ah ja... sorry voor mijn reactie dan... ik was alleen de laatste maanden meer een lurker van dit forum geworden ipv een poster... ik vond het vorig jaar erg gezellig. Ik ben dan zelf geen ouder (hoop het wel een keer te worden natuurlijk, en tot die tijd ben ik een trotse oom) maar daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het woord "twijfel" is bij mij niet opgekomen, kheb de vorige keer gezellig met je gekletst dus wat mij betreft No Problem, alleen viel het me op dat je hier al een tijd niet was geweest (reden mij onbekend) en dus was ik verbaasd je net weer te zien.
Aansluit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Belana het volgende:
Misschien persoonlijk, maar ik begrijp jouw interesse in dit subforum niet daniman. en dan "ineens" weer op komen duiken met een meeting, ik vind dat vreemd.
Maar ik wil dit topic eigenlijk niet vervuilen met posts hierover...
Lijn 4 (zie post ergens in de eerste 25 reacties!) heeft iig een lage instap, lijn 3 ben ik niet zeker van, die neem ik nooit!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:05 schreef livelink het volgende:
Volgens mij, maar dat weet ik niet 100% zeker, rijdt daar een bus met een lage instap, dus makkelijk voor de kinderwagen. Dus dan is dat al een stuk minder gehannes, Igraine.
Ireth weet het vast wel zeker.
Is het niet vaak zo dat in films en boeken mannen die goed met kinderen overweg kunnen heel makkelijk aan de vrouw kunnen komen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:06 schreef Belana het volgende:
Misschien persoonlijk, maar ik begrijp jouw interesse in dit subforum niet daniman. en dan "ineens" weer op komen duiken met een meeting, ik vind dat vreemd.
Maar ik wil dit topic eigenlijk niet vervuilen met posts hierover...
Ik dacht altijd dat ze daarvoor een puppy namen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het niet vaak zo dat in films en boeken mannen die goed met kinderen overweg kunnen heel makkelijk aan de vrouw kunnen komen?
Ik heb er heel andere associaties bijquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is het niet vaak zo dat in films en boeken mannen die goed met kinderen overweg kunnen heel makkelijk aan de vrouw kunnen komen?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef poemojn het volgende:
Bedoel je nou dat Daniman op zoek is naar een 'single mom'?
Ja, maar dan mét puppy joggend langs die moeders (en kindjes) in de speeltuin.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Igraine het volgende:
Ik dacht altijd dat ze daarvoor een puppy namen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |