Idd, beetje kinderachtigquote:
de helft van de topics zijn tvp'squote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:35 schreef Kizim het volgende:
een paar uren later weten we nog nix meer van MILF en AZ, maar was toch de moeite om dit te lezen![]()
terwijl we toch zo'n mooie bookmark functie hebben.quote:
Rightquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
terwijl we toch zo'n mooie bookmark functie hebben.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:49 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle gaat stoppen met f5en hier tot AZ weer eens zijn smoel laat zien
Kan hij z'n eerste brood en water als mogelijk werkloze van kopen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:51 schreef Droopie het volgende:
AZ je hebt wel recht op 100 euro van Geen Stijl aangezien je filmpje op hun site is gezet.
Een soort bonus.
En je vergeet nog dat Antony fan is van Chuckquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Acryl het volgende:
[..]in het begin toen die zooi nog niet gepost was, en we alleen de achterkant van de dame in kwestie zagen,
maakte iemand de opmerking dat ze misschien van voren wel op chuck norris leek ofzeau.
en toen later toen die zooi werd gepost zei iemand anders dat chuck norris er niet ver vanaf zat.
zoiets was het
Das Vida en das ni eerlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Hier wat om in te knijpen.
Gezien jij de maker bent van deze avatarquote:
zullen we met zijn allen naar een worstelshow gaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
onze sumo worstelaar durft zich hier dus niet meer te vertonen. jammer
FOK! meetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
zullen we met zijn allen naar een worstelshow gaan![]()
Oh Oh oh schavuit!!111einzzweidreiSS!!11 Jij hebt een topic geeopend waarin jij duidelijk refereerd aan dit topic! Wat grappig. Ha Ha!quote:
Quicktime. Google does the math.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:48 schreef Soul79 het volgende:
Zeg gvd, die filmpjes doen het bij niet.
"Kijk mij ik pak een oud wijf" zei onze anton hartstikke stoerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:59 schreef MrSASO het volgende:
Hahaa AZ je geeft mij inspiratie.
Shiiiiiitt Anthony life is a bitch op Fok!
Deze foto`s zijn echt, geen Photoshop,
Je dacht dat je tof was met je lelijke slet,
Deel acht alweer en ik lig dubbel van de pret,
Je bent genaaid als een kip opgesloten in z`n hok,
Bekend bij geen stijl volkomen kut op Fok!,
Je ass is gedisst en geflashed op het forum,
Je begon de worstelpartij maar je hebt verloren,
Nieuwe moves proberen hard knijpen in haar kut,
Nu ben je werkloos, geen kut je zit diep in de put,
Filmpjes posten op internet?, ik dacht dat je slimmer was,
Je zit in de houdgreep 1 2 3 je schouders op het canvas,
Kijk wel uit!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:14 schreef Gollemrulez het volgende:
jammer, kan er dan niet iemand anders een filmpje produceren
volgens mij rijmt er iets heel anders op stoer en loer...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:15 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
"Kijk mij ik pak een oud wijf" zei onze anton hartstikke stoer
Maar nu ligt meneer uitkering op de loer
Misschien een idee om te bellen en vragen naar Mevrouw Wendy Milfquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:26 schreef postmortum het volgende:
rstrijdonck@deloitte.nl <rstrijdonck@deloitte.nl> veel plezier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |