Is je kat grijs, want dan heb ik de oplossing..quote:Op maandag 24 juli 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Je mag een slowchat misbruiken voor onzinnige vragen, hè? Dan heb ik een vraagje aan de kattenliefhebbers, shirtdragers, blauwdeskundigen en wetenschappers in dit topic.
Ik heb twee shirtjes. Allebei van H&M, zelfde maat, zelfde stof, zelfs dezelfde opdruk. Alleen is de ene blauw en de ander grijs. (Ja, ik ben zo'n gemakzuchtige koper.) Nu kan ik met die grijze gewoon mijn kat oppakken zonder dat er haren op het shirt blijven zitten. Maar loop ik met die blauwe binnen een straal van drie meter langs mijn kat, zit-ie meteen vol met haren en heb ik een dikkere vacht dan de kat zelf.
Hoe kan dat? Wat is er mis met blauw!?
En die heeft een fantastische carrière. Erg ellendig als leeftijdgenoten 'het gemaakt hebben'. Drukt je zo met de neus op de feiten.quote:
Oranje.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
Is je kat grijs, want dan heb ik de oplossing..
Ja hallo, ik ben niet dom ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 01:41 schreef thaleia het volgende:
Die is namelijk ook met Michael Douglas
Ik vind mezelf vele malen succesvoller dan Leonardo DiCaprio. Die gast was helemaal van slag toen hij ineens idool werd na Titanic. Hij heeft hele vervelende jaren achter de rug, ik niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
En die heeft een fantastische carrière. Erg ellendig als leeftijdgenoten 'het gemaakt hebben'. Drukt je zo met de neus op de feiten.
Beide erg goed idd. Vooral Falling Down.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:35 schreef Tijn het volgende:
United 93 omdat het een steengoede film is die niemand mag missen. Ik heb nog nooit zolang in spanning gezeten. En dan wist je nota bene de afloop.
En Falling Down was met een compleet gestoorde Michael Douglas erg amusant. Ik heb eigenlijk meer films met z'n vader gezien, realiseer ik me nu. Van Michael ken ik verder alleen The Game. Daar moet ik maar eens wat aan doen, want het is best een coole acteur.
Je mist niks. Maar ik geef sowieso weinig om films met superhelden.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Superman returns hoef ik eigenlijk niet te zien.
Batman Begins en Sin City zijn wel erg goed hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:51 schreef Tijn het volgende:
Je mist niks. Maar ik geef sowieso weinig om films met superhelden.
Ja, ik vond Batman Begins ook erg goed. En Sin City is weliswaar gebaseerd op een comic, maar heeft wat mij betreft geen enkele superhelden associatie.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Batman Begins en Sin City zijn wel erg goed hoor.
Alhoewel superhelden bij Sin City misschien niet helemaal van toepassing is.
Wat ik wel weet, is dat als het ooit nog winter gaat worden, ik ter compensatie 30 topics op dit forum ga pleuren, in de stijl van "geniet hier van de winter deel 15", "Vrouw doodgevroren naast sloot, carnaval afgelast, organisatie onderzocht", "hoeveel truien heb jij aan?" en "kou, kou, kou, ik hou van jou; dichterlijke lofuitingen in wintertijd!"quote:Op maandag 24 juli 2006 02:05 schreef Tijn het volgende:
Ik heb alle hoop verloren dat het ooit nog koel wordt.
Lekker informatief.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:24 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er hier nog mensen die basshunter steunen in de strijd?
Basshunter is een zweedse dj die heeft op dit moment een grote hitquote:Op maandag 24 juli 2006 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lekker informatief.
Wie? Waar? En vooral waarom?
Aangezien ik nog steeds niet zover ben mijn eigen leven opzij te willen zetten om te strijden tegen racisme, armoede, martelingen, dictaturen en oorlogen, geloof ik niet dat dit de strijd is waar ik me wel voor in ga zetten.quote:
Geweldig is dat. In een week tijd door een hele serie heenjagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Weer een seizoen Alias door mijn strot, en ik krijg er geen genoeg van!!
Honderd maal "echt niet" posten op een forum, levert niet ontzettend veel respect op, dat besef je toch wel?quote:
Karnemelk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:16 schreef Lamon het volgende:
Lief dagboek,
En ik weet dat alcohol drinken niet heel verstandig is tijdens een hittegolf,
Dat is ontzettend lekker met heet weerquote:
Je moet die PC ook uitzetten als je gaat werken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:41 schreef Lamon het volgende:
Oh, en ik moet 475,- bijbetalen voor mijn energiegebruik in 2005.
Ik woon alleen, werk 45 uur per week, en toch ben ik in staat om dik 800 euro aan elektriciteit te gebruiken.![]()
Dat ga ik vanaf nu ook maar doen, ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die PC ook uitzetten als je gaat werken.![]()
Niet mee dreigen, gewoon doen. Dan verzin ik ook wel een gedicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat als het ooit nog winter gaat worden, ik ter compensatie 30 topics op dit forum ga pleuren, in de stijl van "geniet hier van de winter deel 15", "Vrouw doodgevroren naast sloot, carnaval afgelast, organisatie onderzocht", "hoeveel truien heb jij aan?" en "kou, kou, kou, ik hou van jou; dichterlijke lofuitingen in wintertijd!"
Hoezo voormalig? Je moet vechten voor je relatie, I.R. Dat heb ik al eens eerder gezegd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voormalige Deense Vlam
Nou, broer. Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoed, maar ik hou er niet van om te hoog in te zetten. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo voormalig? Je moet vechten voor je relatie, I.R. Dat heb ik al eens eerder gezegd!
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Zoals ongeveer iedere avond ben ik ook vanavond weer verleid om met vrienden naar de kroeg te gaan. Erg leuk, maar ik moet morgen wel om kwart over 8 op schiphol staan waar mijn Voormalige Deense Vlam aankomt om een week bij mij te logeren. Dus moet ik nu gaan slapen. Wat een kutleven heb ik ook.
Maar dat wil ik helemaal niehiet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar ik hou er niet van om te hoog in te zetten.
Kan ik verdraaid weinig aan toevoegen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!
Jawehehel, want je wilt inzetten, alleen niet te hoog, en die fout maken veel mannen. Zet wél hoog in. Vrouwen zijn er dol op om het gevoel te hebben heel erg speciaal te zijn. Trust an old woman on this please!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat wil ik helemaal niehiet.
Maar ER. Ik ben 22. Ik wil helemaal niet trouwen. En ook geen vaste relatie. Daar ben ik heel terughoudend mee. Ik wil gewoon mijn eigen fijne ongecompliceerde leventje kunnen voortzetten. En als ik daar leuke vrouwen bij tegenkom is het mooi meegenomen, maar relaties en zo vind ik iets te alomomvattend om ze zomaar in mijn leven toe te laten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawehehel, want je wilt inzetten, alleen niet te hoog, en die fout maken veel mannen. Zet wél hoog in. Vrouwen zijn er dol op om het gevoel te hebben heel erg speciaal te zijn. Trust an old woman on this please!!
In ieder geval heel erg veel plezier met Voormalige toegewenst. Wat een rare naam trouwens
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar ER. Ik ben 22. Ik wil helemaal niet trouwen. En ook geen vaste relatie. Daar ben ik heel terughoudend mee. Ik wil gewoon mijn eigen fijne ongecompliceerde leventje kunnen voortzetten. En als ik daar leuke vrouwen bij tegenkom is het mooi meegenomen, maar relaties en zo vind ik iets te alomomvattend om ze zomaar in mijn leven toe te laten.
En ik ga slapen, want ik moet over minder dan 6 uur (dus) alweer op.
Welterusten.
Ow..........quote:Hallo. Ik ben IR. Ik studeer op dit moment in Ierland. Deze zomer ga ik terug naar Amsterdam, en dan ga ik daar afstuderen, en dan word ik gezapig en burgerlijk
Jammer Eert, anders had ik verteld hoe ik vandaag m'n tent en luchtbed heb getest voor naar Sziget.quote:
Stukkie hierboven staat het :quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:03 schreef broer het volgende:
En ik ben blij voor je, Elizabeth. Geen idee welke serie en waarom hij zo moeilijk te vinden was. Maar ik ben blij voor je.
Ja hoor. Series zijn tof en leuk om hele weken voor uit te trekken om ze te herkijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Is er nou niemand blij voor mij dat ik mijn serie heb gevonden??
O, nu ik weet waar het over gaat, ben ik pas écht blij voor je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Stukkie hierboven staat het :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |