Dat klinkt niet erg uitnodigend voor een openingspost van een slowchat, Wickedangel.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
houd de slowchat een beetje binnen de perken.
Is aangepast, muggenzifterquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg uitnodigend voor een openingspost van een slowchat, Wickedangel.
Sorry.quote:
Ach, volgens mij was Lamon ook wel blij met de eerste zin die er stond. (En waar we ons nu al niet meer aan houden.) Maar goed, dat is ook volstrekte onzin, natuurlijk.quote:Kon me niet exact meer herinneren wat hij had gezegd, maar dit is volgens mij accurater.
who cares, geile tieten.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Maar ik snap 't even niet. Dit is toch IR semi-bikkelen?![]()
Vorig weekend was ik een weekendje weg, in de buurt van Zwolle. In zo'n bungalowparkhuisje...quote:
Ach, kijk. Ontluikende borstjes. Hoe oud is ze? Veertien?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Er moeten natuurlijk wel pics in dit topic komen.
[afbeelding]
Dat doe je jezelf hopelijk alleen maar aan in het geval van een familiereünie, of zoiets. Ik kan me geen andere reden voorstellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Vorig weekend was ik een weekendje weg, in de buurt van Zwolle. In zo'n bungalowparkhuisje...![]()
Ik heb er een Vierdaagse-week opzitten waarin ik verdorie meer heb gewerkt dan gepland en minder op de feesten aanwezig ben geweest dan ik wilde. Het was niettemin erg leuk. En we hebben er heel mooi verslag van gedaan op een regionale muzieksite.quote:En jij?
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf hopelijk alleen maar aan in het geval van een familiereünie, of zoiets. Ik kan me geen andere reden voorstellen.
Linkje?quote:Ik heb er een Vierdaagse-week opzitten waarin ik verdorie meer heb gewerkt dan gepland en minder op de feesten aanwezig ben geweest dan ik wilde. Het was niettemin erg leuk. En we hebben er heel mooi verslag van gedaan op een regionale muzieksite.
Verder niks...
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegenquote:
jij hebt geen zin om in je eentje een boek te lezen onder het eten in een restaurantje in toscane of parijs?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegen
Ik ga inderdaad erg weinig op vakantie. Maar is dat zo gek in je eentje? Ik heb wel wat tips gekregen over fietsvakanties, en dat lijkt me nog wel wat. Maar verder lijkt het me maar eenzaam in een land waar je niemand kent en waarvan je de taal niet spreekt.
Jij gaat zeker een keer of drie per jaar?
Ik heb vandaag net de film gekocht en opnieuw gekeken...quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef broer het volgende:
O, en even een linkje voor Lamon, die vast en zeker een Big Lebowski-fan is: The Fucking Short Version.
Nee, ik ben te realistisch om dat 'romantisch, mooi en bohémien' te vinden. Dat is namelijk hoogstens één avond leuk. En de rest van de tijd loop je door de stad op zoek naar mensen om je indrukken mee te delen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
jij hebt geen zin om in je eentje een boek te lezen onder het eten in een restaurantje in toscane of parijs?
Ziet er mooi uit!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegen
Ik ga inderdaad erg weinig op vakantie. Maar is dat zo gek in je eentje? Ik heb wel wat tips gekregen over fietsvakanties, en dat lijkt me nog wel wat. Maar verder lijkt het me maar eenzaam in een land waar je niemand kent en waarvan je de taal niet spreekt.
Jij gaat zeker een keer of drie per jaar?
Ik moet altijd lachen om die mensen die met de sleurhut en de auto zich naar het zuiden begeven, het journaal halen door in de file te staan en vervolgens zetten ze zich in een rijtje op de camping die vol staat met soortgenoten.quote:
Whahahaquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef broer het volgende:
O, en even een linkje voor Lamon, die vast en zeker een Big Lebowski-fan is: The Fucking Short Version.
Ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die mensen die met de sleurhut en de auto zich naar het zuiden begeven, het journaal halen door in de file te staan en vervolgens zetten ze zich in een rijtje op de camping die vol staat met soortgenoten.![]()
Maar zonder die ene keer weg wordt het allemaal wél minder aangenaam, begrijp ik? Waar zit hem dat toch in?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nee hoor, één keer is wel genoeg.
BHFH is volgens mij in 't echt wel slimmer en die muts niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Ík ga trouwens zodra ik een keer een paar verloren uren over heb, de postgeschiedenis van zhe-devilll eens doornemen.
BHFH is echt een doorsnee jongen in verhouding met dit verschijnsel. Ontzettend amusant.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
Ík ga trouwens zodra ik een keer een paar verloren uren over heb, de postgeschiedenis van zhe-devilll eens doornemen.
BHFH is echt een doorsnee jongen in verhouding met dit verschijnsel. Ontzettend amusant.
En daarom kijk je de korte versie maar niet? Dan mis je toch echt wat.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:56 schreef Lamon het volgende:
Ik heb vandaag net de film gekocht en opnieuw gekeken...
Mooie landschappenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Maar zonder die ene keer weg wordt het allemaal wél minder aangenaam, begrijp ik? Waar zit hem dat toch in?
Mijn hoofd moet gewoon leeg. Hele andere indrukken opdoen, genieten van cultuur en natuur elders. Ik rust nooit uit als ik thuis blijf.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Maar zonder die ene keer weg wordt het allemaal wél minder aangenaam, begrijp ik? Waar zit hem dat toch in?
Anders heb ik wel iemand anders voor je, Lamon, als je toch je 'verloren uren' wilt verdoen.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Lamon het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef thaleia het volgende:
Mooie landschappen
Toffe kunst in musea
Ik denk, ik bemoei me er ook even mee
Mee eens, mee eens, mee eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn hoofd moet gewoon leeg. Hele andere indrukken opdoen, genieten van cultuur en natuur elders. Ik rust nooit uit als ik thuis blijf.
Nou, die reis naar Wales was anders ook zo'n busexcursiereis met een gezelschap en daar zaten leuke mensen bij. Ook minder leuke trouwensquote:Op zondag 23 juli 2006 03:09 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Mee eens, mee eens, mee eens.
Feit blijft dat het me gewoon écht niet trekt om al die dingen in mijn eentje te doen. En als je eigenlijk alleen maar stelletjes-vrienden hebt, ben je dan al gauw aangewezen op thuisblijven.
Het prettigst om er even uit te zijn is voor mij een bezoek voor een paar dagen bij mensen die ik zo in de loop der jaren heb leren kennen op soms zeer rustgevende plekken.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mijn hoofd moet gewoon leeg. Hele andere indrukken opdoen, genieten van cultuur en natuur elders. Ik rust nooit uit als ik thuis blijf.
het hoeft ook niet, maar ik ben bijvoorbeeld hooked aan het mediterrane licht en de geur, en dan met name zuidfrankrijk tussen marseille en grens italië.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb em gekeken.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:06 schreef broer het volgende:
En daarom kijk je de korte versie maar niet? Dan mis je toch echt wat.
Mensen met een huis in bijvoorbeeld Frankrijk, bedoel je, waar je even komt aanwaaien en vervolgens twee weken blijft plakkenquote:Op zondag 23 juli 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het prettigst om er even uit te zijn is voor mij een bezoek voor een paar dagen bij mensen die ik zo in de loop der jaren heb leren kennen op soms zeer rustgevende plekken.![]()
Ik moet er wel bij vertellen dat ik moeite heb met mensen in het algemeen. De meesten kakelen zo ontzettend. Dus op dat soort excursies zul je me ook niet snel zien. (Voor het beeld: ik ben een van die minder leuke mensen.)quote:Op zondag 23 juli 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, die reis naar Wales was anders ook zo'n busexcursiereis met een gezelschap en daar zaten leuke mensen bij. Ook minder leuke trouwens![]()
Het is inderdaad erg toevallig. Maar dan heeft God dat zo gewild, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:12 schreef Lamon het volgende:
Ik heb em gekeken.
Ik vond het heel erg stug dat ik een film die ik 3 jaar geleden voor het laatst gezien heb en vandaag gekocht en gekeken heb, meteen referentie kreeg, vandaar het plotselinge enthousiasme, en het niet direct vermelden dat ook de korte versie erg amusant was.
Het is zo toevallig, maar ik ben al snel onder de indruk.
Whehehehe. Kakelaars kunnen juist heel vermakelijk zijn, maar ook gekmakendquote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vertellen dat ik moeite heb met mensen in het algemeen. De meesten kakelen zo ontzettend. Dus op dat soort excursies zul je me ook niet snel zien. (Voor het beeld: ik ben een van die minder leuke mensen.)
Ik vind het wel aangenaam eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Ik ben trouwens wel weer lekker in een positie geluld dat ik me fijn kan aanstellen. Dank daarvoor.
Ja zo regel ik 't als ik er ff tussenuit wil.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mensen met een huis in bijvoorbeeld Frankrijk, bedoel je, waar je even komt aanwaaien en vervolgens twee weken blijft plakken
Daar was je anders zelf bijquote:Op zondag 23 juli 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Ik ben trouwens wel weer lekker in een positie geluld dat ik me fijn kan aanstellen. Dank daarvoor.
Briljant advies. Maar dat wist ik al. Ook nog enig idee hóe ik dat doe?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Dus je moet een balans zien te vinden tussen lekker je eigen gang gaan en ook nog een beetje sociaal zijn. En zo veel mogelijk uit de buurt van kakelaars blijven.
quote:Op zondag 23 juli 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het wel aangenaam eigenlijk.
Het blijft slowchat, maar het geeft iets van jezelf prijs, da's de betere slowchat.
Mijn conclusie is dat je niet tevreden bent met je huidige vriendenclub, of dat je graag met Wickedangel op vakantie wil. Welk van de twee is nog niet helemaal duidelijk.
-The Birdsquote:Op zondag 23 juli 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg toevallig. Maar dan heeft God dat zo gewild, denk ik.
Verder nog films gekocht vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |