abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juli 2006 @ 12:31:51 #154
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40100155
Ik zie dat je nu mijn Priceless via GeenStijl kunt rondmailen.

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2322/4d652938/index.html
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40100236
Je hebt toch wel provisie gevraagd zeker...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 23 juli 2006 @ 12:36:56 #156
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40100322
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef Nostalgist het volgende:
Je hebt toch wel provisie gevraagd zeker...
Ik wist niet eens dat ze hem hadden geplaatst. Nu wel spijt dat ik niet mijn naam ergens klein in een hoekje heb gezet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_40100574
Worldfame missed in a lost minute...Ach misschien ook maar goed, het is natuurlijk wel portretrecht.. Al zal AZ je daar niet snel voor aanklagen ;-)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_40101261
pi_40101528
quote:
Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Hahah
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  zondag 23 juli 2006 @ 13:51:17 #160
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_40102374
quote:
Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 23 juli 2006 @ 13:55:10 #161
82005 Jonan
in oprichting
pi_40102467
effe een collage maken, uitprinten en sturen naar zijn adres dat blijkbaar al volledig bij VKmag is te vinden
oeps...
pi_40102782
quote:
Op zondag 23 juli 2006 05:55 schreef SeLang het volgende:
Paddo heeft wel grotendeels gelijk.

Natuurlijk is AZ een enorme lul dat hij foto's van de MILF op internet post. Maar diegenen die het materiaal verder verspreiden hebben net zo goed schuld aan de schade die het heeft voor de betrokkenen.

Iedereen zegt dat het AZ zijn eigen schuld is, maar dat ze het wel heel erg triest vinden voor de MILF. Echter, als dit materiaal binnen het ONZ forum was gebleven dan had de schade voor haar ook beperkt kunnen worden. Ik weet best wel dat alles wat je op internet post ongelofelijk snel kan verpreiden, maar je hebt daar toch minimaal één NSB-er voor nodig.

Ik vind ook dat sites als GS een bepaalde fatsoensnorm overschrijden door het materiaal op de voorpagina te zetten. We hebben er met z'n allen van gesmuld (ja ik vond het ook vermakelijk), maar staat het vermaak dat wij ervan hebben wel in verhouding tot de schade die het AZ en vooral de MILF berokkent? Dit soort dingen kunnen zeer ernstige gevolgen hebben in de privésfeer en/of professionele sfeer van betrokken personen.

In het geval van AZ kun je nog zeggen dat het zijn eigen schuld is, maar de MILF heeft hier nooit omg evraagd. Dankzij AZ, één of meer NSB-ers op Fok en GS, VK, etc raakt zij mogelijk haar baan kwijt en wie weet wat voor gevolgen het nog heeft in de relationele sfeer. Probeer je eens in te beelden dat jij die MILF bent...
Zeg, als je echt zo met haar begaan bent, kun je haar op z'n minst ''die vrouw'' noemen in plaats van haar stelselmatig haar persoonlijkheid af te nemen door haar als ''MILF'' te omschrijven. Probeer je eens in te beelden dat jij die MILF bent!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 23 juli 2006 @ 14:26:23 #163
88900 jvnkie
Old Skool Rocker
pi_40103260
Diep triest.. Ik bedoel.. ze is niet bepaald een streling voor eenieders netvlies, dus onder de categorie MILF valt ze mijns inziens niet... maar als je je als dame met een 'gezond libido' geeft aan zo'n zelf-ingenomen met baby-vet gepolsterde puistenpuber, reken je er in eerste instantie natuurlijk niet op dat je de dag erna door pakweg 4 miljoen mensen herkend wordt als 'Brusselmans met deukbillen'... :s
Ik vind het persoonlijk niet kunnen... die puber verdient een pak rammel...
Een mentaal minder bedeelde hema-worstelaar is het... meer niet...

[ Bericht 70% gewijzigd door jvnkie op 23-07-2006 14:44:43 (voelt lekker) ]
Women.. I just can't seem to trust any creature that can bleed for a whole week every month(!!) and still doesn't f*ckin' die!
pi_40103354
Ik hoop dat het leed voor die vrouw meevalt. Als je googled naar de affaire met de echte naam van AZ dan vind je nope nada niente over de affaire.

Het is slechts blijven zitten in het geheugen van de mensen die in komkommertijd de GS en ONZ gedurende 3 dagen gevolgd hebben. Ook "Wendy" tezamen met de werkgever levert geen hits naar de affaire op.

Ik denk dat het zuiverder geweest was, als de foto die AZ plaatste door een mod van een balkje was voorzien over het gezicht van de vrouw, en daarna pas (als het dan zonodig moet) de GS en VK site ingelicht. Het leed van haar bij de werkgever is imho groot, en is volledig zonder haar schuld geschiedt.
pi_40103580
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Nostalgist het volgende:
Als je googled naar de affaire met de echte naam van AZ dan vind je nope nada niente over de affaire.
Toch denk ik dat dat nog wel gaat komen. Ik ben niet bekend met de methodiek van Google's zoekdienst, maar dit is natuurlijk pas een dag of 3 oud allemaal. Wellicht komt het vanzelf een keer bovendrijven.
  zondag 23 juli 2006 @ 14:46:57 #166
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40103783
Is hij nu trouwens al officieël zijn baan kwijt?
.
..
...
....
pi_40103936
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef Nostalgist het volgende:
Ik denk dat het zuiverder geweest was, als de foto die AZ plaatste door een mod van een balkje was voorzien over het gezicht van de vrouw
dan zag je dr gezicht altijd nog in het filmpje zelf
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
pi_40104459
Het filmpje had überhaupt niet geplaatst/verspreid mogen worden.

Hier kan ze een hele leuke schadeclaim over indienen. Naakt en dan nog expliciete beelden er bij.... Zeker goed voor een tonnetje of twee.
pi_40104588
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:17 schreef Nostalgist het volgende:
Het filmpje had überhaupt niet geplaatst/verspreid mogen worden.

Hier kan ze een hele leuke schadeclaim over indienen. Naakt en dan nog expliciete beelden er bij.... Zeker goed voor een tonnetje of twee.
Over" geen slapende honden wakker maken" gesproken.......
pi_40105736
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef DaveMasteR het volgende:

[..]

Over" geen slapende honden wakker maken" gesproken.......
Als je werkt bij de werkgever van Wendy, dan zijn er genoeg consultants die je dit advies zullen geven, dat hoef je niet van een forum te plukken...
pi_40106480
Bent ik ook weer.... Ff dit topic snel doorgelezen. Leute, MvdL niet zo afvallen, hij heeft hier totaal geen schuld aan. Hij heeft in de eerste paar topic zelfs AZ nog ontmoedigt, maar omdat AZ niet geloofd werd heeft AZ pics en filmpje online gezet. Dat TS zijn werkadres in zijn eigen fotoboek zet, en dat mensen dan zijn huis telnummer opzoeken is zielig. Evenals het feit dat iemand het doorgespeelt heeft. Ik heb er dan ook niet voor gekozen om het te doen. Heb wel getracht naar het huis van AZ te bellen om aan te geven dat zijn gegevens online stonden, maar het was continue in gesprek. Dus heb hem een mail gezonden , waar ik geen reactie op gekregen heb.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  zondag 23 juli 2006 @ 18:34:26 #172
36898 Kizim
Life is Music
pi_40109001
Of t nu had mogen gebeuren of niet ... je weet dat het kan als je gebruik maakt van internet!
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_40110580
En kindertjes wat hebben wij hier nu van geleerd?

Vertrouw nooit een kereltje van 19 met een zwempakje aan, die al hijgend en grommend met een telefoon in zijn hand een dappere poging doet om een filmpje te maken van je poes als je uit de douche komt. Dit kan leiden tot 2 dingen:

1. Binnen no time sta je op internet en heeft Fok! een zomertoppertje te pakken
2. Het zielige schepsel dat een dappere poging deed om jou tot grote hoogte te brengen zit als een zielig geknakt menneke thuis uit te huilen. Terwijl hij het filmpje bestudeert om uit te vinden waar je clitoris zit. En waarom je hem in godsnaam na 3 pogingen hebt gevraagd om te gaan douchen en op te rotten. De maandag na dit fiasco moet je helaas zelf weer je kopietjes maken en je eigen koffie halen omdat het stumpertje is ontslagen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40110641
Ik denk trouwens dat ie meer bekendheid heeft gekregen met dit filmpje als met dat worstelen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40111530
Ons aller Aernoudt heeft het topic gedood.
pi_40116040
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:34 schreef Kizim het volgende:
Of t nu had mogen gebeuren of niet ... je weet dat het kan als je gebruik maakt van internet!
Als je gebruik maakt van internet kun je zomaar ineens in je blote naad op internet staan naast een gozer met een spandex badpak?

Ik denk dat ik m'n aansluiting maar opzeg dan.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_40122624
http://www.youtube.com/watch?v=YnNfhotKmE4&eurl=http%3A%2F%2Fprofile%2Emyspace%2Ecom%2Findex%2Ecfm%3Ffuseaction%3Duser%2Eviewprofile%26friendid%3D80292855 hier zie je hem af en toe worstelen.

Ik vind het echt een kneus en heb medelijden met haar..wat een eikel.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 24 juli 2006 @ 08:07:11 #178
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40124115
Heeft ie nou eigenlijk zelf nog gereageerd...

* avotar niet gevolgd meer heeft sinds vrijdagmiddag.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 24 juli 2006 @ 08:18:38 #179
131603 Afwazig
Serious business
pi_40124184
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:38 schreef crackhead het volgende:

[..]

Als je gebruik maakt van internet kun je zomaar ineens in je blote naad op internet staan naast een gozer met een spandex badpak?

Ik denk dat ik m'n aansluiting maar opzeg dan.
pi_40124218
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:07 schreef avotar het volgende:
Heeft ie nou eigenlijk zelf nog gereageerd...

* avotar niet gevolgd meer heeft sinds vrijdagmiddag.
Voor zover ik weet niet, heb ook nog geen mail gehad, misschien even kijken bij GS, daar houden ze het vast wel bij...
pi_40124253
quote:
Muhaaa! De worstelaars komen ons halen. De vrinden van Zeus de milf-stuktrekkert verzoeken ons vriendelijk doch dringend Zeus van de site halen. Meneer is namelijk onschuldig, zijn hotmailaccountje was gehakt. Tuuurlijk, waar kennen we dat toch van? Die hotmail-accountjes zijn ook zo eenvoudig te kraken tegenwoordig. Het moge duidelijk zijn: het vrijmibeau-zomerterras is geopend op de persoonlijke worstelsite van het milfende Fokkertje. Daar kunt u tevens solliciteren op de twee vacatures bij een zeker consultancy-bedrijf die zojuist zijn vrijgekomen. Bierworstjes erbij?
quote:
Zo, tien Fok!-topics, twintig slotjes, een speciale avatar en een paar feauteaux verder is het tijd voor een kleine update over onze Milfhunter Anthony Zeus. Natuurlijk was meneer helemaal niet op vakantie zoals zijn *kuch* vriend ons meldde. Welnee, Zeus was bezig met een stukje damagecontrol: beetje kansloos beweren dat zijn Hotmail gekraakt was, waar zelfs Fokkertjes niet in trapten. Verder hing de worstelkoning aan de lijn bij GeenStijl: 'ok, het was gewoon dommigheid'. Oh, ja. We hebben goed nieuws voor alle moraalridders: Zoals te verwachten viel, gaat het uitstekend met mevrouw. Dit onder het mom 'ik neuq tenminste wél'. As we speak drinkt onze Chileen waarschijnlijk een biertje met haar. Ze doet iedereen de hartelijke groeten behalve Anthony Zeus...
pi_40124491
En staat onze knuffelworstelaar nog in een ochtendkrant?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_40124521
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef Megalomaniac het volgende:
En staat onze knuffelworstelaar nog in een ochtendkrant?
Nee, maar wel Miss Bleu in de spits
pi_40124587
Welke pagina?
pi_40124695
she's a page 4 girl...
pi_40124723
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
she's a page 4 girl...
Jaaa

Topique is trouwensch best wel dood
  maandag 24 juli 2006 @ 09:16:12 #187
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40124802
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
she's a page 4 girl...
* avotar heeft geeen spits.. laat es zien
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40124883
Klique hierr
Rechtsboven DIG SPITS, en dan ff virtueel bladeren naar pag 4
pi_40124966
misschien beter hier: Volg hier Miss_Bleu @ campzone! dan kan deze voor Az behouden blijven. heeft ie over 20 jaar nog wat om aan terug te denken...

[ Bericht 42% gewijzigd door Mangoworks2002 op 24-07-2006 09:38:16 ]
pi_40125243
Joepie miss_bleu op Campzone.. wat heeft dat met AZ te maken?

Ik vraag me af of hij ooit nog eens gaat posten hier
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_40125407
Maar als ik het goed begrijp heeft AZ dus geprobeerd om (als IT-er zijnde) zijn baas wijs te maken dat zijn hotmail gehackt is en dat die content op het internet is gekomen. Wat doet zijn werkadres dan op een openbaar forum?
pi_40125457
Hou gewoon z'n IP in de gaten, misschien dat ie onder een andere naam gaat posten ofzo.
Lijkt me niet slim..maargoed AZ is natuurlijk niet beroemd om z'n IQ.
pi_40126310
quote:
Op maandag 24 juli 2006 09:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft AZ dus geprobeerd om (als IT-er zijnde) zijn baas wijs te maken dat zijn hotmail gehackt is en dat die content op het internet is gekomen. Wat doet zijn werkadres dan op een openbaar forum?
Hotmail/gmail werkt niet op Fok
pi_40126451
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:35 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Hotmail/gmail werkt niet op Fok
leer eens begrijpend lezen, of lees alle topics ff door...
pi_40126843
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

leer eens begrijpend lezen, of lees alle topics ff door...
Meld je maar eens opnieuw aan

E-mail:
Je kan alleen het email-adres gebruiken dat je van je provider hebt gekregen. Gratis emaildiensten zoals Hotmail, Gmail en Yahoo werken niet, en eigen domeinen zijn in de regel niet toegestaan.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:07:37 #196
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40127133
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:

[..]

E-mail:
Je kan alleen het email-adres gebruiken dat je van je provider hebt gekregen. Gratis emaildiensten zoals Hotmail, Gmail en Yahoo werken niet, en eigen domeinen zijn in de regel niet toegestaan.
Je gaat ook gewoon door he
Jawel, je keek.
pi_40127169
OT: Hierbij de nieuwe foto's van AZ: Hij kwam Maikuuuul tegen:

maandag 24 juli 2006 @ 11:43:26 #198
131603 Afwazig
Serious business
pi_40128087
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:

[..]

E-mail:
Je kan het na de registratie veranderen mongool, heb ik ook gedaan. En daar ging het helemaal niet over
pi_40128159
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je kan het na de registratie veranderen mongool, heb ik ook gedaan. En daar ging het helemaal niet over
Je hebt van die figuren.
pi_40128213

"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
www.flurl.com..
Anthony_Zeus 24-07-06 @ 11:25
  maandag 24 juli 2006 @ 11:50:42 #201
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40128302
quote:
Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef JimDavis het volgende:

"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
www.flurl.com..
Anthony_Zeus 24-07-06 @ 11:25
Ga eens de topics lezen...
Jawel, je keek.
  maandag 24 juli 2006 @ 11:53:31 #202
131603 Afwazig
Serious business
pi_40128381
Hij heeft echt geen idee waar het hier over gaat heh?
pi_40128635
* Mangoworks2002 gaat een poging doen het in normaal Nederlands uit te leggen

Hij geeft aan dat zijn hotmail gekraakt is, waardoor die filmpjes online gezet zijn (terwijl hij ze zelf gepost heeft, zie topic 2) en dat daardoor zijn werkgever in discrediet is gebracht, terwijl ook dat niet uit zijn hotmail kwam, maar gewoon uit zijn fotoboek...

[ Bericht 3% gewijzigd door Mangoworks2002 op 24-07-2006 12:09:01 ]
pi_40129418
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
* Mangoworks2002 gaat een poging doen het in normaal Nederlands uit te leggen

Hij geeft aan dat zijn hotmail gekraakt is, waardoor die filmpjes online gezet zijn (terwijl hij ze zelf gepost heeft, zie topic 2) en dat daardoor zijn werkgever in discrediet is gebracht, terwijl ook dat niet uit zijn hotmail kwam, maar gewoon uit zijn fotoboek...
Ik heb het allemaaal gelezen

Hierboven staat een nieuwe reactie van Remon op Geenstijl.nl

Ik wilde alleen aangeven waarom Remon deloit email adres gebruikt

Ps: wat zijn jullie aardig tegen een newby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')