Uiteraard. Gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:39 schreef Scorpie het volgende:
kan iemand ff de op fixen, de pics doen het niet meer![]()
whaahahahaha en toch zijn baantje kwijt :lol:quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:46 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ze is af en toe danseres in kinky clubs...heeft wel wat geils natuurlijk
Anderhalf jaar dat ze op me geilt, en afgelopen keer liet ik pas duidelijk doorschemeren dat ik haar ook wil neuken...Het is toch lastig...zometeen is ze er helemaal niet van gedient en klaagt ze je aan vanwege ontoepasselijkheid op de zaak...Liever een baan als een MILF neuken zie je?
tijd over? en nu ga ik t ff lezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:29 schreef Paddo het volgende:
Een jongetje van 19 denkt dattie stoer is omdat 'ie een 33 jaar oude fiets mag berijden. Omdat de sukkel nogal bewijsdrang heeft, opent 'ie een topic om de paupers hier even te laten weten dattie stoer is met zijn nieuwe (oude) fiets. En de Fok!paupers zouden de Fok!paupers niet zijn, als ze daar een bewijs van willen zien. Zo wordt het jongetje opgehitst, en belooft bewijs online te gooien. Je hebt bewijs-drang of niet! Wanneer het jongetje inderdaad in zijn grenzeloze naiviteit ongecensureerd materiaal online gooit, wordt het even stil bij de Fok!paupers. In deze komkommertijd -de andere helft van Nederland is wèl op vakantie- gebeurt er niet veel, en een verzetje ligt in het verschiet. Wie durft de blogsites hiervan op de hoogte te stellen? Want laten we wel wezen: ONZ wordt door insiders wel gelezen, maar de muur van "eigen cultuur" houdt veel mensen buiten ONZ. Enkele Fok!paupers geven wel de news-submit links van sites als geenstijl en anderen, maar er heerst een ingehouden sfeer. De Fok!paupers willen maar wat graag dat het nieuws uitlekt, maar dit voelt wel als klikken. En klikken mag niet!
Gelukkig zijn er enkelen die geen moeite hebben met klikken. En Geenstijl heeft geen moeite met het plaatsen van het bericht. Zij verlinken niemand uit de eigen community. Daarnaast heeft ook Geenstijl last van de komkommertijd, en wat fietsennieuws is even een frisse wind in de toch al moeilijk te vullen frontpage. Je kunt tenslotte wel over Gonny en Israel blijven bloggen, maar geennieuws blijft geennieuws en da's nog niet Geenstijl. Geenstijl plaatst er wel een chaosmelding bij, en da's terecht, want 99% van internettend Nederland moet eerst even een pilletje innemen voor ze -veilig- ONZ kunnen lezen. Oftewel: zonder het klikken van één van de Fok!paupers, was de kans vrij groot dat AZ zijn five minutes of fame gehad had, en de zaak een stille dood was gestorven. Zijn filmpje is te oninteressant om een lang leven beschoren te zijn als rondmail-object.(betere verlichting op je fiets de volgende keer, daar kun je mee thuisfilmen!)
Er hangt hier een beetje een hypocriet "wir haben es nicht gewusst"sfeertje. AZ is van A tot Z verantwoordelijk voor zijn eigen daden, en de eerste die de fiets filmpjes en foto's online gegooid heeft. Omdat AZ ermee weg leek te komen, hebben enkelen anderen aangemoedigd het lont aan te steken, om zo niet de hele vrijdag het vierdaagse-, blauwalg- en Israel nieuws te hoeven F5-en. Je kunt iig vaststellen dat sensatiezucht onder de Fok!paupers waarschijnlijk meer schade aan heeft gericht dat AZ zelf. Maar dat vinden de Fok!paupers niet erg, want AZ is zelf begonnen. En als het niet erger wordt, dan mag je het erger maken!
Dat het 19 jarige jochie hiermee op zijn bek is gegaan lijkt duidelijk. Je bent 19, een grote bek, en laat je opnaaien. Bewijs maar! Maar de Fok!pauper community heeft weer eens aangetoond insiders te verklikken (bij Geenstijl notabene!!!!!) en het nieuws wat zelfs en Fok!frontpage niet haalt berokkend via andere wegen meer dan genoeg schade, waarbij je je kunt afvragen of de fiets en het kinderzitje nou echt zo vernederd moeten worden.
...maar je hebt wel enigzins gelijk, de sensatiezucht van wat nutteloze users hier zorgt (waarschijnlijk) voor een groot menselijk drama bij beide partijen en een "hij heeft het toch zelf gepost" gaat hier niet meer op.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:29 schreef Paddo het volgende:
*best een huilieverhaal
Hij is toch de hele sensatie begonnen? Hij zou wel even bewijzen dat ie over een 33-jarige vrouw heen mocht kruipen. En nadat ie haar geneukt had kon ie niet wachten om het op Fok! te plaatsen zodat heel Fok! en ieder andere internetgebruiker kon lezen dat meneer zijn pik er in had mogen hangen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
...maar je hebt wel enigzins gelijk, de sensatiezucht van wat nutteloze users hier zorgt (waarschijnlijk) voor een groot menselijk drama bij beide partijen en een "hij heeft het toch zelf gepost" gaat hier niet meer op.
Lang leve de homevideo en camfoons.Sommige mensen moeten gewoon echt tegen zichzelf beschermd worden, doen ze zelf geen kwaad dan een hele community wel.
![]()
Precies! Typisch gevalletje van Breezahtrutje stript voor de webcam en vraagt zich dan af hoe iedereen in het dorp opeens weet dat ze Hema ondergoed draagtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:44 schreef Zyggie het volgende:
Forum is vrij openbaar en dus krijg je de poppen aan het dansen.![]()
Dus het is nu een probleem dat GS en VK ook melding maken van dit filmpje? Omdat Fok! de primeur en alle rechten had moeten hebben? Omdat het zielig is voor AZ? Omdat er nu misschien 5 mensen meer naar het filmpje kunnen kijken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef Acryl het volgende:
en als t niet naar GS gestuurd was, dan was het gewoon een kwestie van tijd dat ze het zelf opgepikt hadden
Mooie samenvatting, maar is je punt nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:29 schreef Paddo een lang verhaal
[..]
Hij zag het licht na een portie paddo's en wilde het even delen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mooie samenvatting, maar is je punt nou eigenlijk?
Mensen hebben te vaak de onbedwingbare behoefte iets te delen. Ik wil een punt verdoriequote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij zag het licht na een portie paddo's en wilde het even delen?
Lekker belangrijk! Op PF is er ook melding van gemaakt. En het zal op nog veel meer fora's en weblogs komen te staan en niet vanwege de nieuwswaarde maar vanwege het leedvermaak!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:48 schreef Acryl het volgende:
nee maar volgens paddo zijn we NSB'ers omdat we het "verraden" hebben aan GS en VK
.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mensen hebben te vaak de onbedwingbare behoefte iets te delen. Ik wil een punt verdorie
Sorry maar een filmpje posten zoals hij dat deed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:50 schreef Capa het volgende:
hij heeft zijn zegje kunnen doen. en hieruit blijkt maar weer dat het internet een beest is dat je niet te ruw wakker moet schudden
Ja en in dit geval klopt dat helemaal! Ik ben benieuwd of die Wendy nog met een verhaal komt over zijn worstelkunsten tussen de lakens.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:50 schreef Acryl het volgende:
t beste vermaak is leedvermaak zeggen ze wel eensch he
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja en in dit geval klopt dat helemaal! Ik ben benieuwd of die Wendy nog met een verhaal komt over zijn worstelkunsten tussen de lakens.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:28 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van SEX
Kleine suggestie
Maarja.. iets zegt me dat dit wel in het juiste subforum staat
Ook op het feit dat hij haar betreffend topic moest laten lezen is hij gewezen, er is direct na plaatsing gevraagd of de dame in kwestie op de hoogte was. Nee, je kan het de 'FOK!Paupers' niet kwalijk nemen, wat hier is gebeurd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef AnthonyZeus het volgende:
[..]
Maar die zijn allemaal zo serieus...krijg je van die reacties:
Gefeliciteerd.
Leuk.
Gaaf.
ONZ is meestal wat spannender...en what can I say, ik hou van discussies enzo.
Iemand die zoiets op internet plaatst is oftewel aandachtsgeil of heeft het iq van een fruitvliegje. Vroeger zeiden ze het al: Eigen schuld ... dikke bult! (of was het nou Wie zich brand moet op de blaren zitten?)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Welke idioot post die shit dan ook in ONZ. Daar is hij (herhaaldelijk) op gewezen, hij wilde het niet in SEX omdat het dan te 'serieus' werd.
[..]
[..]
Ook op het feit dat hij haar betreffend topic moest laten lezen is hij gewezen, er is direct na plaatsing gevraagd of de dame in kwestie op de hoogte was. Nee, je kan het de 'FOK!Paupers' niet kwalijk nemen, wat hier is gebeurd.
Daarbij, los van al deze formaliteiten, iemand die in ONZ komt brullen en trappen, een historie heeft van bashtopics en iedereen die hem niet zint uitmaakt voor rotte vis kan niet op de onvoorwaardelijke steun (en geheimhouding) rekenen. Maar dat heeft zo iemand natuurlijk ook wel een beetje aan zichzelf te danken.
Nee, een lurkende oldbie! Ik wordt een beetje misselijk van een topic waarin de sfeer heerst van:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:37 schreef Acryl het volgende:
oh, en ga ergens anders lopen janken
of ben je ook zo'n worsteljosti?
Uhm ... we zijn geen sekte of een gemeenschap die alles eerlijk met elkaar zullen delen in voor en tegenspoed. Geheimen binnen het front houden. En elkaar niet belachelijk zullen maken cq uitlachen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:03 schreef Paddo het volgende:
[..]
Nee, een lurkende oldbie! Ik wordt een beetje misselijk van een topic waarin de sfeer heerst van:
Jammer dat het zo gelopen is, maar hij heeft het aan zichzelf te danken
Terwijl het alleen maar zo loopt omdat insiders (van de Fok!pauper community) hem zelf verraden. Dat is een best groot verschil met de meeste uit-de-hand-loop-acties. Er is nu een keer van binnenuit geklikt! En dan regent het weer reacties dat men het sneu vind voor "vrouw en kind" Daarom vergelijk ik de ONZ-Fok!paupers met de Hitlerjugend! Wir haben es nicht gewusst! Nee, dank je de koekoek! Het is uit de hand gelopen (in de zin van "er staan banen op de tocht") omdat een aantal Fok!paupers het niet konden hebben dat het niet escaleerde, en toen zelf maar aan de bel zijn gaan hangen! Dus nou niet janken achteraf, en volgend jaar beter sparen, dan kun je ook op vakantie!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Uhm ... we zijn geen sekte of een gemeenschap die alles eerlijk met elkaar zullen delen in voor en tegenspoed. Geheimen binnen het front houden. En elkaar niet belachelijk zullen maken cq uitlachen.![]()
Dit het fucking openbare Fok!forum dus maak je niet zo druk. Als je zo'n medelijden met hem hebt stuur je hem toch een kaartje of bel je hem even? Gegevens zijn te vinden op VK!![]()
En in al die jaren heeft niemand je uitgelegd dat het ''ik word'' moet zijn?quote:
Klinkt als een leuk spelletje voor marmotten.quote:Dat is een best groot verschil met de meeste uit-de-hand-loop-acties.
Gottegottegod!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:05 schreef mvdlubbe het volgende:
Er is maar weinig 'jammer' in deze reeks, paddo.
Het zijn volwassen mensen, de worstelaar en zijn wicked wendy. BEIDEN zijn volwassen.
Ga nu niet lopen huilen dat het de schuld van iedereen is behalve van deze josti's zelf.
Je bent geloof ik de enige die zich druk maakt om dit hele verhaal. Waarom in godsnaam?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Paddo het volgende:
[..]
Gottegottegod!
Had dit ff eerder gepost, dan had ik het kunnen quoten in de vorige post! De Josti's (MET HOOFDLETTERS, is een naam!) maar de rest van de Paupers (ook hoofdletter, wel consequent blijven) heeft de schade aangericht. Laten we wel wezen, ik zit nu voor het eerst in drie jaar -denk ik- in ONZ (waar ben ik aan begonnen), en dit was nooit een wereldhit geworden zonder de klik-actie.
Zo ken ik Fok! ook niet, overigens. Of heb ik meerdere maten-naaierij acties gemist?
Een jongetje van 19 die werkt in de ICT..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:29 schreef Paddo het volgende:
Verhaal
Je kiest er zelf voor om met je kop en je neukpoppetje op internet te gaan staan. Verwacht dan niet alleen positieve reacties en lofzang.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Als ik iets stoms doe (of zelfs als ik niets stoms doe) word ik ook afgezeken en elke fout die je maakt kan ernstige gevolgen hebben voor je reputatie (en je postplezier). Klinkt overdreven? Dan ben je niet vaak genoeg in ONZ geweest.
Nogmaals: Hij heeft er zeer bewust voor gekozen die bullshit in ONZ te starten. In SEX was er hoogstwaarschijnlijk, zoals hij zelf ook aangaf, lauw gereageerd. Het is niet de verantwoordelijkheid van volstrekt vreemden om, na te zijn afgebekt door deze pauper, hem in bescherming te nemen.
Ik weet niet uit welke eeuw je komt maar Fok is de periode van maten voor het leven allang ontgroeid. Het is een gebied waar om leven en dood wordt gediscussieerd waar surival of the fittest de gang van de dag is. Die gast heeft een vrouw van 32 genaaid op 2 manieren. Nu wordt hij op ludieke wijze terechtgesteld voor heel internet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:13 schreef Paddo het volgende:
[..]
Gottegottegod!
Had dit ff eerder gepost, dan had ik het kunnen quoten in de vorige post! De Josti's (MET HOOFDLETTERS, is een naam!) maar de rest van de Paupers (ook hoofdletter, wel consequent blijven) heeft de schade aangericht. Laten we wel wezen, ik zit nu voor het eerst in drie jaar -denk ik- in ONZ (waar ben ik aan begonnen), en dit was nooit een wereldhit geworden zonder de klik-actie.
Zo ken ik Fok! ook niet, overigens. Of heb ik meerdere maten-naaierij acties gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |