De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!![]()
Het filmpje:quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef AnthonyZeus het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Ik heb haar HELEMAAL de tyfus in geneukt...een 33 jarige vrouw met veel ervaring...alleen weinig goede sex partners...BRILJANT! Ze kreunde: BEEST!! Hoe kan jij zo goed neuken voor een 19-jarige!!!
Ik zal zometeen de foto's ff sturen...Heb niets gemaakt tijdens het neuken, maar wel nadat we de douche uit stapten...paar mooie dingen gefilmd
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/886569quote:"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
Ik denk dat jij wel meer hebt gemist dan een paar acties, als je mij meent terecht te moeten wijzen op mijn taal en op het woord "josti's" in het bijzonder.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Paddo het volgende:
[..]
Gottegottegod!
Had dit ff eerder gepost, dan had ik het kunnen quoten in de vorige post! De Josti's (MET HOOFDLETTERS, is een naam!) maar de rest van de Paupers (ook hoofdletter, wel consequent blijven) heeft de schade aangericht. Laten we wel wezen, ik zit nu voor het eerst in drie jaar -denk ik- in ONZ (waar ben ik aan begonnen), en dit was nooit een wereldhit geworden zonder de klik-actie.
Zo ken ik Fok! ook niet, overigens. Of heb ik meerdere maten-naaierij acties gemist?
Ow jee! mvdlubbe is kwaad! Sorry, over die Josti's (ik had een tweede reply klaarstaan, maar het topic ging dicht), en zoals een ander me al op mijn Nederlandsche taal wees:ik had idd een wordt staan waar het word moet wezen. Sorry!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel meer hebt gemist dan een paar acties, als je mij meent terecht te moeten wijzen op mijn taal en op het woord "josti's" in het bijzonder..
Voorts is je reactie inhoudelijk identiek aan de voorgaande reacties van je hand en voegt zodoende niets zinnigs toe. Je voert enkel weer het 'klikken' aan, wat al is weerlegd. En hoe kom je er in vredesnaam bij dat die AnthonyZeus een 'maat' is van mij of enig andere poster die in de eerste topics is afgezeken omdat hij AZ maar een patser vond?. Mijn 'maten' benaderen me over het algemeen met iets meer vriendelijkheid en terughoudendheid in situaties van onenigheid.
.
is dit serieus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:55 schreef Paddo het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik ook begrepen dat er geen Fok!(pauper) community meer is. Die was er vroegah wel, maar ik lees nu idd dat een "ziel verkopen aan GS" inderdaad mag. Maakt niet uit, alleen was dat vroegah "not done". En dat maakte Fok! toch wel iets bijzonderder. Maar na wat marktonderzoek ben ik erachter dat de vrijdagmiddagflames rond Para *als de user nog leeft* gedevalueerd zijn tot iets simpelers. Heb ik normaal geen last van , dus ga rustig door!.
Paddo gaat zijn Commodore 64 maar weer eens opzoeken! (quote maar voor inkopperts!)
Een biertje ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef razzberry het volgende:
Dit is pas echt genieten.
_?_quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Het punt is gewoon dat je op het verkeerde moment hebt besloten te stoppen met lurken.
't is vrij NAAR Tineke Schouten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef Nato het volgende:
..en och, u doet dat pauperen gewoon copierën..? Hmm.. zegt meer over u dan over "ons/z"
gaaf, Commodore 64.. heb hier nog een Sharp liggen, met bààndtjes (vrij van Tineke Schouten).
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, dit is echt een topic met allemaal mensen die zitten te wachten tot TS films/fotos/mails/sms plaatst van zijn avonturen??
Whehe.
Och.. had ik de : vergeten..?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:16 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
[..]
't is vrij NAAR Tineke Schouten...![]()
Lijkt mij niet echt een zin om van te zeggen: Dit is uitdaging naar AZ toe..quote:..Oh, dit is echt een topic met allemaal mensen die zitten te wachten tot TS films/fotos/mails/sms plaatst van zijn avonturen??
Niet te genuanceerd worden hè. Stiekem wilde je gewoon die filmpjes zien zoals ieder goede internetliefhebber betaamt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zie dat het nog niet genuanceerd genoeg is. Ik zal het even in perspectief zetten..
Je had em verkeerd neergezet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:34 schreef ChicaneBT het volgende:
[[url=link = dood]afbeelding[/url]]
Nog een MILF voor AZ.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je niet geinteresseerd bent, wat doe je dan nog in dit topic![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wij niet, dus ga maar even buitenspelen of zo.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, dit is echt een topic met allemaal mensen die zitten te wachten tot TS films/fotos/mails/sms plaatst van zijn avonturen??
Whehe. [afbeelding]
Als ie verstandig is vraagt ie haar vanavond nog ter huwelijk..quote:
eensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:52 schreef Roellio het volgende:
Terugvindlam!
eigenlijk stelt het niet zoveel voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:19 schreef renz0r het volgende:
Kan iemand mij dat stuk uitleggen over dat beide der baan hebben verloren en echtscheiding...
Dat kan ik zo snel niet vinden waarom dat heeft plaatsgevonden. Waar ze zijn ontslagen en hoe der man der achter is gekomen...
hoi P_Lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:05 schreef Pony-Lover het volgende:
mooi topic
topic 3 t/m 8quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
Nah, voor de mensen die net als ik later binnenkomen... Sla de laatste 5 topics maar over [afbeelding]
Dank je!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
Nah, voor de mensen die net als ik later binnenkomen... Sla de laatste 5 topics maar over [afbeelding]
Wanneer zij ontslagen zou worden vind ik dat echt onterecht. Zij is simpelweg slachtoffer van deze situatie. Onze AZ held is de aanstichter... hoezo verkeerde inschattingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:21 schreef Acryl het volgende:
of ze zijn ontslagen is nog niet cker, maar de baas was not amused
ze is zover ik weet niet getrouwd (heb de topics de hele dag gevolgd)
ze schijnt wel op de hoogte te zijn hiervan (het is eigenlijk het wachten op haar reactie)
Volgens mij is ie net weg.quote:
Het loopt enkel omdat er eindeloos ge-tvp't wordt. Verder gebeurt er niks meer.quote:
Ja dank!quote:
Hoe lang wil je gaan slapen, totdat AZ weer post?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef postmortum het volgende:
zeg ga ik eens slapen beginnen jullie aan nummertje 9![]()
Ik zou me hier niet meer laten zien als ik hem was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe lang wil je gaan slapen, totdat AZ weer post?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
hoeveel topics heb jij eigenlijk gehad ijsmeisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, redelijk bijgelezen.
Geen ideequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoeveel topics heb jij eigenlijk gehad ijsmeis![]()
hijs er nog wel en hij zal vast wel meelezen:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik zou me hier niet meer laten zien als ik hem was.
quote:Laatste bezoek: 3 uur, 54 minuten geleden
waren het nou alleen plaatjes of was er ook een video? anders heb ik wat gemist ....quote:
http://www.vapshare.com/83044/video_001.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef 907 het volgende:
[..]
waren het nou alleen plaatjes of was er ook een video? anders heb ik wat gemist ....![]()
![]()
neeeeeequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.vapshare.com/83044/video_001.html
Oh, maar die was niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef 907 het volgende:
[..]
neeeeeevan ijsmeis!!
kijk eens wie ik quote
Haha blijft mooi...quote:
quote:
Goed gevonden, maar was al bekendquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:
Ik heb hier ook nog wat info over AZ gevonden, of was dit ook al bekend![]()
Website: http://www.dew-wrestling.com
Beroep: Student
Interesses: Worstelen, Fitness
Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
Is die goos maar 1x jarig geweest in 1986?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
TVPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef MrSASO het volgende:
Maar wie heeft nu eigenlijk al die sites ingelicht??
En is AZ nu echt zijn baan kwijt??
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TVP![]()
Lees je eerst maar es in vriend!![]()
Ik mag het hopen.... vol verbazing heb ik de eerste topics doorgelezen, echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.
Dat word maar aangenomen.
Waarom vraag je dan ook wie al die sites heeft ingelicht??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.
Dat word maar aangenomen.
Hoezo heeft hij gereageerd? Als ik op die link van geenstijl druk kom ik in een topic waar ik zo 1-2-3 nog geen reactie van 'm zie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015098.html
Waar staat het dat ik link naar een pagina met reacties van hem??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij gereageerd? Als ik op die link van geenstijl druk kom ik in een topic waar ik zo 1-2-3 nog geen reactie van 'm zie.
hmm hij heeft in wel meer catagorieen dan alleen in de worstelaar sectie een nominatie gekregen wat mij betreft!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dit is echt een memorabele reeks....
de topper van 2006 denk ik wel...
mischien wel een decenia topic! die gast verdient op zn minst een fok award voor de
domste worstelaar van 2006
domste posterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:49 schreef talin77 het volgende:
[..]
hmm hij heeft in wel meer catagorieen dan alleen in de worstelaar sectie een nominatie gekregen wat mij betreft!
- Domste worstelaar
- domste persoon
- domste persoon
- domste persoon
waarom peuren ze dat tel gesprek niet op de websitequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Acryl het volgende:
"Verder hing de worstelkoning aan de lijn bij GeenStijl: 'ok, het was gewoon dommigheid'. Oh, ja. We hebben goed nieuws voor alle moraalridders: Zoals te verwachten viel, gaat het uitstekend met mevrouw. Dit onder het mom 'ik neuq tenminste wél'. As we speak drinkt onze Chileen waarschijnlijk een biertje met haar. Ze doet iedereen de hartelijke groeten behalve Anthony Zeus..."
top wijf!
![]()
Hier moet ie worstelen, zullen we een meet houden daar?quote:Sunday 6 August 2006 - BWS ???
@ De Schorre, Boom - Show start 14.00
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef Gollemrulez het volgende:
het is wel wat hoor, elke keer als je deze pagina opent, opent zich ook iets anders voor je ogen...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef Gollemrulez het volgende:
het is wel wat hoor, elke keer als je deze pagina opent, opent zich ook iets anders voor je ogen...![]()
Heb jij ook maar het flauwste benul hoeveel mensen er op Fok! kijken, elke dag?quote:Op zondag 23 juli 2006 05:55 schreef SeLang het volgende:
Echter, als dit materiaal binnen het ONZ forum was gebleven dan had de schade voor haar ook beperkt kunnen worden.
Precies. Beetje dom om dan te stellen dat wij het niet door mogen vertellen terwijl het materiaal gewoon voor iedereen beschikbaar is.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:55 schreef Jaco90 het volgende:
Niet helemaal waar. GS kan ook een account (hoeft niet eens persé) en hier rondkijken. Daar heb je geen ''NSB-er'' voor nodig.
Is nou z'n complete toekomst verkloot?quote:Op zondag 23 juli 2006 11:11 schreef Riskowitz het volgende:
potentiele nieuwe werkgever
dat muziekje daarbijquote:Op zondag 23 juli 2006 11:35 schreef Afwazig het volgende:
http://www.flurl.com/item(...)oor_lul_zet_u_161124!
quote:Op zondag 23 juli 2006 11:30 schreef dr.dunno het volgende:
maar nog steeds geen Teken Van reactie van die Piemel Wonderpenis dus.
Ik wist niet eens dat ze hem hadden geplaatst. Nu wel spijt dat ik niet mijn naam ergens klein in een hoekje heb gezet.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Nostalgist het volgende:
Je hebt toch wel provisie gevraagd zeker...
Zeg, als je echt zo met haar begaan bent, kun je haar op z'n minst ''die vrouw'' noemen in plaats van haar stelselmatig haar persoonlijkheid af te nemen door haar als ''MILF'' te omschrijven. Probeer je eens in te beelden dat jij die MILF bent!quote:Op zondag 23 juli 2006 05:55 schreef SeLang het volgende:
Paddo heeft wel grotendeels gelijk.
Natuurlijk is AZ een enorme lul dat hij foto's van de MILF op internet post. Maar diegenen die het materiaal verder verspreiden hebben net zo goed schuld aan de schade die het heeft voor de betrokkenen.
Iedereen zegt dat het AZ zijn eigen schuld is, maar dat ze het wel heel erg triest vinden voor de MILF. Echter, als dit materiaal binnen het ONZ forum was gebleven dan had de schade voor haar ook beperkt kunnen worden. Ik weet best wel dat alles wat je op internet post ongelofelijk snel kan verpreiden, maar je hebt daar toch minimaal één NSB-er voor nodig.
Ik vind ook dat sites als GS een bepaalde fatsoensnorm overschrijden door het materiaal op de voorpagina te zetten. We hebben er met z'n allen van gesmuld (ja ik vond het ook vermakelijk), maar staat het vermaak dat wij ervan hebben wel in verhouding tot de schade die het AZ en vooral de MILF berokkent? Dit soort dingen kunnen zeer ernstige gevolgen hebben in de privésfeer en/of professionele sfeer van betrokken personen.
In het geval van AZ kun je nog zeggen dat het zijn eigen schuld is, maar de MILF heeft hier nooit omg evraagd. Dankzij AZ, één of meer NSB-ers op Fok en GS, VK, etc raakt zij mogelijk haar baan kwijt en wie weet wat voor gevolgen het nog heeft in de relationele sfeer. Probeer je eens in te beelden dat jij die MILF bent...
Toch denk ik dat dat nog wel gaat komen. Ik ben niet bekend met de methodiek van Google's zoekdienst, maar dit is natuurlijk pas een dag of 3 oud allemaal. Wellicht komt het vanzelf een keer bovendrijven.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Nostalgist het volgende:
Als je googled naar de affaire met de echte naam van AZ dan vind je nope nada niente over de affaire.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk dat het zuiverder geweest was, als de foto die AZ plaatste door een mod van een balkje was voorzien over het gezicht van de vrouw
Over" geen slapende honden wakker maken" gesproken.......quote:Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef Nostalgist het volgende:
Het filmpje had überhaupt niet geplaatst/verspreid mogen worden.![]()
Hier kan ze een hele leuke schadeclaim over indienen. Naakt en dan nog expliciete beelden er bij.... Zeker goed voor een tonnetje of twee.![]()
Als je werkt bij de werkgever van Wendy, dan zijn er genoeg consultants die je dit advies zullen geven, dat hoef je niet van een forum te plukken...quote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Over" geen slapende honden wakker maken" gesproken.......
Als je gebruik maakt van internet kun je zomaar ineens in je blote naad op internet staan naast een gozer met een spandex badpak?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef Kizim het volgende:
Of t nu had mogen gebeuren of niet ... je weet dat het kan als je gebruik maakt van internet!
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef crackhead het volgende:
[..]
Als je gebruik maakt van internet kun je zomaar ineens in je blote naad op internet staan naast een gozer met een spandex badpak?
Ik denk dat ik m'n aansluiting maar opzeg dan.
Voor zover ik weet niet, heb ook nog geen mail gehad, misschien even kijken bij GS, daar houden ze het vast wel bij...quote:Op maandag 24 juli 2006 08:07 schreef avotar het volgende:
Heeft ie nou eigenlijk zelf nog gereageerd...
* avotar niet gevolgd meer heeft sinds vrijdagmiddag.
quote:Muhaaa! De worstelaars komen ons halen. De vrinden van Zeus de milf-stuktrekkert verzoeken ons vriendelijk doch dringend Zeus van de site halen. Meneer is namelijk onschuldig, zijn hotmailaccountje was gehakt. Tuuurlijk, waar kennen we dat toch van? Die hotmail-accountjes zijn ook zo eenvoudig te kraken tegenwoordig. Het moge duidelijk zijn: het vrijmibeau-zomerterras is geopend op de persoonlijke worstelsite van het milfende Fokkertje. Daar kunt u tevens solliciteren op de twee vacatures bij een zeker consultancy-bedrijf die zojuist zijn vrijgekomen. Bierworstjes erbij?
quote:Zo, tien Fok!-topics, twintig slotjes, een speciale avatar en een paar feauteaux verder is het tijd voor een kleine update over onze Milfhunter Anthony Zeus. Natuurlijk was meneer helemaal niet op vakantie zoals zijn *kuch* vriend ons meldde. Welnee, Zeus was bezig met een stukje damagecontrol: beetje kansloos beweren dat zijn Hotmail gekraakt was, waar zelfs Fokkertjes niet in trapten. Verder hing de worstelkoning aan de lijn bij GeenStijl: 'ok, het was gewoon dommigheid'. Oh, ja. We hebben goed nieuws voor alle moraalridders: Zoals te verwachten viel, gaat het uitstekend met mevrouw. Dit onder het mom 'ik neuq tenminste wél'. As we speak drinkt onze Chileen waarschijnlijk een biertje met haar. Ze doet iedereen de hartelijke groeten behalve Anthony Zeus...
Nee, maar wel Miss Bleu in de spitsquote:Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef Megalomaniac het volgende:
En staat onze knuffelworstelaar nog in een ochtendkrant?
Jaaaquote:Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
she's a page 4 girl...
* avotar heeft geeen spits.. laat es zienquote:Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
she's a page 4 girl...
Hotmail/gmail werkt niet op Fokquote:Op maandag 24 juli 2006 09:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft AZ dus geprobeerd om (als IT-er zijnde) zijn baas wijs te maken dat zijn hotmail gehackt is en dat die content op het internet is gekomen. Wat doet zijn werkadres dan op een openbaar forum?
quote:
Meld je maar eens opnieuw aanquote:Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
leer eens begrijpend lezen, of lees alle topics ff door...
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Meld je maar eens opnieuw aan![]()
E-mail:
Je kan alleen het email-adres gebruiken dat je van je provider hebt gekregen. Gratis emaildiensten zoals Hotmail, Gmail en Yahoo werken niet, en eigen domeinen zijn in de regel niet toegestaan.
Je kan het na de registratie veranderen mongool, heb ik ook gedaan. En daar ging het helemaal niet overquote:Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Meld je maar eens opnieuw aan![]()
E-mail:
Je kan alleen het email-adres gebruiken dat je van je provider hebt gekregen. Gratis emaildiensten zoals Hotmail, Gmail en Yahoo werken niet, en eigen domeinen zijn in de regel niet toegestaan.
Je hebt van die figuren.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je kan het na de registratie veranderen mongool, heb ik ook gedaan. En daar ging het helemaal niet over![]()
Ga eens de topics lezen...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef JimDavis het volgende:
![]()
"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
www.flurl.com..
Anthony_Zeus 24-07-06 @ 11:25
Ik heb het allemaaal gelezenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
* Mangoworks2002 gaat een poging doen het in normaal Nederlands uit te leggen
Hij geeft aan dat zijn hotmail gekraakt is, waardoor die filmpjes online gezet zijn (terwijl hij ze zelf gepost heeft, zie topic 2) en dat daardoor zijn werkgever in discrediet is gebracht, terwijl ook dat niet uit zijn hotmail kwam, maar gewoon uit zijn fotoboek...
Ach ja, wat AZ zegt is natuurlijk bullshit, zijn hotmail is helemaal niet gekraakt, en die filmpjes heeft ie er zelf opgezet...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik heb het allemaaal gelezen![]()
Hierboven staat een nieuwe reactie van Remon op Geenstijl.nl![]()
Ik wilde alleen aangeven waarom Remon deloit email adres gebruikt![]()
Ps: wat zijn jullie aardig tegen een newby![]()
'nieuwe reactie'? Wat zit je slap te ouwehoeren, vent?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik heb het allemaaal gelezen![]()
Hierboven staat een nieuwe reactie van Remon op Geenstijl.nl![]()
Ik wilde alleen aangeven waarom Remon deloit email adres gebruikt![]()
Ps: wat zijn jullie aardig tegen een newby![]()
Dat weet hij zelf niet denk ik zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef Petrotjuh het volgende:
[..]
'nieuwe reactie'? Wat zit je slap te ouwehoeren, vent?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het is volgens mij een mede worstelaar
Good call!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hehe, ingezonden brief spitsnet anyone?
En ik maar denken dat het vandaag Maandag de 24e isquote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef Petrotjuh het volgende:
[..]
'nieuwe reactie'? Wat zit je slap te ouwehoeren, vent?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef JimDavis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het vandaag Maandag de 24e is![]()
O,nu zie ik het! Iemand anders dus![]()
http://www.flurl.com/item/Anthony_u_161894
Die is aan het schuilenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe gaat het met AZ momenteel?
wel een beetje slap van hemquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die is aan het schuilen.. errhmm op vakantie bedoel ik
![]()
![]()
Denk dat hij juist nog veel meer uitgelachen zal worden dan.... beter dat hij wegblijftquote:Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef vlad het volgende:
[..]
Denk dat als hij komt vertellen hoe het nu afgelopen is, hij de ergste angel wel uit dit verhaal trekt![]()
uitgelachen wordt hij hoe dan ook, maar nu zijn de meeste hier nieuwsgierig hoe het afloopt. Als hij dat meedeelt, is het"leuke" eraf en bloedt dit topic sneller doodt.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat hij juist nog veel meer uitgelachen zal worden dan.... beter dat hij wegblijft
hij mag er woensdag alleen weer op als:quote:Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef LENUS het volgende:
hij gaat aanstaande woensdag weer duwen toch? Dus wie weet komt hij nog posten van zijn tweede fieldtrip![]()
wendy was al op de hoogte gebracht toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij mag er woensdag alleen weer op als:
-Wendy geen internet heeft
-Wendy geen vriend(in)nen heeft
-Wendy onder een steen leeft
-Wendy desperate is
-Wendy een attention whore is
wist ik niet, hoe reageerde ze?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef vlad het volgende:
[..]
wendy was al op de hoogte gebracht toch?![]()
- 'De Chileen' IRL toch heel erg tegenvaltquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij mag er woensdag alleen weer op als:
-Wendy geen internet heeft
-Wendy geen vriend(in)nen heeft
-Wendy onder een steen leeft
-Wendy desperate is
-Wendy een attention whore is
hee, ik was niet de brenger van het goede nieuwsquote:Op maandag 24 juli 2006 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wist ik niet, hoe reageerde ze?
je vergeet: ah kom, ik pijp je wel weer even vrolijk, want pijpen is mijn hobbyquote:Op maandag 24 juli 2006 15:21 schreef vlad het volgende:
[..]
hee, ik was niet de brenger van het goede nieuwsdus was er niet bij
![]()
kan me alleen voorstellen dat ze hem niet even over z'n bolletje geaaid heeft zo van: ah, geeft niets joh knulletje, iedereen doet weleens iets doms![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet: ah kom, ik pijp je wel weer even vrolijk, want pijpen is mijn hobby
maar niet in de zee. das dan wel weer jammer.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo zout heeft ze het nog nooit gegetenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar niet in de zee. das dan wel weer jammer.
tis ook niet de bedoeling dat je hem opeet he?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo zout heeft ze het nog nooit gegeten
volgens mij heb je dan toch echt een ander topic gelezenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Leute, MvdL niet zo afvallen, hij heeft hier totaal geen schuld aan. Hij heeft in de eerste paar topic zelfs AZ nog ontmoedigt, maar omdat AZ niet geloofd werd heeft AZ pics en filmpje online gezet.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
het topic wordt nu toch alleen in standgehouden door gelul over gelul...
wat een lullige opmerkingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
het topic wordt nu toch alleen in standgehouden door gelul over gelul...
Denk dat ik meer gelezen heb dan dat jij hebt, aangezien ik hier al vanaf topic 1 meepost... Het is AZ zelfs afgeraden door MvdL, maar AZ wilde stoer zijn en het toch doen...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:51 schreef arjanus het volgende:
[..]
volgens mij heb je dan toch echt een ander topic gelezen
kan iemand misschien mijn vraag beantwoorden..?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:04 schreef patrick11 het volgende:
Weet iemand wat AZ in de video zegt?, hij zegt snel een paar woorden maar ik kan het niet helemaal verstaan. Jullie misschien??
Idd, bij mij was ie ook al verwijderd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Laat maar. avatar mocht niet van crew ^.^
Nee?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Laat maar. avatar mocht niet van crew ^.^
Of:quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en dan een bord maken "BEEST!! Hoe heb je zo leren neuken!"quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zullen we anders met zijn allen naar de eerste volgende worstelwedstrijd van hem gaan?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en dan een bord maken "BEEST!! Hoe heb je zo leren neuken!"
Ik zeg een meetquote:Sunday 3 September 2006 - BWS ???
@ De Schorre, Boom - Show start 14.00
al een paar dagenquote:
Waar is dat?quote:
http://www.bws-wrestling.com/index.htmquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar is dat?
@ Melobalblablbla: Kan zijn, maar als hij hier geen antwoord geeft kunnen we het toch gewoon halen?
quote:
Dat systeem werkt uberhaupt niet goed dus dat zegt niet zo veel.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hij is alweer online geweest dus...
maar verdacht stil gebleven...
laatste bezoek 2 dagen, 4 uur, 59 minuten geleden
![]()
Je moet echt wel een kneus van Nieuwe Revu - of Valerioniveau zijn om dat te doen.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:26 schreef Harrie het volgende:
allemaal gelul geweest
Had zeker wel een reactie verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |