Loontjah, relax. Er worden per dag 100en reacties weggehaald. Dit is een ontmoetingstopic, geen moddergooi-topic. Jouw post wakkerde mensen aan om daarop te reageren, met als resultaat te veel Slowchat. Als je boos bent op PK, kun je hem mailen, of open een klaagbaak-topic.quote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef Loontjah het volgende:
mijn post weghalen.. waar haal je de lef vandaan ?
Hoiquote:Op woensdag 27 september 2006 16:53 schreef Loontjah het volgende:
mijn post weghalen.. waar haal je de lef vandaan ?
Lijkt me erg leuk om te doen! Laat me maar weten wat ze er van vindt en hoe en wat!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb zelf ook eens meegelopen met een ervaren studio-fotograaf en vond dat erg leerzaam. Ik heb een studioshoot in Utrecht in de planning staan, zal even aan het model vragen of zij het ook goed vindt dat je erbij bent.
Styling tips ben ik niet zo sterk in, maar een reflector vasthouden moet lukken! Dus als je een in de buurt bent mag je me zeker mailen!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:33 schreef emagix het volgende:
Geen probleem als je een keer bij een shoot aanwezig wilt zijn. Ik fotografeer de laatste tijd veel op lokatie of een ter plekke geïmproviseerde studio. En iemand met styling tips die ook nog eens een reflector kan vasthouden is altijd welkom ;-)
ieuwl, ik moest denken aan een naakt oud dik mensquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
Ik zoek eigenlijk van alles: dik/dun/rood/zwart/kaal/tattoos/jong/oud/naakt/fashion/gothic etc. Stuur misschien ff fotootje mee? We komen er wel uit...
Wow je maakt wel superfoto;s zegquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
Hoi,
Ik ben op en af op dit forum dus helaas lees ik niet alle posts/topics maar nu ben ik wat bij aan het lezen haha (jammer van dat brabant modellen-meet topic)
Als er een dame zo gek wil zijn met mij een shoot te doen zou ik dat tof vinden!
M'n oude pf is te zien op http://www.fotoparade.nl/index2.html
Ik zoek nu dus nieuwe gezichten voor m'n nieuwe pf (launch 1-11 dus enige haast zit er wel bij haha)
Lijkt het je wat dan mail me ff op info@fotoparade.nl
Ik zoek eigenlijk van alles: dik/dun/rood/zwart/kaal/tattoos/jong/oud/naakt/fashion/gothic etc. Stuur misschien ff fotootje mee? We komen er wel uit...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wow je maakt wel superfoto;s zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gaaf voor jou man! cool!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
ieuwl, ik moest denken aan een naakt oud dik mens
ah thnxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wow je maakt wel superfoto;s zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kijk in de OPquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef elmarz het volgende:
Hoi,
Ik ben op en af op dit forum dus helaas lees ik niet alle posts/topics maar nu ben ik wat bij aan het lezen haha (jammer van dat brabant modellen-meet topic)
Als er een dame zo gek wil zijn met mij een shoot te doen zou ik dat tof vinden!
M'n oude pf is te zien op http://www.fotoparade.nl/index2.html
Ik zoek nu dus nieuwe gezichten voor m'n nieuwe pf (launch 1-11 dus enige haast zit er wel bij haha)
Lijkt het je wat dan mail me ff op info@fotoparade.nl
ik zag een mooie ringflash op je site voorbij komen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef markderoophotography.com het volgende:
Ik ben Mark de Roo
Het betreft eigen werk, om dingen uit te proberen, dit gaat NIET op commerciele basis, zo is het bedoelt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het is hier geen castingbureau natuurlijk. Dus fotografen die hier modellen zoeken om daarna het voor commerciële activiteiten te gebruiken is niet de bedoeling. Dan zou ik zeggen probeer de modellen die je selecteerd maar privé te benaderen maar niet via FOK!.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef markderoophotography.com het volgende:
Ik ben Mark de Roo
ik gebruik een hensel ringflits 1200Ws.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik zag een mooie ringflash op je site voorbij komen.
toevallig een idee welke relatief betaalbaar is? (voor model/studio fotografie)
kom al snel op 1100 euro als ik rond kijk op internet
Als je bereid bent mijn kant op te komen dan gaat dat vast lukkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:54 schreef Chanty het volgende:
[..]wow daar staan toffe foto's tussen
Nou, mocht je ooit iets zoeken wat op een chanty lijkt om iets nieuws mee te proberen...
Ik heb een ov kaartquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:02 schreef markderoophotography.com het volgende:
[..]
Als je bereid bent mijn kant op te komen dan gaat dat vast lukken
klinkt alsof je dat betaald wilt doen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:59 schreef MindPicture het volgende:
Ik ben Mark Koolen
Voornamelijk fotografeer ik modellen.
Ik doe erg veel portretten van vrouwen die mooie foto's van zichzelf willen hebben voor in hun portfolio of voor hun vriendje of vaderdagcadeau.
Alles is bespreekbaar van keurif netjes tot sensueel naakt.
Voor vragen: www.mindpicture.nl staat mijn e-mail adres op
Greets Mark
hey hey leuk dat je je ook hier hebt aangemeld.quote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef -Fem-me- het volgende:
Wil me ook wel graag aanmelden voor regio Betuwe/Utrecht (woon in Ede), als model alhoewel ik nog niet erg ervaring heb, maar dus graag zou willen opdoen.
Beschik over een OV'tje, eigen visagie koffertje *wat ik meehad naar Simpelveld*, en ook over een aantal bijzondere kledingstukken (renaissance achtige jurken etc.)
Ben altijd in voor een uitdaging.
Plaatje met overzicht: Klik
hoiquote:Op maandag 6 november 2006 17:51 schreef -Fem-me- het volgende:
Bedankt voor het warme welkom en meteen al de positieve reactie!
Eens brainstormen over plan/onderwerp van de shoot?
*Als spreekwoordelijke vlieg op spreekwoordelijke stroop afkomtquote:Op zondag 5 november 2006 21:41 schreef -Fem-me- het volgende:
Wil me ook wel graag aanmelden voor regio Betuwe/Utrecht (woon in Ede), als model alhoewel ik nog niet erg ervaring heb, maar dus graag zou willen opdoen.
Beschik over een OV'tje, eigen visagie koffertje *wat ik meehad naar Simpelveld*, en ook over een aantal bijzondere kledingstukken (renaissance achtige jurken etc.)
Ben altijd in voor een uitdaging.
Plaatje met overzicht: Klik
Nee hoor, er zijn nog steeds mensen die graag andere mensen op de foto zetten. Het beste werkt het als je zelf een fotograaf aanspreekt waarvan het werk je aanstaat. In de OP kan je ook zien wie in je buurt woont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:00 schreef Milenco_ het volgende:
Na het zien van wat foto's ben ik toch wel erg enthousiast geworden! Graag wil ik mezelf ook aanmelden als model om eens goed op de foto te worden gezet. Omgeving Enschede (Twente dus), ben in het bezit van een auto en kan dus wat afstanden overbruggen.
Ben complete newbie op het gebied van modelleren (heet dat zo?) maar ik weet zeker dat daar wat aan te doen is.
Foto voor impressie: http://www.milenco.net/files/.icon/icon3.jpg
...of trap ik nu een veel te oud topic omhoog?
Foei!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
*Als spreekwoordelijke vlieg op spreekwoordelijke stroop afkomt![]()
Aangezien jij geen mail/msn in je profiel hebt, en ik wel, mag jij contact met mij opnemen
En mijn plaatje met overzicht: Klik
Vertel eens wat meer over jezelf, wat wil je en met wie?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo! Ik moest me hier even melden van PeRi chick
Ik wil jou, in het weekendquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf, wat wil je en met wie?
kom maar langs, lekker dichtbijquote:Op vrijdag 1 december 2006 10:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil jou, in het weekend
Maar goed, ik wil gewoon eens op de foto gezet worden door een fotograaf die dat op vrijwillige basis zou willen doen! Eventueel alleen, eventueel met vriendin. Doe eens een gooi naar iets moois en dan kunnen we samen tot een mooi besluit komen lijkt mij zomaar!
LIjkt mij een plan, ik hou je mail even in gedachten. Ik gaat even een tijd in mijn agenda vrij maken. dan zal ik je even mailen hoe en watquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef Re het volgende:
[..]
kom maar langs, lekker dichtbijmail in profiel
TFCD: Time For CD: model krijgt in ruil voor zijn/haar tijd (Time) een CD met de foto's in hoge resolutie. Hetzelfde voor de visagisten en de haarstyliste(n).quote:Op woensdag 13 december 2006 15:12 schreef Re het volgende:
denk dat je nog even tfcd moet uitleggen,
klopt, maar beter tien keer te vaak verteld dan 1 keer te weinig.quote:alhoewel als je ervaren modellen zoekt die dat wel zullen weten
zowel zin, als ideetjes als tijdquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef dawg het volgende:
Re en Puckzzz, ik wil eigenlijk weleens wat foto's van mezelf door jullie 2 gemaakt, zw/w met veel contrast, al ben ik er zeker van dat jullie er iets moois van maken.![]()
Zin, ideeën en tijd? PM.
nope...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Incredible-Maike het volgende:
Ik vind het erg leuk om dit een keer te doen!
Op de foto komen en krijgen
Ik woon doordeweeks in Groningen.
Zijn er kosten aan verbonden?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nope...
Er zijn genoeg enthousiastelingen die graag een model voor de lens hebben.
hoezo nope.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nope...
Er zijn genoeg enthousiastelingen die graag een model voor de lens hebben.
helemaal gemist!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef dawg het volgende:
Re en Puckzzz, ik wil eigenlijk weleens wat foto's van mezelf door jullie 2 gemaakt, zw/w met veel contrast, al ben ik er zeker van dat jullie er iets moois van maken.![]()
Zin, ideeën en tijd? PM.
Er is ook een studio in Delft (tussen Rotterdam en Den Haag).quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Incredible-Maike het volgende:
Ik vind het erg leuk om dit een keer te doen!
Op de foto komen en krijgen
Zijn er kosten aan verbonden?
Dat is Freud. Freud heeft zijn medicatie nog niet gehad.. Denk dat Delft naast Groningen ligt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef ..zapper het volgende:
Ik snap de combi Delft en Groningen niet zo goed? (tevens tvp)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:37 schreef HMaster-II het volgende:
Dat is Freud. Freud heeft zijn medicatie nog niet gehad.. Denk dat Delft naast Groningen ligt.![]()
Waar woon je in de weekenden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:47 schreef Incredible-Maike het volgende:
[...]
[...]
Waarschijnlijk Nieuw-Schonebeek (volgens profiel) en dat ligt vlak achter Emmen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:50 schreef freud het volgende:
[..]
[..]
Waar woon je in de weekenden?
In Delft is er ook iemand met een studio.
Die persoon ben ik.
Ik kan dus ook foto's maken.
In de weekenden in Delft.
Speciaal in Huib-taal
Ik ben jarenlang (ehm, zeker 2) wekelijks tussen Eindhoven en Groningen op en neer gegaan... we hadden nog gevraagd aan beide gemeenteraden of ze niet wat dichter bij elkaar konden gaan liggen, maar ze wilden niet meewerkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef ..zapper het volgende:
Ik snap de combi Delft en Groningen niet zo goed? (tevens tvp)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef KeesR het volgende:
Wil me melden als fotograaf.
Waar? Regio; NoordLimburg, OostBrabant en Regio Nijmegen.
Ben nog mainly op zoek naar wat outdoor fotografie met een aantal modellen...
Ben momenteel bezig me portfolio aan te vullen met wat portret/model fotografie.
Almaar die opdrachten van de krant erin is ook niet alles![]()
Als je interesse hebt, zou je even je e-mail achter kunnen laten of een mailtje te sturen naar keezer@home.nlquote:
Ah,mooi,dan wil ik wel fotograaf in de regio West-Brabant zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 19:59 schreef Lllaura het volgende:
Ik wil wel model zijn voor regio Zeeland en West-Brabant.![]()
Ik woon in Delft, en wil er wel even met je over praten; wat je in gedachten hebt, wanneer, etc. Voeg me anders even op MSN toe, dat gaat makkelijker dan hier in het topic. Mijn MSN staat in m'n profiel.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef uppie83 het volgende:
Volgens de FB van FOT moest ik het "probleem" hier maar voorleggen.
Het gaat er namelijk om dat ik een fotoshoot kado wil geven, maar ik ken geen goede fotografen in de buurt (Nootdorp en omstreken). We hebben daar wel al 2 fotografen gehad, maar de 1 doet niet echt fotoshoots en de ander beviel niet. Dus nu ben ik op zoek naar een goede fotograaf voor "thema" portret foto's. Je moet het zo zien dat de jarige eerst de kapsalon/visagie/beautysalon bezoekt, vervolgens een gehuurde galajurk aantrekt en vervolgens gewoon een leuke fotoshoot krijgt waar ze er gewoon op haar op en top best moet uit zien (leuk idee toch voor iemand die Sara op bezoek krijgt)
Ik heb je toegevoegd.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik woon in Delft, en wil er wel even met je over praten; wat je in gedachten hebt, wanneer, etc. Voeg me anders even op MSN toe, dat gaat makkelijker dan hier in het topic. Mijn MSN staat in m'n profiel.
Meets kunnen ook kleinschalig worden gepland hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:24 schreef _Lau_ het volgende:
Een meet sla ik natuurlijk niet over! Er zijn niet veel concrete dingen te vinden geloof ik op dit topic, maar hou me op de hoogte als er weer een fotografen/modellenmeet is (met z'n allen(?))
An en Freud ook komen natuurlijk![]()
[Showcase] Laura
We zijn al aan het plannenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:49 schreef _Lau_ het volgende:
het was ook meer een vraagal vind ik het een apart idee zo'n meet, toch anders
En zeg ik niet minder leuk. Maar dat zou verder persoonlijk afgesproken kunnen worden. Ik kan natuurlijk niet alles in de gaten houden, dus als er een gezamenlijke meet is, dan is het
En An woont bijna naast me, grote kans dat we samen komen
![]()
Misschien dat het handig is om gelijk te vragen of ze ons wil toevoegen op MSN of zoquote:
Moet geregeld kunnen wordenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef Miss_S het volgende:
nog een paar kilo eraf en dan wil ik ook wel eens een fotoshoot doen
lijkt me wel mooi om een stel mooie fotos te hebben wanneer ik voor het eerst in mijn leven een gezond gewicht heb
Als je een keer wat hebt bedacht, neem dan gewoon contact op met een fotograafquote:Op zondag 21 januari 2007 11:49 schreef Miss_S het volgende:
heb er verder nog niet echt over nagedacht
Neequote:
oost brabantquote:Op zondag 21 januari 2007 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je een keer wat hebt bedacht, neem dan gewoon contact op met een fotograafMisschien het handigst als het er eentje in de buurt is. Kon alleen niet helemaal vinden in welke regio.
FOT-Studio-Zuidquote:
Da's aan te rijdenquote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
een studie shoot lijkt me wel erg leuk, maar zal nog wel een tijdje duren
maar dan weet ik met wie ik contact op kan nemen
Zekers denk er gerust een tijdje over na.. niet haasten gaan..quote:Op zondag 21 januari 2007 12:02 schreef Miss_S het volgende:
een studie shoot lijkt me wel erg leuk, maar zal nog wel een tijdje duren
maar dan weet ik met wie ik contact op kan nemen
Heb je ideeenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik weet niet echt of ik mannelijke model actige trekjes heb maar goed ik wil altijd een poging wagen natuurlijk
Een model komt toch niet met de ideeën!quote:
Hoeft niet, kan welquote:Op zondag 21 januari 2007 14:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Een model komt toch niet met de ideeën!
Ach ik heb eigenlijk totaal geen idee, nog nooit ten nimmer gedaan. Maar goed. Vraag is meer waar ik mezelf aardig tot uiting kan brengen en of ik wel een "foto-look" heb.quote:
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik heb eigenlijk totaal geen idee, nog nooit ten nimmer gedaan. Maar goed. Vraag is meer waar ik mezelf aardig tot uiting kan brengen en of ik wel een "foto-look" heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |