quote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het wel aangenaam eigenlijk.
Het blijft slowchat, maar het geeft iets van jezelf prijs, da's de betere slowchat.
Mijn conclusie is dat je niet tevreden bent met je huidige vriendenclub, of dat je graag met Wickedangel op vakantie wil. Welk van de twee is nog niet helemaal duidelijk.
-The Birdsquote:Op zondag 23 juli 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg toevallig. Maar dan heeft God dat zo gewild, denk ik.
Verder nog films gekocht vandaag?
Ik begon er niet over, hè!quote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
Mijn conclusie is dat je niet tevreden bent met je huidige vriendenclub, of dat je graag met Wickedangel op vakantie wil. Welk van de twee is nog niet helemaal duidelijk.
Oh neequote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo regel ik 't als ik er ff tussenuit wil.![]()
*psst Mart Smeets zat in een tuin waar ik ook weleens langsga.
Ik heb enkel en alleen geantwoord op jouw vragen.quote:
Waarom zou je er ook om lachen? Het is om te huilen.quote:Zie je iemand lachen hier dan?
Koop eerst maar eens een biefstuk.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:22 schreef Canisfire het volgende:
ik wil heete sex met een vrouw al is het sylvana of yvonne.
Het is een gavequote:
Nog zo'n briljant advies: daar moet je dus zelf achterkomen.quote:Maar dat wist ik al. Ook nog enig idee hóe ik dat doe?
Jeumig. Dat je de tijd hebt om al die films te kijken!quote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Tweede halve prijs, vandaar maar meteen 8 titels.
Laat me voorspellen hoe dat gaat: we kibbelen al bij vertrek en na twee weken slaan we elkaar de hersens inquote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Ik begon er niet over, hè!
Neemt niet weg dat ik wel met Wickedangel op vakantie wil. Maar ja, dat zeg je niet zomaar, vind je wel?
Ik heb echt niks aan jou vannacht.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nog zo'n briljant advies: daar moet je dus zelf achterkomen.
Uiteraard niet, daarom vertaal ik de subtiele hints ook even naar concrete materie. Graag gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Neemt niet weg dat ik wel met Wickedangel op vakantie wil. Maar ja, dat zeg je niet zomaar, vind je wel?
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zondag 23 juli 2006 03:23 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb enkel en alleen geantwoord op jouw vragen.
[..]
Waarom zou je er ook om lachen? Het is om te huilen.
Nou, dan hebben we toch iets leuks om hier te vertellen, of niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
Laat me voorspellen hoe dat gaat: we kibbelen al bij vertrek en na twee weken slaan we elkaar de hersens in![]()
Nu kom ik toch echt in de verleiding om hiervan mijn sig te makenquote:
Hartverwarmend, Lamon.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard niet, daarom vertaal ik de subtiele hints ook even naar concrete materie. Graag gedaan.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu kom ik toch echt in de verleiding om hiervan mijn sig te maken![]()
Subtiele hints? Wickedangel bezwijkt onderhand onder de stapel versierpogingen die ik op haar afvuur.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef Lamon het volgende:
Uiteraard niet, daarom vertaal ik de subtiele hints ook even naar concrete materie. Graag gedaan.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op Fok!?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:26 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, dan hebben we toch iets leuks om hier te vertellen, of niet?
Als we het handig aanpakken kunnen we er ook nog 'before' en 'after' foto's van plaatsen. Succes verzekerd.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een zware last, maar ik ploeter moedig doorquote:Op zondag 23 juli 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Subtiele hints? Wickedangel bezwijkt onderhand onder de stapel versierpogingen die ik op haar afvuur.
Toch nog te subtiel blijkbaar.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Subtiele hints? Wickedangel bezwijkt onderhand onder de stapel versierpogingen die ik op haar afvuur.
Ónze roots, sig.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:
Duh.Het is wel grappig hier maar mijn roots hier.
![]()
Dat bewonder ik ook zo in je.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een zware last, maar ik ploeter moedig door![]()
Suc6 Broer.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ónze roots, sig.
Die van Wickedangel en mij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
en beloof als het lukt dat jullie stoppen met slowchatten.
IJdele hoopquote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Probeer het gewoon even. (..en beloof als het lukt dat jullie stoppen met slowchatten.)
Dat kan. Al ben ik wel benieuwd waarom je dat graag wilt melden.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik nog even melden dat ik volledig nuchter ben![]()
Ja eh... dat wil ik eigenlijk ook wetenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan. Al ben ik wel benieuwd waarom je dat graag wilt melden.
Je dacht toch niet dat ik er naar uitkeek om dat heen en weer gespeel nog drie jaar op mijn scherm te zien.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ja eh... dat wil ik eigenlijk ook weten![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
daar moet je dus zelf achterkomen.
Je bent de enige, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:44 schreef Lamon het volgende:
Ik verwacht nu zolangzamerhand ook wel aktie.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Je bent de enige, denk ik.
Nee, dat zou duiden op een verschil in perspectief op hoe de zaken werkelijk liggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
Dat zou duiden op gezapigheid
Dankjewel.quote:
Het wordt weer tijd om 't Bikkel topic weer een flinke schop te geven.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dus nu mogen we als meerderheid stellen dat die twee of heel snel iets leuks gaan doen samen, of kappen met die slowchatvervuiling.
misschien heb ie wel een wief?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
Wat is er nou zo erg aan gewoon een keertje afspreken, broer, bij wijze van experiment?
Waarom moet alles op internet fora nou zo geconstipeerd gaan?
Je hebt niet meegelezen, of wel?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
Wat is er nou zo erg aan gewoon een keertje afspreken, broer, bij wijze van experiment?
Waarom moet alles op internet fora nou zo geconstipeerd gaan?
Ik moet toch echt eens een fotoboek aanmaken om dit soort onzinreacties uit te bannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef zoalshetis het volgende:
misschien heb ie wel een wief?
Dat komt omdat je te betrokken bent bij het geheel.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef broer het volgende:
Je hebt niet meegelezen, of wel?
Het ligt niet aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |