Doet me denken aan Sint Maarten en mensen die briefjes op de deur hebben hangen; 'Niet aanbellen voor Sint Maarten'. 'Maar meneer, het is nu Sint Maarten, voor Sint Maarten is al geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:22 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik kom niet om te meeten, ik kom voor de lunch
Gewoon eerst deze: ' indrukken en dan op de o drukken. Et Voilá!quote:
Picknicken de OUDjes van FOK! weer een keertje,quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:15 schreef sjak het volgende:
Heeft niemand de Enkuizer Almanak erop nageslagen voor het prikken van de datum?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
Picknicken de OUDjes van FOK! weer een keertje,
dan wordt het zeker een mooi weertje!
Neequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:16 schreef bixister het volgende:
een weekje later zou mij sowieso beter uitkomen!![]()
Hee ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:44 schreef LadyS het volgende:
hier een klein voorbehoud, daar de auto al 2 weken kapot is. Ik weet niet of die al gemaakt is voor volgende week
ja, dat is zoquote:
Kom je uit Lelystad? Dan kan je misschien met de bus naar Harderwijk en dan pik ik jullie daar op. Dat is bijna niet om voor mijquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, dat is zo
Maar ik ga niet eerst met het OV naar jou toe hoor, denk ik. Alhoewel, Peter is ook mee, dan is het wel te doen, met Amber en buggy (alleen zonder appeltaarten dan) Of is er een plek die handig is om elkaar te treffen zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |