Mijn gevoel over Pink Floyd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
Maar die vind ik maar niks.
Hè, bah, Tijn. Wat correct.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:30 schreef Tijn het volgende:
Voor de eventuele meelezende kinderen, dit is dus hoe het wel hoort:
[afbeelding]
Rodders zijn voor vrouwen, broer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, bah, Tijn. Wat correct.
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
Misschien dat jij het wel genoeg vindt. Maar ik hou wel van sappige roddels, waarom schrijf je anders zo'n boek, dus ik vond 't minder. Hij lijkt iedereen te vriend te willen houden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:28 schreef Tijn het volgende:
Dus wel de feiten maar niet het drama?
Nu klinkt het helemaal als een aanrader
Klopt. Maar ik ga dan ook vooral voor de leugens en de onwaarheden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Tijn het volgende:
Rodders zijn voor vrouwen, broer.
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?quote:
Dat is de laatste die ik op vinyl heb met brandende kerel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, je hebt ook deze:
[afbeelding]
Maar die vind ik maar niks.
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef broer het volgende:
En Voir Un Ami Pleurer is een van de mooiste liedjes van Brel.
Maar dat heb ik een paar topics geleden al gezegd.
Dat zijn inderdaad typisch onvrouwelijke eigenschappen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ga dan ook vooral voor de leugens en de onwaarheden.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:31 schreef broer het volgende:
Roddels willen we horen! Roddels, leugens en onwaarheden!
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik hou wel van sappige roddels...
Alles wat ik ooit gehoord heb. Wat bekende nummers, en alle nummers die ze op een aantal geregistreerde concerten gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?
Dat vind ik best apart, Lamon.
Na die brandende kerel was 't op inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.
Ik word niet vreselijk blij van Pink Floyd, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Lamon het volgende:
Nou nog even zeggen dat je Pink Floyd kut vind, en ik ben een blij mens.
Lok 'm nou niet uit z'n tent, want straks gaat ie weer roepen dat Coldplay de schuld van alles isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Je vindt alles niks? De popliedjes van Syd, de conceptalbums, The Wall, het nieuwere gelikte werk, allemaal niks?
Dat vind ik best apart, Lamon.
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:34 schreef Tijn het volgende:
Dat zijn inderdaad typisch onvrouwelijke eigenschappen.
Met of zonder?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:39 schreef sig000 het volgende:
Ik vermaak me al tijden in deze zomer met van die Jamaicaanse muziek.![]()
Ach, van mij moet je niets, Lamon. Je kunt niet alles leuk vindenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit gehoord heb. Wat bekende nummers, en alle nummers die ze op een aantal geregistreerde concerten gespeeld hebben.
Als je ieder nummer wat je toevallig hoort, emotieloos, hol en naar vind, ben je helaas niet bereid om je er toch in te gaan verdiepen. Mijn tekortkoming misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |