De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!![]()
Het filmpje:quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:56 schreef AnthonyZeus het volgende:
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Ik heb haar HELEMAAL de tyfus in geneukt...een 33 jarige vrouw met veel ervaring...alleen weinig goede sex partners...BRILJANT! Ze kreunde: BEEST!! Hoe kan jij zo goed neuken voor een 19-jarige!!!
Ik zal zometeen de foto's ff sturen...Heb niets gemaakt tijdens het neuken, maar wel nadat we de douche uit stapten...paar mooie dingen gefilmd
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/886569quote:"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
Ik denk dat jij wel meer hebt gemist dan een paar acties, als je mij meent terecht te moeten wijzen op mijn taal en op het woord "josti's" in het bijzonder.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Paddo het volgende:
[..]
Gottegottegod!
Had dit ff eerder gepost, dan had ik het kunnen quoten in de vorige post! De Josti's (MET HOOFDLETTERS, is een naam!) maar de rest van de Paupers (ook hoofdletter, wel consequent blijven) heeft de schade aangericht. Laten we wel wezen, ik zit nu voor het eerst in drie jaar -denk ik- in ONZ (waar ben ik aan begonnen), en dit was nooit een wereldhit geworden zonder de klik-actie.
Zo ken ik Fok! ook niet, overigens. Of heb ik meerdere maten-naaierij acties gemist?
Ow jee! mvdlubbe is kwaad! Sorry, over die Josti's (ik had een tweede reply klaarstaan, maar het topic ging dicht), en zoals een ander me al op mijn Nederlandsche taal wees:ik had idd een wordt staan waar het word moet wezen. Sorry!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel meer hebt gemist dan een paar acties, als je mij meent terecht te moeten wijzen op mijn taal en op het woord "josti's" in het bijzonder..
Voorts is je reactie inhoudelijk identiek aan de voorgaande reacties van je hand en voegt zodoende niets zinnigs toe. Je voert enkel weer het 'klikken' aan, wat al is weerlegd. En hoe kom je er in vredesnaam bij dat die AnthonyZeus een 'maat' is van mij of enig andere poster die in de eerste topics is afgezeken omdat hij AZ maar een patser vond?. Mijn 'maten' benaderen me over het algemeen met iets meer vriendelijkheid en terughoudendheid in situaties van onenigheid.
.
is dit serieus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:55 schreef Paddo het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik ook begrepen dat er geen Fok!(pauper) community meer is. Die was er vroegah wel, maar ik lees nu idd dat een "ziel verkopen aan GS" inderdaad mag. Maakt niet uit, alleen was dat vroegah "not done". En dat maakte Fok! toch wel iets bijzonderder. Maar na wat marktonderzoek ben ik erachter dat de vrijdagmiddagflames rond Para *als de user nog leeft* gedevalueerd zijn tot iets simpelers. Heb ik normaal geen last van , dus ga rustig door!.
Paddo gaat zijn Commodore 64 maar weer eens opzoeken! (quote maar voor inkopperts!)
Een biertje ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef razzberry het volgende:
Dit is pas echt genieten.
_?_quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Het punt is gewoon dat je op het verkeerde moment hebt besloten te stoppen met lurken.
't is vrij NAAR Tineke Schouten...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:06 schreef Nato het volgende:
..en och, u doet dat pauperen gewoon copierën..? Hmm.. zegt meer over u dan over "ons/z"
gaaf, Commodore 64.. heb hier nog een Sharp liggen, met bààndtjes (vrij van Tineke Schouten).
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, dit is echt een topic met allemaal mensen die zitten te wachten tot TS films/fotos/mails/sms plaatst van zijn avonturen??
Whehe.
Och.. had ik de : vergeten..?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:16 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
[..]
't is vrij NAAR Tineke Schouten...![]()
Lijkt mij niet echt een zin om van te zeggen: Dit is uitdaging naar AZ toe..quote:..Oh, dit is echt een topic met allemaal mensen die zitten te wachten tot TS films/fotos/mails/sms plaatst van zijn avonturen??
Niet te genuanceerd worden hè. Stiekem wilde je gewoon die filmpjes zien zoals ieder goede internetliefhebber betaamt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik zie dat het nog niet genuanceerd genoeg is. Ik zal het even in perspectief zetten..
Je had em verkeerd neergezet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:34 schreef ChicaneBT het volgende:
[[url=link = dood]afbeelding[/url]]
Nog een MILF voor AZ.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je niet geinteresseerd bent, wat doe je dan nog in dit topic![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Wij niet, dus ga maar even buitenspelen of zo.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, dit is echt een topic met allemaal mensen die zitten te wachten tot TS films/fotos/mails/sms plaatst van zijn avonturen??
Whehe. [afbeelding]
Als ie verstandig is vraagt ie haar vanavond nog ter huwelijk..quote:
eensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:52 schreef Roellio het volgende:
Terugvindlam!
eigenlijk stelt het niet zoveel voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:19 schreef renz0r het volgende:
Kan iemand mij dat stuk uitleggen over dat beide der baan hebben verloren en echtscheiding...
Dat kan ik zo snel niet vinden waarom dat heeft plaatsgevonden. Waar ze zijn ontslagen en hoe der man der achter is gekomen...
hoi P_Lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:05 schreef Pony-Lover het volgende:
mooi topic
topic 3 t/m 8quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
Nah, voor de mensen die net als ik later binnenkomen... Sla de laatste 5 topics maar over [afbeelding]
Dank je!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
Nah, voor de mensen die net als ik later binnenkomen... Sla de laatste 5 topics maar over [afbeelding]
Wanneer zij ontslagen zou worden vind ik dat echt onterecht. Zij is simpelweg slachtoffer van deze situatie. Onze AZ held is de aanstichter... hoezo verkeerde inschattingquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:21 schreef Acryl het volgende:
of ze zijn ontslagen is nog niet cker, maar de baas was not amused
ze is zover ik weet niet getrouwd (heb de topics de hele dag gevolgd)
ze schijnt wel op de hoogte te zijn hiervan (het is eigenlijk het wachten op haar reactie)
Volgens mij is ie net weg.quote:
Het loopt enkel omdat er eindeloos ge-tvp't wordt. Verder gebeurt er niks meer.quote:
Ja dank!quote:
Hoe lang wil je gaan slapen, totdat AZ weer post?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:15 schreef postmortum het volgende:
zeg ga ik eens slapen beginnen jullie aan nummertje 9![]()
Ik zou me hier niet meer laten zien als ik hem was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe lang wil je gaan slapen, totdat AZ weer post?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
hoeveel topics heb jij eigenlijk gehad ijsmeisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, redelijk bijgelezen.
Geen ideequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoeveel topics heb jij eigenlijk gehad ijsmeis![]()
hijs er nog wel en hij zal vast wel meelezen:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik zou me hier niet meer laten zien als ik hem was.
quote:Laatste bezoek: 3 uur, 54 minuten geleden
waren het nou alleen plaatjes of was er ook een video? anders heb ik wat gemist ....quote:
http://www.vapshare.com/83044/video_001.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:20 schreef 907 het volgende:
[..]
waren het nou alleen plaatjes of was er ook een video? anders heb ik wat gemist ....![]()
![]()
neeeeeequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://www.vapshare.com/83044/video_001.html
Oh, maar die was niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef 907 het volgende:
[..]
neeeeeevan ijsmeis!!
kijk eens wie ik quote
Haha blijft mooi...quote:
quote:
Goed gevonden, maar was al bekendquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:
Ik heb hier ook nog wat info over AZ gevonden, of was dit ook al bekend![]()
Website: http://www.dew-wrestling.com
Beroep: Student
Interesses: Worstelen, Fitness
Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
Is die goos maar 1x jarig geweest in 1986?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
TVPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef MrSASO het volgende:
Maar wie heeft nu eigenlijk al die sites ingelicht??
En is AZ nu echt zijn baan kwijt??
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TVP![]()
Lees je eerst maar es in vriend!![]()
Ik mag het hopen.... vol verbazing heb ik de eerste topics doorgelezen, echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.
Dat word maar aangenomen.
Waarom vraag je dan ook wie al die sites heeft ingelicht??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.
Dat word maar aangenomen.
Hoezo heeft hij gereageerd? Als ik op die link van geenstijl druk kom ik in een topic waar ik zo 1-2-3 nog geen reactie van 'm zie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015098.html
Waar staat het dat ik link naar een pagina met reacties van hem??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij gereageerd? Als ik op die link van geenstijl druk kom ik in een topic waar ik zo 1-2-3 nog geen reactie van 'm zie.
hmm hij heeft in wel meer catagorieen dan alleen in de worstelaar sectie een nominatie gekregen wat mij betreft!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dit is echt een memorabele reeks....
de topper van 2006 denk ik wel...
mischien wel een decenia topic! die gast verdient op zn minst een fok award voor de
domste worstelaar van 2006
domste posterquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:49 schreef talin77 het volgende:
[..]
hmm hij heeft in wel meer catagorieen dan alleen in de worstelaar sectie een nominatie gekregen wat mij betreft!
- Domste worstelaar
- domste persoon
- domste persoon
- domste persoon
waarom peuren ze dat tel gesprek niet op de websitequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Acryl het volgende:
"Verder hing de worstelkoning aan de lijn bij GeenStijl: 'ok, het was gewoon dommigheid'. Oh, ja. We hebben goed nieuws voor alle moraalridders: Zoals te verwachten viel, gaat het uitstekend met mevrouw. Dit onder het mom 'ik neuq tenminste wél'. As we speak drinkt onze Chileen waarschijnlijk een biertje met haar. Ze doet iedereen de hartelijke groeten behalve Anthony Zeus..."
top wijf!
![]()
Hier moet ie worstelen, zullen we een meet houden daar?quote:Sunday 6 August 2006 - BWS ???
@ De Schorre, Boom - Show start 14.00
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef Gollemrulez het volgende:
het is wel wat hoor, elke keer als je deze pagina opent, opent zich ook iets anders voor je ogen...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef Gollemrulez het volgende:
het is wel wat hoor, elke keer als je deze pagina opent, opent zich ook iets anders voor je ogen...![]()
Heb jij ook maar het flauwste benul hoeveel mensen er op Fok! kijken, elke dag?quote:Op zondag 23 juli 2006 05:55 schreef SeLang het volgende:
Echter, als dit materiaal binnen het ONZ forum was gebleven dan had de schade voor haar ook beperkt kunnen worden.
Precies. Beetje dom om dan te stellen dat wij het niet door mogen vertellen terwijl het materiaal gewoon voor iedereen beschikbaar is.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:55 schreef Jaco90 het volgende:
Niet helemaal waar. GS kan ook een account (hoeft niet eens persé) en hier rondkijken. Daar heb je geen ''NSB-er'' voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |