1 |
Ik beloof niks iigquote:Op maandag 15 mei 2006 21:50 schreef Belana het volgende:
Ik weet het niet ETIk was er niet bij, maar dat gaan we eens haarfijn uitzoeken
Maarre, jij komt dus ook 4 juni?
Dan gaan we niet, of dan rijden we met z'n allen naar Kidzcity.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef PM-girl het volgende:
En als het niet zulk mooi weer is?
Dan is het de spoortunnel onderdoor (links onderaan op het plaatje, valt er net buitenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:12 schreef PM-girl het volgende:
En als het niet zulk mooi weer is?
Je stond er toch al tussenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bij deze wil ik mij zeker aanmelden! Ik heb vriendlief overtuigd wiehoeee![]()
Joh spuit 11quote:Op maandag 15 mei 2006 22:36 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij zoiets???
Ik heb het meteen even gevraagd en hij wil dat wel doenquote:
Lekkerquote:Op maandag 15 mei 2006 22:50 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik heb het meteen even gevraagd en hij wil dat wel doen![]()
volgens mij dachten Brechtje en vriendin daar vorig jaar anders overquote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Ireth het volgende:
Oja, de vijver is niet geschikt om in te zwemmen, zitten erg grote visjes in!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef texelonia het volgende:
[..]
volgens mij dachten Brechtje en vriendin daar vorig jaar anders over
Jaaaaaa je moet komen hoor, ik wil je meetenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:15 schreef Jonnetje het volgende:
Dit wil ik eigenlijk ook wel...
* Jonnetje probeert husb om te praten.. *
Twee weekenden achter elkaar aan zo ver weg meeten..
waar kom je vandaan? Moet je met OV? Misschien iemand bij je in de buurt? Ik zou Max heel graag zien namelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:07 schreef pinquit het volgende:
leukkkkik vind het alleen nog kei eng om met max alleen zo ver te gaan
Even uit pure nieuwsgierigheid: Waar kom jij nou ineens weer vandaan? We zien je bijna nooit meerergens posten en er is een meeting en hup..daar is meneer weer....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:26 schreef daniman het volgende:
leuk!!!!!Ik zat er laatst al aan te denken en op te hopen dat er dit jaar weer zoiets zou gaan komen
Ik heb 4 juni verder niets in principe dus mij kan je op zeker zetten
Het woord "twijfel" is bij mij niet opgekomen, kheb de vorige keer gezellig met je gekletst dus wat mij betreft No Problem, alleen viel het me op dat je hier al een tijd niet was geweest (reden mij onbekend) en dus was ik verbaasd je net weer te zien.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:24 schreef daniman het volgende:
WTF? Al enkele jaren kom ik hier, nu ben ik hier de laatste tijd in mindere mate geweest en nu wordt ik in twijfel genomen als ik me wil aanmelden voor een meeting?
Mij best hoor, dan kom ik niet. Schrap me dan maar van het lijstje.
Sorry dat er ook mensen hier zijn die ik heb leren kennen en die ik ook wel weer eens zou willen meeten...
ah ja... sorry voor mijn reactie dan... ik was alleen de laatste maanden meer een lurker van dit forum geworden ipv een poster... ik vond het vorig jaar erg gezellig. Ik ben dan zelf geen ouder (hoop het wel een keer te worden natuurlijk, en tot die tijd ben ik een trotse oom) maar daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het woord "twijfel" is bij mij niet opgekomen, kheb de vorige keer gezellig met je gekletst dus wat mij betreft No Problem, alleen viel het me op dat je hier al een tijd niet was geweest (reden mij onbekend) en dus was ik verbaasd je net weer te zien.
Aansluit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Belana het volgende:
Misschien persoonlijk, maar ik begrijp jouw interesse in dit subforum niet daniman. en dan "ineens" weer op komen duiken met een meeting, ik vind dat vreemd.
Maar ik wil dit topic eigenlijk niet vervuilen met posts hierover...
Lijn 4 (zie post ergens in de eerste 25 reacties!) heeft iig een lage instap, lijn 3 ben ik niet zeker van, die neem ik nooit!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij, maar dat weet ik niet 100% zeker, rijdt daar een bus met een lage instap, dus makkelijk voor de kinderwagen. Dus dan is dat al een stuk minder gehannes, Igraine.
Ireth weet het vast wel zeker.
Is het niet vaak zo dat in films en boeken mannen die goed met kinderen overweg kunnen heel makkelijk aan de vrouw kunnen komen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Belana het volgende:
Misschien persoonlijk, maar ik begrijp jouw interesse in dit subforum niet daniman. en dan "ineens" weer op komen duiken met een meeting, ik vind dat vreemd.
Maar ik wil dit topic eigenlijk niet vervuilen met posts hierover...
Ik dacht altijd dat ze daarvoor een puppy namen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het niet vaak zo dat in films en boeken mannen die goed met kinderen overweg kunnen heel makkelijk aan de vrouw kunnen komen?
Ik heb er heel andere associaties bijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het niet vaak zo dat in films en boeken mannen die goed met kinderen overweg kunnen heel makkelijk aan de vrouw kunnen komen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Bedoel je nou dat Daniman op zoek is naar een 'single mom'?
Ja, maar dan mét puppy joggend langs die moeders (en kindjes) in de speeltuin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Igraine het volgende:
Ik dacht altijd dat ze daarvoor een puppy namen...
![]()
ik kom uit gorkum (gorinchem), moet met OV en ik heb geeeen idee of er iemand bij me in de buurt woontquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:58 schreef Belana het volgende:
[..]
waar kom je vandaan? Moet je met OV? Misschien iemand bij je in de buurt? Ik zou Max heel graag zien namelijk![]()
PM-girl wij gaan ook, wij komen uit Budel Schoot onder Eindhoven.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:19 schreef PM-girl het volgende:
Meer Brabanders die (misschien) gaan?
Er staat toch niet Nick Pik ?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:46 schreef Kbot2000 het volgende:
Gezien mijn naam IRL wil ik even protest aantekenen tegen de TT![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:09 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Fok-meet gedaan, is het een idee om een soort naambordjes met je echte/foknaam te doen, of is dit nu echt een belachelijk idee? (kan me voorstellen dat je anders elke keer moet nadenken wie wie is?)
Ik denk dat ik alleen Belana en Melonovy van foto's zou herkennen namelijk.
Echt niet!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:01 schreef beefcake het volgende:
Enne... de mensen met kindjes herken je aan de kindjesIk ga echt niet met een naambordje lopen
![]()
![]()
Ja!quote:
whehequote:Op maandag 22 mei 2006 15:28 schreef texelonia het volgende:
Hehe, nu is het net alsof Jambo als enige met kind komt
Wij proberen te komen!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:46 schreef melonovy het volgende:
kom jij dan ook Jonnetje?
Ik had helemaal niet gezien dat de kinderen niet genoemd werdenquote:Op maandag 22 mei 2006 15:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat had ik ook al bedacht, maar ze zei het zo specifiek dat ik het ook sneu vond om hem eraf te laten.
Je wilt mij niet meer kennen?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ken idd jullie en Lois.
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ja maar... ja maar...
Jij bent misschien.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:28 schreef Belana het volgende:
Nana, we nemen gewoon voor onszelf mee aan eten en drinken
Ik kom samen, maar Nick post hier ook, dus dat scheelt misschien en ik heb niet het idee dat ie zich gedwongen voelt
Even peilen maar?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:29 schreef Belana het volgende:
Hoe laat spreken we af eigenlijk?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:00 schreef Belana het volgende:
Melonovy - voor de lunch
Doet me denken aan Sint Maarten en mensen die briefjes op de deur hebben hangen; 'Niet aanbellen voor Sint Maarten'. 'Maar meneer, het is nu Sint Maarten, voor Sint Maarten is al geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik kom niet om te meeten, ik kom voor de lunch
Gewoon eerst deze: ' indrukken en dan op de o drukken. Et Voilá!quote:
Picknicken de OUDjes van FOK! weer een keertje,quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef sjak het volgende:
Heeft niemand de Enkuizer Almanak erop nageslagen voor het prikken van de datum?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
Picknicken de OUDjes van FOK! weer een keertje,
dan wordt het zeker een mooi weertje!
Neequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef bixister het volgende:
een weekje later zou mij sowieso beter uitkomen!![]()
Hee ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:44 schreef LadyS het volgende:
hier een klein voorbehoud, daar de auto al 2 weken kapot is. Ik weet niet of die al gemaakt is voor volgende week
ja, dat is zoquote:
Kom je uit Lelystad? Dan kan je misschien met de bus naar Harderwijk en dan pik ik jullie daar op. Dat is bijna niet om voor mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, dat is zo
Maar ik ga niet eerst met het OV naar jou toe hoor, denk ik. Alhoewel, Peter is ook mee, dan is het wel te doen, met Amber en buggy (alleen zonder appeltaarten dan) Of is er een plek die handig is om elkaar te treffen zeg maar?
dat is lief van je, maar ik wil dat Peter ook meegaat, aangezien ik, als ik eenmaal zit, niet meer snel genoeg overeind kom als Amber in een sloot dreigt te vallen ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef poemojn het volgende:
'k Weet nog niet zeker of wij gaan (en als we gaan dan alleen 's middags)en er past max 1 volwassene en 1 kind bij ons in de auto erbij denk ik, anders is dat ook nog een optie.
Laat je Peter lekker alleen met het OV gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat is lief van je, maar ik wil dat Peter ook meegaat, aangezien ik, als ik eenmaal zit, niet meer snel genoeg overeind kom als Amber in een sloot dreigt te vallen ofzo![]()
![]()
bij de shell zeg maar he? dat scheelt wel weer een stukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:13 schreef beefcake het volgende:
LadyS, je hoeft niet naar het station, gekJe moet er dan op de dijk uit, zeg maar op de kruising Harderwijk/Zeewolde/Lelystad.
Nee ietsjes verder! Bij de turborotondequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
bij de shell zeg maar he? dat scheelt wel weer een stuk![]()
Nou, ik hou het in gedachten
Ja diequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:27 schreef LadyS het volgende:
halte Harderhaven? daar zijn we dan om 10.27 uur. Dan zijn we nog op tijd
ik kom laat in de ochtend en blijf er echt wel een paar uurtjes zitten hoor, mits de zon schijnt uiteraard.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef Igraine het volgende:
Zo te zien komt iedereen 's morgens![]()
zon, klinkt dan weer wel iets positiever...![]()
De volwassenen kunnen dat nog wel regelen, maar als je niet wil dat je kinderen gefotografeerd worden is dat lastiger, je zit toch ook niet als een havik bovenop je kind.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef texelonia het volgende:
Degenen die het niet willen kunnen toch gewoon dan niet op de foto gezet worden? Of zou dat erg ingewikkeld worden?
NIet? Kunnen we gelijk onze namen op die stikker plakken.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef Ireth het volgende:
Ik ben het eens met BE, of je moet elk kind/ouder die niet op de foto mag/wilt ene rode sticker op zijn rug/borst plakken.. maar dat schiet volgens mij ook voor geen meter op
ahum, ik ben een combinatie van die 2 denk ik, ik klets, ik bewonder, maar ren ook wel rond met mijn camera moet ik bekennen..quote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef Magneet het volgende:
Laten we het er op houden dat ik er kom om gezellig met anderen te kunnen ouwehoeren over de koters en diezelfde koters te kunnen zien. Ik doe dat liever zonder dat er een paar man rondrennen die hun best doen om zo'n mooi mogelijke foto's te maken.
Nee maar het kind kan zelf nog niet ergens naar toe.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De volwassenen kunnen dat nog wel regelen, maar als je niet wil dat je kinderen gefotografeerd worden is dat lastiger, je zit toch ook niet als een havik bovenop je kind.
Zie de "t" op mijn kaartje! [OUD Meeting] Zomerse Pick Nick in Utrecht - 4 juniquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:00 schreef E.T. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met toilet-gelegenheid daar? Niet alleen moet ik zelf elk kwartier ofzo.. maar ik weet niet of Saskia kan wildplassen
Ik meld me wel even aan onder voorbehoud en zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal eens even bij FOT melden dat er een foto-opportunity is.
Dit betekent dus een uitdaging hequote:Op maandag 29 mei 2006 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ikzelf heb overigens ook geen bezwaar. Ik zorg wel dat ik uit beeld blijf.
Kan ik nog afzeggen?quote:
Chantage materiaal dusquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Anders maken we wel een deal over wat er wel en niet online mag. Toch? *lief kijkt*
Als ik kom, kun je wel met mij meerijden (iig heen; ik weet niet of ik de hele meet blijf)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:04 schreef jessie het volgende:
Zijn er mensen die vanuit Rotterdam met de trein gaan of met de auto en die 2 kinderen en een lieve moeder mee kunnen nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |