanpakken kunnen we er ook nog 'before' en 'after' foto's van plaatsen. Succes verzekerd.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een zware last, maar ik ploeter moedig doorquote:Op zondag 23 juli 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Subtiele hints? Wickedangel bezwijkt onderhand onder de stapel versierpogingen die ik op haar afvuur.
Toch nog te subtiel blijkbaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Subtiele hints? Wickedangel bezwijkt onderhand onder de stapel versierpogingen die ik op haar afvuur.
Ónze roots, sig.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:
Duh.Het is wel grappig hier maar mijn roots hier.
![]()
Dat bewonder ik ook zo in je.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een zware last, maar ik ploeter moedig door![]()
Suc6 Broer.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ónze roots, sig.
Die van Wickedangel en mij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
en beloof als het lukt dat jullie stoppen met slowchatten.
IJdele hoopquote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Probeer het gewoon even. (..en beloof als het lukt dat jullie stoppen met slowchatten.)
Dat kan. Al ben ik wel benieuwd waarom je dat graag wilt melden.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik nog even melden dat ik volledig nuchter ben![]()
Ja eh... dat wil ik eigenlijk ook wetenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan. Al ben ik wel benieuwd waarom je dat graag wilt melden.
Je dacht toch niet dat ik er naar uitkeek om dat heen en weer gespeel nog drie jaar op mijn scherm te zien.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ja eh... dat wil ik eigenlijk ook weten![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
daar moet je dus zelf achterkomen.
Je bent de enige, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:44 schreef Lamon het volgende:
Ik verwacht nu zolangzamerhand ook wel aktie.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Je bent de enige, denk ik.
Nee, dat zou duiden op een verschil in perspectief op hoe de zaken werkelijk liggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
Dat zou duiden op gezapigheid
Dankjewel.quote:
Het wordt weer tijd om 't Bikkel topic weer een flinke schop te geven.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dus nu mogen we als meerderheid stellen dat die twee of heel snel iets leuks gaan doen samen, of kappen met die slowchatvervuiling.
misschien heb ie wel een wief?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
Wat is er nou zo erg aan gewoon een keertje afspreken, broer, bij wijze van experiment?
Waarom moet alles op internet fora nou zo geconstipeerd gaan?
Je hebt niet meegelezen, of wel?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
Wat is er nou zo erg aan gewoon een keertje afspreken, broer, bij wijze van experiment?
Waarom moet alles op internet fora nou zo geconstipeerd gaan?
Ik moet toch echt eens een fotoboek aanmaken om dit soort onzinreacties uit te bannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef zoalshetis het volgende:
misschien heb ie wel een wief?
Dat komt omdat je te betrokken bent bij het geheel.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef broer het volgende:
Je hebt niet meegelezen, of wel?
Het ligt niet aan mij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef broer het volgende:
[..]
Maar wat bracht de magie van dit topic überhaupt dan?
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens een fotoboek aanmaken om dit soort onzinreacties uit te bannen.
Mag ik dit vertalen in: "Godzijdank! Morgen zijn we van de ellende af!"?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:05 schreef Lamon het volgende:
Dus de eerstvolgende keer dat Wickedangel weer post, kan ze ook even een duidelijke reactie geven, nadat ze erop gewezen wordt dat hier voor onnodige vaagdoenerij geen plaats is, en dan is het allemaal in orde.
net gehadquote:
Ik heb spijt, sig. Vanaf nu lul ik alleen nog maar vaag in de ruimte, oké?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
Vaag lullen in de ruimte en enige aandacht om 't ook wat meer te laten zijn dan een snel vollopende reeks met gezellige doch niets toevoegende posts,
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef broer het volgende:
[..]
Mag ik dit vertalen in: "Godzijdank! Morgen zijn we van de ellende af!"?
Ik wil een 16 jarig sletje neuken mafkeesquote:
Was gewoon een goeie tip. Vrouwen versieren doe je niet op dit forum daar kom je ze tegen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb spijt, sig. Vanaf nu lul ik alleen nog maar vaag in de ruimte, oké?
Dat klopt.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:11 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen versieren doe je niet op dit forum
Aaaargh!quote:Op zondag 23 juli 2006 04:12 schreef broer het volgende:
Oké, ik zal echt ophouden met de slowchatvervuiling. Ik wist niet dat het zó erg was.
Wie zegt dat dat gek zou zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:16 schreef Lamon het volgende:
Waarom zou het nou zo gek zijn, als jullie een keertje afspreken?
Waarom weet ik zelf niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat is waarschijnlijk het eerste zinnige dat erover gezegd wordt.
slaap zachtquote:Op zondag 23 juli 2006 04:21 schreef broer het volgende:
En ook ik heb mijn laatste sigaret op. Nog één dag om mijn ritme op orde te krijgen. Ik moest maar eens gaan slapen, geloof ik.
Slaap lekker, mensen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:20 schreef broer het volgende:
Wie zegt dat dat gek zou zijn?
Bedankt Lamon.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:30 schreef Lamon het volgende:
Nog wat klassiek Slauerhoff om even tot rust te komen;
Is je kat grijs, want dan heb ik de oplossing..quote:Op maandag 24 juli 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Je mag een slowchat misbruiken voor onzinnige vragen, hè? Dan heb ik een vraagje aan de kattenliefhebbers, shirtdragers, blauwdeskundigen en wetenschappers in dit topic.
Ik heb twee shirtjes. Allebei van H&M, zelfde maat, zelfde stof, zelfs dezelfde opdruk. Alleen is de ene blauw en de ander grijs. (Ja, ik ben zo'n gemakzuchtige koper.) Nu kan ik met die grijze gewoon mijn kat oppakken zonder dat er haren op het shirt blijven zitten. Maar loop ik met die blauwe binnen een straal van drie meter langs mijn kat, zit-ie meteen vol met haren en heb ik een dikkere vacht dan de kat zelf.
Hoe kan dat? Wat is er mis met blauw!?
En die heeft een fantastische carrière. Erg ellendig als leeftijdgenoten 'het gemaakt hebben'. Drukt je zo met de neus op de feiten.quote:
Oranje.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
Is je kat grijs, want dan heb ik de oplossing..
Ja hallo, ik ben niet dom ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 01:41 schreef thaleia het volgende:
Die is namelijk ook met Michael Douglas
Ik vind mezelf vele malen succesvoller dan Leonardo DiCaprio. Die gast was helemaal van slag toen hij ineens idool werd na Titanic. Hij heeft hele vervelende jaren achter de rug, ik niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
En die heeft een fantastische carrière. Erg ellendig als leeftijdgenoten 'het gemaakt hebben'. Drukt je zo met de neus op de feiten.
Beide erg goed idd. Vooral Falling Down.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:35 schreef Tijn het volgende:
United 93 omdat het een steengoede film is die niemand mag missen. Ik heb nog nooit zolang in spanning gezeten. En dan wist je nota bene de afloop.
En Falling Down was met een compleet gestoorde Michael Douglas erg amusant. Ik heb eigenlijk meer films met z'n vader gezien, realiseer ik me nu. Van Michael ken ik verder alleen The Game. Daar moet ik maar eens wat aan doen, want het is best een coole acteur.
Je mist niks. Maar ik geef sowieso weinig om films met superhelden.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Superman returns hoef ik eigenlijk niet te zien.
Batman Begins en Sin City zijn wel erg goed hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je mist niks. Maar ik geef sowieso weinig om films met superhelden.
Ja, ik vond Batman Begins ook erg goed. En Sin City is weliswaar gebaseerd op een comic, maar heeft wat mij betreft geen enkele superhelden associatie.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Batman Begins en Sin City zijn wel erg goed hoor.
Alhoewel superhelden bij Sin City misschien niet helemaal van toepassing is.
Wat ik wel weet, is dat als het ooit nog winter gaat worden, ik ter compensatie 30 topics op dit forum ga pleuren, in de stijl van "geniet hier van de winter deel 15", "Vrouw doodgevroren naast sloot, carnaval afgelast, organisatie onderzocht", "hoeveel truien heb jij aan?" en "kou, kou, kou, ik hou van jou; dichterlijke lofuitingen in wintertijd!"quote:Op maandag 24 juli 2006 02:05 schreef Tijn het volgende:
Ik heb alle hoop verloren dat het ooit nog koel wordt.
Lekker informatief.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:24 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er hier nog mensen die basshunter steunen in de strijd?
Basshunter is een zweedse dj die heeft op dit moment een grote hitquote:Op maandag 24 juli 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker informatief.
Wie? Waar? En vooral waarom?
Aangezien ik nog steeds niet zover ben mijn eigen leven opzij te willen zetten om te strijden tegen racisme, armoede, martelingen, dictaturen en oorlogen, geloof ik niet dat dit de strijd is waar ik me wel voor in ga zetten.quote:
Geweldig is dat. In een week tijd door een hele serie heenjagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Weer een seizoen Alias door mijn strot, en ik krijg er geen genoeg van!!
Honderd maal "echt niet" posten op een forum, levert niet ontzettend veel respect op, dat besef je toch wel?quote:
Karnemelk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
Lief dagboek,
En ik weet dat alcohol drinken niet heel verstandig is tijdens een hittegolf,
Dat is ontzettend lekker met heet weerquote:
Je moet die PC ook uitzetten als je gaat werken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
Oh, en ik moet 475,- bijbetalen voor mijn energiegebruik in 2005.
Ik woon alleen, werk 45 uur per week, en toch ben ik in staat om dik 800 euro aan elektriciteit te gebruiken.![]()
Dat ga ik vanaf nu ook maar doen, ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die PC ook uitzetten als je gaat werken.![]()
Niet mee dreigen, gewoon doen. Dan verzin ik ook wel een gedicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat als het ooit nog winter gaat worden, ik ter compensatie 30 topics op dit forum ga pleuren, in de stijl van "geniet hier van de winter deel 15", "Vrouw doodgevroren naast sloot, carnaval afgelast, organisatie onderzocht", "hoeveel truien heb jij aan?" en "kou, kou, kou, ik hou van jou; dichterlijke lofuitingen in wintertijd!"
Hoezo voormalig? Je moet vechten voor je relatie, I.R. Dat heb ik al eens eerder gezegd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voormalige Deense Vlam
Nou, broer. Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoed, maar ik hou er niet van om te hoog in te zetten. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo voormalig? Je moet vechten voor je relatie, I.R. Dat heb ik al eens eerder gezegd!
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Zoals ongeveer iedere avond ben ik ook vanavond weer verleid om met vrienden naar de kroeg te gaan. Erg leuk, maar ik moet morgen wel om kwart over 8 op schiphol staan waar mijn Voormalige Deense Vlam aankomt om een week bij mij te logeren. Dus moet ik nu gaan slapen. Wat een kutleven heb ik ook.
Maar dat wil ik helemaal niehiet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar ik hou er niet van om te hoog in te zetten.
Kan ik verdraaid weinig aan toevoegen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!
Jawehehel, want je wilt inzetten, alleen niet te hoog, en die fout maken veel mannen. Zet wél hoog in. Vrouwen zijn er dol op om het gevoel te hebben heel erg speciaal te zijn. Trust an old woman on this please!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat wil ik helemaal niehiet.
Maar ER. Ik ben 22. Ik wil helemaal niet trouwen. En ook geen vaste relatie. Daar ben ik heel terughoudend mee. Ik wil gewoon mijn eigen fijne ongecompliceerde leventje kunnen voortzetten. En als ik daar leuke vrouwen bij tegenkom is het mooi meegenomen, maar relaties en zo vind ik iets te alomomvattend om ze zomaar in mijn leven toe te laten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawehehel, want je wilt inzetten, alleen niet te hoog, en die fout maken veel mannen. Zet wél hoog in. Vrouwen zijn er dol op om het gevoel te hebben heel erg speciaal te zijn. Trust an old woman on this please!!
In ieder geval heel erg veel plezier met Voormalige toegewenst. Wat een rare naam trouwens
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar ER. Ik ben 22. Ik wil helemaal niet trouwen. En ook geen vaste relatie. Daar ben ik heel terughoudend mee. Ik wil gewoon mijn eigen fijne ongecompliceerde leventje kunnen voortzetten. En als ik daar leuke vrouwen bij tegenkom is het mooi meegenomen, maar relaties en zo vind ik iets te alomomvattend om ze zomaar in mijn leven toe te laten.
En ik ga slapen, want ik moet over minder dan 6 uur (dus) alweer op.
Welterusten.
Ow..........quote:Hallo. Ik ben IR. Ik studeer op dit moment in Ierland. Deze zomer ga ik terug naar Amsterdam, en dan ga ik daar afstuderen, en dan word ik gezapig en burgerlijk
Jammer Eert, anders had ik verteld hoe ik vandaag m'n tent en luchtbed heb getest voor naar Sziget.quote:
Stukkie hierboven staat het :quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:03 schreef broer het volgende:
En ik ben blij voor je, Elizabeth. Geen idee welke serie en waarom hij zo moeilijk te vinden was. Maar ik ben blij voor je.
Ja hoor. Series zijn tof en leuk om hele weken voor uit te trekken om ze te herkijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Is er nou niemand blij voor mij dat ik mijn serie heb gevonden??
O, nu ik weet waar het over gaat, ben ik pas écht blij voor je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Stukkie hierboven staat het :
Hij heeft geen tijdspanne aangegeven, je weet het nooit met Arceequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
Gaat Arcee er weer een jaar mee stoppen, lees ik dat goed?
Ik heb ze nog op vinyl.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net op de BBC "The Pink Floyd and Syd Barrett Story" gekeken, uit 2001 en ik ben er een beetje sitl van. Als ik eerlijk ben, vind ik eigenlijk het werk van Pink Floyd pas leuk worden sinds het vertrek van Syd. Maar ik ben nu toch ook wel blij dat ik "The Madcap Laughs" heb. Jammergenoeg heb ik 'em nu niet hier, anders had ik 'em zeker opgezet.
Ik heb de poster van Wish You Were Here op m'n kamer hangen. Die met de brandende man, niet die lelijke met die schuddende handen.quote:
Soms werkt dat fantastisch, wat mij betreft, vooral toen Richey James Edwards de teksten nog schreef, zoals op het derde album.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft altijd zo gruwelijk veel woorden nodig om z'n punt te maken..
Op zich is 't wel op z'n plaats, ivm de geluidseffecten op de plaat en de lichtshow op het podium. Maar ik had liever wat meer over de bandleden onderling gelezen. De ruzies worden bijvoorbeeld aangestipt maar niet uitgebreid behandeld. In mijn versie van het boek stond trouwens nog een update over Live 8.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
Dat komt goed uit, want ik ben wel van de techniek. En helemaal als het over muziek gaat.
Ik ken alleen die brandende.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb de poster van Wish You Were Here op m'n kamer hangen. Die met de brandende man, niet die lelijke met die schuddende handen.
Er gaat in een vertaling altijd veel verloren. Maar ik ken 't nummer verder niet, dus dat het mooi is neem ik zo aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een protestnummer van gemaakt, en het is een veel minder mooie tekst.
Het mooie zit voor mij veel meer in hem op die melodie horen zingen. Het is alsof twee verschillende werelden samensmelten.
Mijn gevoel over Pink Floyd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
Maar die vind ik maar niks.
Hè, bah, Tijn. Wat correct.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:30 schreef Tijn het volgende:
Voor de eventuele meelezende kinderen, dit is dus hoe het wel hoort:
[afbeelding]
Rodders zijn voor vrouwen, broer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, bah, Tijn. Wat correct.
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
Misschien dat jij het wel genoeg vindt. Maar ik hou wel van sappige roddels, waarom schrijf je anders zo'n boek, dus ik vond 't minder. Hij lijkt iedereen te vriend te willen houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
Klopt. Maar ik ga dan ook vooral voor de leugens en de onwaarheden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Tijn het volgende:
Rodders zijn voor vrouwen, broer.
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?quote:
Dat is de laatste die ik op vinyl heb met brandende kerel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook deze:
[afbeelding]
Maar die vind ik maar niks.
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef broer het volgende:
En Voir Un Ami Pleurer is een van de mooiste liedjes van Brel.
Maar dat heb ik een paar topics geleden al gezegd.
Dat zijn inderdaad typisch onvrouwelijke eigenschappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga dan ook vooral voor de leugens en de onwaarheden.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik hou wel van sappige roddels...
Alles wat ik ooit gehoord heb. Wat bekende nummers, en alle nummers die ze op een aantal geregistreerde concerten gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?
Dat vind ik best apart, Lamon.
Na die brandende kerel was 't op inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.
Ik word niet vreselijk blij van Pink Floyd, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.
Lok 'm nou niet uit z'n tent, want straks gaat ie weer roepen dat Coldplay de schuld van alles isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?
Dat vind ik best apart, Lamon.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Tijn het volgende:
Dat zijn inderdaad typisch onvrouwelijke eigenschappen.
Met of zonder?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:39 schreef sig000 het volgende:
Ik vermaak me al tijden in deze zomer met van die Jamaicaanse muziek.![]()
Ach, van mij moet je niets, Lamon. Je kunt niet alles leuk vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit gehoord heb. Wat bekende nummers, en alle nummers die ze op een aantal geregistreerde concerten gespeeld hebben.
Als je ieder nummer wat je toevallig hoort, emotieloos, hol en naar vind, ben je helaas niet bereid om je er toch in te gaan verdiepen. Mijn tekortkoming misschien.
Zo is het.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Tijn het volgende:
Ach, van mij moet je niets, Lamon. Je kunt niet alles leuk vinden
Beck? Heb je ook een hekel aan Beck?!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo is het.
En buiten Pink Floyd, Prince, Coldplay en Beck, heb ik er ook niet zo'n moeite mee.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Beck? Heb je ook een hekel aan Beck?!!Hoe kun je nou een hekel aan Beck hebben, man!
En dat noemt zich muziekliefhebber
Als je een artiest heel slecht vindt, dan bepaalt de mate van waardering voor de artiest door anderen de mate van ongenoegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:57 schreef thaleia het volgende:
Hoe kun je nou een hekel aan Prince hebben, dat pijnigt mijn geest veel meer dan dat van Beck
Die hoor ik op de radio als ik te lui ben om iets anders op te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
Wel fijn om te lezen dat niemand zich om Coldplay druk kan maken.
Dat is altijd lekker....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een heerlijke frisse wind.![]()
De lucht heeft wel een vreemde geur en ben er nog niet uit waardoor dat komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker....
Koelt best prima af zo, nu nog wat onweer en mijn nacht kan niet meer stuk
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn handtekening onder deze petitie te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Hoe kun je nou een hekel aan Beck hebben, man!
Dan maak ik even van de gelegenheid gebruik om mee te delen dat ik eigenlijk al een heel tijdje zeer gelukkig benquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn handtekening onder deze petitie te zetten.
Sorry, ik had niet de indruk......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Dat je uitgerekend mij moet quoten om dat te melden zullen we dan maar ironie noemen, nietwaar?
Een dolende ziel? Vind ik wel leuk omschreven, geloof ik. Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, ik had niet de indruk......
Bij tijd en wijle een beetje een dolende ziel, ja, dat wel, maar echt ongelukkig? Dat spijt me voor je, het leven is ironisch. Morgen kan het voor mij over zijn hoor.
Iemand die af en toe met zijn ziel onder de arm loopt, een beetje rusteloos zoekend naar een bepaalde vervulling in het leven die hij/zij af en toe even kwijt is. Zo ben ik zelf ook soms hoor. Ik ben touwens de laatste 8 jaren in NL doodongelukkig geweest.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Een dolende ziel? Vind ik wel leuk omschreven, geloof ik. Wat bedoel je daar precies mee?
Mooi zo. Dan was het niet ironisch dat ik je quotete en had ik het ook nog eens bij het verkeerde eind met mijn dolende ziel.quote:O, en echt ongelukkig? Nee, hoor. Vandaar de.
Sorry.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Kut, sig. Nu is de intieme sfeer weg en krijg ik vast geen antwoord.
Tja, welk cliché zal ik eens uit de kast trekken, want cliché's zijn het allemaal, maar het is ook wat ik voelde.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:44 schreef broer het volgende:
Waarom was je de laatste acht jaar in Nederland eigenlijk doodongelukkig?
If you don't mind my asking.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Kut, sig. Nu is de intieme sfeer weg en krijg ik vast geen antwoord.
Sig heeft trouwens inderdaad een kutsig!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Kut, sig.
Sorry.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sig heeft trouwens inderdaad een kutsig!
Ok wanneer kunnen we langskomen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou zeggen, kom eens een keer naar Ierland en maak de mensen mee. Er is serieus verschil. Uiteraard zijn er hier ook rotzakken tussen. Maar niet per definitie. Ik heb eens cijfers vergeleken tussen NL en IRL qua criminaliteit. Oké, in IRL wonen maar 4 miljoen mensen en in NL 16 miljoen, maar toch.
Geregistreerde misdaden in één jaar in NL 1.878.682
Geregistreerde misdaden in éen jaar in IRL 87.554
Laat alle verdeelsleutels er maar op los. Het staat in totaal geen verhouding. Als ik hier over straat loop groet iedereen me, steekt zijn hand op of zegt 'Haye'. Maak jij dat in NL mee? Ik heb twee weken geleden mijn tas laten staan in de pub midden in Galway. Volgende dag stond ie er nog, veilig en wel achter de bar, ingeleverd door een meneer die vond dat die tas wel erg lang alleen op de bar stond. 1,5 maand geleden werd een alleenstaande mevrouw hier in het dorp ziek, erg ziek. Ze is geen moment meer alleen in haar laatste dagen. Heel de buurt is opgetrommeld en er zijn mensen die nemen daar vrije dagen voor. Ik durf hier te liften, in NL niet. Ik durf hier in mijn eentje over straat te lopen midden in de nacht, in NL niet. Mijn auto is sinds wij hier wonen nog niet op slot geweest en er is nog niet in ingebroken. In NL is in 4 jaar tijd 6 keer in mijn auto ingebroken. Ik word door een dorpsgenoot uitgenodigd voor de bruiloft van zijn dochter. Ken de man pas 1 gesprek in de pub lang. Als ik een broek ga kopen staat er geen ongeinteresseerde lellebel met kauwgom in haar mond niks te doen maar komt er iemand naar me toe die een praatje met me maakt en ondertussenprobeert me van eenbroek te voorzien die ik voor ogen heb. Als ik op mijn werk é;en keer roep dat ik het druk heb moet ik verplicht een uur gaan wandelen langs de zee en mag iemand meenemen als gezelschap. Ik kan zo nog even doorgaan broer.
En dan heb ik het nog niet eens over de prachtige natuur, schone lucht en geweldige cultuur en muziek in Ierland gehad.
Langskomen kan altijd, binnenkomen is een ander verhaalquote:
Nee nee, het is juist prachtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Pardon.
Dat lukt me wel met: Hallo ik ben sig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Langskomen kan altijd, binnenkomen is een ander verhaal
So? Ik woon in een dorp op 10 minuten afstand van de grote stad. En in de grote stad laat ik mijn auto ook open.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Woonde je in Nederland in een stad, ElizabethR? En in Ierland in een dorp?
Ik vind dat nooit maar kan wel begrijpen waarom 't Ierland gewoon wat relaxter is. Meer ruimte voor minder mensen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
En weet je wat het ergste is Sig, ik heb nog de nederlandse mentaliteit. ik ben wantrouwig, nog steeds. Dat verdienen de meeste Ieren niet. Maar ik raak het niet zo snel kwijt helaas. Wat doe jij als je in een winkel op de grond 15 euro vindt? Steek je die in je zak of gaan die naar de kassa als gevonden voorwerp? In NL steekt men dat in zijn zak. Hier niet.
En iedereen kan gaan roepen dat het op het platteland in NL ook nog zo is, maar ik waag het te betwijfelen.
Even tussendoor: ik wil je niet aanvallen. Ik ben gewoon erg benieuwd wat die paar honderd kilometer nu eigenlijk voor verschil kunnen uitmaken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
So? Ik woon in een dorp op 10 minuten afstand van de grote stad. En in de graote stad laat ik mijn auto ook open.
En een andere traditie en mentaliteit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit maar kan wel begrijpen waarom 't Ierland gewoon wat relaxter is. Meer ruimte voor minder mensen.![]()
Jammer dat 't zo vaak regent daar alhoewel dat ook en voordeel gaat worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En een andere traditie en mentaliteit.
Waarschijnlijk duurt het nog een goeie 15 tot 20 jaar en Ierland is ook grimmig. Kwestie van tijd, Ierland verandert ook langzaam maar zeker, vooral door de immigranten. Maar die 20 jaar heb ik dan toch maar mooi meegepikt.
Men is hier helaas al niet meer al te happig op de POlen die in grote getalen hierheen komen. Op nederlanders zijn de Ieren helemaal dol!! En ik op de Ieren![]()
Een wereld!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Even tussendoor: ik wil je niet aanvallen. Ik ben gewoon erg benieuwd wat die paar honderd kilometer nu eigenlijk voor verschil kunnen uitmaken.
Ehhhh, do so!! En neem vooral even contact met me op. Er valt vast wel iets te regelen.quote:Maar dat je minder wantrouwig hoeft te zijn daar, ook in de stad, dat vind ik wel bijzonder. Misschien moet ik inderdaad gewoon eens gaan kijken. Zelf ervaren wat het verschil dan precies is en waar hem dat in zit.
Nonsens! Dat is dus een achterlijk vooroordeel. Het regent hier niet meer dan in nederland. Sterker nog, ook wij hebben al drie weken een hittegolf.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jammer dat 't zo vaak regent daar alhoewel dat ook en voordeel gaat worden.![]()
We hebben ook nog een kleine gastenkamer hoorquote:
Slaap lekker broerquote:Ik moet mag nog op vakantie dit jaar. Dus ik neem dit in overweging.
Maar eerst ga ik slapen. Slaap lekker, ER en sig.
De hele wereld draait om vooroordelen maar ik laat me graag overtuigen dat 't niet zo is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nonsens! Dat is dus een achterlijk vooroordeel. Het regent hier niet meer dan in nederland. Sterker nog, ook wij hebben al drie weken een hittegolf.
True, true!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
De hele wereld draait om vooroordelen
Bij dezequote:maar ik laat me graag overtuigen dat 't niet zo is.![]()
quote:
Leeghalen doe je toch meteen?, en schoonmaken is dan ff de stoomcleaner erop.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij zitten de helft van Augustus in NL, want ons huis daar is verkocht en dat moeten we dus leeghalen en schoonmaken enzo. Dus de andere helft blijft maar over![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeghalen doe je toch meteen?, en schoonmaken is dan ff de stoomcleaner erop.![]()
Is het niet heerlijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:25 schreef Mike het volgende:
Ik heb het einde van de hittegolf vanavond ook maar even gevierd en wel door de hele avond op een terras te eten en te drinken. Nu zit ik te genieten van het weer door m'n raam open te zetten en midden in de koele bries te gaan zitten.
Ja, het is zeker heerlijk. Ik was al even bang dat er nooit meer een einde zou komen aan de hitte. Mocht dit volgend jaar allemaal weer opnieuw gaan gebeuren, en dat zit er wel in, dan zal de verkoop van airco's wel enorm stijgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het niet heerlijk?
We zullen half augustus wel weer zo'n draak van een hittegolf krijgen, maar nu is het even bemoedigend.
Ik wil er eigenlijk ook al jaren 1, maar aangezien ik nu al bijna 500,- energiekosten moest bijbetalen bij de jaarafrekening, ben ik bang dat ik dan helemaal op astronomische bedragen terecht ga komen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:32 schreef Mike het volgende:
Ja, het is zeker heerlijk. Ik was al even bang dat er nooit meer een einde zou komen aan de hitte. Mocht dit volgend jaar allemaal weer opnieuw gaan gebeuren, en dat zit er wel in, dan zal de verkoop van airco's wel enorm stijgen.
Dat is het grootste probleem inderdaad.quote:Ik vind de hitte overdag nog niet eens zo erg. Het gaat me vooral om dit tijdstip. Je moet gewoon in een beetje een fatsoenlijke temperatuur kunnen gaan slapen.
Het schijnt een goede film te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Ik ben een sentimentele lul. Door Le fabuleux destin d'Amélie Poulain werd ik, zoals zovelen, hopeloos verliefd op Audrey Tautou. Gisteren kocht ik daarom zomaar eens 'die andere' Tautou-film. Nee, niet dat Da Vinci-ding, maar Un long dimanche de fiançailles. En ik vond het verdomme wéér een lieve film met prachtige beelden en heerlijke, subtiele humor.
Maakt liefde blind? Of is het écht een leuke film?
Ja, dat wel. Maar die film heeft me destijds dan ook de ogen geopend als het over 'filmhuisfilms' gaat. En als ik hem binnenkort nog eens tegenkom in een of andere winkel ga ik hem ook zeker aanschaffen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:41 schreef Mike het volgende:
Ik vond 'm persoonlijk iets minder dan Amélie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |