je had net een keer te vaak een fok schermpje openstaanquote:
Neuh, het trieste van bij Deloitte werken is juist dat je nooit op je eigen bedrijf aanwezig bent, dus dat lijkt me onmogelijkquote:Op maandag 12 september 2005 20:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
je had net een keer te vaak een fok schermpje openstaan![]()
Toch jammer dat op het CyberCenter de koffie beter was :pquote:Op maandag 12 september 2005 15:39 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ik vraag het me wel eens af, gezien ik af en toe nog wel eens langs loop als Field Services medewerker, en dat je dan nog ffies een schermpje van FOK! open ziet staan...dus...naam en functie s.v.p.
Kom je nog koffie brengen of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:07 schreef knox_ het volgende:
Jan, 4de verdieping, 2e deur rechts, dan links langs de koffieautomaat, de trap naar boven en dan de vierde deur rechts achterin de hoek bij het raam.
Functie: Koffie zetten
nah meestal ging dat in groepjes hoor, voor wat hoort wat, eerst zelf rondje koffie halen en dan pas collega vragen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:54 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Kom je nog koffie brengen of hoe zit dat?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:07 schreef Lucille het volgende:
Ik vond die naamsverbastering van Deloitte & Touche altijd wel grappig.Dat is dan ook gelijk het meest grappige aan die club. En dat is al triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
Ik vond die naamsverbastering van Deloitte & Touche altijd wel grappig.Vooral als de eigen werknemers het zo noemdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar euh, Touche is weg he! het is alleen nog Deloitte! met de groene stip!
Ik vond die naamsverbastering van Deloitte & Touche altijd wel grappig.Wat een kutleven zal jij hebben zeg, als je daar al om kunt lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat een kutleven zal jij hebben zeg, als je daar al om kunt lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |