Mijn gevoel over Pink Floyd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
Maar die vind ik maar niks.
Hè, bah, Tijn. Wat correct.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:30 schreef Tijn het volgende:
Voor de eventuele meelezende kinderen, dit is dus hoe het wel hoort:
[afbeelding]
Rodders zijn voor vrouwen, broer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, bah, Tijn. Wat correct.
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
Misschien dat jij het wel genoeg vindt. Maar ik hou wel van sappige roddels, waarom schrijf je anders zo'n boek, dus ik vond 't minder. Hij lijkt iedereen te vriend te willen houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
Klopt. Maar ik ga dan ook vooral voor de leugens en de onwaarheden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Tijn het volgende:
Rodders zijn voor vrouwen, broer.
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?quote:
Dat is de laatste die ik op vinyl heb met brandende kerel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook deze:
[afbeelding]
Maar die vind ik maar niks.
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef broer het volgende:
En Voir Un Ami Pleurer is een van de mooiste liedjes van Brel.
Maar dat heb ik een paar topics geleden al gezegd.
Dat zijn inderdaad typisch onvrouwelijke eigenschappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga dan ook vooral voor de leugens en de onwaarheden.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik hou wel van sappige roddels...
Alles wat ik ooit gehoord heb. Wat bekende nummers, en alle nummers die ze op een aantal geregistreerde concerten gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?
Dat vind ik best apart, Lamon.
Na die brandende kerel was 't op inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.
Ik word niet vreselijk blij van Pink Floyd, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.
Lok 'm nou niet uit z'n tent, want straks gaat ie weer roepen dat Coldplay de schuld van alles isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?
Dat vind ik best apart, Lamon.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Tijn het volgende:
Dat zijn inderdaad typisch onvrouwelijke eigenschappen.
Met of zonder?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:39 schreef sig000 het volgende:
Ik vermaak me al tijden in deze zomer met van die Jamaicaanse muziek.![]()
Ach, van mij moet je niets, Lamon. Je kunt niet alles leuk vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit gehoord heb. Wat bekende nummers, en alle nummers die ze op een aantal geregistreerde concerten gespeeld hebben.
Als je ieder nummer wat je toevallig hoort, emotieloos, hol en naar vind, ben je helaas niet bereid om je er toch in te gaan verdiepen. Mijn tekortkoming misschien.
Zo is het.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Tijn het volgende:
Ach, van mij moet je niets, Lamon. Je kunt niet alles leuk vinden
Beck? Heb je ook een hekel aan Beck?!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo is het.
En buiten Pink Floyd, Prince, Coldplay en Beck, heb ik er ook niet zo'n moeite mee.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Beck? Heb je ook een hekel aan Beck?!!Hoe kun je nou een hekel aan Beck hebben, man!
En dat noemt zich muziekliefhebber
Als je een artiest heel slecht vindt, dan bepaalt de mate van waardering voor de artiest door anderen de mate van ongenoegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:57 schreef thaleia het volgende:
Hoe kun je nou een hekel aan Prince hebben, dat pijnigt mijn geest veel meer dan dat van Beck
Die hoor ik op de radio als ik te lui ben om iets anders op te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
Wel fijn om te lezen dat niemand zich om Coldplay druk kan maken.
Dat is altijd lekker....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een heerlijke frisse wind.![]()
De lucht heeft wel een vreemde geur en ben er nog niet uit waardoor dat komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker....
Koelt best prima af zo, nu nog wat onweer en mijn nacht kan niet meer stuk
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn handtekening onder deze petitie te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Hoe kun je nou een hekel aan Beck hebben, man!
Dan maak ik even van de gelegenheid gebruik om mee te delen dat ik eigenlijk al een heel tijdje zeer gelukkig benquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn handtekening onder deze petitie te zetten.
Sorry, ik had niet de indruk......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Dat je uitgerekend mij moet quoten om dat te melden zullen we dan maar ironie noemen, nietwaar?
Een dolende ziel? Vind ik wel leuk omschreven, geloof ik. Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, ik had niet de indruk......
Bij tijd en wijle een beetje een dolende ziel, ja, dat wel, maar echt ongelukkig? Dat spijt me voor je, het leven is ironisch. Morgen kan het voor mij over zijn hoor.
Iemand die af en toe met zijn ziel onder de arm loopt, een beetje rusteloos zoekend naar een bepaalde vervulling in het leven die hij/zij af en toe even kwijt is. Zo ben ik zelf ook soms hoor. Ik ben touwens de laatste 8 jaren in NL doodongelukkig geweest.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Een dolende ziel? Vind ik wel leuk omschreven, geloof ik. Wat bedoel je daar precies mee?
Mooi zo. Dan was het niet ironisch dat ik je quotete en had ik het ook nog eens bij het verkeerde eind met mijn dolende ziel.quote:O, en echt ongelukkig? Nee, hoor. Vandaar de.
Sorry.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Kut, sig. Nu is de intieme sfeer weg en krijg ik vast geen antwoord.
Tja, welk cliché zal ik eens uit de kast trekken, want cliché's zijn het allemaal, maar het is ook wat ik voelde.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:44 schreef broer het volgende:
Waarom was je de laatste acht jaar in Nederland eigenlijk doodongelukkig?
If you don't mind my asking.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Kut, sig. Nu is de intieme sfeer weg en krijg ik vast geen antwoord.
Sig heeft trouwens inderdaad een kutsig!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Kut, sig.
Sorry.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sig heeft trouwens inderdaad een kutsig!
Ok wanneer kunnen we langskomen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou zeggen, kom eens een keer naar Ierland en maak de mensen mee. Er is serieus verschil. Uiteraard zijn er hier ook rotzakken tussen. Maar niet per definitie. Ik heb eens cijfers vergeleken tussen NL en IRL qua criminaliteit. Oké, in IRL wonen maar 4 miljoen mensen en in NL 16 miljoen, maar toch.
Geregistreerde misdaden in één jaar in NL 1.878.682
Geregistreerde misdaden in éen jaar in IRL 87.554
Laat alle verdeelsleutels er maar op los. Het staat in totaal geen verhouding. Als ik hier over straat loop groet iedereen me, steekt zijn hand op of zegt 'Haye'. Maak jij dat in NL mee? Ik heb twee weken geleden mijn tas laten staan in de pub midden in Galway. Volgende dag stond ie er nog, veilig en wel achter de bar, ingeleverd door een meneer die vond dat die tas wel erg lang alleen op de bar stond. 1,5 maand geleden werd een alleenstaande mevrouw hier in het dorp ziek, erg ziek. Ze is geen moment meer alleen in haar laatste dagen. Heel de buurt is opgetrommeld en er zijn mensen die nemen daar vrije dagen voor. Ik durf hier te liften, in NL niet. Ik durf hier in mijn eentje over straat te lopen midden in de nacht, in NL niet. Mijn auto is sinds wij hier wonen nog niet op slot geweest en er is nog niet in ingebroken. In NL is in 4 jaar tijd 6 keer in mijn auto ingebroken. Ik word door een dorpsgenoot uitgenodigd voor de bruiloft van zijn dochter. Ken de man pas 1 gesprek in de pub lang. Als ik een broek ga kopen staat er geen ongeinteresseerde lellebel met kauwgom in haar mond niks te doen maar komt er iemand naar me toe die een praatje met me maakt en ondertussenprobeert me van eenbroek te voorzien die ik voor ogen heb. Als ik op mijn werk é;en keer roep dat ik het druk heb moet ik verplicht een uur gaan wandelen langs de zee en mag iemand meenemen als gezelschap. Ik kan zo nog even doorgaan broer.
En dan heb ik het nog niet eens over de prachtige natuur, schone lucht en geweldige cultuur en muziek in Ierland gehad.
Langskomen kan altijd, binnenkomen is een ander verhaalquote:
Nee nee, het is juist prachtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Pardon.
Dat lukt me wel met: Hallo ik ben sig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Langskomen kan altijd, binnenkomen is een ander verhaal
So? Ik woon in een dorp op 10 minuten afstand van de grote stad. En in de grote stad laat ik mijn auto ook open.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:13 schreef broer het volgende:
Woonde je in Nederland in een stad, ElizabethR? En in Ierland in een dorp?
Ik vind dat nooit maar kan wel begrijpen waarom 't Ierland gewoon wat relaxter is. Meer ruimte voor minder mensen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
En weet je wat het ergste is Sig, ik heb nog de nederlandse mentaliteit. ik ben wantrouwig, nog steeds. Dat verdienen de meeste Ieren niet. Maar ik raak het niet zo snel kwijt helaas. Wat doe jij als je in een winkel op de grond 15 euro vindt? Steek je die in je zak of gaan die naar de kassa als gevonden voorwerp? In NL steekt men dat in zijn zak. Hier niet.
En iedereen kan gaan roepen dat het op het platteland in NL ook nog zo is, maar ik waag het te betwijfelen.
Even tussendoor: ik wil je niet aanvallen. Ik ben gewoon erg benieuwd wat die paar honderd kilometer nu eigenlijk voor verschil kunnen uitmaken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
So? Ik woon in een dorp op 10 minuten afstand van de grote stad. En in de graote stad laat ik mijn auto ook open.
En een andere traditie en mentaliteit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind dat nooit maar kan wel begrijpen waarom 't Ierland gewoon wat relaxter is. Meer ruimte voor minder mensen.![]()
Jammer dat 't zo vaak regent daar alhoewel dat ook en voordeel gaat worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En een andere traditie en mentaliteit.
Waarschijnlijk duurt het nog een goeie 15 tot 20 jaar en Ierland is ook grimmig. Kwestie van tijd, Ierland verandert ook langzaam maar zeker, vooral door de immigranten. Maar die 20 jaar heb ik dan toch maar mooi meegepikt.
Men is hier helaas al niet meer al te happig op de POlen die in grote getalen hierheen komen. Op nederlanders zijn de Ieren helemaal dol!! En ik op de Ieren![]()
Een wereld!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Even tussendoor: ik wil je niet aanvallen. Ik ben gewoon erg benieuwd wat die paar honderd kilometer nu eigenlijk voor verschil kunnen uitmaken.
Ehhhh, do so!! En neem vooral even contact met me op. Er valt vast wel iets te regelen.quote:Maar dat je minder wantrouwig hoeft te zijn daar, ook in de stad, dat vind ik wel bijzonder. Misschien moet ik inderdaad gewoon eens gaan kijken. Zelf ervaren wat het verschil dan precies is en waar hem dat in zit.
Nonsens! Dat is dus een achterlijk vooroordeel. Het regent hier niet meer dan in nederland. Sterker nog, ook wij hebben al drie weken een hittegolf.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jammer dat 't zo vaak regent daar alhoewel dat ook en voordeel gaat worden.![]()
We hebben ook nog een kleine gastenkamer hoorquote:
Slaap lekker broerquote:Ik moet mag nog op vakantie dit jaar. Dus ik neem dit in overweging.
Maar eerst ga ik slapen. Slaap lekker, ER en sig.
De hele wereld draait om vooroordelen maar ik laat me graag overtuigen dat 't niet zo is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nonsens! Dat is dus een achterlijk vooroordeel. Het regent hier niet meer dan in nederland. Sterker nog, ook wij hebben al drie weken een hittegolf.
True, true!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
De hele wereld draait om vooroordelen
Bij dezequote:maar ik laat me graag overtuigen dat 't niet zo is.![]()
quote:
Leeghalen doe je toch meteen?, en schoonmaken is dan ff de stoomcleaner erop.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 03:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wij zitten de helft van Augustus in NL, want ons huis daar is verkocht en dat moeten we dus leeghalen en schoonmaken enzo. Dus de andere helft blijft maar over![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leeghalen doe je toch meteen?, en schoonmaken is dan ff de stoomcleaner erop.![]()
Is het niet heerlijk?quote:Op maandag 31 juli 2006 01:25 schreef Mike het volgende:
Ik heb het einde van de hittegolf vanavond ook maar even gevierd en wel door de hele avond op een terras te eten en te drinken. Nu zit ik te genieten van het weer door m'n raam open te zetten en midden in de koele bries te gaan zitten.
Ja, het is zeker heerlijk. Ik was al even bang dat er nooit meer een einde zou komen aan de hitte. Mocht dit volgend jaar allemaal weer opnieuw gaan gebeuren, en dat zit er wel in, dan zal de verkoop van airco's wel enorm stijgen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is het niet heerlijk?
We zullen half augustus wel weer zo'n draak van een hittegolf krijgen, maar nu is het even bemoedigend.
Ik wil er eigenlijk ook al jaren 1, maar aangezien ik nu al bijna 500,- energiekosten moest bijbetalen bij de jaarafrekening, ben ik bang dat ik dan helemaal op astronomische bedragen terecht ga komen.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:32 schreef Mike het volgende:
Ja, het is zeker heerlijk. Ik was al even bang dat er nooit meer een einde zou komen aan de hitte. Mocht dit volgend jaar allemaal weer opnieuw gaan gebeuren, en dat zit er wel in, dan zal de verkoop van airco's wel enorm stijgen.
Dat is het grootste probleem inderdaad.quote:Ik vind de hitte overdag nog niet eens zo erg. Het gaat me vooral om dit tijdstip. Je moet gewoon in een beetje een fatsoenlijke temperatuur kunnen gaan slapen.
Het schijnt een goede film te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Ik ben een sentimentele lul. Door Le fabuleux destin d'Amélie Poulain werd ik, zoals zovelen, hopeloos verliefd op Audrey Tautou. Gisteren kocht ik daarom zomaar eens 'die andere' Tautou-film. Nee, niet dat Da Vinci-ding, maar Un long dimanche de fiançailles. En ik vond het verdomme wéér een lieve film met prachtige beelden en heerlijke, subtiele humor.
Maakt liefde blind? Of is het écht een leuke film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |