HM-II is al iets aan het voorbereiden, maar dat moet tussen zijn gewone werkzaamheden door.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:21 schreef Shark.Bait het volgende:
was er al iemand die eventueel met een nieuwe site aan de slag wilde gaan? anders ga ik eens neuzen naar software...
ja, slechte tvp/fipo
Ze zijn er vat wel, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:17 schreef Racing_X-Ray het volgende:
zijn er ook mensen van jullie die sportactiefotos willen maken?
want ik ben van een studentensportvereniging en het sporten is heel leuk, maja als je sport is het lastig om foto's te maken
(alhoewel ik moet zeggen dat het mij nog aardig lukte, zie foto onder)
[afbeelding]
gewoon camera in de hand ongeveer mikken en klikken
maar de leden van de vereniging hebben aangegeven dat ze het leuk zouden vinden als zij ook actiefoto;s kunnen hebben van zichzelf die ook echt mooi zijn om in te lijsten
edit:
fotos zijn dan voor SKITS Amsterdam, het betreft actiefotos van sporten
het gaat om de volgende sporten (zomer) wielrennen en skeeleren en schaatsspecifieke loop training, (winter) schaatsen
en gaat dus niet om specifieke modellenwerk enzo
Maak er maar een nieuwe voor. Zodra ik dat topic zie haal ik deze posts weg, zodat het weer over modelen gaatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:02 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ok
apart topic of is er een ander topic al voor
Top HMII.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
HM-II is al iets aan het voorbereiden, maar dat moet tussen zijn gewone werkzaamheden door.
Coming to a theater near you soonquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:19 schreef Chanty het volgende:
Sta ik nou alweer niet in de OP?
Ik doe het even voor:
De lijst met modellen:
West-Brabant
Chanty
Oost-Brabant
Chanty
Limburg
Chanty![]()
Gefixed, ik was je vergeten in de txt te zettenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:19 schreef Chanty het volgende:
Sta ik nou alweer niet in de OP?
Ik doe het even voor:
De lijst met modellen:
West-Brabant
Chanty
Oost-Brabant
Chanty
Limburg
Chanty![]()
Ga je eens heel gauw ontzettend diep schamenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gefixed, ik was je vergeten in de txt te zetten
Wat een slechte tvpquote:Op zondag 23 juli 2006 12:05 schreef Xilantof het volgende:
Kijk weer een nieuw topic!
Niet op reageren?quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een slechte tvp![]()
![]()
Wat doen jullie fotografen als je een mailtje krijgt van iemand die op de foto wil en je vertrouwt het niet helemaal?
Het is een zij, en als ze echt is wil ik het wel graag doen...misschien maar iemand meenemen ofzo als het tot een afspraak komtquote:Op zondag 23 juli 2006 12:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet op reageren?
Of gewoon terug mailen, met de vraag naar meer informatie. Mocht ie dat niet kunnen/doen. Dan is het zowiezo duidelijk.
of het een hij of zij is maakt voor de rest van mijn post niet uit natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 12:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een zij, en als ze echt is wil ik het wel graag doen...misschien maar iemand meenemen ofzo als het tot een afspraak komt
Beter even over msn om het topic niet te vervuilenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
of het een hij of zij is maakt voor de rest van mijn post niet uit natuurlijk
MAar op wat voor manier vertrouw je het dan niet?
Het omgekeerde van wat normaal het probleem is: meestal vertrouwt het model het niet helemaal en wil die iemand meenemen (geen problemen mee overigens).quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een slechte tvp![]()
![]()
Wat doen jullie fotografen als je een mailtje krijgt van iemand die op de foto wil en je vertrouwt het niet helemaal?
Ik heb een mail gestuurd met verdere vragen. Als het tot een afspraak komt neem ik hubbie gewoon meequote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het omgekeerde van wat normaal het probleem is: meestal vertrouwt het model het niet helemaal en wil die iemand meenemen (geen problemen mee overigens).
Als ik mijn twijfels heb probeer ik zo veel mogelijk uit te vinden. Heeft het model daar problemen mee: pech gehad, graag of helemaal niet. Daarna bepaal ik of ik het risico wel of niet neem. Maar ik heb iets makkelijker praten: ik ben man, en een tikkie groter dan jij.
Ik zou zeggen: maak een inschatting, en baseer daarop of je wel of niet wilt gaan. Neem desnoods iemand mee die in de buurt kan blijven.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Ik heb vanavond een fotoshoot-achtig-iets met Sharkie![]()
Fixed, regio Amsterdamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de modellenlijst, boehoe!
Fixed, regio West-Brabantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef diedrick het volgende:
Kun je mij als fotograaf toevoegen voor zeeland/westbrabant/oostbrabant/limburg?
sample (quick n dirty)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Toegevoegd aan de lijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:25 schreef massiefje het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotograaf.
En ik deze avond!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Ze zijn zich allemaal aan het inlikken bij de nieuwe mod... moet ik ook nog doenquote:
Er is altijd plek voor vakkundig likwerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:45 schreef Chanty het volgende:
Ze zijn zich allemaal aan het inlikken bij de nieuwe mod... moet ik ook nog doen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er is altijd plek voor vakkundig likwerk
Maar deze afspraken waren al lang gemaakt voordat ik blauw uitsloeg van de warmte.
ghehe. klinkt erg bekent. Al wil ik daar nog niet echt aan beginnen. voel ik me nog niet goed genoeg voor. wil ik eerst meer ervaring voor hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:25 schreef massiefje het volgende:
...
Ik heb op dit moment vooral ervaring met concertfotografie en evenementen, maar wil mezelf ook gaan toeleggen op modelfotografie en portfolio shoots. Ook 'groepen' (bands, muzikanten, en dergelijken) zijn welkom bij mij.
...
dank jequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef exec het volgende:
[..]
![]()
De shoot was erg geslaagd! Ik wil beide fotografen (jaja 2 stuks) Shark.Bait & missymirjam bedanken voor de mooie foto's die eruit zijn gekomen!
Dus hierbij![]()
![]()
![]()
Ze wonen in Groningenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
En hier weer verder
Mijn vriendin wil graag een (semi)professioneel portfolio samenstellen (voor school, maar ook voor haar zelf) en wil daarom zoveel mogelijk foto's van verschillende fotografen hebben. Studiofoto's, maar ook op locatie, vandaar dat ik haar hier opgeef als model.
Kwa financiën het liefst natuurlijk: ervaring voor fotograaf = ervaring voor model ,en anders moet diegene het maar even hebben over vergoedingen enzo
Ik heb hier een paar foto's, en als ik als portret newb, het al een beetje kan moet er wel wat mooiers van te maken zijn![]()
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef exec het volgende:
De shoot was erg geslaagd! Ik wil beide fotografen (jaja 2 stuks) Shark.Bait & missymirjam bedanken voor de mooie foto's die eruit zijn gekomen!
Dus hierbij![]()
![]()
![]()
als je van een stukje rijden houd kom je maar deze kant op voor wat foto'squote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
En hier weer verder
Mijn vriendin wil graag een (semi)professioneel portfolio samenstellen (voor school, maar ook voor haar zelf) en wil daarom zoveel mogelijk foto's van verschillende fotografen hebben. Studiofoto's, maar ook op locatie, vandaar dat ik haar hier opgeef als model.
Ik was al verder dan je weet PKquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:43 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als je van een stukje rijden houd kom je maar deze kant op voor wat foto's
(mocht er intresse zijn natuurlijk)
Mooie foto's hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jooprules het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotografe in de regio rotterdam/den haag.. Ben nog maar een jaartje bezig en voorlopig zal ik nog even blijven oefenen op vrienden/kennisen. Maar zodra ik genoeg lef heb zal ik hier ook eens wat proberen.. voor foto's kun je eventueel naar mijn site
pffff is er nog iemand mijn tijd aan het inplannenquote:
De regeling is goedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pffff is er nog iemand mijn tijd aan het inplannen![]()
hey maar foto's zijn foto'sdus ik vind het best.
jullie zorgen voor bier. ik voor de lampjes?
en ableton voor een model.
lijkt me een goed plan.![]()
aanstaande maandag?
nog 1 dag " werken" en dan 2 weken foto's schieten en bewerken. heb er wel zin in
denk dat we morgen of overmorgen maar eens met z'n allen MSN moeten aanslingeren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:43 schreef ableton het volgende:
[..]
De regeling is goed
Alleen moet ze maandag en dinsdag voor een kunstenaar poseren, dus als het kan woensdag of donderdag? of anders de maandag/dinsdag daarna.
Zij kan vanaf aankomende woensdag wel elke dag, alleen ik niet, en wil graag mee om af te kijken en sowieso toch maar is een keer iemand te ontmoeten
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor
Nu het lef nog
wanneer jullie bereid zijn naar skôn Brabant af te reizen, heb ik wel een ideetje voor jouw mooie damequote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jooprules het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotografe in de regio rotterdam/den haag.. Ben nog maar een jaartje bezig en voorlopig zal ik nog even blijven oefenen op vrienden/kennisen. Maar zodra ik genoeg lef heb zal ik hier ook eens wat proberen.. voor foto's kun je eventueel naar mijn site
Beiden toegevoegd.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:22 schreef Sanne het volgende:
Mag ik mij hier ook aanmelden als model? Regio Amsterdam, kan wel wat goede foto's gebruiken.
Ik zat even je site te bekijken, staan erg mooie foto's op hoor!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:20 schreef Jooprules het volgende:
gedaanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef exec het volgende:
Zou je mij ook nog kunnen toevoegen aan het modellen lijstje Shark.Bait?
Thanks!
Regio Den Haag ben ik woonachtig
Vanwaar eigenlijk je naamsverandering?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:58 schreef PKfotografie het volgende:
Hey ronaldv
wil je mijn vorrige nickname uit de lijst halen en mij er in zetten?
thanx.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:53 schreef exec het volgende:
[..]
Ik zat even je site te bekijken, staan erg mooie foto's op hoor!
Gewoon doen die shoots, daar leer je ook nog van! En kan erg gezellig zijn
ehhh omdat ik meer wil doen met fotografie. en dan vind ik dit een nettere naam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk je naamsverandering?
Ik denk dat ene Patrick Kaas toevallig (?) ook uit Eindhoven niet zo heel blij gaat zijn met je naamswijziging![]()
werkt er al iets? of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:02 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet niet hoe het staat met de nieuwe website... Maar is het misschien een optie om tot die tijd van iig de modellen in de OP ook (indien aanwezig) fobo linkjes te plaatsen?
Kun je snel de looks van een model bekijken.
Geen idee, ik las iets dat HM2 wel iets wilde bouwen/iets aan het bouwen was. Maar volgens mij heeft hij het ook druk met andere zaken, en dan is het logisch dat zoiets op een zijspoor raakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
werkt er al iets? of zelfs dat niet?
Het bouwen van een website kost tijd. HM2 heeft het vorige week inderdaad aangeboden, maar het moet wel in zijn agenda passen. Dus het duurt sowieso nog even. Wat betreft het idee om de namen te linken aan FoBo's: ik vind het best, maar ook ik heb nog meer te doen. Dus als één van jullie zich geroepen voelt: be my guest, het resultaat kun je in mijn mail stoppen. Uiteraard komen de credits voor het werkje er keurig bij te staanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen idee, ik las iets dat HM2 wel iets wilde bouwen/iets aan het bouwen was. Maar volgens mij heeft hij het ook druk met andere zaken, en dan is het logisch dat zoiets op een zijspoor raakt.
Geen idee dus hoe de stand exact is.
Niets anders dan wat ik dus al zeiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het bouwen van een website kost tijd. HM2 heeft het vorige week inderdaad aangeboden, maar het moet wel in zijn agenda passen. Dus het duurt sowieso nog even. Wat betreft het idee om de namen te linken aan FoBo's: ik vind het best, maar ook ik heb nog meer te doen. Dus als één van jullie zich geroepen voelt: be my guest, het resultaat kun je in mijn mail stoppen. Uiteraard komen de credits voor het werkje er keurig bij te staan
is uit de tekstfile.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:14 schreef Xilantof het volgende:
@PKfotografie, mijn site hoeft er niet bij, is momenteel nog niet fotografiegerelateerd.
Ik heb al met programmeurs gesproken over hoe het beste op te zetten...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niets anders dan wat ik dus al zei![]()
behalve dan de bevestiging dat hij het idd heeft aangeboden
En ik zie dat PKfotografie al bezig is geweest
door werken dan maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb al met programmeurs gesproken over hoe het beste op te zetten...
het opzetten is alleen wat werk...
En ik wil geen half werk afleveren..
Uiteraard kom je uit een regio en/of ben je bereid te reizen naar een andere?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
Oeh, ik wil me aanmelden als model.
Mijn hoofdje, voor de geinteresseerden: http://i7.tinypic.com/21mgacl.jpg
ik heb je erbij gezet. Ik neem aan dat je bereid bent om naar de fotograaf toe te reizen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 04:47 schreef Safire het volgende:
Ik weet niet goed hoe dit werkt, maar ik wil me graag aanmelden als model.Ik woon in Zwolle, reizen is in principe geen probleem.
Veel fotografen hebben in hun sig een link naar hun portfolios. Anderen hebben het als hun homepage ingesteld. En weer anderen kun je er gewoon om vragen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:38 schreef Safire het volgende:
Ik ben inderdaad bereid om naar de fotograaf toe te komen. Waar kan ik foto's vinden van de fotografen?
In mijn fotoboek staan 2 foto's, niet bijster interessant aangezien ik alleen maar huis-tuin-en-keuken foto's heb...quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:23 schreef Xilantof het volgende:
@m.gluteus:
Welkom
Heb je ergens een foto online staan? Dan kunnen fotograferen bijv. zien of je "geschikt" bent voor een shoot dat ze ingedachten hebben.
Qua uitstraling en uiterlijk valt er wel veel met je te doen als model.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:10 schreef m.gluteus het volgende:
[..]
In mijn fotoboek staan 2 foto's, niet bijster interessant aangezien ik alleen maar huis-tuin-en-keuken foto's heb...
Vanuit Brabant is Zeeland goed te doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:06 schreef m.gluteus het volgende:
Ik wil me ook aanmelden om model te staan.
Kom uit de regio Brabant maar met ov en auto kom ik vrij gemakkelijk (bijna) overal.
Ik wil dit gewoon doen voor de lol en lekker artistiek bezig zijn...
Interesse of meer info nodig, let me know!!
Doe maar t oosten, hoewel ik het tog wel een grensgevalletje vindt...quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Phoenixx het volgende:
m.gluteus: als je even aangeeft of je uit West-Brabant of uit Oost-Brabant komt, dan voeg ik je toe aan de modellenlijst!
Ahzo, doe dan maar Oost en West brabant en Limburgquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef PKfotografie het volgende:
je kan ook op 2 plaatsen in gedeelt worden. zelfs in wel meer als je graag zou willen.
Oost brabant kom ik ook vandaan en ik fotografeer graag. Wacht even nog met kijken op mijn website...deze week komt er nl een leuke toevoegingquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:42 schreef m.gluteus het volgende:
[..]
Ahzo, doe dan maar Oost en West brabant en Limburg
Deed stiekem al kijken, maar zal deze week nog eens kijken als je de leuke toevoeging hebt gedaan, zag er wel leuk uit hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oost brabant kom ik ook vandaan en ik fotografeer graag. Wacht even nog met kijken op mijn website...deze week komt er nl een leuke toevoeging
Voorproefje van de toevoeging staat in de slowchat hier [FOT SC] over koopgrage studenten en moeders :Dquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:12 schreef m.gluteus het volgende:
[..]
Deed stiekem al kijken, maar zal deze week nog eens kijken als je de leuke toevoeging hebt gedaan, zag er wel leuk uit hoor!
Als jij spammed, mag ik dat al helemaal..quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:14 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voorproefje van de toevoeging staat in de slowchat hier [FOT SC] over koopgrage studenten en moeders :D
Ik spam alleen maar omdat er een potentieel model in brabant woont hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als jij spammed, mag ik dat al helemaal..![]()
![]()
[Showcase] Bianca @ Mauro en HMaster-II (16+) Ik kan ook wel foto's maken toch![]()
Jajajaja....we willen de serie zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik spam alleen maar omdat er een potentieel model in brabant woont hoorEn zoals ik las houdt ze van artistiek, nou ben ik niet erg artistiek, maar mijn foto's van zondag zijn toch op zijn minst anders
Zegt hij die een half jaar of langer achterloopt met foto's naar modellen sturenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaja....we willen de serie zienOpschieten dus
quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zegt hij die een half jaar of langer achterloopt met foto's naar modellen sturen
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik heb ze wel gepost
Enneh.....heeft Debsterr weer lopen klagen
quote:
Slomequote:
Maar je wil het nog wel doen, of zeg je van: cancel het maar helemaal? Want het leek me nog steeds wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet ff kijken. Voorlopig geen tijd
Tuurlijk doen we het nog een keerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar je wil het nog wel doen, of zeg je van: cancel het maar helemaal? Want het leek me nog steeds wel leuk om te doen.
Mooiquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk doen we het nog een keer![]()
Elk model wat ik in gedachten had voor die foto, is inmiddels weer single
Dusseh....jij bent gewoon de pineut
Als je een leuk idee hebt, mag je me altijd op msn toevoegenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef elmarz het volgende:
Welke dame wil met me shooten?
Grtz,
el Marz
http://www.fotoparade.nl
moet wel wat te regelen zijn dan denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:52 schreef Twinky het volgende:
Ik zou dit ook best wel willen doen! Als model..
Het nadeel is dat ik niet verder kom dan Eindhoven of Valkenswaard, ik woon zelf in Aalst-Waalre.
In mijn fotoboek staan wel een paar foto´s maar ze zijn niet extreem actueel; inmiddels heb ik bijvoorbeeld weer mijn rode haartjes.
Stop mij maar in het lijstje!
e-mail/msn: wiristic@gmail.com
Ik had je al vertegenwoordigdquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
moet wel wat te regelen zijn dan denk ik.
mail me maar bij intresse
denk dat je op fietsafstand woont
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had je al vertegenwoordigd![]()
Eerst wordt je gescreened, daarna krijg je een psychologische test en medische keuring. Daarna moet je op een afslankcursus, want dat ene %tje vet kan er ook wel af. Daarna wordt je volledig onder het mes gelegd van een plastisch chirurg. Dan kom je als een Michael Jackson-kloon weer terug en dan kunnen we ene paar snapshotjes van je maken.. Moeders te vreden en wij ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:33 schreef Buup het volgende:
uhm...wil best op die lijst...maar wat houdt dat dan precies in en op welke manier gaat dat...moet je er heel knap/fotogeniek voor zijn enzo ??
* freud meldt zich om de psychologische tests af te nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eerst wordt je gescreened, daarna krijg je een psychologische test en medische keuring. [...]
Ik ga morgen er mee bezig..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:17 schreef oYo het volgende:
Is er al een nieuwe site?
ik sta er niet in.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:24 schreef Phoenixx het volgende:
Twinky en Yoni (2x) staan op de lijst.
Buup: wil je als FOT-model op de lijst gezet worden, of ben je "slechts op bezoek" om een fotograaf te vinden?
Geen leuke ideeen dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef elmarz het volgende:
Grtz,
el Marz
elmarz is nogal onregelmatig op fok, misschien ff mailen.quote:
Hmmmm... ik heb "Overijssel/Drente" en "Twente/Achterhoek" in de aanbieding.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:59 schreef afraidtech het volgende:
is dit topic en het systeem nog een beetje actief?
wil ook wel op de lijst provincie overijssel/twente. heb nog niet echt veel ervaring met "onbekende" modellen te fotograferen wel het graag doen.
edit: en ik heb een auto dus ben vrij mobiel
bvd.
heb een auto dus beschikbaar in heel overijssel eigenlijk dus doe maar overijssel/drente dank jequote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:46 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Hmmmm... ik heb "Overijssel/Drente" en "Twente/Achterhoek" in de aanbieding.
Heb je voorkeur voor één van beide?
Herhaald verzoek. brabant/ limburg mag geschrapt worden. Ik woon nu in Hilversum. Weet niet onder welk gedeelte dat precies valt maar t ligt iig in Noord Hollandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:58 schreef Chanty het volgende:
Mag ik in de modellen lijst verhuizen naar Noord-Holland?
Als je naar Noord-Holland wil, kan ik je wel bij "Amsterdam/IJmond" schuiven... Is wel niet zo precies, maar is in ieder geval een stuk dichterbij dan de "Kop van Noord Holland"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Herhaald verzoek. brabant/ limburg mag geschrapt worden. Ik woon nu in Hilversum. Weet niet onder welk gedeelte dat precies valt maar t ligt iig in Noord Holland![]()
zou je mij er ook even in willen zettenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als je naar Noord-Holland wil, kan ik je wel bij "Amsterdam/IJmond" schuiven... Is wel niet zo precies, maar is in ieder geval een stuk dichterbij dan de "Kop van Noord Holland"
Hoe gothic moet ze eruit zien? Heb wel een mooie gothic jurk in de kast hangen en het idee spreekt me zeker wel aan. Alleen zie ik er niet echt gothic uit...(zie foto in fotoboek)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:33 schreef afraidtech het volgende:
dank je,
mag je hier ook oproepjes doen, zo ja bij deze ik zoek nog een semi-gothic meisje/vrouw om een shoot te doen met nog een persoon (model) voor een serie. regio overijssel natuurlijk
Prima, dank jequote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:58 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Als je naar Noord-Holland wil, kan ik je wel bij "Amsterdam/IJmond" schuiven... Is wel niet zo precies, maar is in ieder geval een stuk dichterbij dan de "Kop van Noord Holland"
Wat voor soort foto's zou je willen laten maken? Heb je zelf ideeën voor een shoot?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:39 schreef woutabest het volgende:
Een tijdje geleden had ik ook al aangeklopt, maar ik zoek nog steeds naar mensen bij mij in de buurt die me eens goed op de foto willen zetten. Maar heel weinig foto's willen echt goed lukken, vind ik zelf.
Dus zou ik om te beginnen in de OP mogen? Bedankt!
jezus gast.. wat een mooie foto's hoe doe je dat respect..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef elmarz het volgende:
Grtz,
el Marz
Mijn website erbij geplaatst kunnen worden? http://www.tomroelofs.nlquote:10. regio Betuwe/Z-Veluwe
huiz
TomR
Eigenlijk heb ik daar nog helemaal niet over nagedacht, dus misschien is het bekijken van de stijlen van fotografen geen slecht idee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Wat voor soort foto's zou je willen laten maken? Heb je zelf ideeën voor een shoot?
Als je dat soort dingen vast even aangeeft, is er misschien een fotograaf die geïnteresseerd raakt en met je in zee wil.
Of schiet een bepaalde fotograaf wiens stijl je bevalt aan (evt. via mail, msn oid).
Goed planquote:Toevoegen aan de OP kan ik zeker doen... regio Den Haag/Rotterdam aanhouden?
aii... heb ik al wat te doen.quote:En nu we het er toch over hebben: morgen is er een fotomeet in Hoek van Holland... is dat niet iets voor jou?
idd jezus wat mooi...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:18 schreef angel008 het volgende:
[..]
jezus gast.. wat een mooie foto's hoe doe je dat respect..![]()
![]()
thnxquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:18 schreef angel008 het volgende:
[..]
jezus gast.. wat een mooie foto's hoe doe je dat respect..![]()
![]()
thnx, klopt. debsterrr ff mailen dus! info@fotoparade.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
elmarz is nogal onregelmatig op fok, misschien ff mailen.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:43 schreef elmarz het volgende:
[..]
thnx, klopt. debsterrr ff mailen dus! info@fotoparade.nl
Ik ken wel een goeie visagiste die bezig is haar netwerk wat uit te breiden. Kan altijd om toestemming vragen of ik haar contactgegevens mag doorspelen? De foto in mijn fotoboek, die beachlook (gevlochten haar, bikinitopje aan) die visagie is ook door haar gedaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef roooosje het volgende:
Zijn hier ook visagisten aanwezig?![]()
Ik ben zelf niet zo goed met make-up e.d.![]()
zou voor mij ook best een goed idee zijn...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef roooosje het volgende:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil hier eens even belangstelling peilen. Ik heb vage plannen voor een wat groter fotografieproject, waar onder andere figuranten (m/v) bij nodig zijn. Zijn er mensen die dat de moeite waard vinden om te doen?
Ik heb je een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:16 schreef roooosje het volgende:
Ik weet niet precies welke foto het is, maar ik vind op al je foto's je visagie wel mooiAls je dat zou willen vragen?
![]()
Bij CelebrityMagazine kan je deze week een cursus visagie winnenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:02 schreef roooosje het volgende:
meldt!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:42 schreef elmarz het volgende:
Grtz,
el Marz
Vertel eens meer, en heb je een eventuele datum al? Ben wel geïnteresseerd als ik in je profiel pasquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik wil hier eens even belangstelling peilen. Ik heb vage plannen voor een wat groter fotografieproject, waar onder andere figuranten (m/v) bij nodig zijn. Zijn er mensen die dat de moeite waard vinden om te doen?
dankuquote:Op maandag 4 september 2006 17:35 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Bij CelebrityMagazine kan je deze week een cursus visagie winnen
http://www.celebritymagazine.nl/actiononline/mailenwin
Kompleet met kuif en zware make-up? (leren) rokje en veel veiligheidsspelden?quote:Op maandag 4 september 2006 21:24 schreef roooosje het volgende:
[..]
danku![]()
Ik zoek nog een fotograaf/fotografe die mij kleuriijk, beetje punk op de foto wil zetten. En eventueel foto's van mij en mijn wederhelftwil maken.
Vrijwilligers?![]()
![]()
Moet lukkenquote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef roooosje het volgende:
Leren rokje en zware make-up is geen probleemEen kuif zal ik nog eens kijken of dat lukt, ik heb lang haar
![]()
Het belangrijkste van de shoot vind ik de kleur, die moet een beetje spetteren!
quote:Op maandag 4 september 2006 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Maar dat had je vast al kunnen raden, dat ik interesse heb
. Als je me nodig hebt hoor ik het wel!
quote:Op maandag 4 september 2006 19:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En vliegvrager: wil best figureren voor je, afhankelijk van mijn tijd en jouw locatie.
Dank voor jullie reacties. Thema van de shoot gaat richting een high society party, maar (natuurlijk) met een twist. Het is nog in een heel pril stadium, ik moet nog een heleboel regelen (styliste, assistent, locatie, visagie, props). Eerst kijken of het lukt, en dan eens nadenken over het wanneer. Op zn vroegst februari denk ik. In ieder geval noteer ik jullie interesse, selectie is ws in overleg met de styliste.quote:Op maandag 4 september 2006 19:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vertel eens meer, en heb je een eventuele datum al? Ben wel geïnteresseerd als ik in je profiel pas
Ik wil je assistent wel zijn. Ik vind jouw projecten altijd nogal uhm...andersquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank voor jullie reacties. Thema van de shoot gaat richting een high society party, maar (natuurlijk) met een twist. Het is nog in een heel pril stadium, ik moet nog een heleboel regelen (styliste, assistent, locatie, visagie, props). Eerst kijken of het lukt, en dan eens nadenken over het wanneer. Op zn vroegst februari denk ik. In ieder geval noteer ik jullie interesse, selectie is ws in overleg met de styliste.
Ik heb tegen die tijd ook nog ruimte voor mannelijke figuranten en behoefte aan een fotografie-assistent.
Klinkt als een heel leuk project! Mijn meneer wil vast ook wel voor figurant spelen als ik mee mag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank voor jullie reacties. Thema van de shoot gaat richting een high society party, maar (natuurlijk) met een twist. Het is nog in een heel pril stadium, ik moet nog een heleboel regelen (styliste, assistent, locatie, visagie, props). Eerst kijken of het lukt, en dan eens nadenken over het wanneer. Op zn vroegst februari denk ik. In ieder geval noteer ik jullie interesse, selectie is ws in overleg met de styliste.
Ik heb tegen die tijd ook nog ruimte voor mannelijke figuranten en behoefte aan een fotografie-assistent.
Ik ben wel te porren als mannelijke figurant hoor. Klinkt als een leuk idee! Als ik nodig ben, dan moet je me even via MSN wakker porrenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:00 schreef Vliegvrager het volgende:
Vanuit hier is het altijd mogelijk een lijntje uit te zetten richting OUD. Daar zijn meer kleine modellen te vinden misschien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:13 schreef Miss_S het volgende:
binnekort wat kleine modellen nodig maar die staan hier zeker niet veel tussen
Ik heb een dochter van net 11. Foto's staan hier:quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef Miss_S het volgende:
meisjes van ongeveer onder de 10
maar moet het idee nog uitwerken dus weet niet precies
Op 24 september is er weer een OUD meeting in Utrecht dan mag je wel langs komen om mijn dochter op de foto te zetten. Ze is niet echt een baby (ze is net een). Maar misschien kun je op OUD wel meer slachtoffers vinden.quote:Op maandag 11 september 2006 16:12 schreef mootjemo het volgende:
Ik zoek nog steeds een babietje voor mijn portfolio
Wie o wie helpt mij hieraan!??
Heb je hier al iemand voor? Ik wil het wel proberen, maar woon niet echt in de buurt.quote:Op maandag 11 september 2006 14:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hoi, onderstaande jonge dame is net in augustus 2 geworden en mijn grootste trots.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou wil ik haar inschrijven bij een modellenbureau voor kinderen alleen het volgde eisenpakket stellen zij:
Minimaal vijf, maximaal zeven portretfoto’s in kleur.
Graag binnen fotograferen met een effen achtergrond.
10 x 15 cm (bij voorkeur rond 37 kb en jpeg bestand).
Minimaal 1 foto waar je lachend op staat.
Minimaal 1 foto van het gehele lichaam.
Geen hoedjes, zonnebrillen, spenen of blote lijfjes en graag een schoon gezicht.
Verschillende vormen van gezichtsuitdrukkingen (boos, bang, blij etc.) – dit is verplicht
Wie o wie durft zich er aan te wagen om een druk dartelend meisje op de foto te krijgen?? Ik woon in Amsterdam overigens.
Nog niet, maar wat is niet echt in de buurt?? Ik heb een auto overigens.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je hier al iemand voor? Ik wil het wel proberen, maar woon niet echt in de buurt.
Ik woon in brabant. Mail me maar even als je wilquote:Op donderdag 14 september 2006 10:23 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nog niet, maar wat is niet echt in de buurt?? Ik heb een auto overigens.
Loontjah, relax. Er worden per dag 100en reacties weggehaald. Dit is een ontmoetingstopic, geen moddergooi-topic. Jouw post wakkerde mensen aan om daarop te reageren, met als resultaat te veel Slowchat. Als je boos bent op PK, kun je hem mailen, of open een klaagbaak-topic.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef Loontjah het volgende:
mijn post weghalen.. waar haal je de lef vandaan ?
Hoiquote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef Loontjah het volgende:
mijn post weghalen.. waar haal je de lef vandaan ?
Lijkt me erg leuk om te doen! Laat me maar weten wat ze er van vindt en hoe en wat!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb zelf ook eens meegelopen met een ervaren studio-fotograaf en vond dat erg leerzaam. Ik heb een studioshoot in Utrecht in de planning staan, zal even aan het model vragen of zij het ook goed vindt dat je erbij bent.
Styling tips ben ik niet zo sterk in, maar een reflector vasthouden moet lukken! Dus als je een in de buurt bent mag je me zeker mailen!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:33 schreef emagix het volgende:
Geen probleem als je een keer bij een shoot aanwezig wilt zijn. Ik fotografeer de laatste tijd veel op lokatie of een ter plekke geïmproviseerde studio. En iemand met styling tips die ook nog eens een reflector kan vasthouden is altijd welkom ;-)
ieuwl, ik moest denken aan een naakt oud dik mensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
Ik zoek eigenlijk van alles: dik/dun/rood/zwart/kaal/tattoos/jong/oud/naakt/fashion/gothic etc. Stuur misschien ff fotootje mee? We komen er wel uit...
Wow je maakt wel superfoto;s zegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
Hoi,
Ik ben op en af op dit forum dus helaas lees ik niet alle posts/topics maar nu ben ik wat bij aan het lezen haha (jammer van dat brabant modellen-meet topic)
Als er een dame zo gek wil zijn met mij een shoot te doen zou ik dat tof vinden!
M'n oude pf is te zien op http://www.fotoparade.nl/index2.html
Ik zoek nu dus nieuwe gezichten voor m'n nieuwe pf (launch 1-11 dus enige haast zit er wel bij haha)
Lijkt het je wat dan mail me ff op info@fotoparade.nl
Ik zoek eigenlijk van alles: dik/dun/rood/zwart/kaal/tattoos/jong/oud/naakt/fashion/gothic etc. Stuur misschien ff fotootje mee? We komen er wel uit...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wow je maakt wel superfoto;s zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaf voor jou man! cool!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
ieuwl, ik moest denken aan een naakt oud dik mens
ah thnxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wow je maakt wel superfoto;s zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk in de OPquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
Hoi,
Ik ben op en af op dit forum dus helaas lees ik niet alle posts/topics maar nu ben ik wat bij aan het lezen haha (jammer van dat brabant modellen-meet topic)
Als er een dame zo gek wil zijn met mij een shoot te doen zou ik dat tof vinden!
M'n oude pf is te zien op http://www.fotoparade.nl/index2.html
Ik zoek nu dus nieuwe gezichten voor m'n nieuwe pf (launch 1-11 dus enige haast zit er wel bij haha)
Lijkt het je wat dan mail me ff op info@fotoparade.nl
ik zag een mooie ringflash op je site voorbij komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef markderoophotography.com het volgende:
Ik ben Mark de Roo
Het betreft eigen werk, om dingen uit te proberen, dit gaat NIET op commerciele basis, zo is het bedoelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het is hier geen castingbureau natuurlijk. Dus fotografen die hier modellen zoeken om daarna het voor commerciële activiteiten te gebruiken is niet de bedoeling. Dan zou ik zeggen probeer de modellen die je selecteerd maar privé te benaderen maar niet via FOK!.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef markderoophotography.com het volgende:
Ik ben Mark de Roo
ik gebruik een hensel ringflits 1200Ws.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik zag een mooie ringflash op je site voorbij komen.
toevallig een idee welke relatief betaalbaar is? (voor model/studio fotografie)
kom al snel op 1100 euro als ik rond kijk op internet
Als je bereid bent mijn kant op te komen dan gaat dat vast lukkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:54 schreef Chanty het volgende:
[..]wow daar staan toffe foto's tussen
Nou, mocht je ooit iets zoeken wat op een chanty lijkt om iets nieuws mee te proberen...
Ik heb een ov kaartquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:02 schreef markderoophotography.com het volgende:
[..]
Als je bereid bent mijn kant op te komen dan gaat dat vast lukken
klinkt alsof je dat betaald wilt doen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:59 schreef MindPicture het volgende:
Ik ben Mark Koolen
Voornamelijk fotografeer ik modellen.
Ik doe erg veel portretten van vrouwen die mooie foto's van zichzelf willen hebben voor in hun portfolio of voor hun vriendje of vaderdagcadeau.
Alles is bespreekbaar van keurif netjes tot sensueel naakt.
Voor vragen: www.mindpicture.nl staat mijn e-mail adres op
Greets Mark
hey hey leuk dat je je ook hier hebt aangemeld.quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef -Fem-me- het volgende:
Wil me ook wel graag aanmelden voor regio Betuwe/Utrecht (woon in Ede), als model alhoewel ik nog niet erg ervaring heb, maar dus graag zou willen opdoen.
Beschik over een OV'tje, eigen visagie koffertje *wat ik meehad naar Simpelveld*, en ook over een aantal bijzondere kledingstukken (renaissance achtige jurken etc.)
Ben altijd in voor een uitdaging.
Plaatje met overzicht: Klik
hoiquote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef -Fem-me- het volgende:
Bedankt voor het warme welkom en meteen al de positieve reactie!
Eens brainstormen over plan/onderwerp van de shoot?
*Als spreekwoordelijke vlieg op spreekwoordelijke stroop afkomtquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef -Fem-me- het volgende:
Wil me ook wel graag aanmelden voor regio Betuwe/Utrecht (woon in Ede), als model alhoewel ik nog niet erg ervaring heb, maar dus graag zou willen opdoen.
Beschik over een OV'tje, eigen visagie koffertje *wat ik meehad naar Simpelveld*, en ook over een aantal bijzondere kledingstukken (renaissance achtige jurken etc.)
Ben altijd in voor een uitdaging.
Plaatje met overzicht: Klik
Nee hoor, er zijn nog steeds mensen die graag andere mensen op de foto zetten. Het beste werkt het als je zelf een fotograaf aanspreekt waarvan het werk je aanstaat. In de OP kan je ook zien wie in je buurt woont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef Milenco_ het volgende:
Na het zien van wat foto's ben ik toch wel erg enthousiast geworden! Graag wil ik mezelf ook aanmelden als model om eens goed op de foto te worden gezet. Omgeving Enschede (Twente dus), ben in het bezit van een auto en kan dus wat afstanden overbruggen.
Ben complete newbie op het gebied van modelleren (heet dat zo?) maar ik weet zeker dat daar wat aan te doen is.
Foto voor impressie: http://www.milenco.net/files/.icon/icon3.jpg
...of trap ik nu een veel te oud topic omhoog?
Foei!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*Als spreekwoordelijke vlieg op spreekwoordelijke stroop afkomt![]()
Aangezien jij geen mail/msn in je profiel hebt, en ik wel, mag jij contact met mij opnemen
En mijn plaatje met overzicht: Klik
Vertel eens wat meer over jezelf, wat wil je en met wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Ik moest me hier even melden van PeRi chick
Ik wil jou, in het weekendquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf, wat wil je en met wie?
kom maar langs, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil jou, in het weekend
Maar goed, ik wil gewoon eens op de foto gezet worden door een fotograaf die dat op vrijwillige basis zou willen doen! Eventueel alleen, eventueel met vriendin. Doe eens een gooi naar iets moois en dan kunnen we samen tot een mooi besluit komen lijkt mij zomaar!
LIjkt mij een plan, ik hou je mail even in gedachten. Ik gaat even een tijd in mijn agenda vrij maken. dan zal ik je even mailen hoe en watquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
kom maar langs, lekker dichtbijmail in profiel
TFCD: Time For CD: model krijgt in ruil voor zijn/haar tijd (Time) een CD met de foto's in hoge resolutie. Hetzelfde voor de visagisten en de haarstyliste(n).quote:Op woensdag 13 december 2006 15:12 schreef Re het volgende:
denk dat je nog even tfcd moet uitleggen,
klopt, maar beter tien keer te vaak verteld dan 1 keer te weinig.quote:alhoewel als je ervaren modellen zoekt die dat wel zullen weten
zowel zin, als ideetjes als tijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef dawg het volgende:
Re en Puckzzz, ik wil eigenlijk weleens wat foto's van mezelf door jullie 2 gemaakt, zw/w met veel contrast, al ben ik er zeker van dat jullie er iets moois van maken.![]()
Zin, ideeën en tijd? PM.
nope...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Incredible-Maike het volgende:
Ik vind het erg leuk om dit een keer te doen!
Op de foto komen en krijgen
Ik woon doordeweeks in Groningen.
Zijn er kosten aan verbonden?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nope...
Er zijn genoeg enthousiastelingen die graag een model voor de lens hebben.
hoezo nope.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nope...
Er zijn genoeg enthousiastelingen die graag een model voor de lens hebben.
helemaal gemist!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef dawg het volgende:
Re en Puckzzz, ik wil eigenlijk weleens wat foto's van mezelf door jullie 2 gemaakt, zw/w met veel contrast, al ben ik er zeker van dat jullie er iets moois van maken.![]()
Zin, ideeën en tijd? PM.
Er is ook een studio in Delft (tussen Rotterdam en Den Haag).quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Incredible-Maike het volgende:
Ik vind het erg leuk om dit een keer te doen!
Op de foto komen en krijgen
Zijn er kosten aan verbonden?
Dat is Freud. Freud heeft zijn medicatie nog niet gehad.. Denk dat Delft naast Groningen ligt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef ..zapper het volgende:
Ik snap de combi Delft en Groningen niet zo goed? (tevens tvp)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:37 schreef HMaster-II het volgende:
Dat is Freud. Freud heeft zijn medicatie nog niet gehad.. Denk dat Delft naast Groningen ligt.![]()
Waar woon je in de weekenden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Incredible-Maike het volgende:
[...]
[...]
Waarschijnlijk Nieuw-Schonebeek (volgens profiel) en dat ligt vlak achter Emmen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:50 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Waar woon je in de weekenden?
In Delft is er ook iemand met een studio.
Die persoon ben ik.
Ik kan dus ook foto's maken.
In de weekenden in Delft.
Speciaal in Huib-taal
Ik ben jarenlang (ehm, zeker 2) wekelijks tussen Eindhoven en Groningen op en neer gegaan... we hadden nog gevraagd aan beide gemeenteraden of ze niet wat dichter bij elkaar konden gaan liggen, maar ze wilden niet meewerkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef ..zapper het volgende:
Ik snap de combi Delft en Groningen niet zo goed? (tevens tvp)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef KeesR het volgende:
Wil me melden als fotograaf.
Waar? Regio; NoordLimburg, OostBrabant en Regio Nijmegen.
Ben nog mainly op zoek naar wat outdoor fotografie met een aantal modellen...
Ben momenteel bezig me portfolio aan te vullen met wat portret/model fotografie.
Almaar die opdrachten van de krant erin is ook niet alles![]()
Als je interesse hebt, zou je even je e-mail achter kunnen laten of een mailtje te sturen naar keezer@home.nlquote:
Ah,mooi,dan wil ik wel fotograaf in de regio West-Brabant zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 19:59 schreef Lllaura het volgende:
Ik wil wel model zijn voor regio Zeeland en West-Brabant.![]()
Ik woon in Delft, en wil er wel even met je over praten; wat je in gedachten hebt, wanneer, etc. Voeg me anders even op MSN toe, dat gaat makkelijker dan hier in het topic. Mijn MSN staat in m'n profiel.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef uppie83 het volgende:
Volgens de FB van FOT moest ik het "probleem" hier maar voorleggen.
Het gaat er namelijk om dat ik een fotoshoot kado wil geven, maar ik ken geen goede fotografen in de buurt (Nootdorp en omstreken). We hebben daar wel al 2 fotografen gehad, maar de 1 doet niet echt fotoshoots en de ander beviel niet. Dus nu ben ik op zoek naar een goede fotograaf voor "thema" portret foto's. Je moet het zo zien dat de jarige eerst de kapsalon/visagie/beautysalon bezoekt, vervolgens een gehuurde galajurk aantrekt en vervolgens gewoon een leuke fotoshoot krijgt waar ze er gewoon op haar op en top best moet uit zien (leuk idee toch voor iemand die Sara op bezoek krijgt)
Ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik woon in Delft, en wil er wel even met je over praten; wat je in gedachten hebt, wanneer, etc. Voeg me anders even op MSN toe, dat gaat makkelijker dan hier in het topic. Mijn MSN staat in m'n profiel.
Meets kunnen ook kleinschalig worden gepland hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef _Lau_ het volgende:
Een meet sla ik natuurlijk niet over! Er zijn niet veel concrete dingen te vinden geloof ik op dit topic, maar hou me op de hoogte als er weer een fotografen/modellenmeet is (met z'n allen(?))
An en Freud ook komen natuurlijk![]()
[Showcase] Laura
We zijn al aan het plannenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef _Lau_ het volgende:
het was ook meer een vraagal vind ik het een apart idee zo'n meet, toch anders
En zeg ik niet minder leuk. Maar dat zou verder persoonlijk afgesproken kunnen worden. Ik kan natuurlijk niet alles in de gaten houden, dus als er een gezamenlijke meet is, dan is het
En An woont bijna naast me, grote kans dat we samen komen
![]()
Misschien dat het handig is om gelijk te vragen of ze ons wil toevoegen op MSN of zoquote:
Moet geregeld kunnen wordenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
nog een paar kilo eraf en dan wil ik ook wel eens een fotoshoot doen
lijkt me wel mooi om een stel mooie fotos te hebben wanneer ik voor het eerst in mijn leven een gezond gewicht heb
Als je een keer wat hebt bedacht, neem dan gewoon contact op met een fotograafquote:Op zondag 21 januari 2007 11:49 schreef Miss_S het volgende:
heb er verder nog niet echt over nagedacht
Neequote:
oost brabantquote:Op zondag 21 januari 2007 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je een keer wat hebt bedacht, neem dan gewoon contact op met een fotograafMisschien het handigst als het er eentje in de buurt is. Kon alleen niet helemaal vinden in welke regio.
FOT-Studio-Zuidquote:
Da's aan te rijdenquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
een studie shoot lijkt me wel erg leuk, maar zal nog wel een tijdje duren
maar dan weet ik met wie ik contact op kan nemen
Zekers denk er gerust een tijdje over na.. niet haasten gaan..quote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
een studie shoot lijkt me wel erg leuk, maar zal nog wel een tijdje duren
maar dan weet ik met wie ik contact op kan nemen
Heb je ideeenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik weet niet echt of ik mannelijke model actige trekjes heb maar goed ik wil altijd een poging wagen natuurlijk
Een model komt toch niet met de ideeën!quote:
Hoeft niet, kan welquote:Op zondag 21 januari 2007 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een model komt toch niet met de ideeën!
Ach ik heb eigenlijk totaal geen idee, nog nooit ten nimmer gedaan. Maar goed. Vraag is meer waar ik mezelf aardig tot uiting kan brengen en of ik wel een "foto-look" heb.quote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik heb eigenlijk totaal geen idee, nog nooit ten nimmer gedaan. Maar goed. Vraag is meer waar ik mezelf aardig tot uiting kan brengen en of ik wel een "foto-look" heb.
Ik kan eventueel natuurlijk wel wat foto's makenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenkenOp zich heb je wel een beetje een foto-look volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |