quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Ik heb vanavond een fotoshoot-achtig-iets met Sharkie![]()
Fixed, regio Amsterdamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de modellenlijst, boehoe!
Fixed, regio West-Brabantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef diedrick het volgende:
Kun je mij als fotograaf toevoegen voor zeeland/westbrabant/oostbrabant/limburg?
sample (quick n dirty)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Toegevoegd aan de lijst.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:25 schreef massiefje het volgende:
Ik zou mezelf ook graag aanmelden als fotograaf.
En ik deze avond!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:00 schreef roooosje het volgende:
Ze zijn zich allemaal aan het inlikken bij de nieuwe mod... moet ik ook nog doenquote:
Er is altijd plek voor vakkundig likwerkquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:45 schreef Chanty het volgende:
Ze zijn zich allemaal aan het inlikken bij de nieuwe mod... moet ik ook nog doen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er is altijd plek voor vakkundig likwerk
Maar deze afspraken waren al lang gemaakt voordat ik blauw uitsloeg van de warmte.
ghehe. klinkt erg bekent. Al wil ik daar nog niet echt aan beginnen. voel ik me nog niet goed genoeg voor. wil ik eerst meer ervaring voor hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:25 schreef massiefje het volgende:
...
Ik heb op dit moment vooral ervaring met concertfotografie en evenementen, maar wil mezelf ook gaan toeleggen op modelfotografie en portfolio shoots. Ook 'groepen' (bands, muzikanten, en dergelijken) zijn welkom bij mij.
...
dank jequote:Op woensdag 26 juli 2006 22:38 schreef exec het volgende:
[..]
![]()
De shoot was erg geslaagd! Ik wil beide fotografen (jaja 2 stuks) Shark.Bait & missymirjam bedanken voor de mooie foto's die eruit zijn gekomen!
Dus hierbij![]()
![]()
![]()
Ze wonen in Groningenquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:21 schreef ableton het volgende:
En hier weer verder
Mijn vriendin wil graag een (semi)professioneel portfolio samenstellen (voor school, maar ook voor haar zelf) en wil daarom zoveel mogelijk foto's van verschillende fotografen hebben. Studiofoto's, maar ook op locatie, vandaar dat ik haar hier opgeef als model.
Kwa financiën het liefst natuurlijk: ervaring voor fotograaf = ervaring voor model ,en anders moet diegene het maar even hebben over vergoedingen enzo
Ik heb hier een paar foto's, en als ik als portret newb, het al een beetje kan moet er wel wat mooiers van te maken zijn![]()
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |