Dat klinkt niet erg uitnodigend voor een openingspost van een slowchat, Wickedangel.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
houd de slowchat een beetje binnen de perken.
Is aangepast, muggenzifterquote:Op zondag 23 juli 2006 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg uitnodigend voor een openingspost van een slowchat, Wickedangel.
Sorry.quote:
Ach, volgens mij was Lamon ook wel blij met de eerste zin die er stond. (En waar we ons nu al niet meer aan houden.) Maar goed, dat is ook volstrekte onzin, natuurlijk.quote:Kon me niet exact meer herinneren wat hij had gezegd, maar dit is volgens mij accurater.
who cares, geile tieten.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:35 schreef sig000 het volgende:
Maar ik snap 't even niet. Dit is toch IR semi-bikkelen?![]()
Vorig weekend was ik een weekendje weg, in de buurt van Zwolle. In zo'n bungalowparkhuisje...quote:
Ach, kijk. Ontluikende borstjes. Hoe oud is ze? Veertien?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef ChicaneBT het volgende:
Er moeten natuurlijk wel pics in dit topic komen.
[afbeelding]
Dat doe je jezelf hopelijk alleen maar aan in het geval van een familiereünie, of zoiets. Ik kan me geen andere reden voorstellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
Vorig weekend was ik een weekendje weg, in de buurt van Zwolle. In zo'n bungalowparkhuisje...![]()
Ik heb er een Vierdaagse-week opzitten waarin ik verdorie meer heb gewerkt dan gepland en minder op de feesten aanwezig ben geweest dan ik wilde. Het was niettemin erg leuk. En we hebben er heel mooi verslag van gedaan op een regionale muzieksite.quote:En jij?
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf hopelijk alleen maar aan in het geval van een familiereünie, of zoiets. Ik kan me geen andere reden voorstellen.
Linkje?quote:Ik heb er een Vierdaagse-week opzitten waarin ik verdorie meer heb gewerkt dan gepland en minder op de feesten aanwezig ben geweest dan ik wilde. Het was niettemin erg leuk. En we hebben er heel mooi verslag van gedaan op een regionale muzieksite.
Verder niks...
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegenquote:
jij hebt geen zin om in je eentje een boek te lezen onder het eten in een restaurantje in toscane of parijs?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegen
Ik ga inderdaad erg weinig op vakantie. Maar is dat zo gek in je eentje? Ik heb wel wat tips gekregen over fietsvakanties, en dat lijkt me nog wel wat. Maar verder lijkt het me maar eenzaam in een land waar je niemand kent en waarvan je de taal niet spreekt.
Jij gaat zeker een keer of drie per jaar?
Ik heb vandaag net de film gekocht en opnieuw gekeken...quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef broer het volgende:
O, en even een linkje voor Lamon, die vast en zeker een Big Lebowski-fan is: The Fucking Short Version.
Nee, ik ben te realistisch om dat 'romantisch, mooi en bohémien' te vinden. Dat is namelijk hoogstens één avond leuk. En de rest van de tijd loop je door de stad op zoek naar mensen om je indrukken mee te delen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
jij hebt geen zin om in je eentje een boek te lezen onder het eten in een restaurantje in toscane of parijs?
Ziet er mooi uit!quote:Op zondag 23 juli 2006 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
http://www.3voor12.nl/arnhem-nijmegen
Ik ga inderdaad erg weinig op vakantie. Maar is dat zo gek in je eentje? Ik heb wel wat tips gekregen over fietsvakanties, en dat lijkt me nog wel wat. Maar verder lijkt het me maar eenzaam in een land waar je niemand kent en waarvan je de taal niet spreekt.
Jij gaat zeker een keer of drie per jaar?
Ik moet altijd lachen om die mensen die met de sleurhut en de auto zich naar het zuiden begeven, het journaal halen door in de file te staan en vervolgens zetten ze zich in een rijtje op de camping die vol staat met soortgenoten.quote:
Whahahaquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef broer het volgende:
O, en even een linkje voor Lamon, die vast en zeker een Big Lebowski-fan is: The Fucking Short Version.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |