quote:
als ik die mogelijkheid eens had....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:56 schreef snakelady het volgende:
BB mogen wij ook nog in het lijstje, het is 99% zeker dat wij ook komen.
Tussen half 11 en 11 zijn wij er.
jahaaa, echt wel!!!!!quote:
Bedoel Be dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
als ik die mogelijkheid eens had....
ik dacht dat ik opeens mod was geworden maar de knopjes miste.quote:
Alleen zo jammer dat we dan weer niet op de lijst staan hequote:
Niet joh? Jullie bijten niet ofzo??quote:
Niet in jullie iigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet joh? Jullie bijten niet ofzo??![]()
ik vind jou en mezelf iig niet eng...quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat we dan weer niet op de lijst staan heAls mensen trouwens nog specifieke wensen hebben voor foto's kunnen ze ons het beste gewoon even aanspreken hoor
![]()
Wij zijn niet eng
ja, lastig idd... een latere datum zal er voor mij persoonlijk niet meer inzitten, maar dat moet niemand tegen houden. Maar ik zie de temperatuur idd ook steeds meer naar beneden gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef melonovy het volgende:
Wat gaan we doen als het slecht weer is? En wanneer is het weer te slecht om te picknicken, want ik ga niet met 16 graden op een kleedje zitten!Als alternativen bedenk ik nu ter plekke kidszcity, (daar ben ik nog niet geweest de afgelopen tijd ) ligt praktisch om de hoek of Ballorig Houten
Een andere suggestie is een andere datum prikken in de hoop op beter weer. Of we kunnen zowel naar kidzcity gaan als een andere datum picknicken.
er komt nog een andere keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef m@x het volgende:
Maar dan kan ik jou niet in het eggie zien en dat vind ik wel heel jammer hoor Belana.
Meeleest om te zien wie van FOT de eer hooghoudt.quote:
Ik weet niet in hoeverre we die voorspellingen moeten gelovenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef Belana het volgende:
NP
Inmiddels is de voorspelling half bewolkt en 15 graden voor utrecht...dus ik vrees het ergste...
Dat zou lief van je zijn. Wij zeggen in ieder geval niet nu al af. We laten het afhangen van het weer.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zo vaag het idee dat het zondag nog wel beter kan uitvallen dan gedacht wordt. Eventueel wil ik zondagvroeg (lees: tussen half 9 en 9 uur) wel eerst met dochterlief een rondje hiero door de wijk wandelen om even voor te proeven qua weer en dan hier het resultaat te posten?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef LadyS het volgende:
Wij zeggen nog niet af, maar nemen geen appeltaart mee
ja. tis een heel gemis, ik weet hetquote:
Ik eigenlijk ook. Het is toch een uur heen en een uur terug en een gemist middagslaapjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef LadyS het volgende:
Maar voor een minimeet vind ik het ook teveel gedoe
Als jij nou komt, dan kom ik ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:12 schreef Brighteyes het volgende:Ik ben ook eens van plan om naar een meet te gaan.
Of zou het juist daarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |