Zo is het.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:43 schreef Tijn het volgende:
Ach, van mij moet je niets, Lamon. Je kunt niet alles leuk vinden
Beck? Heb je ook een hekel aan Beck?!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo is het.
En buiten Pink Floyd, Prince, Coldplay en Beck, heb ik er ook niet zo'n moeite mee.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Beck? Heb je ook een hekel aan Beck?!!Hoe kun je nou een hekel aan Beck hebben, man!
En dat noemt zich muziekliefhebber
Als je een artiest heel slecht vindt, dan bepaalt de mate van waardering voor de artiest door anderen de mate van ongenoegen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:57 schreef thaleia het volgende:
Hoe kun je nou een hekel aan Prince hebben, dat pijnigt mijn geest veel meer dan dat van Beck
Die hoor ik op de radio als ik te lui ben om iets anders op te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:20 schreef Tijn het volgende:
Wel fijn om te lezen dat niemand zich om Coldplay druk kan maken.
Dat is altijd lekker....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik geniet nu van een heerlijke frisse wind.![]()
De lucht heeft wel een vreemde geur en ben er nog niet uit waardoor dat komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker....
Koelt best prima af zo, nu nog wat onweer en mijn nacht kan niet meer stuk
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn handtekening onder deze petitie te zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:56 schreef Tijn het volgende:
Hoe kun je nou een hekel aan Beck hebben, man!
Dan maak ik even van de gelegenheid gebruik om mee te delen dat ik eigenlijk al een heel tijdje zeer gelukkig benquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:13 schreef broer het volgende:
[..]
Ik maak even van de gelegenheid gebruik om mijn handtekening onder deze petitie te zetten.
Sorry, ik had niet de indruk......quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:21 schreef broer het volgende:
Dat je uitgerekend mij moet quoten om dat te melden zullen we dan maar ironie noemen, nietwaar?
Een dolende ziel? Vind ik wel leuk omschreven, geloof ik. Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:25 schreef ElizabethR het volgende:
Sorry, ik had niet de indruk......
Bij tijd en wijle een beetje een dolende ziel, ja, dat wel, maar echt ongelukkig? Dat spijt me voor je, het leven is ironisch. Morgen kan het voor mij over zijn hoor.
Iemand die af en toe met zijn ziel onder de arm loopt, een beetje rusteloos zoekend naar een bepaalde vervulling in het leven die hij/zij af en toe even kwijt is. Zo ben ik zelf ook soms hoor. Ik ben touwens de laatste 8 jaren in NL doodongelukkig geweest.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Een dolende ziel? Vind ik wel leuk omschreven, geloof ik. Wat bedoel je daar precies mee?
Mooi zo. Dan was het niet ironisch dat ik je quotete en had ik het ook nog eens bij het verkeerde eind met mijn dolende ziel.quote:O, en echt ongelukkig? Nee, hoor. Vandaar de.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |