Maar hoe TS dan tot de conclusie komt dat alle 160.000 klonen van Danny daarin geïnteresseerd zijn is mij weer een raadsel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als jouw oma er zo uitziet als de foto die TS plaatste van dat sletje, zou ik jouw oma wel willen palen![]()
blijkbaar zijn er toch mensen in geïnteresseerd, anders blijven ze niet zo'n aandacht trekken in mijn topic.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar hoe TS dan tot de conclusie komt dat alle 160.000 klonen van Danny daarin geïnteresseerd zijn is mij weer een raadsel.
Als je niet geinteresseerd bent, wat doe je dan nog in dit topicquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:45 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Maar hoe TS dan tot de conclusie komt dat alle 160.000 klonen van Danny daarin geïnteresseerd zijn is mij weer een raadsel.
Ik vermaak me kostelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Als je niet geinteresseerd bent, wat doe je dan nog in dit topic![]()
Anders dan op FOK! is er bij Photophoria.net geen enkele twijfel over rechten, deze wijzigen namelijk niet door plaatsing op Photophoria.net (of deeplinking).quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:55 schreef AnthonyZeus het volgende:
mvdlubbe's site:
"Why Photophoria.net:
The original plan to start photophoria.net was initiated to provide a much-needed trustworthy professional relation between models and photographers with respect to photo shoots (small and big). Photophoria.net is different is such a way that it is non-commercial and an invite-only community "
Meneer wil de foto's gewoon als eerste zien...en natuurlijk copyrighten voor zijn site...Daarom is hij zo popi-jopi aan het doen
Mijn insteek is door TS niet gewenst voor deel 2, vrees ik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef cohen het volgende:
kan iemand alvast deel 2 even klarzetten? dit topic zit bijna vol!
Oh, als dat zo zit blijf ik wel weg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
Klopt, jouw hebben we niet nodig bij het vervolg topic...
Fucking hell, die OP is puik.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
AnthonyZeus: the discovery of the MILF... #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |