Stukkie hierboven staat het :quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:03 schreef broer het volgende:
En ik ben blij voor je, Elizabeth. Geen idee welke serie en waarom hij zo moeilijk te vinden was. Maar ik ben blij voor je.
Ja hoor. Series zijn tof en leuk om hele weken voor uit te trekken om ze te herkijken.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Is er nou niemand blij voor mij dat ik mijn serie heb gevonden??
O, nu ik weet waar het over gaat, ben ik pas écht blij voor je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:05 schreef ElizabethR het volgende:
Stukkie hierboven staat het :
Hij heeft geen tijdspanne aangegeven, je weet het nooit met Arceequote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef Lamon het volgende:
Gaat Arcee er weer een jaar mee stoppen, lees ik dat goed?
Ik heb ze nog op vinyl.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net op de BBC "The Pink Floyd and Syd Barrett Story" gekeken, uit 2001 en ik ben er een beetje sitl van. Als ik eerlijk ben, vind ik eigenlijk het werk van Pink Floyd pas leuk worden sinds het vertrek van Syd. Maar ik ben nu toch ook wel blij dat ik "The Madcap Laughs" heb. Jammergenoeg heb ik 'em nu niet hier, anders had ik 'em zeker opgezet.
Ik heb de poster van Wish You Were Here op m'n kamer hangen. Die met de brandende man, niet die lelijke met die schuddende handen.quote:
Soms werkt dat fantastisch, wat mij betreft, vooral toen Richey James Edwards de teksten nog schreef, zoals op het derde album.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft altijd zo gruwelijk veel woorden nodig om z'n punt te maken..
Op zich is 't wel op z'n plaats, ivm de geluidseffecten op de plaat en de lichtshow op het podium. Maar ik had liever wat meer over de bandleden onderling gelezen. De ruzies worden bijvoorbeeld aangestipt maar niet uitgebreid behandeld. In mijn versie van het boek stond trouwens nog een update over Live 8.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:23 schreef Tijn het volgende:
Dat komt goed uit, want ik ben wel van de techniek. En helemaal als het over muziek gaat.
Ik ken alleen die brandende.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb de poster van Wish You Were Here op m'n kamer hangen. Die met de brandende man, niet die lelijke met die schuddende handen.
Er gaat in een vertaling altijd veel verloren. Maar ik ken 't nummer verder niet, dus dat het mooi is neem ik zo aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een protestnummer van gemaakt, en het is een veel minder mooie tekst.
Het mooie zit voor mij veel meer in hem op die melodie horen zingen. Het is alsof twee verschillende werelden samensmelten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |