Haha blijft mooi...quote:
quote:
Goed gevonden, maar was al bekendquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:
Ik heb hier ook nog wat info over AZ gevonden, of was dit ook al bekend![]()
Website: http://www.dew-wrestling.com
Beroep: Student
Interesses: Worstelen, Fitness
Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
Is die goos maar 1x jarig geweest in 1986?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:39 schreef TheLD2 het volgende:Verjaardag: 21-8-1986
Dus, stuur hem een verjaardagskaartje mensen!![]()
TVPquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:58 schreef MrSASO het volgende:
Maar wie heeft nu eigenlijk al die sites ingelicht??
En is AZ nu echt zijn baan kwijt??
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TVP![]()
Lees je eerst maar es in vriend!![]()
Ik mag het hopen.... vol verbazing heb ik de eerste topics doorgelezen, echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.
Dat word maar aangenomen.
Waarom vraag je dan ook wie al die sites heeft ingelicht??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb mij eigen ingelezen, maar ik zie AZ nergens melden dat hij daadwerkelijk zijn baan kwijt is.
Dat word maar aangenomen.
Hoezo heeft hij gereageerd? Als ik op die link van geenstijl druk kom ik in een topic waar ik zo 1-2-3 nog geen reactie van 'm zie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015098.html
Waar staat het dat ik link naar een pagina met reacties van hem??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij gereageerd? Als ik op die link van geenstijl druk kom ik in een topic waar ik zo 1-2-3 nog geen reactie van 'm zie.
hmm hij heeft in wel meer catagorieen dan alleen in de worstelaar sectie een nominatie gekregen wat mij betreft!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dit is echt een memorabele reeks....
de topper van 2006 denk ik wel...
mischien wel een decenia topic! die gast verdient op zn minst een fok award voor de
domste worstelaar van 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |