jaa! ik ook!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het heus niet leuk voor jullie, maar een nieuwe datum....Dan kan ik weer proberen te komen.
Poolen dan? Augustus klinkt mij ook goed in de oren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het heus niet leuk voor jullie, maar een nieuwe datum....Dan kan ik weer proberen te komen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef Karin het volgende:
Moet ik me nog officieel afmelden of is het al duidelijk dat de meet niet doorgaat?
Augustus klinkt erg leuk! Al vind ik het wel jammer dat ik je buik nu niet in het echie gezien heb Belana.
Vrij rustig volgens mijquote:Op zondag 4 juni 2006 12:45 schreef Ireth het volgende:
En hoe was het nu daadwerkelijk in het park vandaag!![]()
Als je binnendoorweggetjes neemt, doe je er volgens mij wel een dag over!quote:Op zondag 4 juni 2006 21:56 schreef jessie het volgende:
Ja jammer he! En ik durf geen snelweg...en aan een binnendoorweggetje moet ik ook niet denken![]()
![]()
What about de baby'tjes die dan geboren worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Jambo het volgende:
Leuk! Maar zouden we in augustus niet meeten? zodat ook de verse baby's kunnen komen?
Daar heb je ook weer gelijk in BE.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
What about de baby'tjes die dan geboren worden.Zo kan je aan het uitstellen blijven.
Probleem is dat hij zowiezo al nauwelijks mee te krijgen is, dus dan zou ik waarschijnlijk zonder hem gaan en dát kan dan weer niet op zijn verjaardag, vind ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |