quote:Op zondag 23 juli 2006 04:00 schreef broer het volgende:
[..]
Maar wat bracht de magie van dit topic überhaupt dan?
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moet toch echt eens een fotoboek aanmaken om dit soort onzinreacties uit te bannen.
Mag ik dit vertalen in: "Godzijdank! Morgen zijn we van de ellende af!"?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:05 schreef Lamon het volgende:
Dus de eerstvolgende keer dat Wickedangel weer post, kan ze ook even een duidelijke reactie geven, nadat ze erop gewezen wordt dat hier voor onnodige vaagdoenerij geen plaats is, en dan is het allemaal in orde.
net gehadquote:
Ik heb spijt, sig. Vanaf nu lul ik alleen nog maar vaag in de ruimte, oké?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
Vaag lullen in de ruimte en enige aandacht om 't ook wat meer te laten zijn dan een snel vollopende reeks met gezellige doch niets toevoegende posts,
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:07 schreef broer het volgende:
[..]
Mag ik dit vertalen in: "Godzijdank! Morgen zijn we van de ellende af!"?
Ik wil een 16 jarig sletje neuken mafkeesquote:
Was gewoon een goeie tip. Vrouwen versieren doe je niet op dit forum daar kom je ze tegen.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb spijt, sig. Vanaf nu lul ik alleen nog maar vaag in de ruimte, oké?
Dat klopt.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:11 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen versieren doe je niet op dit forum
Aaaargh!quote:Op zondag 23 juli 2006 04:12 schreef broer het volgende:
Oké, ik zal echt ophouden met de slowchatvervuiling. Ik wist niet dat het zó erg was.
Wie zegt dat dat gek zou zijn?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:16 schreef Lamon het volgende:
Waarom zou het nou zo gek zijn, als jullie een keertje afspreken?
Waarom weet ik zelf niet?quote:Op zondag 23 juli 2006 04:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat is waarschijnlijk het eerste zinnige dat erover gezegd wordt.
slaap zachtquote:Op zondag 23 juli 2006 04:21 schreef broer het volgende:
En ook ik heb mijn laatste sigaret op. Nog één dag om mijn ritme op orde te krijgen. Ik moest maar eens gaan slapen, geloof ik.
Slaap lekker, mensen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 04:20 schreef broer het volgende:
Wie zegt dat dat gek zou zijn?
Bedankt Lamon.quote:Op zondag 23 juli 2006 04:30 schreef Lamon het volgende:
Nog wat klassiek Slauerhoff om even tot rust te komen;
Is je kat grijs, want dan heb ik de oplossing..quote:Op maandag 24 juli 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Je mag een slowchat misbruiken voor onzinnige vragen, hè? Dan heb ik een vraagje aan de kattenliefhebbers, shirtdragers, blauwdeskundigen en wetenschappers in dit topic.
Ik heb twee shirtjes. Allebei van H&M, zelfde maat, zelfde stof, zelfs dezelfde opdruk. Alleen is de ene blauw en de ander grijs. (Ja, ik ben zo'n gemakzuchtige koper.) Nu kan ik met die grijze gewoon mijn kat oppakken zonder dat er haren op het shirt blijven zitten. Maar loop ik met die blauwe binnen een straal van drie meter langs mijn kat, zit-ie meteen vol met haren en heb ik een dikkere vacht dan de kat zelf.
Hoe kan dat? Wat is er mis met blauw!?
En die heeft een fantastische carrière. Erg ellendig als leeftijdgenoten 'het gemaakt hebben'. Drukt je zo met de neus op de feiten.quote:
Oranje.quote:Op maandag 24 juli 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
Is je kat grijs, want dan heb ik de oplossing..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |