klinkt alsof je dat betaald wilt doen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:59 schreef MindPicture het volgende:
Ik ben Mark Koolen
Voornamelijk fotografeer ik modellen.
Ik doe erg veel portretten van vrouwen die mooie foto's van zichzelf willen hebben voor in hun portfolio of voor hun vriendje of vaderdagcadeau.
Alles is bespreekbaar van keurif netjes tot sensueel naakt.
Voor vragen: www.mindpicture.nl staat mijn e-mail adres op
Greets Mark
hey hey leuk dat je je ook hier hebt aangemeld.quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef -Fem-me- het volgende:
Wil me ook wel graag aanmelden voor regio Betuwe/Utrecht (woon in Ede), als model alhoewel ik nog niet erg ervaring heb, maar dus graag zou willen opdoen.
Beschik over een OV'tje, eigen visagie koffertje *wat ik meehad naar Simpelveld*, en ook over een aantal bijzondere kledingstukken (renaissance achtige jurken etc.)
Ben altijd in voor een uitdaging.
Plaatje met overzicht: Klik
hoiquote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef -Fem-me- het volgende:
Bedankt voor het warme welkom en meteen al de positieve reactie!
Eens brainstormen over plan/onderwerp van de shoot?
*Als spreekwoordelijke vlieg op spreekwoordelijke stroop afkomtquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef -Fem-me- het volgende:
Wil me ook wel graag aanmelden voor regio Betuwe/Utrecht (woon in Ede), als model alhoewel ik nog niet erg ervaring heb, maar dus graag zou willen opdoen.
Beschik over een OV'tje, eigen visagie koffertje *wat ik meehad naar Simpelveld*, en ook over een aantal bijzondere kledingstukken (renaissance achtige jurken etc.)
Ben altijd in voor een uitdaging.
Plaatje met overzicht: Klik
Nee hoor, er zijn nog steeds mensen die graag andere mensen op de foto zetten. Het beste werkt het als je zelf een fotograaf aanspreekt waarvan het werk je aanstaat. In de OP kan je ook zien wie in je buurt woont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef Milenco_ het volgende:
Na het zien van wat foto's ben ik toch wel erg enthousiast geworden! Graag wil ik mezelf ook aanmelden als model om eens goed op de foto te worden gezet. Omgeving Enschede (Twente dus), ben in het bezit van een auto en kan dus wat afstanden overbruggen.
Ben complete newbie op het gebied van modelleren (heet dat zo?) maar ik weet zeker dat daar wat aan te doen is.
Foto voor impressie: http://www.milenco.net/files/.icon/icon3.jpg
...of trap ik nu een veel te oud topic omhoog?
Foei!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*Als spreekwoordelijke vlieg op spreekwoordelijke stroop afkomt![]()
Aangezien jij geen mail/msn in je profiel hebt, en ik wel, mag jij contact met mij opnemen
En mijn plaatje met overzicht: Klik
Vertel eens wat meer over jezelf, wat wil je en met wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Ik moest me hier even melden van PeRi chick
Ik wil jou, in het weekendquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf, wat wil je en met wie?
kom maar langs, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil jou, in het weekend
Maar goed, ik wil gewoon eens op de foto gezet worden door een fotograaf die dat op vrijwillige basis zou willen doen! Eventueel alleen, eventueel met vriendin. Doe eens een gooi naar iets moois en dan kunnen we samen tot een mooi besluit komen lijkt mij zomaar!
LIjkt mij een plan, ik hou je mail even in gedachten. Ik gaat even een tijd in mijn agenda vrij maken. dan zal ik je even mailen hoe en watquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
kom maar langs, lekker dichtbijmail in profiel
TFCD: Time For CD: model krijgt in ruil voor zijn/haar tijd (Time) een CD met de foto's in hoge resolutie. Hetzelfde voor de visagisten en de haarstyliste(n).quote:Op woensdag 13 december 2006 15:12 schreef Re het volgende:
denk dat je nog even tfcd moet uitleggen,
klopt, maar beter tien keer te vaak verteld dan 1 keer te weinig.quote:alhoewel als je ervaren modellen zoekt die dat wel zullen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |