Ga eens de topics lezen...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:47 schreef JimDavis het volgende:
![]()
"Ik ben hier absoluut niet blij mee. Ik geef toe dat ik de aanstichter ben van deze ellende maar dat het zulke vormen aan zou nemen, is nooit mijn bedoeling geweest.
"Mijn Hotmail-adres is gekraakt, mijn filmpjes en foto's zijn geript en in no-time over het Internet verspreid. GeenStijl heeft de naam van mijn werkgever expliciet, en meerdere malen, genoemd, zonder daar toestemming voor te vragen. Hierdoor is ook mijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht.
"Ik heb inmiddels contact gehad met de vrouw in kwestie maar daar doe ik u verder geen uitspraken over."
www.flurl.com..
Anthony_Zeus 24-07-06 @ 11:25
Ik heb het allemaaal gelezenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
* Mangoworks2002 gaat een poging doen het in normaal Nederlands uit te leggen
Hij geeft aan dat zijn hotmail gekraakt is, waardoor die filmpjes online gezet zijn (terwijl hij ze zelf gepost heeft, zie topic 2) en dat daardoor zijn werkgever in discrediet is gebracht, terwijl ook dat niet uit zijn hotmail kwam, maar gewoon uit zijn fotoboek...
Ach ja, wat AZ zegt is natuurlijk bullshit, zijn hotmail is helemaal niet gekraakt, en die filmpjes heeft ie er zelf opgezet...quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik heb het allemaaal gelezen![]()
Hierboven staat een nieuwe reactie van Remon op Geenstijl.nl![]()
Ik wilde alleen aangeven waarom Remon deloit email adres gebruikt![]()
Ps: wat zijn jullie aardig tegen een newby![]()
'nieuwe reactie'? Wat zit je slap te ouwehoeren, vent?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:27 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik heb het allemaaal gelezen![]()
Hierboven staat een nieuwe reactie van Remon op Geenstijl.nl![]()
Ik wilde alleen aangeven waarom Remon deloit email adres gebruikt![]()
Ps: wat zijn jullie aardig tegen een newby![]()
Dat weet hij zelf niet denk ik zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef Petrotjuh het volgende:
[..]
'nieuwe reactie'? Wat zit je slap te ouwehoeren, vent?
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het is volgens mij een mede worstelaar
Good call!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hehe, ingezonden brief spitsnet anyone?
En ik maar denken dat het vandaag Maandag de 24e isquote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef Petrotjuh het volgende:
[..]
'nieuwe reactie'? Wat zit je slap te ouwehoeren, vent?
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef JimDavis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het vandaag Maandag de 24e is![]()
O,nu zie ik het! Iemand anders dus![]()
http://www.flurl.com/item/Anthony_u_161894
Die is aan het schuilenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe gaat het met AZ momenteel?
wel een beetje slap van hemquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die is aan het schuilen.. errhmm op vakantie bedoel ik
![]()
![]()
Denk dat hij juist nog veel meer uitgelachen zal worden dan.... beter dat hij wegblijftquote:Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef vlad het volgende:
[..]
Denk dat als hij komt vertellen hoe het nu afgelopen is, hij de ergste angel wel uit dit verhaal trekt![]()
uitgelachen wordt hij hoe dan ook, maar nu zijn de meeste hier nieuwsgierig hoe het afloopt. Als hij dat meedeelt, is het"leuke" eraf en bloedt dit topic sneller doodt.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Denk dat hij juist nog veel meer uitgelachen zal worden dan.... beter dat hij wegblijft
hij mag er woensdag alleen weer op als:quote:Op maandag 24 juli 2006 14:57 schreef LENUS het volgende:
hij gaat aanstaande woensdag weer duwen toch? Dus wie weet komt hij nog posten van zijn tweede fieldtrip![]()
wendy was al op de hoogte gebracht toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij mag er woensdag alleen weer op als:
-Wendy geen internet heeft
-Wendy geen vriend(in)nen heeft
-Wendy onder een steen leeft
-Wendy desperate is
-Wendy een attention whore is
wist ik niet, hoe reageerde ze?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:12 schreef vlad het volgende:
[..]
wendy was al op de hoogte gebracht toch?![]()
- 'De Chileen' IRL toch heel erg tegenvaltquote:Op maandag 24 juli 2006 15:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij mag er woensdag alleen weer op als:
-Wendy geen internet heeft
-Wendy geen vriend(in)nen heeft
-Wendy onder een steen leeft
-Wendy desperate is
-Wendy een attention whore is
hee, ik was niet de brenger van het goede nieuwsquote:Op maandag 24 juli 2006 15:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wist ik niet, hoe reageerde ze?
je vergeet: ah kom, ik pijp je wel weer even vrolijk, want pijpen is mijn hobbyquote:Op maandag 24 juli 2006 15:21 schreef vlad het volgende:
[..]
hee, ik was niet de brenger van het goede nieuwsdus was er niet bij
![]()
kan me alleen voorstellen dat ze hem niet even over z'n bolletje geaaid heeft zo van: ah, geeft niets joh knulletje, iedereen doet weleens iets doms![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet: ah kom, ik pijp je wel weer even vrolijk, want pijpen is mijn hobby
maar niet in de zee. das dan wel weer jammer.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je vergeet: ah kom, ik pijp je wel weer even vrolijk, want pijpen is mijn hobby
zo zout heeft ze het nog nooit gegetenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar niet in de zee. das dan wel weer jammer.
tis ook niet de bedoeling dat je hem opeet he?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zo zout heeft ze het nog nooit gegeten
volgens mij heb je dan toch echt een ander topic gelezenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Leute, MvdL niet zo afvallen, hij heeft hier totaal geen schuld aan. Hij heeft in de eerste paar topic zelfs AZ nog ontmoedigt, maar omdat AZ niet geloofd werd heeft AZ pics en filmpje online gezet.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
het topic wordt nu toch alleen in standgehouden door gelul over gelul...
wat een lullige opmerkingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Gollemrulez het volgende:
het topic wordt nu toch alleen in standgehouden door gelul over gelul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |