dat is lief van je, maar ik wil dat Peter ook meegaat, aangezien ik, als ik eenmaal zit, niet meer snel genoeg overeind kom als Amber in een sloot dreigt te vallen ofzoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:11 schreef poemojn het volgende:
'k Weet nog niet zeker of wij gaan (en als we gaan dan alleen 's middags)en er past max 1 volwassene en 1 kind bij ons in de auto erbij denk ik, anders is dat ook nog een optie.
Laat je Peter lekker alleen met het OV gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat is lief van je, maar ik wil dat Peter ook meegaat, aangezien ik, als ik eenmaal zit, niet meer snel genoeg overeind kom als Amber in een sloot dreigt te vallen ofzo![]()
![]()
bij de shell zeg maar he? dat scheelt wel weer een stukquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:13 schreef beefcake het volgende:
LadyS, je hoeft niet naar het station, gekJe moet er dan op de dijk uit, zeg maar op de kruising Harderwijk/Zeewolde/Lelystad.
Nee ietsjes verder! Bij de turborotondequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:20 schreef LadyS het volgende:
[..]
bij de shell zeg maar he? dat scheelt wel weer een stuk![]()
Nou, ik hou het in gedachten
Ja diequote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:27 schreef LadyS het volgende:
halte Harderhaven? daar zijn we dan om 10.27 uur. Dan zijn we nog op tijd
ik kom laat in de ochtend en blijf er echt wel een paar uurtjes zitten hoor, mits de zon schijnt uiteraard.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef Igraine het volgende:
Zo te zien komt iedereen 's morgens![]()
zon, klinkt dan weer wel iets positiever...![]()
De volwassenen kunnen dat nog wel regelen, maar als je niet wil dat je kinderen gefotografeerd worden is dat lastiger, je zit toch ook niet als een havik bovenop je kind.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef texelonia het volgende:
Degenen die het niet willen kunnen toch gewoon dan niet op de foto gezet worden? Of zou dat erg ingewikkeld worden?
NIet? Kunnen we gelijk onze namen op die stikker plakken.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:32 schreef Ireth het volgende:
Ik ben het eens met BE, of je moet elk kind/ouder die niet op de foto mag/wilt ene rode sticker op zijn rug/borst plakken.. maar dat schiet volgens mij ook voor geen meter op
ahum, ik ben een combinatie van die 2 denk ik, ik klets, ik bewonder, maar ren ook wel rond met mijn camera moet ik bekennen..quote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef Magneet het volgende:
Laten we het er op houden dat ik er kom om gezellig met anderen te kunnen ouwehoeren over de koters en diezelfde koters te kunnen zien. Ik doe dat liever zonder dat er een paar man rondrennen die hun best doen om zo'n mooi mogelijke foto's te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |