Dat bewonder ik ook zo in je.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een zware last, maar ik ploeter moedig door![]()
Suc6 Broer.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ónze roots, sig.
Die van Wickedangel en mij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
en beloof als het lukt dat jullie stoppen met slowchatten.
IJdele hoopquote:Op zondag 23 juli 2006 03:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Probeer het gewoon even. (..en beloof als het lukt dat jullie stoppen met slowchatten.)
Dat kan. Al ben ik wel benieuwd waarom je dat graag wilt melden.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Kan ik nog even melden dat ik volledig nuchter ben![]()
Ja eh... dat wil ik eigenlijk ook wetenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Dat kan. Al ben ik wel benieuwd waarom je dat graag wilt melden.
Je dacht toch niet dat ik er naar uitkeek om dat heen en weer gespeel nog drie jaar op mijn scherm te zien.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ja eh... dat wil ik eigenlijk ook weten![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
daar moet je dus zelf achterkomen.
Je bent de enige, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:44 schreef Lamon het volgende:
Ik verwacht nu zolangzamerhand ook wel aktie.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:46 schreef broer het volgende:
Je bent de enige, denk ik.
Nee, dat zou duiden op een verschil in perspectief op hoe de zaken werkelijk liggen.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:51 schreef Lamon het volgende:
Dat zou duiden op gezapigheid
Dankjewel.quote:
Het wordt weer tijd om 't Bikkel topic weer een flinke schop te geven.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dus nu mogen we als meerderheid stellen dat die twee of heel snel iets leuks gaan doen samen, of kappen met die slowchatvervuiling.
misschien heb ie wel een wief?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
Wat is er nou zo erg aan gewoon een keertje afspreken, broer, bij wijze van experiment?
Waarom moet alles op internet fora nou zo geconstipeerd gaan?
Je hebt niet meegelezen, of wel?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef Lamon het volgende:
Wat is er nou zo erg aan gewoon een keertje afspreken, broer, bij wijze van experiment?
Waarom moet alles op internet fora nou zo geconstipeerd gaan?
Ik moet toch echt eens een fotoboek aanmaken om dit soort onzinreacties uit te bannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef zoalshetis het volgende:
misschien heb ie wel een wief?
Dat komt omdat je te betrokken bent bij het geheel.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:01 schreef broer het volgende:
Je hebt niet meegelezen, of wel?
Het ligt niet aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |