Wanneer zij ontslagen zou worden vind ik dat echt onterecht. Zij is simpelweg slachtoffer van deze situatie. Onze AZ held is de aanstichter... hoezo verkeerde inschattingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:21 schreef Acryl het volgende:
of ze zijn ontslagen is nog niet cker, maar de baas was not amused
ze is zover ik weet niet getrouwd (heb de topics de hele dag gevolgd)
ze schijnt wel op de hoogte te zijn hiervan (het is eigenlijk het wachten op haar reactie)
Volgens mij is ie net weg.quote:
Het loopt enkel omdat er eindeloos ge-tvp't wordt. Verder gebeurt er niks meer.quote:
Ja dank!quote:
Hoe lang wil je gaan slapen, totdat AZ weer post?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef postmortum het volgende:
zeg ga ik eens slapen beginnen jullie aan nummertje 9![]()
Ik zou me hier niet meer laten zien als ik hem was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe lang wil je gaan slapen, totdat AZ weer post?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
Nah, voor de mensen die net als ik later binnenkomen... Sla de laatste 5 topics maar over [afbeelding]
hoeveel topics heb jij eigenlijk gehad ijsmeisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, redelijk bijgelezen.
Geen ideequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoeveel topics heb jij eigenlijk gehad ijsmeis![]()
hijs er nog wel en hij zal vast wel meelezen:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik zou me hier niet meer laten zien als ik hem was.
quote:Laatste bezoek: 3 uur, 54 minuten geleden
waren het nou alleen plaatjes of was er ook een video? anders heb ik wat gemist ....quote:
http://www.vapshare.com/83044/video_001.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef 907 het volgende:
[..]
waren het nou alleen plaatjes of was er ook een video? anders heb ik wat gemist ....![]()
![]()
neeeeeequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.vapshare.com/83044/video_001.html
Oh, maar die was niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef 907 het volgende:
[..]
neeeeeevan ijsmeis!!
kijk eens wie ik quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |