quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef Sugar het volgende:
Ohhhh, wat is demi leuk!![]()
Vorige week gingen we naar het strand ineens:
En vandaag rond etenstijd![]()
![]()
![]()
:
Daarna toch nog lekker genoeg om in de tuin te eten. Sfeertje, he?
Die zak is inmiddels vilig opgeborgen in de kastquote:Op zondag 4 juni 2006 10:36 schreef m@x het volgende:
Saar Piraat, Saar Piraat,
Schip ahoi!
Lief hoor. Alleen is die zak kattengrind volgens mij ook niet lang meer veilig voor Sara
Ja heb 'm alweer ge-editquote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef renzell het volgende:
Net ff niet, nu als het goed is wel.... toch?
Geocachingquote:Op zondag 4 juni 2006 17:24 schreef XTracer het volgende:
Even ter toelichting, op de 2e foto is Luuke de 'geocaching' schatkaart aan het bekijken!
Met (heel stoer) een GPS receiver in haar handen. Zonder haar hadden we het nooit gered.
Lief en ondeugend koppie heeft ze op de foto. Vandaag precies een half jaar alweer!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:37 schreef pinquit het volgende:
wauw, hoi kim!!![]()
ik zat gisteren nog te denken; hey ik heb eigenlijk kim alleen nog maar als babietje gezien!
wat is ze mooi!ahh die mooie zachte haartjes
![]()
![]()
wat een heerlijk meissje ingrid!![]()
ja erg he, was trouwens het enige goeie moment wat alicia had gisterenquote:Op maandag 12 juni 2006 07:55 schreef jessie het volgende:
Knorretje Alicia zit echt gewoon met Danny op schoot he
zal misschien komen doordat ik al lang geen foto's meer geplaatst heb, maar het is nog steeds een mini-mannetje hoorquote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:12 schreef Martineke het volgende:
zal indd wel komen doordat ik al ff geen foto meer gezien had van Jayden. het is al echt zon "klein" ventje
Kwou eerst heel droog "Ja hoor" antwoorden en verders niks doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef E.T. het volgende:
Ireth, zou je aan de grootte van je foto's willen denken?
tnxquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kwou eerst heel droog "Ja hoor" antwoorden en verders niks doen
Maar ik had ze in dit formaat elders gepost (waar 800x600 wel kan) en ff niet gedacht om hier de kleinere variantjes te dumpen, kheb het ff aangepast!
Wij hebben 3weken terug een nieuwe camera gekocht om meer foto's van Thijs te kunnen maken, gelukkig hebben we Thijs toen nog veel op de foto's gezet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:14 schreef bixister het volgende:
lieve bar,ik zal de thijs-foto's hier erg missen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |