Dat ga ik vanaf nu ook maar doen, ja.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet die PC ook uitzetten als je gaat werken.![]()
Niet mee dreigen, gewoon doen. Dan verzin ik ook wel een gedicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 02:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat als het ooit nog winter gaat worden, ik ter compensatie 30 topics op dit forum ga pleuren, in de stijl van "geniet hier van de winter deel 15", "Vrouw doodgevroren naast sloot, carnaval afgelast, organisatie onderzocht", "hoeveel truien heb jij aan?" en "kou, kou, kou, ik hou van jou; dichterlijke lofuitingen in wintertijd!"
Hoezo voormalig? Je moet vechten voor je relatie, I.R. Dat heb ik al eens eerder gezegd!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voormalige Deense Vlam
Nou, broer. Ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoed, maar ik hou er niet van om te hoog in te zetten. Ik zie het wel.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo voormalig? Je moet vechten voor je relatie, I.R. Dat heb ik al eens eerder gezegd!
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Zoals ongeveer iedere avond ben ik ook vanavond weer verleid om met vrienden naar de kroeg te gaan. Erg leuk, maar ik moet morgen wel om kwart over 8 op schiphol staan waar mijn Voormalige Deense Vlam aankomt om een week bij mij te logeren. Dus moet ik nu gaan slapen. Wat een kutleven heb ik ook.
Maar dat wil ik helemaal niehiet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar ik hou er niet van om te hoog in te zetten.
Kan ik verdraaid weinig aan toevoegen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:21 schreef ElizabethR het volgende:
Niet zeuren, gewoon ten huwelijk vragen!!
Jawehehel, want je wilt inzetten, alleen niet te hoog, en die fout maken veel mannen. Zet wél hoog in. Vrouwen zijn er dol op om het gevoel te hebben heel erg speciaal te zijn. Trust an old woman on this please!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar dat wil ik helemaal niehiet.
Maar ER. Ik ben 22. Ik wil helemaal niet trouwen. En ook geen vaste relatie. Daar ben ik heel terughoudend mee. Ik wil gewoon mijn eigen fijne ongecompliceerde leventje kunnen voortzetten. En als ik daar leuke vrouwen bij tegenkom is het mooi meegenomen, maar relaties en zo vind ik iets te alomomvattend om ze zomaar in mijn leven toe te laten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawehehel, want je wilt inzetten, alleen niet te hoog, en die fout maken veel mannen. Zet wél hoog in. Vrouwen zijn er dol op om het gevoel te hebben heel erg speciaal te zijn. Trust an old woman on this please!!
In ieder geval heel erg veel plezier met Voormalige toegewenst. Wat een rare naam trouwens
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar ER. Ik ben 22. Ik wil helemaal niet trouwen. En ook geen vaste relatie. Daar ben ik heel terughoudend mee. Ik wil gewoon mijn eigen fijne ongecompliceerde leventje kunnen voortzetten. En als ik daar leuke vrouwen bij tegenkom is het mooi meegenomen, maar relaties en zo vind ik iets te alomomvattend om ze zomaar in mijn leven toe te laten.
En ik ga slapen, want ik moet over minder dan 6 uur (dus) alweer op.
Welterusten.
Ow..........quote:Hallo. Ik ben IR. Ik studeer op dit moment in Ierland. Deze zomer ga ik terug naar Amsterdam, en dan ga ik daar afstuderen, en dan word ik gezapig en burgerlijk
Jammer Eert, anders had ik verteld hoe ik vandaag m'n tent en luchtbed heb getest voor naar Sziget.quote:
Stukkie hierboven staat het :quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:03 schreef broer het volgende:
En ik ben blij voor je, Elizabeth. Geen idee welke serie en waarom hij zo moeilijk te vinden was. Maar ik ben blij voor je.
Ja hoor. Series zijn tof en leuk om hele weken voor uit te trekken om ze te herkijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Is er nou niemand blij voor mij dat ik mijn serie heb gevonden??
O, nu ik weet waar het over gaat, ben ik pas écht blij voor je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Stukkie hierboven staat het :
Hij heeft geen tijdspanne aangegeven, je weet het nooit met Arceequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
Gaat Arcee er weer een jaar mee stoppen, lees ik dat goed?
Ik heb ze nog op vinyl.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net op de BBC "The Pink Floyd and Syd Barrett Story" gekeken, uit 2001 en ik ben er een beetje sitl van. Als ik eerlijk ben, vind ik eigenlijk het werk van Pink Floyd pas leuk worden sinds het vertrek van Syd. Maar ik ben nu toch ook wel blij dat ik "The Madcap Laughs" heb. Jammergenoeg heb ik 'em nu niet hier, anders had ik 'em zeker opgezet.
Ik heb de poster van Wish You Were Here op m'n kamer hangen. Die met de brandende man, niet die lelijke met die schuddende handen.quote:
Soms werkt dat fantastisch, wat mij betreft, vooral toen Richey James Edwards de teksten nog schreef, zoals op het derde album.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft altijd zo gruwelijk veel woorden nodig om z'n punt te maken..
Op zich is 't wel op z'n plaats, ivm de geluidseffecten op de plaat en de lichtshow op het podium. Maar ik had liever wat meer over de bandleden onderling gelezen. De ruzies worden bijvoorbeeld aangestipt maar niet uitgebreid behandeld. In mijn versie van het boek stond trouwens nog een update over Live 8.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
Dat komt goed uit, want ik ben wel van de techniek. En helemaal als het over muziek gaat.
Ik ken alleen die brandende.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb de poster van Wish You Were Here op m'n kamer hangen. Die met de brandende man, niet die lelijke met die schuddende handen.
Er gaat in een vertaling altijd veel verloren. Maar ik ken 't nummer verder niet, dus dat het mooi is neem ik zo aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een protestnummer van gemaakt, en het is een veel minder mooie tekst.
Het mooie zit voor mij veel meer in hem op die melodie horen zingen. Het is alsof twee verschillende werelden samensmelten.
Mijn gevoel over Pink Floyd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
Maar die vind ik maar niks.
Hè, bah, Tijn. Wat correct.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:30 schreef Tijn het volgende:
Voor de eventuele meelezende kinderen, dit is dus hoe het wel hoort:
[afbeelding]
Rodders zijn voor vrouwen, broer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, bah, Tijn. Wat correct.
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
Misschien dat jij het wel genoeg vindt. Maar ik hou wel van sappige roddels, waarom schrijf je anders zo'n boek, dus ik vond 't minder. Hij lijkt iedereen te vriend te willen houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |