quote:Op maandag 10 juli 2006 21:23 schreef Ireth het volgende:
Zondag 23 juli 24 september
Julianapark in Utrecht
Uurtje of 11!
Meetingplek: The Bigg X on the picture below!
Big X = de plek waar we vorig jaar zaten, bij een paar grote bomen, zodat schaduw voorzien was.
Small X = ingang speeltuin
i = ingang park
P = parkeerterrein
t = toiletgebouw
Buslijn 3 (richting Zuilen, Halte Julianapark, 2 zones stempelen) stopt voor de meest rechtse ingang van het park. Buslijn 4 (richting ind. terrein Carthesiusweg, eindhalte uitstappen) stopt aan de andere kant van het spoor. Spoorbrug onderdoor lopen en je staat bij de ingang links onderop.
Wat links naar foto's, een grote foto, en een link naar informatie.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:16 schreef bixister het volgende:
er is een parkeerstrook aan beide zijden van de amsterdamsestraatweg, en je kunt ook op het terrein van dat chinees restaurant parkeren.
Wel:quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef Ireth het volgende:
En als het niet zulk mooi weer is? Dan is het de spoortunnel onderdoor (links onderaan op het plaatje, valt er net buiten) en dan sta je bij Kidzcity voor de deur!
(ik ben iig binnen 2 minuten dan thuis
)
kleine sfeerimpressie van de speeltuin:
Zouden wel een paar (snack)bars in de buurt moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef Ireth het volgende:
Bij dat restaurant (chinees) is wel de mogelijkheid om op het terras wat te drinken, maar geloof dat je je daar scheel betaald (heb ik dus nog nooit gedaan!)
Bij goed weer komt er wel smiddags een ijscowagen het park in, en anders ga ik eens ff zoeken of er ergens in de buurt een snackbar zit. In het park zelf (op die chinees na dan) iig niet.
Ja, klopt, maar ben graag voorbereid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:26 schreef m@x het volgende:
psssssssssssst, is het bij een picknick niet de bedoeling dat je zelf wat te eten en drinken meeneemt?
Ja natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:49 schreef Tazz het volgende:
Vervolg van: [OUD Meeting] Zomerse Pick Nick - peil topic
Lishe (als ze met Dutchie kan mee rijden).![]()
Geen smoesjes, je komt gewoon. Klaar. Uit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef beefcake het volgende:
Ok ik ben er weer, dus ik wil me bij deze ook aanmelden
Wel een beetje onder voorbehoud, want zul je net zien dat ik er een dag van tevoren achter kom dat ik niet kan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |