quote:
als ik die mogelijkheid eens had....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef snakelady het volgende:
BB mogen wij ook nog in het lijstje, het is 99% zeker dat wij ook komen.
Tussen half 11 en 11 zijn wij er.
jahaaa, echt wel!!!!!quote:
Bedoel Be dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik die mogelijkheid eens had....
ik dacht dat ik opeens mod was geworden maar de knopjes miste.quote:
Alleen zo jammer dat we dan weer niet op de lijst staan hequote:
Niet joh? Jullie bijten niet ofzo??quote:
Niet in jullie iigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet joh? Jullie bijten niet ofzo??![]()
ik vind jou en mezelf iig niet eng...quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat we dan weer niet op de lijst staan heAls mensen trouwens nog specifieke wensen hebben voor foto's kunnen ze ons het beste gewoon even aanspreken hoor
![]()
Wij zijn niet eng
ja, lastig idd... een latere datum zal er voor mij persoonlijk niet meer inzitten, maar dat moet niemand tegen houden. Maar ik zie de temperatuur idd ook steeds meer naar beneden gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef melonovy het volgende:
Wat gaan we doen als het slecht weer is? En wanneer is het weer te slecht om te picknicken, want ik ga niet met 16 graden op een kleedje zitten!Als alternativen bedenk ik nu ter plekke kidszcity, (daar ben ik nog niet geweest de afgelopen tijd ) ligt praktisch om de hoek of Ballorig Houten
Een andere suggestie is een andere datum prikken in de hoop op beter weer. Of we kunnen zowel naar kidzcity gaan als een andere datum picknicken.
er komt nog een andere keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef m@x het volgende:
Maar dan kan ik jou niet in het eggie zien en dat vind ik wel heel jammer hoor Belana.
Meeleest om te zien wie van FOT de eer hooghoudt.quote:
Ik weet niet in hoeverre we die voorspellingen moeten gelovenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Belana het volgende:
NP
Inmiddels is de voorspelling half bewolkt en 15 graden voor utrecht...dus ik vrees het ergste...
Dat zou lief van je zijn. Wij zeggen in ieder geval niet nu al af. We laten het afhangen van het weer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zo vaag het idee dat het zondag nog wel beter kan uitvallen dan gedacht wordt. Eventueel wil ik zondagvroeg (lees: tussen half 9 en 9 uur) wel eerst met dochterlief een rondje hiero door de wijk wandelen om even voor te proeven qua weer en dan hier het resultaat te posten?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef LadyS het volgende:
Wij zeggen nog niet af, maar nemen geen appeltaart mee
ja. tis een heel gemis, ik weet hetquote:
Ik eigenlijk ook. Het is toch een uur heen en een uur terug en een gemist middagslaapjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef LadyS het volgende:
Maar voor een minimeet vind ik het ook teveel gedoe
Als jij nou komt, dan kom ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:Ik ben ook eens van plan om naar een meet te gaan.
Of zou het juist daarom...
jaa! ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het heus niet leuk voor jullie, maar een nieuwe datum....Dan kan ik weer proberen te komen.
Poolen dan? Augustus klinkt mij ook goed in de oren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het heus niet leuk voor jullie, maar een nieuwe datum....Dan kan ik weer proberen te komen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef Karin het volgende:
Moet ik me nog officieel afmelden of is het al duidelijk dat de meet niet doorgaat?
Augustus klinkt erg leuk! Al vind ik het wel jammer dat ik je buik nu niet in het echie gezien heb Belana.
Vrij rustig volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2006 12:45 schreef Ireth het volgende:
En hoe was het nu daadwerkelijk in het park vandaag!![]()
Als je binnendoorweggetjes neemt, doe je er volgens mij wel een dag over!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef jessie het volgende:
Ja jammer he! En ik durf geen snelweg...en aan een binnendoorweggetje moet ik ook niet denken![]()
![]()
What about de baby'tjes die dan geboren worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Jambo het volgende:
Leuk! Maar zouden we in augustus niet meeten? zodat ook de verse baby's kunnen komen?
Daar heb je ook weer gelijk in BE.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
What about de baby'tjes die dan geboren worden.Zo kan je aan het uitstellen blijven.
Probleem is dat hij zowiezo al nauwelijks mee te krijgen is, dus dan zou ik waarschijnlijk zonder hem gaan en dát kan dan weer niet op zijn verjaardag, vind ik.quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:32 schreef Ireth het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het toch de 23e juli worden...
Het waren er niet veel, maar de meederheid leek te neigen naar de 23e.. Met Jambo er bij is het weer een gelijkspel geworden!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:09 schreef Belana het volgende:
ik zie anders amper mensen die kunnen ireth![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
12 Aug:
13 Aug: TearSong
19 Aug:
20 Aug:
26 Aug:
27 Aug:
02 Sept: TearSong
03 Sept:
09 Sept:
10 Sept:
16 Sept:
17 Sept:
23 Sept:
24 Sept: TearSong
30 Sept:
Nu moet ik toch maar snel bevallen, om jou eens te ontmoeten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef dutchie het volgende:
wow, ik zet zo maar na al die jaren ontwijken mijn naam ineens op een meetinglijst![]()
Idem... (ontmoeten dan..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nu moet ik toch maar snel bevallen, om jou eens te ontmoeten.
En wat voor 'n mensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:28 schreef pinquit het volgende:
wat gek, zo al 2 mensen uit g'cum. had ik niet gedacht ofzo
Goed plan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nu moet ik toch maar snel bevallen, om jou eens te ontmoeten.
quote:
Het is wel het OUD forum. Kom je met je kinderen, of je klein kinderen..quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:44 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Ik kom ook.
Op het gevaar af, dat NoNick me er weer uitknikkert.
Hmm, dan zou ik mijn vrouw moeten thuis laten..quote:
man en kind zouden hier dan ook thuis moeten blijvenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik mijn vrouw moeten thuis laten..
hij is oud genoeg lijkt me?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:30 schreef Tazz het volgende:
Het is wel het OUD forum. Kom je met je kinderen, of je klein kinderen..![]()
![]()
ik ook nietquote:
Dan moet ik me met mijn andere account aanmeldenquote:
Doe dan. Ik ben wel nieuwsgierig naar je andere gebruikersnaamquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:40 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dan moet ik me met mijn andere account aanmelden![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Doe dan. Ik ben wel nieuwsgierig naar je andere gebruikersnaam
Echt wel! Menigeen zou jaloers zijn op jouw userid!quote:
Behoorlijk oldbie. Ik was er toen wel al maar lurkte alleen mee en heb me pas later geregistreerd. Ben wel oldbie maar niet zo oldbiequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef Igraine het volgende:
Oldbie of niet?
hmm oke... ik ben een Oldbiequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt wel! Menigeen zou jaloers zijn op jouw userid!
Oh, en ik zou idd zeggen de datum met de meeste namen...
dan gaan we toch meeten in Parijsquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:51 schreef Belana het volgende:
* Belana sip lipje trekt...
logische keuze hoor trouwens, ik kan alleen echt niet dan, zitten we lekker in parijs, dus ik klaag niet
He jij bent geregistreerd op de dag dat manlief en ik gingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |